Jump to content

ZGOMOT TACHETI


Recommended Posts

Salut am un e46 320d 136 cp din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema:

pornesc motorul dimineata dupa 5 secunde se stinge becul la ulei in tot acest timp tacheti tacane enervandu-ma la culme .dupa ce merg cu masina in timpul zilei opresc motorul .daca il pornesc dupa max 5 minute nu tacane tacheti si becul se stinge instantaneu ,daca il las 20,30 minute o ora se intampla acelasi lucru ca si dimineata .

intr-o dimineata am scos cartusul filtrului de ulei si am observat ca corpul filtrului era gol deci am dedus ca uleiul era scurs .

de mentionat ca acest tip de motor nu dispune de o supapa de retine de la baza filtrului de ulei lucru intalnit la bmw 316 1.9 benzina.

 

cine retine la acest tip de motor uleiul in carcasa filtrului.

ulei folosit 5w40 bmw schimbat cu 10w60 castrol rs

filtru MAN

 

in rest motorul functioneaza impecabil motorul are 187000 km reali!

 

multumesc anticipat tuturor celor care ma vor ajuta cu un raspuns .

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Uleiul este tinut in carcasa filtrului de ulei de doua o-ring-uri (piesa 4 si piesa 5 din imagine).

O-ring-urile trebuie schimbate de cate ori schimbi filtrul de ulei.

O zi buna.

EROORR!

acele oringuri fac ca uleiul sa treaca prin filtri si nu pe langa . atat . nu au rol de supapa de sens.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30

problema este la reperul 5 din aceasta poza.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problemĂŁ o am si eu,am schimbat cele douĂŁ o ringuri si persistĂŁ.Ar trebui sĂŁ oferim recompensĂŁ celui care cunoaste cu adevĂŁrat cauza si stie si rezolvarea ei...Apropos se stinge mai repede becul de la ulei cu10w60???????.
Link to comment
Share on other sites

ii spune "valve control" nu pomeneste numai de suprapresiune.iar origurile itispun eu sigur ca sunt pt ce am spus mai sus.deseneaza o sectiune a carcasei cu filtrul de ulei si o sa ajungi la aceeasi concluzie.
Link to comment
Share on other sites

am si eu aceelasi tacanit la prima pornire.. si am adoptat o strategie proprie.

pornesc motorul dupa care il opresc imediat.. si il pornesc din nou la a doua cheie si astfel becul de ulei de stinge aproape instantaneu

ma gandesc eu ca se merita o mica uzura in plus la electromotor decat la motor

Link to comment
Share on other sites

se poate sa fie si din cauza presiuni de ulei

si la mine bat la prima cheie dar am mai incercat si altceva

daca pun contactul de doua ori si astept nu se mai aude nimic doar ca se tureaza un pic

este posibil sa nu aiba ungere suficienta

daca nu bat tot timpul nu au cum sa aiba uzura sau mai pot fi blocati/infundati si uleiul nu trece

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problemĂŁ o am si eu,am schimbat cele douĂŁ o ringuri si persistĂŁ.Ar trebui sĂŁ oferim recompensĂŁ celui care cunoaste cu adevĂŁrat cauza si stie si rezolvarea ei...Apropos se stinge mai repede becul de la ulei cu10w60???????.

 

 

nu se cunoaste nici o diferenta, la sfatul unui "mecanic" am pus si aditiv pt ingrosarea uleiului

si tot nimic

deci tragi tu concluzia.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu.

 

TAcane tachetii pentru vreo 5 secunde cand pornesc motorul dupa un timp mai indelungat de pauza.DImineata mai ales,dar dupa aia nu se mai aud.

 

Am fost la service si mi-au zis sa schimb uleiul sa pun ceva mai subtire si se rezolva problema.

Edited by wii
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si mi-au zis sa schimb uleiul sa pun ceva mai subtire si se rezolva problema.

La mine aÂşa s-a rezolvat.

Când am cumpãrat maºina, la primul schimb de ulei i-am pus Castrol Magnatec 10w40 ºi se auzeau tacheÞii la fiecare pornire <_< De când folosesc ulei mai subÞire (BMW LL 5W30) nu se mai aude nimic.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si mi-au zis sa schimb uleiul sa pun ceva mai subtire si se rezolva problema.

La mine aÂşa s-a rezolvat.

Când am cumpãrat maºina, la primul schimb de ulei i-am pus Castrol Magnatec 10w40 ºi se auzeau tacheÞii la fiecare pornire <_< De când folosesc ulei mai subÞire (BMW LL 5W30) nu se mai aude nimic.

 

 

ce masina ai tu 320 d sau benzinar ?

daca stii unde se afla supapa de retinere la masina ta

 

 

stima

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu desi am motor VW 1,9 tdi ,la pornire cateva secunde se aude rau.(asa face de noua si nu numai a mea)Din cate am observat e general pe toate diesel urile(probabil pina ajunge uleiul peste tot in motor- de fapt e mai mult ca sigur).Referitor la tacheti din cate stiu eu sunt hidraulici si se regleaza singuri in functie de uzura.Referitor la ulei din cate cunosc stiu ca dupa 100000km se pune un ulei mai gros.
Link to comment
Share on other sites

Am fost la service si mi-au zis sa schimb uleiul sa pun ceva mai subtire si se rezolva problema.

La mine aÂşa s-a rezolvat.

Când am cumpãrat maºina, la primul schimb de ulei i-am pus Castrol Magnatec 10w40 ºi se auzeau tacheÞii la fiecare pornire <_< De când folosesc ulei mai subÞire (BMW LL 5W30) nu se mai aude nimic.

 

Tot Magnatec 10w40 am si eu momentan , o sa-l schimb in toamna.

 

Deci solutia este ,schimbul uleiului cu unul mai subtire. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.