Jump to content

Ce piesa este aceasta?


Recommended Posts

Racordul flexibil de care vorbesti, "gazduieste" firele de la senzor. Daca sunt rupte, amestecul aer/combustibil este deficitar. Dar in cazul asta s-ar vedea pe masina. Izoleaza cablul si da-i pace.

 

 

Problema e ca pe masina se vede ceva.Nu mai am putere la ea,egr-ul nu mai functioneaza cum trebuie,si simt miros de gaze cand stau pe loc .Eram curios inainte de a schimba alte piese....daca prin inlocuirea racordului flexibil rezolv problema.Undeva pe forum scria ca daca racordul flexibil e fisurat nu exista alte probleme decat mirosul de gaze.

Link to comment
Share on other sites

Racordul flexibil de care vorbesti, "gazduieste" firele de la senzor. Daca sunt rupte, amestecul aer/combustibil este deficitar. Dar in cazul asta s-ar vedea pe masina. Izoleaza cablul si da-i pace.

 

 

Problema e ca pe masina se vede ceva.Nu mai am putere la ea,egr-ul nu mai functioneaza cum trebuie,si simt miros de gaze cand stau pe loc .Eram curios inainte de a schimba alte piese....daca prin inlocuirea racordului flexibil rezolv problema.Undeva pe forum scria ca daca racordul flexibil e fisurat nu exista alte probleme decat mirosul de gaze.

 

 

<_< E package deal. Cablu + senzor. Inainte de toate verifica furtunasele sa nu fie fisurate, apoi testeaza debitmetrul - scoate mufa din debitmetru, daca masina merge mai bine, schimba-l.

Link to comment
Share on other sites

Racordul flexibil de care vorbesti, "gazduieste" firele de la senzor. Daca sunt rupte, amestecul aer/combustibil este deficitar. Dar in cazul asta s-ar vedea pe masina. Izoleaza cablul si da-i pace.

 

 

Problema e ca pe masina se vede ceva.Nu mai am putere la ea,egr-ul nu mai functioneaza cum trebuie,si simt miros de gaze cand stau pe loc .Eram curios inainte de a schimba alte piese....daca prin inlocuirea racordului flexibil rezolv problema.Undeva pe forum scria ca daca racordul flexibil e fisurat nu exista alte probleme decat mirosul de gaze.

 

 

<_< E package deal. Cablu + senzor. Inainte de toate verifica furtunasele sa nu fie fisurate, apoi testeaza debitmetrul - scoate mufa din debitmetru, daca masina merge mai bine, schimba-l.

 

Schimbat:debitmetru,electrovalve egr +turbina,furtune vacum,turbina curatata,filtre etc.Tot nu trage.EGR-ul ramane tot timpul deschis,adica am vacum permanent la el.un Golf de 90cp imi da clasa

Link to comment
Share on other sites

Schimbat:debitmetru,electrovalve egr +turbina,furtune vacum,turbina curatata,filtre etc.Tot nu trage.EGR-ul ramane tot timpul deschis,adica am vacum permanent la el.un Golf de 90cp imi da clasa

 

Incearca sa duci masina la un dealer BMW. <_<

 

 

Am fost si nu mai calc acolo (cluj).Din cauza lor am schimbat debitmetru si 2electrovalve .Am descoperit dupa aceea ca era un furtun de vacum spart

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.