Jump to content

Primul incident :( ...ceva sfaturi?


costinlogin

Recommended Posts

Din pacate la nici 3 luni de cand o am a aparut o zgarietura pe bara fata dreapta ...nu-mi dau seama cum cred ca de la o bordura sau cine stie ce stilp :) ...chestia e ca eu nu-mi dau seama cand s-a petrecut ca n-am simtit nimic iar daca o fi sotia la fel zice si ea ca nu stie ce si cum :) (amar) :blink: acu va intreb dati o parere ...cum as putea remedia uritania aia fara sa vopsesc toata bara sau s-o dau jos ??? Se poate face ceva cat de cat sa mai atenueze din aspect ?? Multumesc si mare atentie la drumurile patriei noastre :)
Link to comment
Share on other sites

Indiferent de vopisre totala sau partiala trebuie data bara jos ??? :blink:

83397[/snapback]

 

Pai care e problema sa dai bara jos? Se poate vopsi si pe masina, dar asta inseamna sa se chinuie inutil vopsitorul, sa bagi toata masina in cuptor.

 

Bara se da jos in 5 minute. Dai grilele de langa proiectoare jos, si ai doua suruburi mari care o tin. Desfaci mufele de la proiectoare, spalator si parktronic si gata.

Link to comment
Share on other sites

50 de grame de vopsea si 50 de grame de lac. Daca iei Standox care e in jur de 4 milioane litrul, asta ar insemna 400 de mii vopsea+lac . Iar manopera cam tot atat.

Maxim 1 milion sa te coste cu totul, mai or trebui si alte materiale, intaritor diluant smirghel etc.

Link to comment
Share on other sites

Maxim 1 milion sa te coste cu totul, mai or trebui si alte materiale, intaritor diluant smirghel etc.

83401[/snapback]

Optimistule :blink:)

Mie mi-a cerut pentru vopsit bara spate 3 milioane cu totul.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu sunt optimist, dar astea sunt preturile. Un element, fie ca e bara, aripa, usa, se considera in jur de 150-200 de grame de vopsea. La el e vorba doar de partea aceea de jos, pana la aceea dunga, 50 de grame e arhisuficient. Iar ca manopera, mai mult de 500 de mii nu are de ce sa ii ceara.

 

Am vopsit mai demult la un atelier mare, fost service de pe vremea lui Ceausescu, cu deviz si cu factura a fost 700 de mii o bara completa. Si nu cunosteam pe nimeni acolo.

 

Mi-am vopsit 4 jante ultima oara, luna trecuta. Era atat de zgariate de zici ca cineva intentionat le-a tocat cu fierastraul. M-a costat 600 de mii manopera pentru fiecare janta. Si a fost de munca sa le slefuiasca. Avantaj ca sunt foarte bun prieten cu vopsitorul si am recomandat mereu pe altii sa mearga la el, si omu apreciaza chestia asta. Un exemplu bun este colegul nostru de forum "capusangabi" care a facut praf un e39 si l-a vopsit la prietenul asta al meu si a fost mai mult decat multumit de rezultat.

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea chiar sa te duca mai putin in cazul in care masina e noua vopseaua inca e aceeasi nuanta cu cea din fabrica, si atunci nu trebuie vopsit tot spoilerul. Iti vopseste partea zgariata iti da un lac si se mai regleaza la sfarsit c-un polish si nu se mai observa nimic
Link to comment
Share on other sites

Din pacate la nici 3 luni de cand o am a aparut o zgarietura pe bara fata dreapta ...nu-mi dau seama cum cred ca de la o bordura sau cine stie ce stilp :) ...chestia e ca eu nu-mi dau seama cand s-a petrecut ca n-am simtit nimic iar daca o fi sotia la fel zice si ea ca nu stie ce si cum :) (amar)  :blink: acu va intreb dati o parere ...cum as putea remedia uritania aia fara sa vopsesc toata bara sau s-o dau jos ??? Se poate face ceva cat de cat sa mai atenueze din aspect ?? Multumesc si mare atentie la drumurile patriei noastre  :)

83394[/snapback]

 

asha mult ti-a luat ca sa o plesnesti? eu am bara stearsa si cu plasticul de la farul stinga la nici 2 saptamini dupa ce am intrat in tara, mi s-a pus unul cu o dacie travers in bucuresti pe un polei groaznic. nici acum nu am rectificat-o pentru ca vreau sa ii fac si capota, pentru ca am vreo 3 ciupituri de la piatra. mai nasol este ca am deranjat un pic un proiector de la o bordura si panaramele alea sunt prinse in bara cu o solutie de nu stiu care. era de fapt o intrebare la toti cei de aici, cit ajunge un proiector si cum naiba se schimba. el mai functioneaza dar citeodata pe vreme umeda se albeste. oare cit timp ma mai duce?

Link to comment
Share on other sites

mda am si eu la fel ciupituri pe capota ..zici ca a avut varsat de vint :blink: nu-mi dau seama unde au gasit astia criblura si pietricele pe strazile din Germania pt. ca eu asa am luat-o ...dar parca nu mi-as vopsi toata capota numai pt. 2-3 ciupituri ...zicea cineva odata ca se gasesc niste "creioane colorate" cu care sa punctezi numai pe ici pe colo dar cred ca se referea la cele ce vin odata cu solutia de polish ...sau stie cineva asa ceva ???
Link to comment
Share on other sites

Ai mai multe variante le ordonez in functie de pret.

1.Chit fibra, sau prelucrat cu smirghel(in functie de adancimea zgarieturii,nu-mi dau seama din poza), Spray plastic primer(29ron), vopsea spray la cod(40ron),lac spray(20 sau 40ron in functie de calitate), iese bine, avantaj scapi de manopera (faci singurel) si iti raman si sprayurile (sunt la 400ml).

2.prelucrare idem sus,vopsit cu pistolul aceleasi solutii(atentie lacul trebuie elasticizat, iar plastic primerul este obligatoriu, altfel se exfoliaza),dar te poti opri cu vopseaua in ornamente si scapi de vopsit total.

3.Prelucrezi la fel, substantele aceleashi, dar te opresti cu vopseaua (pierdut) pe locul faptei, si matuiesti cu 1000. tot spoilerul, si aplici doar lac(pe tot).

4.Conform tehnologiei originale aplici toate solutiile de mai sus pe toata suprafata.

2.3.4, treb facute in service, substantele costa aproximativ la fel dar aia le consuma integral(se pun intaritori si nu mai ai ce face cu ele)bineinteles ca ultima e varianta super profesionala.

Dar cred ca te descurci fffff bine cu sprayul(sunt sprayuri profesionale incarcate cu vopsea standox pe cod)si mai ales datorita pozitiei ar trebuia sa iasa ca nu-i f vizibil, daca nu te descurci , mai intreaba-ma.

Link to comment
Share on other sites

Creioanele colorate in marea lor majoritate sunt,,cucuri", sunt pt moment eventual daca vrei sa ,,bombezi" mashina, pt. ciupituri pe cat sunt de mici pe atat sunt de ...rele", ca au si diferenta de nivel(sunt adanci, necestitand in mod teoretic chit, dar se poate incerca (daca ai rabdare fireste) ,,incarcarea" lor cu vopsea la culoarein straturi succesive (poti folosi: varf de ac, betisoare de urechi, muc de tigara, in functie de suprafata ciupiturii)la interval de o zi intre ele(deoarece vopseaua prin uscare se ,,retrage".Repeti pana cand picatura de vopsea depaseste cu putin stratul vopselei din jur cand e uscata, dupa care (vreo trei zile) polisezi cu smirgel de 2000-2500 in prezenta apei dedurizate(dizolvi in ea sampon sau sapun), polish abraziv, politur(de lustru ultima mana.

Atentie:

1)incarcarea se face pe cat cu putinta exact in ciupitura(sau zgarietura, ca merge si la zgarieturi figura), ca altfel muncesti la nivelare...de mori.

2)polisharea cu smirghel o faci cat poti pe ,,motzul" picaturii de vopsea aplicata(poti folosi fundul unei cutiute de medicamente pe care lipesti smirghelul).Tehnologic este un cilindru din cauciuc pe ccare se lipesc rondele speciale autocolante de smirghel, dar nu e cazul...costa:).

3)inainte de a aplica primul strat(direct pe tabla) degresezi cu putina acetona locul cu pricina.

4)Agiti FFF bine vopseaua inainte de aplicare deoarece mai ales la vopselele metalizate particula metalica se depune relativ repede.

Dupa ce ai finalizat tragi o polishare generala a intregii capote(sau element de caroserie pe care ai lucrat si ar trebui sa fie OK.

Bafta, rabdare si o naveta de berica(pt rabdare:).)

Link to comment
Share on other sites

Creioanele colorate in marea lor majoritate sunt,,cucuri", sunt pt moment eventual daca vrei sa ,,bombezi" mashina, pt. ciupituri pe cat sunt de mici pe atat sunt de ...rele", ca au si diferenta de nivel(sunt adanci, necestitand in mod teoretic chit, dar se poate incerca (daca ai rabdare fireste) ,,incarcarea" lor cu vopsea la culoarein straturi succesive (poti folosi: varf de ac, betisoare de urechi, muc de tigara, in functie de suprafata ciupiturii)la interval de o zi intre ele(deoarece vopseaua prin uscare se ,,retrage".Repeti pana cand picatura de vopsea depaseste cu putin stratul vopselei din jur cand e uscata, dupa care (vreo trei zile) polisezi cu smirgel de 2000-2500 in prezenta apei dedurizate(dizolvi in ea sampon sau sapun), polish abraziv, politur(de lustru ultima mana.

Atentie:

1)incarcarea se face pe cat cu putinta exact in ciupitura(sau zgarietura, ca merge si la zgarieturi figura), ca altfel muncesti la nivelare...de mori.

2)polisharea cu smirghel o faci cat poti pe ,,motzul" picaturii de vopsea aplicata(poti folosi fundul unei cutiute de medicamente pe care lipesti smirghelul).Tehnologic este un cilindru din cauciuc pe ccare se lipesc rondele speciale autocolante de smirghel, dar nu e cazul...costa:).

3)inainte de a aplica primul strat(direct pe tabla) degresezi cu putina acetona locul cu pricina.

4)Agiti FFF bine vopseaua inainte de aplicare deoarece mai ales la vopselele metalizate particula metalica se depune relativ repede.

Dupa ce ai finalizat tragi o polishare generala a intregii capote(sau element de caroserie pe care ai lucrat si ar trebui sa fie OK.

Bafta, rabdare si o naveta de berica(pt rabdare:).)

85291[/snapback]

 

e foarte util ce ai descris tu, cer multa migala si rabdare, dar totusi se poate. tare ma tem ca pina acopar una mai apar vreo doua :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.