Jump to content

Ce sa aleg?


Recommended Posts

daca nu vorbim de clean, roti sau frumusete ia-ti logan cam la acelasi pret (cred ca nou) - e destul de fiabil si ala.

intre w210 si e39 nu sunt mari diferente... w210 sunt predispuse la probleme la cutiile automate si maruntisuri electrice, e39 diesel la probleme cu turbo (ca orice diesel mai vechiut), si multe probleme electrice... in principiu amandoua sunt destul de fiabile, un E39 pe benzina e de preferat.

 

Probleme electrice la E39?

 

Turbina picĂŁ la orice diesel supraalimentat.

 

bai la 520d mi se descarca cand o lasam mai mult de o zi, asa ca trebuia sa scot borna <_< super tare, nu gasea nimeni consumatorul... apoi clima avea nu stiu ce rahat de problema si nu puteam regla intensitatea, la un moment dat palpaiau stopurile, era ceva problema si cu beculetele de la numarul de inmatriculare... dar nu mai tin minte exact ce si cum... ce sa zic, da... probleme electrice. si era 2001, si asta se intampla in 2004-2005, si nu era uzata si nici nu si-a batut nimeni joc de masina.

Link to comment
Share on other sites

bai la 520d mi se descarca cand o lasam mai mult de o zi, asa ca trebuia sa scot borna <_< super tare, nu gasea nimeni consumatorul... apoi clima avea nu stiu ce rahat de problema si nu puteam regla intensitatea, la un moment dat palpaiau stopurile, era ceva problema si cu beculetele de la numarul de inmatriculare... dar nu mai tin minte exact ce si cum... ce sa zic, da... probleme electrice. si era 2001, si asta se intampla in 2004-2005, si nu era uzata si nici nu si-a batut nimeni joc de masina.

 

Asta era problema maÂşinii tale, E39-urile nu au probleme electrice ĂŽn general.

 

Nu gĂŁsea nimeni consumatorul pentru cĂŁ cu greu gĂŁseÂşti electricieni auto pricepuĂži.

 

Trebuia schimbatĂŁ piesa cu Ăžepi.

 

Aceste probleme sunt ĂŽn general cauzate de idioĂži care nu se pricep sĂŁ monteze vreo alarmĂŁ sau vreun sistem audio.

Link to comment
Share on other sites

pe mine ma dispera faptul ca orice se intampla la bmwul ala (si mai ales problemele electrice) raspunsul standard era: ASTA E BOALA LOR! am tampit tot auzind asta... de asta am generalizat. culmea e ca masina nu avea alarma, avea audio de fabrica, nici macar xenon aftermarket nu... stock 100%. cine stie - oricum, la un moment dat daca as mai fi auzit 'e boala lor' as fi rupt o bata de baseball pe ea.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

,,Oricum la bmw nu e numai vorba de look, e vorba de manevrabilitate, mercedes nu stie ce e aia, mb poate sa aibe 600 de cai e ca o caramida mare si grea pe curbe.''

 

As vrea sa te contrazic; am mers cu cateva luni in urma cu cineva intr-un S 400 CDI 2002 si am fost de-a dreptul impresionat de cat de stabil era in curbe.Si cu un E 320 CDI 2004 am mers pe autobahn de mai multe ori si mi s-a parut foarte confortabil si stabil insa motorul suna ingrozitor in turatii,parca era 4 cilindri diesel si nu 6.In schimb S 400 chiar suna a V8.

In privinta comfortului si elegantei interioare MB sunt referinta insa ca aspect exterior modelele 1995-2005 sunt departe de Audi si BMW cred eu.Am auzit despre cazul a doua modele W210 cdi masini de taxi ce-au calcat pragul intr-un service din Germania cu probleme la motor dar una ajunsese la 800.000km si alta chiar la 1.400.000km.Asta da fiabilitate! Intr-adevar mi se par groaznice ca aspect W210 chiar si fata de vechiul model W124.

Intre W210 si e39(dar facelift) si eu as alege pe cel de-al doilea.

Link to comment
Share on other sites

pe mine ma dispera faptul ca orice se intampla la bmwul ala (si mai ales problemele electrice) raspunsul standard era: ASTA E BOALA LOR! am tampit tot auzind asta... de asta am generalizat. culmea e ca masina nu avea alarma, avea audio de fabrica, nici macar xenon aftermarket nu... stock 100%. cine stie - oricum, la un moment dat daca as mai fi auzit 'e boala lor' as fi rupt o bata de baseball pe ea.

 

Ai avut ghinion.

Eu ĂŽn 3 ani nu am avut nici un fel de problemĂŁ electricĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am aflat si eu ceva de aici w210 este un mercedes. va rog sa ma credeti da habar nu am ce model este. eu cu mercedesurile nu prea le am. doar de SL-uri ma mai interesez si mai stiu de unele modele vechi facute inainte de '65. scuze de oftopic.

si mai ontopic alege E39 fata de orice mercedes. bine e sa fie benzina.

Link to comment
Share on other sites

Povestile cu cutiile automate sunt pentru copii, daca nici mercedes-urile nu au cutii automate bune atunci cine ? Un search pe mobile sau pe autoscout si vezi " ochelari" cu 600 000 km - 800 000 km la greu , toate automate si foste taxiuri. Cred ca neamtul nu a avut complexe "mioritice" cand a optat pentru automata mai ales demonstrand ca dupa 600 sau 800 000 km masina merge !!!

 

Ca fiabilitate nici gand ca BMW sa se compare cu Mercedes, pina in 2002 Mercedes-urile au fost masini adevarate pe bune nu doar pe hartie ca fiablitate, acum insa vad ca modelele noi fac compromisuri la componente, Bosch fiind inlocuit de Valeo si multe alte amanunte de gen asta.

 

Ca si parere personala , BMW E39 e mult mult mai frumos, si cred ca merita achizitionat in detrimentul unui "ochelar" fiabil.

 

am aflat si eu ceva de aici w210 este un mercedes. va rog sa ma credeti da habar nu am ce model este. eu cu mercedesurile nu prea le am. doar de SL-uri ma mai interesez si mai stiu de unele modele vechi facute inainte de '65. scuze de oftopic.

si mai ontopic alege E39 fata de orice mercedes. bine e sa fie benzina.

 

W210 e codul de producator pentru modelele E Klass fabricate intre nov95 si oct 2003 !!!

Link to comment
Share on other sites

,,Oricum la bmw nu e numai vorba de look, e vorba de manevrabilitate, mercedes nu stie ce e aia, mb poate sa aibe 600 de cai e ca o caramida mare si grea pe curbe.''

 

As vrea sa te contrazic; am mers cu cateva luni in urma cu cineva intr-un S 400 CDI 2002 si am fost de-a dreptul impresionat de cat de stabil era in curbe.Si cu un E 320 CDI 2004 am mers pe autobahn de mai multe ori si mi s-a parut foarte confortabil si stabil insa motorul suna ingrozitor in turatii,parca era 4 cilindri diesel si nu 6.In schimb S 400 chiar suna a V8.

In privinta comfortului si elegantei interioare MB sunt referinta insa ca aspect exterior modelele 1995-2005 sunt departe de Audi si BMW cred eu.Am auzit despre cazul a doua modele W210 cdi masini de taxi ce-au calcat pragul intr-un service din Germania cu probleme la motor dar una ajunsese la 800.000km si alta chiar la 1.400.000km.Asta da fiabilitate! Intr-adevar mi se par groaznice ca aspect W210 chiar si fata de vechiul model W124.

Intre W210 si e39(dar facelift) si eu as alege pe cel de-al doilea.

 

Astea sunt doar chestii de gust . w210 nu mi se par atat de groaznice ca aspect iar w124 mi se pare dea dreptul superb . Sincer singurul lucru ce nu ma atrage la w210 este interiorul , mai ales bordul ala ca din topor (nici modelele mai vechi MB nu prea mau atras la interior , insa confortul . . . ) . Sincer spun ca as prefera oricand un 190 w124 in detrimentul unui e30 . Modelele mai noi intradevar nu imi mai surad la fel de mult (dasta am ales e36 si nu am luat un C-klasse de prin 95 ) !

Link to comment
Share on other sites

Am avut E300 (W210) din 1998. Motor impecabil (s-a pus si pe Mercedes S - balena). Foarte puternic si consum foarte bun.

 

Acum am un E39 - BMW 2500 cc diesel. Impecabila si asta - ca si motorizare + consum + cutie.

 

Diferenta intre cele doua este de pret. Este mai scump E39. Si la design (depinde de gusturile fiecaruia) - este mai frumos BMW. In plus, E39 este foarte confortabil la gropi :). Am avut mercedesul S300 care era Avantgarde (nivel de echipare). FOARTE rigid.

Link to comment
Share on other sites

In rest , e39-le mi se pare mult peste W210 ca si tinuta de drum si design si reprize.

Eu inteleg ca e un forum bmw , chiar eu detin 2 bmw-uri dar nu e asa. Mai am si un W208 respectiv CLK 230 kompressor si cred ca doar seria 7 egaleaza tinuta de drum si silentiozitatea.Cat despre reprize e 230 supercharged aproape 200 cp .iti spun eu ca si fuge.Dar in curbe nu va sta nici pe aproape ca bmw-ul, trebuie sa lasi cam 30-50 km in minus fata de bmw la intrarea in curbe.

Designul ca la toate masinile este ceva de gust , iti place sau nu.Eu acum 10 ani cand am vazut prima oara E -klass-ul acesta m-am indragostit .CLK a imprumutat botul de la el si o parte din motorizari.

Nu am venit pe un forum bmw ca sa fac propaganda, dar unele lucruri va inselati rau pentru ca nu ati detinut unul.Da si cine spunea E-klass este cea mai populara masina de taxi din Germania datorita confortului si fiabilitatii vorbesc atat de w210 si w214.Nu uitati ca mercedes are alta filosofie despre viata.

De indata ce te urci intr-un mercedes si parcurgi cativa km iti trec toti dracii de curse (desi poate sa faca si asta fara probleme)si te linistesti.Vezi lumea in alt fel.Ar trebui sa experimentati si voi asta si va asigur ca o sa va placa.Mai ales suspensia e o minune,nici pe Range Rover care e pneumatica nu ofera atata confort.Atat am avut de spus.

Link to comment
Share on other sites

In rest , e39-le mi se pare mult peste W210 ca si tinuta de drum si design si reprize.

Eu inteleg ca e un forum bmw , chiar eu detin 2 bmw-uri dar nu e asa. Mai am si un W208 respectiv CLK 230 kompressor si cred ca doar seria 7 egaleaza tinuta de drum si silentiozitatea.Cat despre reprize e 230 supercharged aproape 200 cp .iti spun eu ca si fuge.Dar in curbe nu va sta nici pe aproape ca bmw-ul, trebuie sa lasi cam 30-50 km in minus fata de bmw la intrarea in curbe.

Designul ca la toate masinile este ceva de gust , iti place sau nu.Eu acum 10 ani cand am vazut prima oara E -klass-ul acesta m-am indragostit .CLK a imprumutat botul de la el si o parte din motorizari.

Nu am venit pe un forum bmw ca sa fac propaganda, dar unele lucruri va inselati rau pentru ca nu ati detinut unul.Da si cine spunea E-klass este cea mai populara masina de taxi din Germania datorita confortului si fiabilitatii vorbesc atat de w210 si w214.Nu uitati ca mercedes are alta filosofie despre viata.

De indata ce te urci intr-un mercedes si parcurgi cativa km iti trec toti dracii de curse (desi poate sa faca si asta fara probleme)si te linistesti.Vezi lumea in alt fel.Ar trebui sa experimentati si voi asta si va asigur ca o sa va placa.Mai ales suspensia e o minune,nici pe Range Rover care e pneumatica nu ofera atata confort.Atat am avut de spus.

 

 

Echiparea Avantgarde de pe E klasse (Mercedes) este rigida. Daca ai avut mercedes, stii lucrul acesta. BMW E39 din 2002 este mult mai ,,moale,, la gropi si mai ,,silentios,, la trecerea prin ele decat un w210 avantgarde. NU este rigid. Din experienta proprie. Coleg Dmihnea, cand ajuni in Romania ne putem vedea sa vezi bmw E39 .

Edited by locdeparcare
Link to comment
Share on other sites

Adica a ajuns bmw sa faca "barci" .Contrazic tot ceea ce spui am echiparea Avantgarde pe CLk care se presupune a fi o masina sport si este mai confortabil decat orice bmw.Daca nu ma crezi hai sa te dau o tura.

 

 

Nu doresc ,,sa ma dai o tura,,. Pentru asta exista ,,fetitzele,, :). Pentru celelalte ,,chestii,, exista Mastercard. Am avut W210 Avantgarde, am BMW E39 - asadar nu vorbesc din carti. Ca si confort (si aici ma refer strict la gropi si la drumuri proaste, Avantgarde-ul este mai rigid decat E39 din 2002 pe care il am). Daca nu esti de acord cu mine, treaba ta. Mi-am spus punctul de vedere, tu ti l-ai spus pe al tau si cu asta basta. Daca vrei sa continuam discutia, hai sa o facem pe PM sa nu ii stricam omului topicul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Daca nu m-am ramolit pe W210 si nu numai,exista echiparea avantgarde ce implica arcuri si amortizoare mai scurte si mai tari,dar si unele bucse ale articulatiilor.Dar pe E39,cu exceptia echiparii M sport,nu stiu sa existe si ceva suspensie sport de fabrica.......ramine sa ne lumineze unul mai pasionat BMW privitor la nivele de echipare.............spre exemplu este echipare sport la E39 restyling ce sigur are si suspensie sport.....pina atunci,avantgarde este mai rigida decit un E39 fara echipare M!!!!si nu sunt de acord ca E39 e mai scump decit W210........DIMPOTRIVA.....
Link to comment
Share on other sites

Amandoua sunt frumoase si fiabile!

Acum depinde anul, motorizarea, cilindrea, etc.

BMW e mai sportiv la aceesi cilindree (are cai mai multi).

Cumpara masina care iti place si in care te simti bine.

Toate masinile se strica si toate au cate un punct (sau mai multe) unde exceleaza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.