Jump to content

M3 G-Power


BRANDEX

Recommended Posts

Tunerul german G-Power a fãcut din vechiul BMW M3 un model mai rapid decât noul M3.

 

Secretul din spatele acestei realizĂŁri constĂŁ ĂŽntr-un kit de supraalimentare ce urcĂŁ puterea modelului de performanÞã pânĂŁ la 450 CP Âşi 450 Nm. MulĂžumitĂŁ acestei creÂşteri, acceleraĂžia de la 0 la 200 km/h scade de la 18.1 la 14.7 secunde. Deloc rĂŁu pentru o maÂşinĂŁ care a fost lansatĂŁ ĂŽn urmĂŁ cu aproximativ 10 ani Âşi acum este mai rapidĂŁ decât noul M3, care are nevoie de 15.8 secunde pentru 0 – 200 km/h. Lista cu modificĂŁri mai include Âşi o nouĂŁ evacuare, suspensie coil-over ajustabilĂŁ pe ĂŽnĂŁlĂžime Âşi, nu ĂŽn ultimul rând, un set de jante Silverstone pe 20 inci ĂŽncĂŁlĂžate cu pneuri Michelin ĂŽn dimensiunile 245/30 ZR 20, respectiv 285/25 ZR 20.

 

Ca preĂžuri, specificĂŁm cei 4.422,17 euro pentru jante plus pneuri, cei 1.205,88 euro pentru suspensie Âşi cei 1.079,83 euro pentru evacuare. Pentru kit-ul de supraalimentare va trebui sĂŁ scoateĂži din buzunar 10.495,80 euro, plus costul instalĂŁrii.

Link to comment
Share on other sites

Imi place cum arata, probabil ca trage cum zic ei mai bine ca un E92 M, daca as avea banii as da chiar si mai mult dar nu pentru un compresor ci pentru un sistem turbo, este o casa de tuning din SUA care face asa ceva si puterea ajunge undeva pe la 600 cp.
Link to comment
Share on other sites

E mult mai fezabil un supercharger decat un turbo la un I6 BMW ... Motorul este mult prea impins in spate si nu poti baga o turbina in spatele lui decat cu greu. Si daca o pui in fata, la ce temperaturi foloseste, topesti motorul. Ma refer, binenteles, la cele care nu au fost concepute de la inceput, de BMW, sa aiba turbina <_<
Link to comment
Share on other sites

MuadDib, daca o folosesti ca pe o turbina normala, la o presiune decenta, nu vei avea probleme, cunosc destul oameni care au pus pe motoare mai slabe turbo si nu au avut probleme, cu un schimb de intercooler + traseu ar trebuie sa nu ai probleme, referitor la montaj pana acum am vazut in fata, mi se pare prea americanesc SC, parerea mea.

P.S m-ai uitat cu dvd-ul ala <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Tunerul german G-Power a fãcut din vechiul BMW M3 un model mai rapid decât noul M3.

 

Secretul din spatele acestei realizĂŁri constĂŁ ĂŽntr-un kit de supraalimentare ce urcĂŁ puterea modelului de performanÞã pânĂŁ la 450 CP Âşi 450 Nm. MulĂžumitĂŁ acestei creÂşteri, acceleraĂžia de la 0 la 200 km/h scade de la 18.1 la 14.7 secunde. Deloc rĂŁu pentru o maÂşinĂŁ care a fost lansatĂŁ ĂŽn urmĂŁ cu aproximativ 10 ani Âşi acum este mai rapidĂŁ decât noul M3, care are nevoie de 15.8 secunde pentru 0 – 200 km/h. Lista cu modificĂŁri mai include Âşi o nouĂŁ evacuare, suspensie coil-over ajustabilĂŁ pe ĂŽnĂŁlĂžime Âşi, nu ĂŽn ultimul rând, un set de jante Silverstone pe 20 inci ĂŽncĂŁlĂžate cu pneuri Michelin ĂŽn dimensiunile 245/30 ZR 20, respectiv 285/25 ZR 20.

 

Ca preĂžuri, specificĂŁm cei 4.422,17 euro pentru jante plus pneuri, cei 1.205,88 euro pentru suspensie Âşi cei 1.079,83 euro pentru evacuare. Pentru kit-ul de supraalimentare va trebui sĂŁ scoateĂži din buzunar 10.495,80 euro, plus costul instalĂŁrii.

 

Si eu am fost tentat sa-i pun compresor de la norvegienii ESS, cu performante asemanatoare. Nu i-am mai pus dar am masurat-o cu accelerometrul, stock (coupe 10/2003 cu SMG) 0-100 km/h 4,55 sec si 0-200km/h 17,70 sec. Usor mai bine decat datele producatorului 5,2 sec respectiv 18,1 sec

Nu sunt fan roti pe 20 dar compresorul merita pus, daca mai tineam masina probabil ca era deja montat. Si cum bine zicea cineva un upgrade de frane (ex: CSL) nu i-ar strica lui E46 M3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.