Jump to content

BMW 330cd M sport


Stefan_e46

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

lol, pun pariu pe orice 325ci bate 330cd...si ca timpi dati de producator si ca performante practice.

 

N-are cum, si cu steptronic daca masina e in toate mintile eu zic ca benzina mananca bataie dar hai sa nu bag mana in foc...

Link to comment
Share on other sites

lol, pun pariu pe orice 325ci bate 330cd...si ca timpi dati de producator si ca performante practice.

 

N-are cum, si cu steptronic daca masina e in toate mintile eu zic ca benzina mananca bataie dar hai sa nu bag mana in foc...

bla bla bla. Diesel heads. Indoctrinati, de-a dreptul. 325 ia 330 D steptronic si daca o da in marsalier iar 330 D drept! <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut un drive-test cu un 330ci, si trecand de la 320d 150cp ma gandeam ca o sa zboare. In realitate vreau sa spun ca nu a fost deloc cum ma asteptam, am ramas profund dezamagit. Am fost cu un 525d remapat, si m-a impresionat mult mai tare. Deci cred ca motorul asta de 3000 diesel de pe e46, mai ales daca e si remapat <_< , e senzatie.
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut un drive-test cu un 330ci, si trecand de la 320d 150cp ma gandeam ca o sa zboare. In realitate vreau sa spun ca nu a fost deloc cum ma asteptam, am ramas profund dezamagit. Am fost cu un 525d remapat, si m-a impresionat mult mai tare. Deci cred ca motorul asta de 3000 diesel de pe e46, mai ales daca e si remapat <_< , e senzatie.

nu te-a impresionat pentru ca sigur ai mers ca si cu un diesel, si aveai asteptari de "cuplu" . uite o surpriza....benzinarele trebuie turate mult mai tare ca sa ai senzatii. si eventual ca sa vezi adevarata senzatie, trebiuia sa pui langa 330i 525d-ul ala care te daduse pe spate.

Link to comment
Share on other sites

Dragi colegi, nu am mai intrat vreo saptamana intrucat am fost plecat la mare <_<.(bineinteles cu 330-u).Pe litoral e misto, caldura mare dar macar noaptea e racoare, nu ca in Bucuresti. Masina e in regula: o asteapta o revizie completa.

PS: n-ati vazut asa praf la mare se pune mai rau can Bucuresti, da ma rog

PS: nu fac liniute pentru ca stiu care va fi rezultatul,si nu are rost sa omor masina pe drumurile noastre bune.Mai degraba aduc CLK-u ca sa fie egale ca putere.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut un drive-test cu un 330ci, si trecand de la 320d 150cp ma gandeam ca o sa zboare. In realitate vreau sa spun ca nu a fost deloc cum ma asteptam, am ramas profund dezamagit. Am fost cu un 525d remapat, si m-a impresionat mult mai tare. Deci cred ca motorul asta de 3000 diesel de pe e46, mai ales daca e si remapat <_< , e senzatie.

eu am mai explicat intr-un alt post din topicul asta, din cauza cuplului mare la motoarele diesel ai senzatia ca masina isi ia zborul, in realitate nu e chiar asa (senzatia e data de rapoartele scurte din transmisie), eu am probat un 330i stock manual cu un 525d e39 manual remapat si m-am cam jucat rau cu el pe autostrada, cand mergeam cu 525d-ul aveam impresia ca nu o sa-i stea 330i stock in fata

parerea mea e ca cifrele date de fabricant pt performantele masinii sunt cat se poate de adevarate

 

 

 

on: stefan... cum a fost in concediu ? :bashwall: :)

 

PS: nu fac liniute pentru ca stiu care va fi rezultatul

eu nu stiu, spune-mi si mie te rog :unsure: , parerea mea e ca sunt egale (330d vs 325i)

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Pai adevarul e ca imi place senzatia aia de cuplu la nebunie. Intradevar urca acul la 330ci dar nu simteam deloc. In fine ajunge si topicul asta diesel vs benzina, fiecare sa isi cumpere ce vrea si ce ii place. Iar in legatura cu liniuta dintre 325i manual cu 330d automata, e clar ca v-a castiga cea manuala.
Link to comment
Share on other sites

Io's, tind sa cred ca 3000-u pune puterea mai repede jos datorita cuplului de la 1500 rpm,benzina nu stiu cat are 3500 unde are cuplul maxim.Si sa zicem ca pana la 100 ar fi cam egale, dupa, se schimba total lucrurile.

Si acum sa fiu serios , nu m-ar afecta daca mi-ar da un bot la masina in fata un 325 ci,inainte sa iau 330 m-am uitat si dupa 325 ci, si asta sufera de prea putin torque trebuie tinut mereu sus acolo la 6000-6500.(am benzina pe clk 230 kompressor si ala are mai mult cuplu decat 325 bine e si supraalimentat,dar totusi nu are reprizele la 3000.)

La mare a fost misto, gagici garla, <_<, dar o caldura insuportabila ,dupa 12 numai puteai sta nici chiar sub umbrela.In schimb noaptea e o placere,am avut placerea sal cunosc si pe dJ-U de la Office care are un 325ci cabrio frumos foc,la hotelul unde m-am cazat eu.

 

PS:eu zic sa nu stricam topicu in diesel vs benzina, eu le am pe amandoua si le apreciez in egala masura, doar ca eu prefer benzina la masini cu supraalimentare si peste 4000.

Iar cutia este secventiala, se poate schimba asemanator unei manuale,pe sport e mai brutala.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

moarfa.... foarte frumoasa!!! <_<

 

mai ales motorul!!!

 

Merci Manolo tiam vizionat si masina ta, foarte mistoaca ai facut-o. Da Axel , sa nu crezi ca nu inteleg magia manualei,tocmai ce-am venit din oras m-am jucat un pic cu un 328ci , pacat ca eram cu 320-u si cu turbina in fasa.Cel mai departe am ajuns spre brancoveanu ca de acolo nu stiu unde s-a dus. Oricum misto noaptea.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
singurele cutii secventiale care sunt mai rapide decat cutiile manuale sunt cele cu dublu ambreiaj.

 

si cum ai ajuns tu la concluzia asta ? <_<

Link to comment
Share on other sites

Va prezint masina mea un bmw 330cd M sport. Masina este stock din fabrica dar are cam toate dotarile posibile si imposibile:trapa, navi 16:9 xenon adaptive , tv, pachet M. cruise control, comenzi vocale, bluetooth,geamuri electrice incalzite heliomate,scaune sport (incalzite)tapiterie piele intoarsa ,suport lombar, detector radar in bara,alarma, climatronic.PDC .senzori lumina ploaie . ai mai lipseste doar motorul de M3 :bashwall: . Am optat pentru diesel datorita cuplului.330ci nefiind cu mult mai rapid.

Motorul este foarte silentios , nu zici ca ai motorinar sub capota, 320 d fiind un mic tractoras ca sa spun asa. Puterea 204 cp 410 Nm. la 1600 si ceva de kg. Pozitia este de altfel mai joasa decat in 320 desi am asemenea scaune sport in am2.

Acum ceva poze: :)

PS: mai revin cu poze de calitate, n-am avut timp sa o scot la o sesiune foto ca lumea <_< .

 

 

Eu nu prea cred ca are asa multe optiuni. Am vazut eu la un seria 3... Pe linia unde sunt butoanele de incalzire in scaune... Intre butonul pentru scaunul din stanga si butonul pentru scaunul din dreapta... el nu avea deloc gol... Erau numai butoane pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

singurele cutii secventiale care sunt mai rapide decat cutiile manuale sunt cele cu dublu ambreiaj.

 

si cum ai ajuns tu la concluzia asta ? <_<

 

 

Si SMG-urile, de ele am uitat.

Edited by aXeL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.