Jump to content

apa pe admisie


afumatu

Recommended Posts

salutare.AM UN BMW E46 320D DIN 2003.am intrat intr-o apa mare si mi s-a oprit motorul/...l-am desfacut si este indoita o biela...

un sfat va rog: POT SA SCHIMB DOAR O BIELA?CONTEAZA GREUTATEA CEVA? SAU TREBUIE SA LE SCHIMB PE TOATE 4.

MECANICUL MI-A ZIS CA DACA SCHIMB O BIELA TREBUIE SA SCHIMB, ASA E BINE CIK, SI CUZINETI BIELA SI SEGMENTI...

VOI CE ZICETI?

MS FRUMOS

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salutare.AM UN BMW E46 320D DIN 2003.am intrat intr-o apa mare si mi s-a oprit motorul/...l-am desfacut si este indoita o biela...

un sfat va rog: POT SA SCHIMB DOAR O BIELA?CONTEAZA GREUTATEA CEVA? SAU TREBUIE SA LE SCHIMB PE TOATE 4.

MECANICUL MI-A ZIS CA DACA SCHIMB O BIELA TREBUIE SA SCHIMB, ASA E BINE CIK, SI CUZINETI BIELA SI SEGMENTI...

VOI CE ZICETI?

MS FRUMOS

 

are dreptate...poti schimba numai biela aia dar tot setul de cuzineti..nu numai la aia indoita..Segmentii normal...tot ai desfacut motorul

Link to comment
Share on other sites

stiti care e faza? bmw are punctul de admisie jos...in sensul ca filtrul de aer nu este pozitionat deasupra motorului ci in lateral...iar daca luati apa multa riscati sa patiti ca mn:(<_<:(

deci schimb doar o biela, segmenti si cuzineti...o carutza de bani

 

inca ceva...ce imi recomandati : piese de origine bmw sau aftermarket?

iar daca imi comand piese de origine cum le recunosc ca sunt originale si nu sunt luate dupa aftermartket ca sa ma incarce ala la bani?????

 

buji mi-am comandat pe beru ca asa erau si cele originale si am intles ca astea sunt cele mai cele...

garnitura la _chiulasa_ am luat-o pe elring cik e super si asta

dar restul pieselor stiti vreo firma? la cuzineti la biela la segmenti?

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum se poate indoi o biela dupa ce intri intr-o baltoaca. Hai ca la fisurarea blocului motor ar fi diferenta de temperatura. Dar la biela? Sau ai calat motorul? Insa asta inseamna ca ai mai mers ceva cu masina.
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum se poate indoi o biela dupa ce intri intr-o baltoaca. Hai ca la fisurarea blocului motor ar fi diferenta de temperatura. Dar la biela? Sau ai calat motorul? Insa asta inseamna ca ai mai mers ceva cu masina.

 

A tras apa pe admisie colega...pe la filtru...S-a strans apa in capul pistonului si fiind incompresibil, acest fluid nu a mai dat voie pistonului sa atinga PMS la compresie cu ambele supape inchise (odata cu cursa de la PMI la PMS) si a indoit biela.

Blocul l-a spart fiindca in aceasta conditie, a cedat pistonul in bosajul boltului si s-a spart iar biela ramasa libera a iesit si ea pe unde a putut sa vada lumina zilei. La fel se intampla cand urmare a cauzei de fata povestite cedeaza cele doua suruburi de la capacul bielei (acolo unde se afla cuzinetul maneton) si deasemeni iese. Cazul precedent iese pe sus, asta mai pe jos. Acelasi lucru se intampla cand mai scapa vreun surub in galerie si se intepeneste pe la vreo supapa...in cazul asta pistonul loveste in acea supapa intredeschisa si poate produce acelasi efect....

 

 

PS cate motoare calde spalate cu apa rece ai vazut tu cu blocul crapat...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

cuzineti la biela la segmenti?

 

Kolbenschmidt la cuzineti si Goetze la segmenti..biele nu stiu...

Sunt useri aici care tepot lamuri foarte repede (grozadan, dorin75...da-le PM)

 

 

 

ia ziceti merge asa ceva sa ii bag?

se merita sa ii bag piese dupa aftermarket sau mai bine dau un ban si iau pe original....

alea de pe aftermarket cedeaza mai repede....o mai merge motorul l fel?

Link to comment
Share on other sites

Mda, la asta nu m-am gandit cu apa incompresibila. am crezut pur si simplu ca a blocat un piston de la calare si a cedat biela.

Nu am vazut motoare sparte spalate cu apa rece pentru ca niciodata nu am auzit sa se spele motorul fierbinte cu apa rece. La orice spalatorie te duci pentru a spala motorul vei vedea ca baga apa calda pe el. Poate nu e blocul motor asa sensibil, dar poti sa stii cand se intampla necazul??

Link to comment
Share on other sites

La orice spalatorie te duci pentru a spala motorul vei vedea ca baga apa calda pe el. Poate nu e blocul motor asa sensibil, dar poti sa stii cand se intampla necazul??

Stai linistit ca nu se spala cu apa calda la orice spalatorie...si blocul nu e asa sensibil la schimbari bruste de temperatura fiindca e fonta si nu e cazul sa vorbim de chestii legate de comportamentul fontei si modificari de structura respectiv concentratori de tensiune intermoleculari la contactul superficial cu medii avand alte temperaturi...vorbesc de blocul din fonta...la cel din alt material (care se mai foloseste) nu este cazul sa iti faci nici o problema... nu este momentul dizertatiilor offtopic.

Necazul stii cand se intampla: apa in loc de antigel iarna si cazul de mai sus...altceva nu este cazul sa te preocupe in ceea ce priveste blocul si temperaturile la care ajunge.

Dar oricum, tu stii mai bine ce se poate intampla.

Link to comment
Share on other sites

La orice spalatorie te duci pentru a spala motorul vei vedea ca baga apa calda pe el. Poate nu e blocul motor asa sensibil, dar poti sa stii cand se intampla necazul??

Stai linistit ca nu se spala cu apa calda la orice spalatorie...si blocul nu e asa sensibil la schimbari bruste de temperatura fiindca e fonta si nu e cazul sa vorbim de chestii legate de comportamentul fontei si modificari de structura respectiv concentratori de tensiune intermoleculari la contactul superficial cu medii avand alte temperaturi...vorbesc de blocul din fonta...la cel din alt material (care se mai foloseste) nu este cazul sa iti faci nici o problema... nu este momentul dizertatiilor offtopic.

Necazul stii cand se intampla: apa in loc de antigel iarna si cazul de mai sus...altceva nu este cazul sa te preocupe in ceea ce priveste blocul si temperaturile la care ajunge.

Dar oricum, tu stii mai bine ce se poate intampla.

 

Hai, prietene, ne lasi? O tii p'a ta, una si buna... Si totusi nu intelegi cum se poate stramba o biela din cauza unei balti <_<. Crezi ca @DanS vorbeste din basme? Stie el foarte bine ce zice, iar faza cu spalatul motorului cu apa calda ca sa nu crape blocul... Asta da, e din basme. Pai acuma, serios, sa zicem ca apa de la spalatorie are 90 de grede, crezi ca ar fi sufucient de calda ca sa nu fie diferenta mare intre temperatura ei si a motorului? Motorul ala degaja sute de grade.

 

OnTopic: Pare rau, colega, de necaz. Schimba doar biela respectiva, dar intreg setul de segmenti si cuzineti. Pistonul nu are nici o puscatura? Goetze, recomand si eu. Super calitative produsele lor... Fac pana si kituri pentru bucsat "bloace". Piesele nu sunt o avere, insa cu manopera ai grija...

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

maine ma duc sa imi faca o lista cu toate preturile la piese si la manopera...ma astept pe la vreo 30 de mil...

asta e acum. sper sa mearga la fel ca inainte...

doar biela e stramba. dar schimb si segmenti si cuzineti....plus celelalte: ulei, filtru aer,ulei. bujii. garn _chiulasa_...etc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.