Jump to content

Problema sasiu E46


jollyxter

Recommended Posts

.Pentru socurile din transmisie care rup in final sasiul e suficient si 1.9 in combinatie cu nenorocita aia de valva CDV - inevitabil da socuri la schimbarea vitezelor.

 

 

unde este aceasta valva CDV ...ca vreau sa o scot :) (am inteles ca pe conducta de lichid de frana, pe langa cutie...dar nu am gasit-0)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am aflat si eu de la un prieten care a avut problema si cei de la reprezentanta i-au spus ca nu se face pe gratis pe motiv ca nu ar fi defect de fabricatie ci de felu cum conduci masina,pana la urma si-a reparat-o la Carlos in TM. Edited by icetrance
Link to comment
Share on other sites

Deci fara aceasta valva CDV se poate schimba viteza fara acel soc?....atunci de ce mai e pusa acolo?

 

Fara CDV ai un control mai bun al ambreajului. Daca schimbi bine, cand trebuie, fara ea e mai bine.

 

Daca nu schimbi cum si cand trebuie va fi mai rau...

 

Deci depinde de tine. BMW nu a vrut sa riste :)

Link to comment
Share on other sites

Am aflat si eu de la un prieten care a avut problema si cei de la reprezentanta i-au spus ca nu se face pe gratis pe motiv ca nu ar fi defect de fabricatie ci de felu cum conduci masina,pana la urma si-a reparat-o la Carlos in TM.

pai si de unde stiu ei cum conduci masina? stau si te urmaresc? cred ca daca le deschizi proces vor fi obligati sa iti dea alta masina... poti sa conduci cum vrei sasiul nu are voie sa se rupa, sa se strambe poate, sa ti se rupa bucsile, pivotii, amortizoarele, arcurile, dar nu sasiul

Edited by freeone
Link to comment
Share on other sites

Intre timp am continuat saga- am dat nsite mailuri la BMW AG si din fericire raspunsul a fost pozitiv- adica a trebuit sa stam la negocieri- cu un reprezentant al BMW Romania si cineva de la partenerul de service ales- Bavaria.

Totul bine si frumos pana a venit decizia finala- BMW AG s-a angajat sa suporte costurile pieselor necesare - surpriza vine de la partnereul de service local-minunatii de la Bavaria - costul piesei necesare ar fi de 1300 Lei +TVA- Bavaria are tupeul si nesimtirea de a cere manopera- o suma modica(a considerat reprezentantul Bavaria - 7200 de lei + TVA- asta ar fi urmat sa platesc eu-la un cost al piesei de 1300 - manopera la Bavaria 7200 Lei- nu e greseala- nu 720 ci 7200 de Lei - asa ca....astept o recomandare pentru un service care sa poata face aceasta reparatie la un pret normal.

Link to comment
Share on other sites

da deci sa calculam.. 7200 de lei inseamna cam 1500 de euro .. manopera la o reprezentanta nu prea sare de 30 de euro pe ora .. oamenii muncesc deci cam 50 de ore nonstop...asta inseamna ca le i-a cam o saptamana si jumatate de lucru efectiv sa inlocuiasca o piesa... :) Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

De fapt inseamna ca sunt de-a dreptul imbecili,lenti si fara pic de legatura cu domeniul in care lucreaza- inteleg ca e "criza" dar sa incerci sa jupoi clientul chiar asa e prea mult...

Astept in continuare raspunsul BMW AG- de data asta e o simpla plangere asupra calitatii partenerilor BMW din Romania si asupra ce inseamna BMW in Romania prin prisma reprezentatilor sai- sper ca alaturi de mine sa mai fie 100 de fraieri care intr-un final prin insistente sa atraga atentia BMW AG asupra serviciilor oferite in Romania...

Link to comment
Share on other sites

 pei la puntea spate , unde se prind bucsile alea mari de la puntea spate...acolo trebuie sa te uiti :)

 

adica unde se prinde treaba asta

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=30

 

dar nu cred ca tu o sa ai probleme, doar a ta e MADE IN CHINA :lol: :lol:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

a ta e MADE IN CHINA :lol: :lol:

 

am vandut-o pe aia made in china acum mi-am luat 1 made in ferentari :)

 

ps: o sa verific zona mai bine cand o s-o ridic pe elevator, cu toate ca m-am uitat foarte bine pe sub toata masina cand am facut pozele si nu am observat nimic ..... :-B

thx

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Mai sunt si alte BMW-uri afectate de asa ceva?

 

Salutare tuturor,

 

Si eu, la al meu e46 2001 330d, m-am trezit cu acceasi problema:

joc mare la puntea-spate (cand fortam acceleratie/frana motor chiar lovea puternic in caroserie) + zgomot de "table intrefrecande" la rulaj pe denivelari usoare (piatra cubica sau drum cu gropi mici). Am ridicat-o pe elevator si am gasit o ruptura in caroserie, ruptura pe unte a iesit contrapiesa bucsei inferioare-spate prin tabla.

Am pus mana pe "google" si am realizat ca sunt unul dintre ghinionistii la care, problema de design BMW e46 a avut repercusiuni grave.

Tin sa mentionez ca masina este in 330d absolut full echipat, are 9 ani si 180k km reali la bord (unic proprietar) cu service-urile la zi facute la BMW.

Bun, sa revenim: am luat dupa mine toate actele masinii (inclusiv cartea de service), cu toate ca ei citesc, oricum, history-ul complet al masinii din cheie; am mers la dealer-ul din Timisoara (Banat Car) si am stat de vorba cu domnul Kraft Robert. Dupa ce i-am povestit sumar istoricul masinii dansul a luat (personal) masina, a dus-o pe rampa, a analizat ruptura dupa care a facut cateva poze si, impreuna cu o copie a cartii de service si datele din cheie le-a trimis catre BMW in solicitarea de reparatie post-garantie.

Dupa vreo 10 zile m-a sunat sa-mi dea o veste buna si una mai putin buna:

1. Vestea buna este ca BMW va asigura costul reparatiei 100% (pesele + manopera);

2. Vestea mai putin buna a fost ca, pe perioada reparatie, nu a reusit sa-mi obtina o masina care sa mi-o dea sa circul :twoup:

Asta fiind situatia, am cumparat doua bilete de avion pentru Cipru si, pe perioada concediului, masina va fi taiata si refacuta de catre dragii si iubitii nostri constructori/dealeri de masini indragite.

 

Totodata tin sa mentionez ca mai am o masina, o Skoda Octavia care, dupa ce am cumparat-o noua (18500 Euro) si am revenit dupa 2 luni la prima revizie (cea de 15k), cei de la Skoda mi-au spus ca telescoapele de pe spate sunt scurse si trebuie schimbate dar, cu toate ca este vorba de un defect de fabricatie al telescoapelor, garantia pe consumabile fiind doar pana la 10k, va trebui sa suport eu costurile.

 

Concluzie:

BMW acopera, post garantie, o reparatie de 5-6000 Euro (se taie masina, se inlocuieste intreg ansamblul sub-punte spate cu unul reproiectat, se sudeaza la loc, se antifoneaza si se revopseste) pentru o masina de 9 ani :) iar Skoda nu acopera o reparatie de 200 Euro, cu toate ca specialistul lor a recunoscut ca este o problema de fabricatie, pentru o masina de DOUA LUNI :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Asta e din ciclul: "am vazut si romani multumiti de reprezenta BMW"

 

:twoup:

 

Stiam de la un amic care se ocupa de flote ca la Skoda garantia pe trenul de rulare e de 20.000km, dar probabil ca variaza de la reprezentanta la reprezentanta.

 

Ce nu inteleg de ca mai scriu in reclame ca ai garantie 100.000km sau 3 ani si pun masina acolo, ar trebui sa faca poze doar la motor.

Link to comment
Share on other sites

Norocosule - daca jungeai la Bavaria ca mine nu mai rezolvai nimic cu ei - mie au avut tupeul fenomenal sa imi propuna pretul piese acoperit de BMW ( pretul ar fi fost de 1300 de lei +TVA ) iar manopera pentru intreaga operatiune sa o platesc eu - adica 7200 de lei +TVA - deci....piesa 300 € iar manopera aprox. 1800 € la acea vreme - rezolvat la niste mecanici OK cu 1000 de lei - bani in care au intrat si doua bucse uriase de pe spate .

Asa ca de la mine ai felicitari pentru ca ai reusit sa repari fara costuri.

Link to comment
Share on other sites

Asta e din ciclul: "am vazut si romani multumiti de reprezenta BMW"

 

:twoup:

 

Stiam de la un amic care se ocupa de flote ca la Skoda garantia pe trenul de rulare e de 20.000km, dar probabil ca variaza de la reprezentanta la reprezentanta.

 

Ce nu inteleg de ca mai scriu in reclame ca ai garantie 100.000km sau 3 ani si pun masina acolo, ar trebui sa faca poze doar la motor.

 

Da, asta dupa ce in 2007, dupa nenumaratele probleme pe care le-am avut cu repr. BMW (am patit chiar, dupa revizie de 1500 Euro pentru pregatirea masinii de concediu prin Europa, sa constat in Roma, dupa o mie si ceva de km de la revizie, ca nu mai am placute de frana pe spate iar discul de pe dreapta avea deja sant in el :twoup: ). De atunci si pana acum nu am mai calcat pe acolo dar, avand problema asta cu sasiul am zis sa-mi incerc norocul si, am constatat cu placere ca toata linea de manageri, inclusiv directorul, a fost schimbata tocmai din acest motiv (al nemultumirilor clientilor) :twoup:

 

Cat despre Skoda, la revizia de 15k mi-au aratat si mie cele doua randuri cu scris foaaarte marunt in care se specifica garantia la consumabile :)

 

Deci: ca sa-ti cumperi o masina nou cu tot cu "garantie", in ziua de azi, trebuie sa mergi cu un avocat dupa tine, ca sigur baga ei niste clauze prin contract :twoup:

 

Norocosule - daca jungeai la Bavaria ca mine nu mai rezolvai nimic cu ei - mie au avut tupeul fenomenal sa imi propuna pretul piese acoperit de BMW ( pretul ar fi fost de 1300 de lei +TVA ) iar manopera pentru intreaga operatiune sa o platesc eu - adica 7200 de lei +TVA - deci....piesa 300 € iar manopera aprox. 1800 € la acea vreme - rezolvat la niste mecanici OK cu 1000 de lei - bani in care au intrat si doua bucse uriase de pe spate .

Asa ca de la mine ai felicitari pentru ca ai reusit sa repari fara costuri.

 

Stiu Jollyxter, pentru ca doar dupa ce am citit despre experienta ta cu Bavaria, m-am hotarat sa scriu si la Claims [claims@E46subframeclassactionsettlement.com] si sa le promit ca, avand ca precedent cazul din USA, sunt hotarat sa merg in instanta daca raspunsul BMW este negativ in oricare masura.

 

Asa ca, dragi posesori de e46, sa aveti in vedere ca in Timisoara se poate repara, post garantie, acest gen de problema 100% acoperit de BMW :twoup:

Link to comment
Share on other sites

quote name='Georgelu'

 

este modelul de 184 cp? cat de grava era situatia la tine? si eu am tot un 330d si sunt tare curios daca am probleme asemanatoare

 

Salut SPW,

 

Da, este un 330d din 2001 full options (am pus, in 2001, tot ce putea BMW sa echipeze, si a iesit o masina care, si astazi, imi ofera absolut tot ce am nevoie cu o singura exceptie: imi lipseste x drive-ul :twoup: ).

Situatia, la mine, nu era asa de grava: ruptura era la "doar" o bucsa din cele 4. Nu exista nici deplasari ale puntii nici alte probleme. Insa, in timp, din cauza ca celelalte bucse preiau sarcina inegal repartizata, sigur se ducea naibii toata sub-punte si riscam sa-mi pierd intreaga punte spate pe drum.

Este simplu de verificat: urci masina pe elevator, identifici zonele de imbinare dintre bucse si caroserie (sub-cadrul este dublat de caroserie, asa ca surubul care tine bucsa trece prin tabla se se fixeaza in sub-punte), verifici daca nu ai fisuri/rupturi ale tablei in zona lor (problema este ca sub-cadrul cedeaza iar, bucata care tine surubul este smulsa afara, prin tabla caroseriei).

Daca vrei sa fii mai sigur, poti sa urci pe cineva la volan si, in timp ce observi zonele respective, bagi niste socuri/sarcini pe punte (simplu: turezi putin mototul si, dupa ce bagi in treapta 1 debreiezi; astfel daca ai inca rahatul ala de valva CDV pe hidraulica de la ambreiaj, socul va fii suficient de mare pentru a demasca o slabire/ruptura a sub-cadrului; daca ai fost baiat destept iar valva ta CDV zace undeva in garaj :) atunci provoci socurile prin debreiere f. brusca ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.