Jump to content

Fuel Injec. System !


benarcis

Recommended Posts

Ieri m-a pus pacatul sa spal motorul masinii :blink: :) Dupa ce am plecat de la spalatorie-in jurul orei 17.30-am parcat masina , motorul mergand fara probleme.Azi dimineata a pornit normal insa dupa aprox. un minut motorul a inceput sa se turteze in draci pana in 4000 rot/min. Am incercat sa plec de pe loc dar pedala de acceleratie nu functiona in schimb functiona tempomatul .Am fost la un service unde au desfacut galeria de admisie , au verificat mufela de la pompa de injectie dar nimic...Stie cineva ce ar putea sa aiba?
Link to comment
Share on other sites

Ieri m-a pus pacatul sa spal motorul masinii :blink:  :) Dupa ce am plecat de la spalatorie-in jurul orei 17.30-am parcat masina , motorul mergand fara probleme.Azi dimineata a pornit normal  insa dupa aprox. un minut motorul a inceput sa se turteze in draci pana in 4000 rot/min. Am incercat sa plec de pe loc dar pedala de acceleratie nu functiona in schimb functiona tempomatul .Am fost la un service unde au desfacut galeria de admisie , au verificat mufela de la pompa de injectie dar nimic...Stie cineva ce ar putea sa aiba?

83696[/snapback]

 

lasa ce zicem noi .....dute si fa un test la reprezentanta ca nu e de joaca cu fuel injection-ul :)

Link to comment
Share on other sites

urat ,eu numi amai spal motorul de cand la celalalt e36 mi sau ars niste prostii

si de atunci il sterg frumos

83802[/snapback]

Bravo. Evitati spalarea motorului mai ales sub presiune. Regula nr 1 daca tot va decideti sa o faceti (va asumati un risc) nu folositi jet de presiune mare, aveti grija ce degresant folositi (unul cat mai soft) si temperatura apei sa fie in jur de 30-35 grade, si important lasati motoru sa se raceasca bine de tot (ceea ce e dificil la spalatorie pt ca nah nu poti sa stai 2-3 ore pana sa o spele doar ca sa se raceasca motoru). Eu personal nu il spal, il curat cu un degresant diluat, cu o carpa si o pensula pt locuri mai dificile.

Link to comment
Share on other sites

Am descoperit problema...senzorul de la pedala de acceleratie avea putina apa.Curios cum d-zeu a ajuns apa acolo! Dupa ce a fost unscat acel senzor totul e OK...oricum nu mai spal motorul cu jet niciodata :blink: Luati aminte!!!
Link to comment
Share on other sites

Motorul se spala la temperatura normala de functionare, adica cald.

83823[/snapback]

Nu este adevarat. Daca il speli cand e cald, chiar daca ai apa cat de cat calduta tot e impact major pe toate piesele incinse in el. Daca mai pui si turbine in ecuatie deja te joci cu focu. Mai sunt si radiatoare mai sunt si evacuari samd....o gramada de piese incinse care nu se pupa cu apa direct pe ele. Nu vad nici un argument in afirmatia ta...

Link to comment
Share on other sites

Nu este adevarat. Daca il speli cand e cald, chiar daca ai apa cat de cat calduta tot e impact major pe toate piesele incinse in el. Daca mai pui si turbine in ecuatie deja te joci cu focu. Mai sunt si radiatoare mai sunt si evacuari samd....o gramada de piese incinse care nu se pupa cu apa direct pe ele. Nu vad nici un argument in afirmatia ta...

83931[/snapback]

 

Gandeste-te asa, un pic :blink:

Mergi cu masina. Motorul fierbinte, toba fierbinte, normal. Dai de o balta, sau incepe sa ploua sau ninge. Ce faci ? Opresti pe dreapta si astepti sa se raceasca motorul si evacuarile si toate cele ca sa poti trece prin apa ? Sau pana la urma si evacuarea ultraincinsa "se pupa" cu apa direct pe ea ?

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Se recomanda ca motorul sa se spele la temperatura normala de functionare. Asta nu inseamna insa fierbinte. Daca e rece se porneste si se lasa sa mearga putin la relanti, pana ajunge la temperatura normala. Daca e prea incins dupa un drum se lasa sa se raceasca cam 10-15 minute.

 

Cred ca motivele pentru care motorul se spala cald ar fi :

- la cald depunerile si murdaria se spala mult mai usor

- apa care intra prin diverse locuri se evapora mult mai rapid daca motorul este deja cald

 

Motorul nu se spala cu apa sub presiune si nici cu aburi. Componentele electrice si electronice trebuiesc protejate de apa.

Apa e bine sa fie calduta. Nu se folosesc diluanti, ci doar degresanti sau detergenti care nu ataca vospeaua, partea electrica, cauciucul, etc.

Se recomanda suflarea cu aer comprimat dupa spalare.

Dupa spalare motorul se poneste imediat, ca sa se evapore cat mai rapid apa ramasa.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Gandeste-te asa, un pic :blink:

Mergi cu masina. Motorul fierbinte, toba fierbinte, normal. Dai de o balta, sau incepe  sa ploua sau ninge. Ce faci ? Opresti pe dreapta si astepti sa se raceasca motorul si evacuarile si toate cele ca sa poti trece prin apa ? Sau pana la urma si evacuarea ultraincinsa "se pupa" cu apa direct pe ea ?

83966[/snapback]

 

paulica, mai gindeste-te un pic.....teoria cu apa care se evapora mai repede daca motorul este incins nu sta in picioare si nici cu apa care sare din balta pe esapament. pe acesta nu este problema cu apa pentru ca nu este fierbinte pe cum crezi tu, pe cind galeria de evacuare din motor este cu totul alta poveste. este bine de retinut ca gazele la iesirea din motor au intre 350 - 400 C deci apa rece pe ele, sau ma rog apa, este ca si cum ai baga un fier inrosit in oala cu apa. toate ar fi bune si frumoase, dar gindeste-te numai la tensiunile interne la care sint supuse , fara sa mai puneme la socoteala , cum zicea cineva , turbosuflanta. subscriu ideii de a nu spala motorul la presiune de apa si mai ales sa fie incins, pentru ca de spalat e bine sa il speli oricum. in final asta e inima mashinii si daca nu e intretinut.....

Link to comment
Share on other sites

.....teoria cu apa care se evapora mai repede daca motorul este incins nu sta in picioare si nici cu apa care sare din balta pe esapament. 

84047[/snapback]

 

 

In general motorul nu se spala cu apa ..chioara.Se foloseste un spray special ,care da randament maxim cand motorul este la temperatura normala de functionare.

 

Banuiesc ca fiecare are atata minte in cap incat sa nu dea cu apa sub presiune peste toba incinsa,peste mufele electrice,alternator,...etc. :blink:

Link to comment
Share on other sites

paulica, mai gindeste-te un pic.....teoria cu apa care se evapora mai repede daca motorul este incins nu sta in picioare si nici cu apa care sare din balta pe esapament.  pe acesta nu este problema cu apa pentru ca nu este fierbinte pe cum crezi tu, pe cind galeria de evacuare din motor este cu totul alta poveste.  este bine de retinut ca gazele la iesirea din motor au intre 350 - 400 C deci apa rece pe ele, sau ma rog apa, este ca si cum ai baga un fier inrosit in oala cu apa.  toate ar fi bune si frumoase, dar gindeste-te numai la tensiunile interne la care sint supuse , fara sa mai puneme la socoteala , cum zicea cineva , turbosuflanta.  subscriu ideii de a nu spala motorul la presiune de apa si mai ales sa fie incins, pentru ca de spalat e bine sa il speli oricum.  in final asta e inima mashinii si daca nu e intretinut.....

84047[/snapback]

De acord. La asta ma referam cand ziceam de evacuare, la partea de galerie nu la cea de sub masina... :blink: Motivele care sustin ideea ca motorul sa fie cald nu stau in picioare: evaporarea apei ceea ce nu se va intampla decat pe componentele FOARTE incinse dar deja raul este facut nu de patrunderea posibila a apei in prima faza, ci de schimbarea brusca de temperatura, iar depunerile si murdaria nu au mare legatura cu temperatura (sau mediul ambiant al temperaturii) pe care se gasesc, astea se "dau jos" pana la urma cu materiale degresante nu cu apa chioara fie motoru rece sau cald. Crede-ma din experienta proprie, scoaterea murdariei nu este afectata de temperatura motorului decat daca este groasa de 2 degete. Turbinele se racesc FOARTE GREU, asta datorita temperaturii la care ajung, daca s-a condus foarte tare inainte pot ajunge si la incandescenta (nu neaparat turbinele in sine ci racordurile metalice), ele variind rpm de la 75000 rpm unele la 140-150000 rpm altele. Uleiul din motor si turbinele se racesc foarte greu. De aia motoarele turbo sunt bine de lasat 5-10 minute inainte de oprire (asta daca inainte s-a mers destul de sportiv) pt ca racirea sa se faca cat mai progresiva si nu brusc, fiind bun acest procedeu atat pentru materialele din care sunt facute cat si pt uleiul in sine care si-ar schimba proprietatile prea rapid ducand astfel la denaturarea lui prematura (daca se opreste motorul brusc si de mai multe ori) cat si a componentelor cu care intra in contac. Deci daca exista un sfat din asta, ganditi-va cum ar fi sa pui apa direct pe ele sau pe motor (fie ea si calduta).

Bavaria...uite ce fac profesionistii in curatarea masinilor. Episodul asta Fifth Gear - [09x02] - 2006.04.17.avi iarasi ar putea sa mai clarifice anumite lucruri, pentru toata lumea, in legatura cu spalarea masinilor la nivel profesionist. "Spray-ul" la care faci referire este o combinatie de degresant cu apa si (in unele cazuri)shampon, si nu are nici o importanta legata de eficienta lui ca substanta si temperatura motorului, decat daca, cum am zis mai inainte, murdaria este de 2 degete, iar apa este necesara sub forma de jet dar la presiune foarte mica pt a clati motorul, presiune pe care o poate genera si un furtun de gradina cu cap atasat de reglare a presiunii (A NU SE FOLOSII PRESIUNE MARE, IN SPETA ACEEASI PRESIUNE CA PT EXTERIOR).

 

Pentru doritori si impatimiti de curatarea masinii va recomand linkul asta cat si produse speciale: clei, degresanti, carpe din microfibre, carpe polishat samd...

http://www.autopia-carcare.com/how-to.html

 

PT MOTOR:

http://www.autopia-carcare.com/inf-engine.html

 

Produse cu randament bun experienta proprie: 3M, Sonax, Auto-Magic.

Concluzie: Pt siguranta maxima ( daca exista asa ceva ) spalati motorul cu mare grija, motorul fiind cat mai rece. Problema se punea de la faptul ca majoritatea si-ar spala motorul la spalatorii. La noi cum nu exista spalatorii cu adevarat profesioniste aveti noroc daca gasiti una (si sa nu va minta) care sa aiba apa calda pt motor. Iar cum majoritatea conduc ceva pana la spalatorie, timp in care motorul ajunge la temperatura optima de functionare, este primejdios sa se spele atat pt infiltratiile la care este supus din motive sus amintite cat si datorita faptului ca temperatura motorului este mult peste temperatura normala de a-l spala. Asta daca nu care cumva stati 1ora-2 inainte de a o spala la motor, timp in care presupun ca temperatura a scazut sub nivelul periculos.

Link to comment
Share on other sites

Bavaria...uite ce fac profesionistii in curatarea masinilor. Episodul asta Fifth Gear - [09x02] - 2006.04.17.avi iarasi ar putea sa mai clarifice anumite lucruri, pentru toata lumea, in legatura cu spalarea masinilor la nivel profesionist. "Spray-ul" la care faci referire este o combinatie de degresant cu apa si (in unele cazuri)shampon, si nu are nici o importanta legata de eficienta lui ca substanta si temperatura motorului, decat daca, cum am zis mai inainte, murdaria este de 2 degete, iar apa este necesara sub forma de jet dar la presiune foarte mica pt a clati motorul, presiune pe care o poate genera si un furtun de gradina cu cap atasat de reglare a presiunii (A NU SE FOLOSII PRESIUNE MARE, IN SPETA ACEEASI PRESIUNE CA PT EXTERIOR).

 

.

84137[/snapback]

 

 

 

 

De fapt exista un topic pentru asa ceva.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...indpost&p=11543

 

 

Dupa cum ziceam,imi mentin parerea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Corect nici un producator auto din lume nu recomanda spalarea motorului...e o mare aiureala...ce castigi din asta ?

83998[/snapback]

 

 

.....iti dau doar un exemplu.....la masinile putin mai vechi pe motor ai tot felul de uleiuri grasimi praf motorina sau te miri ce...la temperaturi mari si respectiv vara cand motorul e super incalzit iti baga si in habitaclu tot felul de mirosuri....( vb despre masini care nu au filtre peste filtre si polene si carboane)

 

uite un motiv sa il speli!!!!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am "uscat" senzorul de la pedala de acceleratie nu am mai avut probleme.Este a 2-a oara intr-un an cand spal motorul masinii si prima data cand am avut probleme. Doua lucruri am invatat : trebuie supravegheat angajatul spalatoriei tot timpul cat stacu jetul de apa pe motor iar a doua invataminte...nu mai spal motorul decat daca e neaparat nevoie
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

toata lumea a raspuns la acest mesaj numai cu sfaturi despre cu se spala motorul nu si daca stie ceva sau nu despre problema initiala. Eu ma confrunt cu aceeasi problema despre care nu pot sa aflu nimic dar totusi am aflat ca NU TREBUIE sa spal motorul si ca daca vreau sa-l curat sa-l sterg cu o carpa si diferite solutii.

Dar totusi despre eroarea cu FUEL INJECT.SYSTEM stie cineva cum pot sa o rezolv.

P.S. NU MI-AM SPALAT MOTORUL :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.