Jump to content

Problema mare....debitmetru sau ce?


Maximvs

Recommended Posts

Buna ziua!

 

Am si eu o problema.De curand am cumparat un e39 520i,motor M52 din Germania.La testare a mers perfect.Pe drumul de intoarcere parca nu mai tragea cum trebuie.Am verificat filtrul de aer si era super-imbacsit.Neavand de unde sa cumpar l-am curatat (cat am putut) si am venit acasa.Acasa i-am schimbat uleiul si toate filtrele dar de tras tragea tot mai greu.Mi-a spus cineva ca probabil este debitmetrul de aer care "s-a dus" din cauza filtrului de aer si ca pot sa-i scot mufa sa verific.Asa am facut si intr-adevar masina a mers ceva mai bine.Dupa cateva zile i-am pus mufa la loc sa vad ce se intampla si rezultatul a fost ca masina mergea ca noua dar dupa cateva minute de mers nu mai statea la relanti ci murea motorul.I-am scos iara mufa de la debitmetru si am dus-o la un test Carsoft.Am avut 2 erori: eroarea 2(ignition coil: cylinder4) si eroarea 65 (camshaft angle pulse generator).Din cate am citit pe net amandoua erorile duc la o singura solutie si anume schimbarea senzorului intern de la axa cu came sau cu putin noroc curatarea acestuia (am inteles ca daca e mort detot masina nu mai porneste).Bun, l-am dat jos ,l-am curat pus la loc si parca merge putin mai bine dar situatia nu s-a schimbat prea tare, adica: pana in 2500 r/m trage greu cu debitmetru deconectat dar nu moare motorul sau merge perfect cu debitmetru conectat dar dupa putin timp moare motorul si dupa mai multe incercarinu mai sta deloc pornit pana nu-i scot mufa.

In concluzie, mi-e greu sa cumpar un debitmetru doar sa-l probez ca e destul de scump, a-ti mai patit careva asa ceva?solutii? aaaaaaaa si are ceva daca merg cu mufa scoasa de la debitmetru?

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

probabil debimetrul si vreo bobina. parerea mea. apropo din ce oras esti?

Din Timisoara.Cum pot afla daca este vorba de vreo bobina?

Multumesc.

 

Daca mergi cu mufa scoasa de la debitmetru da cu fum de nu te mai vezi ... Incearca sa pui unul de proba

Link to comment
Share on other sites

Cum pot afla daca este vorba de vreo bobina?

Multumesc.

 

Cel mai simplu e sa o masori (se gasesc parametrii).

 

A doua metoda:

Ai acces gratuit la testerul ala? Daca da schimba bobina nr. 4 (cea care a dat eroare) cu alta de la alt cilindru, sterge erorile, da o tura cu masina si testeaza din nou. Daca eroarea s-a mutat odata cu bobina atunci e clar - e de vina bobina respectiva.

Link to comment
Share on other sites

probabil debimetrul si vreo bobina. parerea mea. apropo din ce oras esti?

Din Timisoara.Cum pot afla daca este vorba de vreo bobina?

Multumesc.

 

Salut!

 

Sincer nu stiu exact ce sa-ti spun. Dar poate te ajuta sa vi duminica la ora 17 la Galeria 1 unde e intalnirea BMW. Poate te ajuta cineva cu ceva sfaturi,recomandari etc. Stiu ca unii dintre cei care mai trec pe la intalniri au avut probleme dinastea...

Link to comment
Share on other sites

Mi-a spus cineva ca probabil este debitmetrul de aer care "s-a dus" din cauza filtrului de aer

 

Am avut 2 erori: eroarea 2(ignition coil: cylinder4) si eroarea 65 (camshaft angle pulse generator).

O aiureala, nu se strica debitmetrul din cauza filtrului de aer infundat. Lasa debitmetrul in pace deocamdata.

Defectul pare a fi de le senzorul axei cu came. Daca este defect nu se vindeca prin curatare <_<.

 

Mai mergi o data la tester si daca a aparut din nou eroare de senzor schimba-l. Vezi daca a reaparut si eroarea de bobina. Mare atentie insa, carsoft-ul este destul de slabut si uneori mai da rateuri. Mie-mi spunea ca am un defect la rotita de reglare a temperaturii. Masina mea nici macar nu avea rotita, de fapt era defect senzorul de recirculare a aerului.

 

Poate gasesti un tester mai serios.

Link to comment
Share on other sites

probabil debimetrul si vreo bobina. parerea mea. apropo din ce oras esti?

Din Timisoara.Cum pot afla daca este vorba de vreo bobina?

Multumesc.

ti-am dat pm cu un nr de telefon sigur te rezolva.

Multumesc pentru sfaturi, o sa merg la mecanicul recomandat de STO si am sa va dau detalii luni pentru ca voi fii plecat pana atunci .Multumesc mult tuturor pentru dorinta de ajutor.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

 

Am si eu o problema.De curand am cumparat un e39 520i,motor M52 din Germania.La testare a mers perfect.Pe drumul de intoarcere parca nu mai tragea cum trebuie.Am verificat filtrul de aer si era super-imbacsit.Neavand de unde sa cumpar l-am curatat (cat am putut) si am venit acasa.Acasa i-am schimbat uleiul si toate filtrele dar de tras tragea tot mai greu.Mi-a spus cineva ca probabil este debitmetrul de aer care "s-a dus" din cauza filtrului de aer si ca pot sa-i scot mufa sa verific.Asa am facut si intr-adevar masina a mers ceva mai bine.Dupa cateva zile i-am pus mufa la loc sa vad ce se intampla si rezultatul a fost ca masina mergea ca noua dar dupa cateva minute de mers nu mai statea la relanti ci murea motorul.I-am scos iara mufa de la debitmetru si am dus-o la un test Carsoft.Am avut 2 erori: eroarea 2(ignition coil: cylinder4) si eroarea 65 (camshaft angle pulse generator).Din cate am citit pe net amandoua erorile duc la o singura solutie si anume schimbarea senzorului intern de la axa cu came sau cu putin noroc curatarea acestuia (am inteles ca daca e mort detot masina nu mai porneste).Bun, l-am dat jos ,l-am curat pus la loc si parca merge putin mai bine dar situatia nu s-a schimbat prea tare, adica: pana in 2500 r/m trage greu cu debitmetru deconectat dar nu moare motorul sau merge perfect cu debitmetru conectat dar dupa putin timp moare motorul si dupa mai multe incercarinu mai sta deloc pornit pana nu-i scot mufa.

In concluzie, mi-e greu sa cumpar un debitmetru doar sa-l probez ca e destul de scump, a-ti mai patit careva asa ceva?solutii? aaaaaaaa si are ceva daca merg cu mufa scoasa de la debitmetru?

 

Multumesc anticipat.

 

Am schimbat senzorul axei cu came si degeaba exact la fel face....Maine merg la "doctor" cu ea sper sa rezolv ca nu mai suport sa am BMW "benzinar" si sa conduc un Tico...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.