Jump to content

Filtru epurator 318D curatat?..


maLaKay

Recommended Posts

am citit mai multe lucruri despre acest filtru epurator...pt ca daca ar fi infundat murdar tare...masina trage mai greu...m-am gandit sa il curat nu sa iau altu nou deocamdata...pt ca am auzit si pe la altii chiar daca lau curatat masina lor a inceput sa traga mai bine dupa aceea...

 

cine stie in legatura cu acest subiect....daca m-ar putea ajuta sa stiu cums e face cum sa desfac acolo...cum sal curat...va multumesc...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu nam nici o problema la masina..adika n-am sesizat doar uneori mi sa parut.....ca nare zvacnire nici macar in treapta 1 sub 2000de ture cand accelerez...adika o ia incet de la 1200rpm si ca sa se tureze motoru sa simti ca trage urka ince t incet si cand ajunge la 3000rpm trage...uneori nu mereu mia facut faza asta....ciudat....si am zis sa schimb si asta...nah..cine stie cand lo fi schimbat ala care a avut masina....nici nu m-am uitat..nu scoate fum masina nimik...da nah....schimb si eu ca nu am alta treaba de facut...
Link to comment
Share on other sites

nu de filtru ala ai avut pata de ulei pe motor, probabul de la altceva

 

Daca este imbacsit filtrul se fac depuneri mari de ulei in jurul busonului pe unde se pune ulei, unul din semnele ca filtrul trebuie schimbat, probabil ca la asta se referea cu pata pe motor.

Link to comment
Share on other sites

sau se poate schimba cu unul fara pasla care se curata si nu mai trebuie inlocuit.

 

Am citit undeva ca pentru Seria3 / E46 nu exista asa ceva. Ciupanezu poate confirma.

Link to comment
Share on other sites

cand l`am cumparat de la bavaria le`am zis ca am o pata de ulei s`a scurs pe motor pana pe scuturi si mi`au zis ca de la filtru sta ar fi problema ca nu sunt nici primu nici ultimu care a venit cu problema asta

ideea e ca am schimbat filtru am spalat motorul, scuturile si nu mai e nici o picatura de ulei masina este un 320 d

intradevar erau picaturi de ulei si pe la buson l`am schimbat si pe acela a fost 25 ron

2 nopti n`am dormit bine ca a fost doar atat

masina trage mai bine acum si numai arunca nici fum negru

 

 

ps filtru vechi era cu pasla cel nou este fara

Edited by corco
Link to comment
Share on other sites

sau se poate schimba cu unul fara pasla care se curata si nu mai trebuie inlocuit.

 

Am citit undeva ca pentru Seria3 / E46 nu exista asa ceva. Ciupanezu poate confirma.

 

Pai in linkul de mai sus unde MOTANUL prezinta inlocuirea filtrului, cel nou e fara pasla. Deci cred ca s-a scos pe piata si unul de acest tip!

Link to comment
Share on other sites

Am citit undeva ca pentru Seria3 / E46 nu exista asa ceva. Ciupanezu poate confirma.

 

Nu am ce sĂŁ confirm.

 

Din câte Îmi amintesc, nu existã din plastic pentru 320d-ul de 136 cp deci nici pentru E39 520d.

 

Pentru celelalte motorizãri existã ºi filtru din pâslã ºi model mai nou din plastic.

Link to comment
Share on other sites

Am citit undeva ca pentru Seria3 / E46 nu exista asa ceva. Ciupanezu poate confirma.

 

Nu am ce sĂŁ confirm.

 

Din câte Îmi amintesc, nu existã din plastic pentru 320d-ul de 136 cp deci nici pentru E39 520d.

 

................

 

Te contrazici singur: Nu ai ce sa confirmi, dar confirmi imediat. <_<

 

Ori e laie, ori balaie?

Link to comment
Share on other sites

N-ai ĂŽnĂželes.

 

Nu am confirmat ceea ce ai spus tu adicĂŁ faptul cĂŁ nu existĂŁ filtru de plastic pentru E46.

 

Te-am corectat spunând cã existã filtru de plastic pentru motorizãrile diesel de E46 cu excepÞia motorizãrii tale.

Link to comment
Share on other sites

Deci la motorizarea 318D vine de plastic si la 320D din pasla? Ambele au acelasi motor (M47) si acelasi cod de piesa la epurator... Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

cand l`am cumparat de la bavaria le`am zis ca am o pata de ulei s`a scurs pe motor pana pe scuturi si mi`au zis ca de la filtru sta ar fi problema ca nu sunt nici primu nici ultimu care a venit cu problema asta

ideea e ca am schimbat filtru am spalat motorul, scuturile si nu mai e nici o picatura de ulei masina este un 320 d

intradevar erau picaturi de ulei si pe la buson l`am schimbat si pe acela a fost 25 ron

2 nopti n`am dormit bine ca a fost doar atat

masina trage mai bine acum si numai arunca nici fum negru

 

 

ps filtru vechi era cu pasla cel nou este fara

cand ai zis buson te-ai referit la cel de la motor pe unde pui ulei? ca si la mine se vede ceva ulei acolo. busonul tot de la bavaria l-ai luat?cat ai dat pe buson si pe filtru epurator?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.