Jump to content

Recommended Posts

Este normal ca dupa prima spalare saapara urme de la ceara. au dat un strat mai gros de ceara la sfarsiti pentru finish! Daca masina nu are efect de holograma si totul e OK, acele urme de ceara sunt perfect normale si pot fi sterse cu o carpa de microfibra la urmatoarea spalare.

Eu am facut detailing de ~5 ori pana acum si de fiecare data dupa primele 2-3 spalari cu jeturile astea puternice de la spalatorii imi iesea ceara de pe la imbinari!

 

Iar scaunul te poti duce sa-l refaca...ai garantie! Daca in afara de ceara lacul se prezinta OK si avand in vedere ca ai masina neagra nu e nici o panza de paianjen sau efect de holograma, atunci posturile tale sunt irelevante. Totul e OK!

Link to comment
Share on other sites

Totul e OK!

 

Ce e ok ? Sunt clar urme de holograme in pozele lui si zgarieturile de pe bara spate , cel putin din ce se vede in poza puteau fi scoase la burete . Iar urmele pe care tu le descrii ca fiind ceara sunt de fapt pasta polish si apar in urma neizolarii adecvate . Cu scaunul nu-mi dau seama ce e .

 

PS . Oricum detailing int exterior in doar cateva ore la o masina neagra e cam bataie de joc sau graba maxima .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

pai normal trebuiau sa fie 2 oameni sa faca asta,asa mi-a zis baiatul care s-a ocupat.

 

scaunul a ramas patat pe spatar,

am tot cautat pe net si am vazut ca mai toti au acoperit cu banda adeziva incheieturile,farurile,etc sa nu intre pasta de polish,

singura chestie de care sunt multumit este ca mi-au scos o pata care o aveam sub capacul de la rezervor,in rest masina este la fel,pana si gazele luate pe bara au ramas.... :twoup:

sa stii ca se vede efectul de panza de paianjen(@Alexxx)

 

asta este astazi plec pana la Rasnov cu ceva treaba de serviciu si de luni am sa merg pana la ei,astept si raspunsul d-nului Pop.

 

acum imi pare rau @Myx ca nu am ascultat de tine :)

Link to comment
Share on other sites

pai normal trebuiau sa fie 2 oameni sa faca asta,asa mi-a zis baiatul care s-a ocupat.

 

Puteau sa fie si 3 si 1 nu asta e problema . Mana de lucru conteaza . Din ce am vazut eu prin alte parti s-a lucrat exterior intr-o zi si interior a doua zi . In special la masini negre 6-8 ore doar exteriorul .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutari,

 

Am luat acum masina de la expert detailing,da se vede mult mai ok,fata de data trecuta.

De ce spun asta,atunci au facuto in graba,au lasat urmele polisului,etc.

Acum sunt multumit,mi-au explicat cu lux de amanunte de ce unele chestii nu pot iesi,scaunul este ok,la fel si crema de polish care ramasese pe la chedere,ce mai se vede ca acum si-au facut treaba 100%.

 

Recomand

Link to comment
Share on other sites

asa este @Myx,

in compania care lucrez s-a demarat un program de ,,incantare a clientului'' tocmai pentru a se evita astfel de situatii(lucrurile sa fie facute cum trebuie din prima fara implicarea sefilor) si a oferi clientului ceva in plus fata de serviciile pe care clientul le plateste,

asa ca cine stie poate acest fapt ii va pune in tema si pe cei de la ,,expert detailing'' pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

asa este @Myx,

in compania care lucrez s-a demarat un program de ,,incantare a clientului'' tocmai pentru a se evita astfel de situatii(lucrurile sa fie facute cum trebuie din prima fara implicarea sefilor) si a oferi clientului ceva in plus fata de serviciile pe care clientul le plateste,

asa ca cine stie poate acest fapt ii va pune in tema si pe cei de la ,,expert detailing'' pe viitor.

ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.ceea ce nu inteleg este de ce recomanzi aceasta firma?????ca te-a chemat de 2 ori pana ti-a facut un lucru bun si asta poate datorita "reclamei" care le-ai facut-o prin acest topic?

eu zic sa te gandesti de 2ori inainte sa ii recomanzi.gandeste-te la masina ta,timpul tau,banii tai.......daca era omul multumit de prima data,chiar si prost lucrata masina era bine si banii erau luati,pentru un serviciu de .........

Nu cred ca asa se procedeaza.

Link to comment
Share on other sites

asa ca cine stie poate acest fapt ii va pune in tema si pe cei de la ,,expert detailing'' pe viitor.

 

:twoup: esti simpatic si foarte optimist! Dar ... nu se va intampla asta! Romanii au "merge s-asa" in ADN ..

 

Off: intr-o zi am comandat o salata la KFC si am observat cu surprindere ca niste viermisori (de salata) locuiau acolo ...m-am dus la casiera, care m-a pus sa vb cu managerul care...foarte luminos...MI-A OFERIT ALTA SALATA ! :)

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

asa este @Myx,

in compania care lucrez s-a demarat un program de ,,incantare a clientului'' tocmai pentru a se evita astfel de situatii(lucrurile sa fie facute cum trebuie din prima fara implicarea sefilor) si a oferi clientului ceva in plus fata de serviciile pe care clientul le plateste,

asa ca cine stie poate acest fapt ii va pune in tema si pe cei de la ,,expert detailing'' pe viitor.

ma bucur ca ti-ai rezolvat problema.ceea ce nu inteleg este de ce recomanzi aceasta firma?????ca te-a chemat de 2 ori pana ti-a facut un lucru bun si asta poate datorita "reclamei" care le-ai facut-o prin acest topic?

eu zic sa te gandesti de 2ori inainte sa ii recomanzi.gandeste-te la masina ta,timpul tau,banii tai.......daca era omul multumit de prima data,chiar si prost lucrata masina era bine si banii erau luati,pentru un serviciu de .........

Nu cred ca asa se procedeaza.

 

ii recomand doar ptr cum a iesit masina ptr nimic mai mult(nu ptr seriozitate sau implicarea lor din prima) fiecare o ia cum vrea.

Link to comment
Share on other sites

astept sa vad ce raspuns imi va da domnul Cristian despre aceasta treaba....

 

Daniel,

 

In primul rand imi cer scuze personal pentru intamplarea neplacuta.

 

Imi pare rau ca ai ales sa comunici cu noi direct prin intermediul forumului. Asta ne pune intr-o lumina nefavorabila si, poate, incorecta.

Apoi, imi pare bine sa s-a rezolvat, pana la urma...

(Nu am putut raspunde decat cu intarziere aici, pentru ca am avut probleme cu calculatoarele. Probabil, stiti cum e... Daca nu, nu va doresc sa aflati!)

 

Revenind, noi nu avem pretentia ca nu gresim niciodata! Uneori clientii grabiti ne preseaza, alteori chiii obositi nu mai pot distinge anumite detalii s.a.m.d.

De aceea, noi consideram ca punctele noastre forte sunt: 1. "ritualul predarii masinii" si 2. acordarea garantiei (6 luni pentru polish si 12 luni pentru serviciile premium).

 

1. La predarea masinii, facem in asa fel incat sa mai inspectam inca o data masina impreuna cu clientul, de aceeasi parte a terenului/baricadei, sa zicem asa, si sa identificam rapid asteptarile sale nesatisfacute (neintelese sau necomunicate) pana atunci si sa le rezolvam in cel mai scurt timp.

 

2. Garantia se refera in primul rand la accidente (ai mers la o spalatorie de cartier si ai capatat o zgarietura sau matuiala, ai varsat cafea pe mocheta, etc.), dar, desigur, si la anumite scapari. Unii clienti iau masinile in conditii nepotrivite de lumina sau in mare graba...

 

Noi avem pretentia ca suntem alaturi de clientii nostri si dupa prestarea, si dupa incasarea serviciului.

Eu nu am cunostinta inca de un astfel de prestator de servicii, care sa dea garantie pentru un lucru oarecum "intangibil" = serviciul.

 

Cu prietenie,

Cristi

Link to comment
Share on other sites

Revenind, noi nu avem pretentia ca nu gresim niciodata! Uneori clientii grabiti ne preseaza, alteori chiii obositi nu mai pot distinge anumite detalii s.a.m.d.

 

 

1. La predarea masinii, facem in asa fel incat sa mai inspectam inca o data masina impreuna cu clientul, de aceeasi parte a terenului/baricadei, sa zicem asa, si sa identificam rapid asteptarile sale nesatisfacute (neintelese sau necomunicate) pana atunci si sa le rezolvam in cel mai scurt timp.

 

 

Interesanta explicatia , cum adica va preseaza clientii , voi dati termenul , noi venim cand ne chemati sa luam masina .

Ritualul predarii masinii :twoup: un profesionist ar preda masina in stare perfecta indiferent de asteptarile clientului sau cat de grabit e acel client . Faptul ca cineva trebuie sa vina de 2 ori pt aceeasi treaba nu face decat sa arate cat de profesionist s-a lucrat prima oara . Feedbackul e ca acel client nu mai calca acolo sau o rata de 30% dintre clienti se mai reintorc . Lucrati cu oameni si nimeni nu e perfect , dar nu uitati ca serviciul costa destul de mult si unii fac efort sa vina . Nu va inchipuiti ce feedback negativ aveti pe piata , uneori am discutii prin spalatorii adhoc si se mentioneaza ED ca un loc unde sa nu calci din diverse motive . Cu prietenie va spun ca genul asta de situatii se va resimti f mult timp si va afecteaza afacerea . Numai bine si succes .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca trebuie sa etichetam o firma dupa un angajat poate din n motive nu si-a indeplinit sarcinile, este bine ca s-a rezolvat totul cu bine.

cauta pe intregul net si ai sa vezi un feedback negativ.nu este singurul daniel LNC care a ajuns la ei si a fost nemultumit.

mai bine decat MYX nu ma puteam exprima nici eu.majoritatea fac efort sa ajunga la ED si mai ales pentru pachetul PREMIUM,serviciul ar trebui sa fie pe masura.

 

in schimb un lucru bun este ca nu s-a plans nimeni de garantie.inseamna ca este reala si asta ma bucura.

ce vreau sa intreb:

am pachetul premium-6 luni garantie.daca peste 5 luni vin cu masina cu urme pe vopsea de la mici zgarieturi/spalatorie,tapiseria mea este crem,dupa 5 luni vin cu ea patata,compartimenttul motor prafuit.beneficiez de garantie? :twoup: stiu ca etse o intrebare pur romaneasca :) ,dar eu asta inteleg din explicatia d-nului Cristi.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

ce vreau sa intreb:

am pachetul premium-6 luni garantie.daca peste 5 luni vin cu masina cu urme pe vopsea de la mici zgarieturi/spalatorie,tapiseria mea este crem,dupa 5 luni vin cu ea patata,compartimenttul motor prafuit.beneficiez de garantie? :twoup: stiu ca etse o intrebare pur romaneasca :) ,dar eu asta inteleg din explicatia d-nului Cristi.

 

Nu, domnule Alex, amesteci lucrurile. Serviciile premium au 12 luni garantie, polishul standard are 6 luni garantie. Iar ce inseamna asta am spus foarte clar: "Garantia se refera in primul rand la accidente".

Urmele de vopsea, zgarieturile si petele acidentale intra in garantie. Compartimentul motor prafuit poate fi considerat un accident?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.