Jump to content

Seria 5 sau 7? Acelasi an, aceiasi bani...


DanielL

Recommended Posts

Salutare.

Sunt foarte aproape de a strange banii necesari achizitionarii unei noi masini si m-am hotarat (99%) la BMW, mai precis unul dintre modelele 530 (d,xd,i,xi) dupa martie 2007...

In goana mea dupa variante de achizitionare (fortat si de schimbarile cu TVA-ul) am ajuns la o cunostinta de la o firma de leasing care mi-a dat o lista de masini recuperate... Printre ele, vad un 730d din 2007 cu 30.000 km. Inca nu stiu mai multe amanunte, dar ma roade intrebarea din titlul topicului... cum pana acum nu am avut decat un Audi A6, deci nu stiu prea multe despre BMW, va intreb pe voi.... ce sfat imi dati? Plusuri vs minusuri pentru a alege una dintre variantele 530/730 ... Mentionez ca locuiesc in Bucuresti, deci mi-ar fi de folos o masina mai sprintena, insa imi place si luxul si imaginea oferita de o masina de clasa mare... sunt diferente foarte mari la intretinerea masinii? E mult mai greu de parcat un seria 7? Lucruri din astea as vrea sa stiu... Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

5 pentru ca sunt ceva mai putine lucruri care se pot strica.

5 pentru ca e mai usor de folosit in oras

 

nu uita de casco, cred ca difera sensibil la cele doua

 

legat de imagine, depinde de ce varsta ai. pentru un tanar pana in 35 de ani seria 7 imi pare putin exagerat

 

 

de asemenea, sunt de parere ca trebuie sa strangi mai multi bani decat pretul masinii pentru a putea acoperi o revizie generala cat si cateva eventuale cheltuieli neprevazute

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
de placut imi plac amandoua... vreau argumente sa ma decid... pro sau contra... seria 7 imi va conferi o imagine de "bosorog"? <_< este mai sprinten in oras ca un A6 2.5 tdi din 2002, cutie automata?

 

a6 nu este "corespondent" seria 7... eventual a8 ar fi, deci comparatia este absolut irelevanta.

Link to comment
Share on other sites

totul depinde banii pe care ii ai lunar. Seria 7 este sensibil mai scump de intretinut, cand iti este lumea mai draga iti pica cate o piese sau senzor de ajungi sa dai cate 20 mil asa fara sa iti dai seama pe ce ( se poate intampla la amandoua , doar ca la 7 e muult mai scump) . Ambele au foarte multa electronica, care se poate strica oricand la drumurile noastre si nu numai <_< . Senzatia de lux , confort este muult mai accentuata la 7(evident) , acum totul depinde pt ce anume vrei sa iti iei masina :)
Link to comment
Share on other sites

vroiam o comparatie cu ce am eu acum, deoarece asta a fost unul dintre criteriile pe care am ales BMW-ul, faptul ca este cel mai sportiv dintre cele 3 marci pe care le-am luat in considerare (Audi, BMW, Mercedes). seria 5 fata de A6 imi este clar, ma gandesc ca un 730d este ceva mai greoi fata de un 530d, tinand cont ca au acelasi motor pe o caroserie mai grea cu 300kg... si imi este teama sa nu fie mai greoi decat A6-ul meu actual, desi este putin probabil totusi
Link to comment
Share on other sites

seria 7 este indreptata mai mult spre confort si de obicei, este mult mai dotata decat o seria 5, in schimb seria 5, la aceleasi motorizari este mult mai sportiva si daca investesti aceeasi suma care vrei sa o investesti in seria 7, atunci vei avea parte de dotari la fel ca la seria 7.

Daca vrei de la masina confort iti cumperi seria 7, dar daca vrei mai multa sportivitate eu zic o seria 5 care la acelasi pret poate fi la fel de confortabila (asta doar daca nu faci parte din vreo echipa de baschet si iti trebuie spatiu <_< :) )

Link to comment
Share on other sites

Normal ca 7 doar suntem in Romania ! "Unii conduc masini mai scumpe decat casa", ce e mai important decat sa te vada lumea ca ai o masina tare ?!

Doar sa ai si bani sa o intretii....

Nu cred ca 7-aru e la fel de "ieftin" de intretinut ca 5-aru .

 

Simt o nuanta de ironie? Cand o sa-mi iau masina mai scumpa decat casa, probabil ca o sa dorm in ea <_< Mi se pare mai "show-off" un seria 5 cu pachet M decat un 730...

 

in privinta comparatiei de costuri in cazul unor probleme imi este clar ca un 7 are piese mai scumpe... problema e cat de des se poate intampla un asa necaz... adica eu in 4 ani de detinut un A6 luat la 3 ani vechime si 130mii km, am avut probleme atat de rar incat pot spune ca n-am avut deloc :)

Link to comment
Share on other sites

nu uita de casco, cred ca difera sensibil la cele doua

 

legat de imagine, depinde de ce varsta ai. pentru un tanar pana in 35 de ani seria 7 imi pare putin exagerat

 

 

de asemenea, sunt de parere ca trebuie sa strangi mai multi bani decat pretul masinii pentru a putea acoperi o revizie generala cat si cateva eventuale cheltuieli neprevazute

 

aici vad niste argumente foarte bune... intr-adevar, nu as vrea sa dau 400eur/luna la casco... si am 31 de ani... treaba cu revizia generala este evidenta... nu o sa dau ultimii bani pe masina... am un buget fix si incerc sa gasesc cea mai buna varianta care sa se incadreze in el....

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere noile informatii din topic despre tine optiunea din punctul meu de vedere este clara. Seria 5. Desi sunt un iubitor de masini(adica apreciez seria 7) pana la 45 de ani nu mi-as cumpara seria 7. Asta o spun desi am o slujba decenta in care imaginea conteaza. Nu e conceputa masina pentru persoane tinere. Asa vad eu lucrurile.

 

In tarisoara asta lumea e deformata, nu o sa vezi in occident - decat extrem de rar si persoane cu rude in romania- , oameni care au sub 40 de ani si conduc seria 7.

 

Seria 7 vine cu sofer.

 

Asta e parerea mea despre clasa asta. <_<

Link to comment
Share on other sites

dupa parerea mea seria 7 cu diesel nu se pupa sub nici o forma. La 5, 3 merge si e altceva. seria 7 e nava amiral .

Toata imaginea aia care incerci sa o scoti se duce naibii cand scoti norul de fum ... chiar azi am vazut unul ..zic bai ce frumos e .. era modelul mai nou facelift.. si cand vad apoi norul de fum m-a bufnit rasul. Asa ca ia un 530.

Dar nu te lua dupa mine poate sunt eu mai ciudat.

Link to comment
Share on other sites

As lua 7-le, dar are un dezavantaj. E mare atat pe interior (ceea ce e bine pentru confort) cat si pe exterior (ceea ce e rau pentru parcare).

Parca nu e totusi o masina cu care sa te trambalezi toata ziua, si la job, si la piata si la mall.

 

Costurile de intretinere sunt similare la chestiile curente, nici cu seria 5 nu mi-e rusine la preturi.

Suma platita la CASCO parca nu depinde de tipul masinii, ci doar de valoarea sa la momentul respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.