Jump to content

Al meu 330i


mihai20

Recommended Posts

salut

am zis sa pun si eu masina mea aici. nu e cel mai frumos e46, dar nici cea mai urata nu e si motorizarea e mai rara un pic pentru romania.

masina o am de vreo 3 luni. am luat-o la 116000 km (in bord , dar sunt convins ca sunt dati inapoi vreo 80-100.000 dupa cum arata volanul) . mi-am dorit foarte mult bmw, aveam o masina extraordinara, un volvo s40 2,0 turbo, full (si stiu ce inseamna full) , dar de fiecare data cand ma urcam in cate un bmw, imi doream. dupa vreo un an si ceva de nervi ca nu gaseam un schimb, am gasit masina asta, m-am inteles cu proprietarul sa facem schimb si sa ii dau diferenta, si am luat-o.

am stat cam pe ganduri din pricina motorului, pentru ca eu voiam un 2,2 , mersesem cu asa ceva , masina unui prieten si imi placea foarte mult , si era un compromis rezonabil.

dar cand am gasit 3,0 am zis ca 2 litri in plus nu au de ce sa ma sperie asa tare, si daca si cu fostul proprietar m0am inteles....am facut-o.

 

ca dotari : 4 geamuri electrice, clima, scaune sport(textil) ,cd-player, cotiera piele , volan schimbator si frana de mana piele, 6 airbaguri, comenzi pe volan, pilot automat, jante 17, suspensie sport OEM, telefon GSM, si cred ca atat

 

am avut ceva chestii de schimbat la ea, dar nimic foarte costisitor, sau greu de rezolvat.

motorul e in firea lui, suspensia ok, diferential , cutie, etc.

 

 

pozele sunt facute cu un 6300 din pacate <_<

post-6801-1247006416_thumb.jpg

post-6801-1247006427_thumb.jpg

post-6801-1247006455_thumb.jpg

post-6801-1247006571_thumb.jpg

post-6801-1247006601_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu am peste 220.000km si nu am urme de uzura pe volan(e drept ca nu e modelul sport cu trei spite) sau pielea de pe scaune crapata(nu sunt scaune sport,pe tipul asta am vazut ca uzura la nivelul suportilor laterali este destul de frecventa).

 

Pt. Mihai 20: observ ca bara fata nu este originale de 330i,aceasta avand un design personalizat din cate stiu eu.Schimba daca poti nuca schimbatorului cu una originala.

In alta ordine de idei,felicitari pt. motorizarea aleasa si multa bafta !

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

sunt sigur ca are undeva la 200000 reali. nu e chestie doar de volan.....schimbatorul, tot de piele era terminat cand am luat-o. am pus primul schimbator care l-am gasit, sa scap de ruptura originala.

 

ma bucur ca nu e scaunul rupt, in schimb. am vazut la multe ca se rupe pernita de pe stanga , la sofer.

am schimbat curelele de la aer si ce mai e pe acolo, bujii,toate filtrele am pus mann, ulei am bagat castrol edge 10w60, cauciucuri - no-name, dar mie mi se par foarte aderente,piesa aia cu tepi de la clima ca nu mai mergea clima deloc cand am luat-o, plasticele din bara,si alte maruntisuri gen clipsurile de la covorase, suportiii de cric(patratele alea de plastic) , am cumparat toate sculele din trusa aia a masinii, de pe portbagaj, etc.

 

inca nu i-am facut unghiul de fuga, si cam are nevoie, ar mai fi scutul de plastic de sub masina, si o contraaripa, ca fostul proprietar a luat un caine pe roata, si a spart un pic si aparatoarea aia de plastic de deasupra rotii. ar mai merita si capota si bara vopsite, si geamurile de far schimbate.

 

cand am luat-o, se simtea un mic soc la schimbarea de treapta mai brusc. eu am crezut ca e flansa de la cardan, dar surpriza, mecanicul mi-a zis ca sunt bucsile de la diferential.

le-am comandat de o luna, le am in portbagaj dar am tot amanat sa le schimb.eu m-am obisnuit cu ea, si la mine nu se mai simte socul, dar e urat cand merge altcineva cu ea.

post-6801-1247046639_thumb.jpg

post-6801-1247046655_thumb.jpg

post-6801-1247046700_thumb.jpg

post-6801-1247046729_thumb.jpg

post-6801-1247046738_thumb.jpg

post-6801-1247046746_thumb.jpg

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

arata f bine masina, ce an e?

si cat te-a dus?

Motorizarea e bestiala.

 

masina e din 2000 . cam 8800 a fost pretul, de fapt a fost un schimb la care eu am dat diferenta, dar per total cam acolo a fost pretul

si am mai bagat cam inca 1000 E in consumabile, cauciucuri si maruntisurile care le-am mai schimbat pe la ea in prima luna.

 

frumoasa ...

i-ar trebui niste nari negre, zic eu ... <_<

ce consum ai cu ea ?

 

consum mediu din bord imi sta cam la 14-15. acum am 14,6

asta in conditiile in care merg 80% in oras si destul de agresiv. pe de alta parte, mai mult seara , cand e destul de liber, si oricum giurgiu nu e aglomerat ca bucurestiul

prietena mea a scos 11 mediu , plimbat o seara prin oras .

la drum...dupa cum ai talpa. la 110 cam 8% la 140 10% la 200 habar n-am ca eram prea atent la drum :)) presupun ca un 16-17.

oricum, la cum merg eu , consum de 15 mediu mi se pare absolut rezonabil. cam asa cred ca se scoate si in bucuresti, dar strict la un mers potolit.

 

s-ar putea sa fac narile negre, ca oricum am de gand sa vopsesc in vara asta capota si bara fata, ca sunt ciobite de pietricele. si daca tot umblu acolo, poate vopsesc si narile un negru mat.

Link to comment
Share on other sites

Care este codul motorului?

M54B30 sau 30 6 S3

care e diferenta intre astea.....al meu e 30 6 S3

al tau , io's ??? la cod ma refer. nu la compresor :)

peste 4000.....se aude motorul <_<

fostul proprietar a renuntat la toba medie complet(e teava simpla in loc) iar finala e schimbata. se aude cam tare pentru gusturile mele. are un sunet gros in ture mici....iar peste 4500 nu se mai aud tobele, doar motorul

chestia cu media anulata mi se pare ok. nu cred sa am probleme cu itp-ul, dar vreau sa revin la finala originala de 330 ... pauza de finante momentan

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Ce norma de poluare are trecuta in carte? Ce luna din 2000 e?

e euro4 <_< chiar m-am mirat, pentru ca un prieten cu un 330ci are euro3 trecut desi este 2001

a mea este ori iunie ori octombrie 2000.

 

nari negre cred ca ii fac, cred ca ar parea mai agresiva putin , cu botul complet negru. si cred ca ii fac si o mica prelungire la capota, un bad-boy subtil . dar asta prin septembrie

Link to comment
Share on other sites

Care este codul motorului?

M54B30 sau 30 6 S3

care e diferenta intre astea.....al meu e 30 6 S3

al tau , io's ???

ee.. asta nu pot sa-ti spun ca nu stiu <_<

 

al meu , in talon tot asa scrie

aha.....m-ai facut curios, si am cautat nitel pe net. e acelasi lucru :) cu codurile alea

 

mi-au venit flansele de amortizoare pe spate, ca fac un pic de zgomot, si am zis ca e bine sa le schimb.

filtrul de polen are 2500 de km si deja e super-imbacsit. e normal sa se umple asa repede de praf ? sau e prea mult praf aici , la mine ?

mai pun 2 poze, de grup asa

post-6801-1247219001_thumb.jpg

post-6801-1247219007_thumb.jpg

post-6801-1247219052_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

vazand uzura masinii tale si pretul la care ai luat-o cred ca eu ar trebui sa ridic pretul la a mea:)

 

motorul pe benzina este chiar super, multi km fara probleme!

 

filtrul de polen se imbacseste repede si la mine in Bucuresti

 

 

nu stiu ce sa zic de pretul tau, dar eu stiu sigur ca am vrut DOAR benzina, deci nu prea are rost comparatia.

ca masina arata mult mai bine a ta, mai noua, dar e diesel, si pentru mine asta e un mare minus :).

clienti de diesel sunt muuuuuulti....clienti de 3000 benzina sunt cativa, si aia stiu exact ce vor <_<

Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa-i montezi jos in bara ornamentul specific 330 I ...arata mult mai bine decat cel clasic ..

 

stiu de care ornament zici , dar ala e dedicat pentru 330 Xi, nu pentru 330i. later edit : daca gresesc, sa nu ma injuri <_<

330i stiu ca are acelasi ornament ca 316i, doar farurile o scot un pic din anonimat, ca sunt pe fond argintiu

puteam sa ii pun ornament de ala, oricum si astea a trebuit sa le cumpar, ca lipseau complet cand am luat masina :)

 

later later edit..... m-am uitat pe real oem.....ai dreptate myxage, e de 330i ornamentul ala. eu retinusem ca e doar la 330xi .... asta e acum..... dupa urmatorul caine, ii iau de care trebuie

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

cam asta car eu prin portbagaj.....parca nu imi vine sa las masina 2 zile ca sa schimb cateva bucsi <_<

flansele de la amortizoare sunt de la producatori diferiti( teoretic,daca te iei dupa cutii ) dar surpriza, pe ambele scrie boge :bashwall: si sunt absolut identice .

 

stergatoarele.....sunt la al 3-lea set si degeaba, nici astea nu sterg cum ar trebui. in portiunea de prindere a stergatorului de brat imi lasa urme.....cand pun set nou, cateva zile sterg perfect, apoi revine aceeasi problema :)

 

in alta ordine de idei....m-am uitat la cauciucuri, care au cam 3000 km....si am constatat cu stupoare ca cele de pa spate nu mai tin mai mult de 5000 km. :unsure: asa ca ori o las eu mai usor, ori imi fac abonament la autosoft

post-6801-1247750757_thumb.jpg

post-6801-1247750765_thumb.jpg

post-6801-1247750772_thumb.jpg

post-6801-1247750782_thumb.jpg

post-6801-1247750793_thumb.jpg

Edited by mihai20
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.