Jump to content

BMW 330cd M sport


Stefan_e46

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

330

@Bartolomeus

Fiind vorba de masina ta, stii mai bine.

 

Felicitari <_<

 

 

Dupa ce am postat am vazut si eu masina lui si am sters post-ul despre treaba aia :))

O doamne ce rautaciosi sunteti, va luati dupa poze si insumarea a 3 butoane, unu din ele HDC altu la sunet si celalalt n-am reusit sa-mi dau seama.

In afara de faptu ca nu am piele integrala ci alkantara/stoff si harman-kardon pe aceasta masinuta nu prea avea ce sa se mai puna, ca sa numai zic de faruri adaptive care altii nu au auzit vreodata sa existe pe e46.E vorba de cateva optiuni care puteau incheia lista dar si acelea nu sunt sigur daca erau disponibile pentru coupe.

Link to comment
Share on other sites

Io's, tind sa cred ca 3000-u pune puterea mai repede jos datorita cuplului de la 1500 rpm,benzina nu stiu cat are 3500 unde are cuplul maxim.Si sa zicem ca pana la 100 ar fi cam egale, dupa, se schimba total lucrurile.

Si acum sa fiu serios , nu m-ar afecta daca mi-ar da un bot la masina in fata un 325 ci,inainte sa iau 330 m-am uitat si dupa 325 ci, si asta sufera de prea putin torque trebuie tinut mereu sus acolo la 6000-6500.(am benzina pe clk 230 kompressor si ala are mai mult cuplu decat 325 bine e si supraalimentat,dar totusi nu are reprizele la 3000.)

La mare a fost misto, gagici garla, <_<, dar o caldura insuportabila ,dupa 12 numai puteai sta nici chiar sub umbrela.In schimb noaptea e o placere,am avut placerea sal cunosc si pe dJ-U de la Office care are un 325ci cabrio frumos foc,la hotelul unde m-am cazat eu.

 

PS:eu zic sa nu stricam topicu in diesel vs benzina, eu le am pe amandoua si le apreciez in egala masura, doar ca eu prefer benzina la masini cu supraalimentare si peste 4000.

Iar cutia este secventiala, se poate schimba asemanator unei manuale,pe sport e mai brutala.

:)

 

http://www.e46fanatics.com/faq/m54engine.html

 

Uite niste grafice dyno pentru 2.5 si 3.0 benzina curba de cuplu e destul de buna pentru o masina pe benzina

Link to comment
Share on other sites

330

@Bartolomeus

Fiind vorba de masina ta, stii mai bine.

 

Felicitari <_<

 

 

Dupa ce am postat am vazut si eu masina lui si am sters post-ul despre treaba aia :))

O doamne ce rautaciosi sunteti, va luati dupa poze si insumarea a 3 butoane, unu din ele HDC altu la sunet si celalalt n-am reusit sa-mi dau seama.

In afara de faptu ca nu am piele integrala ci alkantara/stoff si harman-kardon pe aceasta masinuta nu prea avea ce sa se mai puna, ca sa numai zic de faruri adaptive care altii nu au auzit vreodata sa existe pe e46.E vorba de cateva optiuni care puteau incheia lista dar si acelea nu sunt sigur daca erau disponibile pentru coupe.

 

 

Da asa este, masina ta este foarte dotata, el mai are perdeluta electrica si senzori de presiune in pneuri daca nu ma insel.

Link to comment
Share on other sites

http://www.e46fanatics.com/faq/m54engine.html

 

Uite niste grafice dyno pentru 2.5 si 3.0 benzina curba de cuplu e destul de buna pentru o masina pe benzina

Ca sa incheiem polemica asta diesel vs benzina- sunt doua concepte diferite, una e aspirata si alta turbocharged. eu deopotriva prefer turbo/kompressor/supercharged atat benzina/diesel.

Poate avea cele mai bune grafice 325ci, cand eu m-am dat cu 320-u cu un 328ci(si ala are 285 Nm fata de 245) si am si turbina varza si nu s-a dus cu mult mai tare, de 3000 numai zic.Numai vorbiti pe langa din moment ce n-ati condus.

PS: azi am schimbat toate filtrele ulei,tot si e cu totu alta masina <_<.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Ca sa incheiem polemica asta diesel vs benzina- sunt doua concepte diferite, una e aspirata si alta turbocharged. eu deopotriva prefer turbo/kompressor/supercharged atat benzina/diesel.

Poate avea cele mai bune grafice 325ci, cand eu m-am dat cu 320-u cu un 328ci(si ala are 285 Nm fata de 245) si am si turbina varza si nu s-a dus cu mult mai tare, de 3000 numai zic.Numai vorbiti pe langa din moment ce n-ati condus.

PS: azi am schimbat toate filtrele ulei,tot si e cu totu alta masina <_<.

 

 

Ma dau eu cu tine, 328i si touring si vechi adica un e36, cand vrei, la orice ora.

Cu modurile ce le-am facut, stau bine de tot langa un 330ci.

Uite un vid la o liniuta cu 330ci

 

 

Si al doilea:

 

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
"Linia aia plina" o au, din cate stiu eu, doar M-urile si xi/xd. M-ul are "sport" si xi/xd au asistenta la coborare,nu?

 

Corect. Pe 330cd nu avea cum sa puna asistenta la coborare.

 

Frumoasa masina Stefan! E super bine optionata, nu mare smecherie ca lipseste perdeluta sau mai stiu eu ce maruntisuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Senzationala masina stiu ca o ingrjesti, dar mare pacat ca ai jantele alea urate ...pune si tu jante pe masina asta ca merita din plin ceva pe 19' hai minim 18' .... pacat de ea, e coupe ce naiba ...trebuie respectata :)

Uite poza ta preferata :) sti ca mie imi plac mai mult LM dar merg si CH :lol:

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. rotile nu le-am schimbat din cauza drumurilor noastre sublime.Si asa s-a pierdut o mare parte din confort cu suspensia sport daca mai scad si talonul masinii va fi crima.acum am roti pe 17 cu talon 45 fata si 40 spate si sunt destul de dure.

In primavara o asteapta o cosmetizare generala pentru ca mai are ciupituri pe ici pe colo.

Aici sunt cateva din reviewurile vremii a'e acestei masini, eu unul le-am citit cu placere:

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...mw_3series.html

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/fi...mw_3series.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
foarte frumoasa masina, sa te poarte sanatos :)

 

 

 

330ci nefiind cu mult mai rapid.

vezi sa nu confunzi 330i cu 325i :), 330cd de 204hp are performante asemanatoare cu 325i... daca mai are si cutie automanta ... :lol:

 

 

Da dar cu o investitie mica (resoftare) se tine bine dupa 330ci daca nu il si face de tot masina, la benzina in resoftezi si nu castigi mai nimic!

Intradevar cutia automata este o problema daca vrei sa mergi sportiv plus ca te arde si la consum!

 

Multumesc. rotile nu le-am schimbat din cauza drumurilor noastre sublime.Si asa s-a pierdut o mare parte din confort cu suspensia sport daca mai scad si talonul masinii va fi crima.acum am roti pe 17 cu talon 45 fata si 40 spate si sunt destul de dure.

In primavara o asteapta o cosmetizare generala pentru ca mai are ciupituri pe ici pe colo.

Aici sunt cateva din reviewurile vremii a'e acestei masini, eu unul le-am citit cu placere:

http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...mw_3series.html

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/fi...mw_3series.html

 

Foarte frumoasa masina si bine echipata, sa o stapanesti sanatos!

Link to comment
Share on other sites

acum am roti pe 17 cu talon 45 fata si 40 spate si sunt destul de dure.

nu conteaza ca ai 45 fata si 40 spate, daca le pui una lg alta ai sa vezi ca ele sunt ~ egale ca diametru datorita latimii, 225 fata si 245 spate. probabil daca nu ai latimea asta postul meu e gresit :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.