Jump to content

Recommended Posts

ce vreau sa intreb:

am pachetul premium-6 luni garantie.daca peste 5 luni vin cu masina cu urme pe vopsea de la mici zgarieturi/spalatorie,tapiseria mea este crem,dupa 5 luni vin cu ea patata,compartimenttul motor prafuit.beneficiez de garantie? :twoup: stiu ca etse o intrebare pur romaneasca :) ,dar eu asta inteleg din explicatia d-nului Cristi.

 

Nu, domnule Alex, amesteci lucrurile. Serviciile premium au 12 luni garantie, polishul standard are 6 luni garantie. Iar ce inseamna asta am spus foarte clar: "Garantia se refera in primul rand la accidente".

Urmele de vopsea, zgarieturile si petele acidentale intra in garantie. Compartimentul motor prafuit poate fi considerat un accident?!

tocmai de accea am intrebat.daca se refera in primul rand la accidente,probabil exista si altele....

accident inseamna ca mi-a picat ceva pe tapiserie si este patata.....in 12 luni interiorul meu este clar ca se mai pateaza si fara intentie ca nu sunt nebun.

scuze daca au deranjat intrebarile mele.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Eu unul NU RECOMAND.

 

De obicei ma abtin sa fac anti-reclama dar cand lucrurile devin deranjante cred ca este normal sa ne cerem drepturile si sa aratam cu degetetul pe cei care nu-si fac treaba.

 

M-am dus acum fix o saptamana sa curat galeria de aer conditionat. Am facut programare si m-am dus. Din pacate am fost dezamagit.

 

 

Motivele sunt:

1) nu s-a putut plati cu cardul

 

2) in timpul efectuarii procesului am fost lasat timp de 45 de min sa stau in picioare. Nu mi s-a oferit nici un scaun(oricum nu exista asa ceva

pentru clienti)

 

3) dupa introducerea cu seringa a acelei substante mi s-a spus sa dau drumul pe caldura. Ca drept urmare am dat drumul pe caldura la maxim ce a

determinat ca o parte din substanta sa fie eliminata si aruncata pe trimuri si piele afara. Din pacate n-am vazut decat cand am ajuns acasa dar slava domnului ca s-a rezolvat cu solutie spuma de piele bmw si solutie sonax pentru bord.

Ca o erata, nu mi s-a zis ca ar trebui sa scot filtrele de polen sau sa dau drumul pe recirculare asa ca daca cumva filtrele mele de polen sunt papa atunci stiu cine este responsabil.

 

4) mirosul inca mai persista, ce-i drept nu la fel de mult

 

5) la plecare am dat banii dar nu mi s-a inmanat bon decat dupa ce am

cerut express acest lucru.

 

Avand in vedere ca nu tineam mortis sa le fac antireclama i-am dat un mail domnului Pop(de unde mai primesc niste "spam"-uri din cand in cand) si i-am precizat toate astea. Dansul mi-a dat un mail inapoi spunand ca voi fi sunat si ceva se va intampla.

Pentru ca suntem in Romania, bineinteles ca NU am fost sunat.

Din punctul meu de vedere asta inseamna neseriozitate atat in prestarea serviciilor dar si dupa aceea.

Edited by siulian
Link to comment
Share on other sites

aveau oferta la AB in primavara cu 99 RON curatarea galeriei de AC. Cu un aparat cu gaz. Daca intr-adevar e adevarat ce ai scris, comportamentul e neprofesionist. Eu zic ca e si vina ta, ca nu le-ai spus pe loc de probleme, mai ales ca ai asistat la tot procesul.
Link to comment
Share on other sites

aveau oferta la AB in primavara cu 99 RON curatarea galeriei de AC. Cu un aparat cu gaz. Daca intr-adevar e adevarat ce ai scris, comportamentul e neprofesionist. Eu zic ca e si vina ta, ca nu le-ai spus pe loc de probleme, mai ales ca ai asistat la tot procesul.

 

1. Categoric ma duceam la BMW daca stiam de oferta. Asa am dat 175 de lei aproape degeaba.

2. Nu prea sunt de acord cu ultima ta remarca. Am ajuns ca de fiecare data cand trebuie sa faci ceva in Romania sa-ti dai intai sa-ti dai tu doctoratul(adica sa stai sa cauti pe net toate detaliile) pentru ca altii nu stiu/vor sa-si faca treaba cum trebuie, desi ei fac doar asta si ar trebuie sa fie specializati doar pe asta. Nu mi se pare normal sa stau cu biciul ca sa mi se faca o treaba bine(o treaba pe care de altfel o platesc)

Link to comment
Share on other sites

am vrut sa ma duc la ei sa pun folie , aveau acum ceva oferta dar am tot ezitat . Chiar nu ma incanta ca cineva da garantie , discount daca dupa trebuie sa-mi pierd iar timpul si sa revin cu probleme .

 

Am ajuns ca de fiecare data cand trebuie sa faci ceva in Romania sa-ti dai intai sa-ti dai tu doctoratul(adica sa stai sa cauti pe net toate detaliile) pentru ca altii nu stiu/vor sa-si faca treaba cum trebuie, desi ei fac doar asta si ar trebuie sa fie specializati doar pe asta.

 

Nu stiu de ce te surprinde , mie mi-a spus o notara ca trebuie sa citesc monitorul oficial si sa fiu complet informat inainte sa ma duc la ea si sa faca un act pe multi bani . Si noteaza ca plateam comision precriza , cu ceva ani in urma si era plina de figuri .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am trecut si eu o singura data pe la ei sa ma informez in legatura cu ceva si locatia nu mi-a inspirat deloc incredere. M-as fi asteptat la mult mai mult, la cata reclama isi fac pe parte de servicii & stuff.
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Mda, citind toate posturile se intrevede o idee de business. Totul pleaca de la management, nu e vorba ca suntem romani si traim in Romania. Orice business se bazeaza pe management 90% si restul includ marketing, sales, etc. Sunt multi oameni in Romania care tin la masinile lor dar pentru care nu exista service, spalatorii, detailing pe masura pretentiilor. Cand spun pe masura pretentiilor ma refer la intelegerea cerintelor clientului si servicii de calitate la cel mai inalt nivel. Degeaba ai pret mare daca calitatea nu e pe masura. Sunt de acord cu preturile mari pentru ca asta e secretul pana la urma al oricarui business insa nu oricine poate vinde scump.

 

Cel mai rau ma doare ca acei clienti dispusi sa plateasca scump sunt dezamagiti de cele mai multe ori vis a vis de serviciile oferite de firmele din ROmania. Din pacate aici se merge pe principiul "Lasa ca merge" pentru ca nu exista competitie si clientul este nevoit sa revina mai devreme sau mai tarziu pentru nu are alte optiuni. Calitatea in servicii se bazeaza exclusiv pe competitie care la noi lipseste cu desavarsire. Asta e valabil pentru toate domeniile de servicii din pacate.

Link to comment
Share on other sites

din ce am citit,un lucru clar am inteles...nu stiu daca sunteti profesionisti sau nu(sau in ce masura),dar cu siguranta sunteti ipocriti,avand in vedere feedback-urile colegilor si reclama pe care v-o faceati si tutorialele alea deontologice.Tipic romanesc:mai multa reclama,decat servicii.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

NU recomand EXPERTDETAILING.RO ! Am optat pentru full, interior si exterior, am ACCEPTAT pretul cerut + timpul de lucrare fara sa impun eu ceva. 930ron.

 

Am dus masina, am intrebat ce se face si ce nu se face, cat dureaza si cat costa.

 

 

Este impropriu spus ca a iesit la 17:30. Am ajuns .. masina fiind gata, dar nu era gata...

De la jantele nesterse, musculite inca prezente pe grila din fata si bara pana la foarte multe reziduuri lasate de la paste de polish sau chiar si zone nesterse din caroserie, exterior. Au fost foarte multe corecturi care s-au facut cu mine acolo dupa ce le aratam eu .. aici, aici, aici. Pozele sunt facute dupa ce am plecat.

 

Masina a intrat la ora 9;30; http://lrd.ro/expertdetailing.ro/start/

Masina a iesit la 17;30; http://lrd.ro/expertdetailing.ro/stop/

 

Pozele sunt facute cu telefonul .. nu m-am gandit ca va fi nevoie sa iau aparatul cu mine pentru asa ceva .. imi cer scuze pentru calitatea acestora.

 

Am ajuns sa ma cert pe banii mei pentru "EXPERT DETAILING" si s-a ajuns la concluzia ca de "suntem si noi oameni, gresim" sau asta este "calitate/pret". atunci cand facem "EXPERT DETAILING" si ne promovam pe internet ca fiind cei mai buni si ca intelegem ceea ce un client are nevoie atunci cand cauta un asemenea serviciu.

 

Sunt de acord, masina arata cu mult mai bine fata de cum a ajuns .. dar nu este ceea ce ei promoveaza. Si-au setat un standard pe care nici ei nu reusesc sa il atinga .. cel putin cu mine.

 

Mai bine plateam mai mult pentru o calitate mai buna .. dar unde sa platim mai mult? Dansii se lauda ca au cel mai mare pret si cea mai buna calitate.

 

Revin .. Nu eu am impus pretul sau timpul de lucru pentru ca tu sa vii sa imi spui .. nu a fost timpul suficient sau asta este calitatea pentru banii respectivi.

 

 

PS;

Cineva se plangea ca de prin 2010 nu au inca plata cu cardul .. in 2015, inca nu o au.

@wug ; Iti dau dreptate.

 

Toate bune.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E o vorba romaneasca plina de duh, "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul".

 

Acum cativa ani, naiv fiind, ma iau dupa review-ul primit de Expert Detailing si imi duc masina, un 325 Coupe din 2003, la sediul lor din Drumul Taberei. La sfarsitul zilei cand imi ridic masina, scaunele din fata erau fleasca, m-am udat imediat de la ele, placere maxima mai ales ca mai tarziu mai ma duceam si la o nunta si evident ca mi-am udat si pantalonii de la costum desi pusesem un prosop pe scaun, idem poseta, s-a udat si dumneaei destul de serios, si nu, nu ne udasem de emotii ca facusera o treaba minunata, ne udasem ca erau scaunele fata fleasca. Explicatia pe care am primit-o a fost ca trebuie sa o las cateva zile si se va usca deoarece daca puneau tunul de aer pe scaune le-ar fi ars. Ca bonus am plecat si cu martorul de airbag pasager aprins, am vorbit la telefon cu, cei de la Expert Detailing, fusesera de acord sa imi deconteze vizita la Bavaria pentru resetarea acelui martor, care s-a stins dupa cateva zile odata cu uscarea scaunului. Ca un alt bonus, dupa vreo 2-3 spalari, masina era toata plina de urme, exact ca mobila care e stearsa si nu e stearsa bine si se vad urmele carpei pe ea.

 

Dupa ceva vreme, accept sa ma duc la sediul lor din Crangasi la o refacere, interior si exterior fara sa platesc nimic, rezultatul a fost remarcabil, nu imi mai dezlipeam ochii de la masina. Dupa vreo 2-3 spalari, acelasi rezultat ca si in sediul anterior, acele urme magnifice in vopsea.

 

I-am sunat iar, am vorbit cu ei, mi-au dat toti banii inapoi, vreo 7-800 RON, naiba mai stie cat era la vremea aia exact si dus am fost, am zis sa nu mai aud de ei vreodata. :)

 

P.S. Masina avea culoarea Oxford 2 Green Metallic, efectiv era o durere mare sa intretii asemenea culoare, de atunci am zis la revedere masini inchise la culoare, argintiul banal e de mine, fara nuante inchise care te transforma in sclavul masinii. Poate fi numit argintiul banal, in orice fel, momentan nu ma simt suficient de curajos incat sa imi mai cumpar o alta masina de culoare inchisa desi e posibil sa ma contrazica sotia si sa vrea ea asa ceva dar asta e alt capitol deja.

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

Cristian Pop fiind cine?

Seful exp detailing , pt userul care a dus masina recent am intrebat . Am trecut si eu pe la ei candva ... Paduri tinute in mizerie , pline de material , haos total .. Au destui amatori ca peste tot . E doar un business si atat . Mor cand vad atata lobby cu descrieri si articole , spam la greu mai sa crezi ca stie despre ce vb ..diferenta e ca el e doar un narator . Angajatii fac treaba ...

Link to comment
Share on other sites

Treaba lui, firma lui, probabil va spune ca situatia asta a fost odata in trecut, un caz izolat, poate am fost si eu ghinionist, nu spun ca nu e posibil si acest lucru...eu doar am povestit intamplarea mea cu Expert Detailing, nimic mai mult. Daca nu ma insel la vremea aia ca sa imi dea banii inapoi satul de rateurile Expert Detailing il sunasem pe Alexandru Ghita de la ei parca, sper sa nu ma insele memoria, Pole imi spusese sa iau legatura cu el. Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

E o vorba romaneasca plina de duh, "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul".

 

.... Ca un alt bonus, dupa vreo 2-3 spalari, masina era toata plina de urme, exact ca mobila care e stearsa si nu e stearsa bine si se vad urmele carpei pe ea.

 

.... Dupa vreo 2-3 spalari, acelasi rezultat ca si in sediul anterior, acele urme magnifice in vopsea.

 

I-am sunat iar, am vorbit cu ei, mi-au dat toti banii inapoi, vreo 7-800 RON, naiba mai stie cat era la vremea aia exact si dus am fost, am zis sa nu mai aud de ei vreodata. :)

 

 

pentru ca folosesc produse care contin o cantitate mare de fillere sau silicon care doar acopera defectele , evident ca dupa 2-3 spalari la spuma activa aka soda caustica toate acele fillere dispar si masina arata la fel

Link to comment
Share on other sites

Culmea e ca masina inainte sa o duc prima oara nu arata in halul ala, chiar era super ok, nu avea defecte de acoperit, mai bine zis nu am avut ce face sa o duc luindu-ma dupa laudele altora si dupa tot marketing-ul de si-l fac cu site-ul lor explicand... si din dorinta de a o face impecabila am facut-o praf. Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

NU recomand EXPERTDETAILING.RO ! Am optat pentru full, interior si exterior, am ACCEPTAT pretul cerut + timpul de lucrare fara sa impun eu ceva. 930ron.

 

Am dus masina, am intrebat ce se face si ce nu se face, cat dureaza si cat costa.

 

 

Este impropriu spus ca a iesit la 17:30. Am ajuns .. masina fiind gata, dar nu era gata...

De la jantele nesterse, musculite inca prezente pe grila din fata si bara pana la foarte multe reziduuri lasate de la paste de polish sau chiar si zone nesterse din caroserie, exterior. Au fost foarte multe corecturi care s-au facut cu mine acolo dupa ce le aratam eu .. aici, aici, aici. Pozele sunt facute dupa ce am plecat.

 

Masina a intrat la ora 9;30; http://lrd.ro/expertdetailing.ro/start/

Masina a iesit la 17;30; http://lrd.ro/expertdetailing.ro/stop/

 

Pozele sunt facute cu telefonul .. nu m-am gandit ca va fi nevoie sa iau aparatul cu mine pentru asa ceva .. imi cer scuze pentru calitatea acestora.

 

Am ajuns sa ma cert pe banii mei pentru "EXPERT DETAILING" si s-a ajuns la concluzia ca de "suntem si noi oameni, gresim" sau asta este "calitate/pret". atunci cand facem "EXPERT DETAILING" si ne promovam pe internet ca fiind cei mai buni si ca intelegem ceea ce un client are nevoie atunci cand cauta un asemenea serviciu.

 

Sunt de acord, masina arata cu mult mai bine fata de cum a ajuns .. dar nu este ceea ce ei promoveaza. Si-au setat un standard pe care nici ei nu reusesc sa il atinga .. cel putin cu mine.

 

Mai bine plateam mai mult pentru o calitate mai buna .. dar unde sa platim mai mult? Dansii se lauda ca au cel mai mare pret si cea mai buna calitate.

 

Revin .. Nu eu am impus pretul sau timpul de lucru pentru ca tu sa vii sa imi spui .. nu a fost timpul suficient sau asta este calitatea pentru banii respectivi.

 

 

PS;

Cineva se plangea ca de prin 2010 nu au inca plata cu cardul .. in 2015, inca nu o au.

@wug ; Iti dau dreptate.

 

Toate bune.

 

Si totusi unde putem face un detailing?!

Ai fost cumva si tu rechemat ulterior? Daca da, nu am decat sa ma incumet si eu, sa incerc tot la ei.

 

Am apreciat pozele, pentru ca peste tot unde vezi lumea nemultumita - nu au pus si ei niste poze, ca sa si DEMONSTREZE.

Link to comment
Share on other sites

La fel am patiti si eu. Am facut In Constanta ceva de genul Nano Ceramic. Omul mi-a garantat 3 ani lucrarea dar dupa doar 2 luni masina e cam la fel. Are o ca o plasa de paianjan din zgarieturi fine.

A costat 200 eur si a tinut fix 2 luni. Dezamagit.

 

Ideal ar fi sa nu mai speli masina la colt de strada pe 15 ron si sa il lasi pe Dorel sa o usuce cu o carpa sintetica jegoasa plina de noroi si nisip.

 

Ce crezi ca o sa se intample cand se aplica presiune pe lac cu o carpa plina de particule abrazive ... o sa apara micro-zgarieturi exact cum a fost frecata de Dorel ... cum Dorel a fost invatat ca masina se usuca cu miscari circulare rezultatul dupa un numar variabil de spalari este panza de paianjen ( swirls )

 

Trebuie sa intelegem ca lacul nu se zgarie doar cu cheia / cuiul ...

Link to comment
Share on other sites

Ideal ar fi sa nu mai speli masina la colt de strada pe 15 ron si sa il lasi pe Dorel sa o usuce cu o carpa sintetica jegoasa plina de noroi si nisip.

 

Ce crezi ca o sa se intample cand se aplica presiune pe lac cu o carpa plina de particule abrazive ... o sa apara micro-zgarieturi exact cum a fost frecata de Dorel ... cum Dorel a fost invatat ca masina se usuca cu miscari circulare rezultatul dupa un numar variabil de spalari este panza de paianjen ( swirls )

 

Trebuie sa intelegem ca lacul nu se zgarie doar cu cheia / cuiul ...

 

 

Tocmai... Masina a fost spalata in locuri cu "pretentii" dar masina si-a recapatat aspectul de panza de paianjen ff rapid.

Crede-ma ca nu las masina pe mana lui Dorel.

 

Poate ca tratamentul cu nano ceramic a fost facut de Dorel de nu a tinut deloc. 200 eur dati in vant

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.