Jump to content

s-a oprit motorul brusc


Recommended Posts

ieri(au fost cam 33 grade afara - nu shtiu daca ar avea importanta) in miez de zi mi s-a oprit motorul de 2 ori.

s-a intamplat in felul urmator. am facut mai multe opriri pentru diverse chestii si de 2 ori cand am pornit masina , pornea si in secunda 2 a murit motorul.

dar fara sa se zguduie sau sa dea nici un semn. deci deodata s-a oprot. prima data nu intelegeam ce s-a intamplat ca nici nu mi-am dat seama ca e mort decat cand m-am uitat la turatii.

am 3 zile de cand am schimbat uleiul si filtrele.

masina e E60 520i.

aveti idee ce ar putea fi?

bujii cumva?

va multumesc

Link to comment
Share on other sites

nu cred sa fie de la bujii ... cand sunt varza bujiile masina porneste mai greu, motorul nu merge rotund ...

 

probleme ar putea fi multe, legate de alimentare (pompa benzina), combustibil prost, filtre infundate etc ...

 

filtrele tocmai ce le-am schimbat.e drept ca filtrul de benzina nu l-am schimbat niciodata de cand am luat masina. mi s-a spus ca ala se schimba la nu stiu cate sute de mii de KM si ca e undeva in rezervor...

eu suspectam bujiile pentru ca am depasit cu 1500 cei 100.000 la cat era setata urmatoarea schimbare de bujii. Dar sincer inca nu da semne ca porneste greu sau ca merge intrerupt sau ca merge in mai putini cilindri. singura proiblema care am avut-o a fost cea de ieri...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na, ai pus masina pe tester?

mie-mi murea motorul din mers si era de la niste senzori*. senzorul de la arborele cotit face asta, de obicei. dar se poate si de la senzorul de la axa cu came (daca apare o desincronizare intre semnalele de la cei doi senzori...). Eu am e39... Dar banuiesc ca si la e60 ai senzorii astia <_<

 

 

 

*aveam eroare la senzorul de la axa cu came (camshaft puls generator). stiam de pe net ca eroarea de la senzorul asta poate sa ascunda o eroare la senzorul de la arborele cotit (crankshaft). intr-adevar, dupa ce am schimabt senzorul de camshaft mi-a aparut eroare la cel de crankshaft (motorul facea aceleasi figuri). L-am schimbat si pe ala si am scapat de problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.