Jump to content

design bord E90


Alex B

Recommended Posts

Salut,

 

Sunt in proces de documentare pentru achizita unui 320 E90 si am o mica nelamurire legata de configuratia bordului si a volanului. Observati va rog pozele atasate.

 

In primul rand, volanul. Comenzile pe volan sunt dotari de baza sau nu? Asa pare din imaginea 2 (interiorul unui 320i de baza configurat pe site-ul bmw). Intrebarea este valabila atat pentru versiunea pre-facelift si pentru versiunea facelift (2008?) a E90 (sau dotarile standard varieaza in functie de tara de comercializare/an productie?)

In al doilea rand, controlul climei. In cele doua poze, design-ul panoului de clima difera. Persoanal, imi place mai mult cel din poza 1 si as vrea sa stiu cand a fost introdus al doilea model sau daca exista vreo optiune pentru alegerea unuia dintre ele si eventuala diferenta de pret (masina o voi cumpara la second, ma intereseaza doar orientativ informatii legate de diferenta de pret intre dotari)

Designul bordului care ma intereseaza este cel fara navi, am vazut ca cel cu navi difera un pic la pozita controalelor si designul radio/cd-ului.

 

Mersi.

post-25742-1247845311_thumb.jpg

post-25742-1247845319_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@IulianC, imi place mai mult volanul clasic cu comenzi, dar nu as spune nu nici modelului tau:)

 

Mda, a fost o intrebare cam de noob, dar invat:). Legat de climatronic, cum functioneaza exact? (Alta intrebare de noob <_<). La clima manuala, pornesti tu ventilatoru/AC-ul, iar la climatronic setezi temperatura interioara si face el ce trebuie ca sa ajunga la ea. Dar ... se poate opri, nu? (spre exemplu daca mi se pare ca consuma prea mult). Si de asemenea porni in mod manual?

Link to comment
Share on other sites

@IulianC, imi place mai mult volanul clasic cu comenzi, dar nu as spune nu nici modelului tau:)

 

Mda, a fost o intrebare cam de noob, dar invat:). Legat de climatronic, cum functioneaza exact? (Alta intrebare de noob <_<). La clima manuala, pornesti tu ventilatoru/AC-ul, iar la climatronic setezi temperatura interioara si face el ce trebuie ca sa ajunga la ea. Dar ... se poate opri, nu? (spre exemplu daca mi se pare ca consuma prea mult). Si de asemenea porni in mod manual?

la clima manuala este exact cum spui tu.

la climatronic iar ai dreptate, ºi, Într-adevãr, se poate opri A/C-ul, are un buton cu led cu simbolul de fulg de nea. Când e activat e aprins ledul verde din buton, iar când vrei sã-l dezactivezi apeºi pe buton ºi se stinge ºi ledul.

Link to comment
Share on other sites

La masina cu AC...nu poti seta o anumita temperatura

La masina cu clima...setarea temperaturii se face din rotite, si nu ai display electronic cu valoarea temperaturii.

La masina cu climatronic...setezi temperatura din butoane / rotite si temperatura este afisata pe un display.

Link to comment
Share on other sites

Salut, nu te supara dar daca pui problema ca daca consuma mult opresti AC-ul atunci nu-ti lua BMW se dragul de a avea BMW.

 

Nu imi pun problema consumului. Era doar o intrebare, pentru ca nu mi se parea ok sa nu pot sa opresc de tot AC-ul. Ca un om normal si echilibrat, vreau sa nu consum mai mult decat trebuie (si prin 'trebuie', includ AC-ul cand e prea cald/frig, reprizele de acceleratie necesare pentru trafic si suflet <_< si altele in genul asta).

Nu vreau BMW de dragul de a avea BMW, vreau pentru ca nu exista alta masina in afara de Seria 3 E90 pentru mine. Visez la masina asta de 2 ani si am strans suficient pentru a o cumpara (sh, noua nu mi se pare o investitie buna pentru bugetul meu/drumurile din Ro/timpul cat vreau sa mai raman in tara/conditiile economice etc). Tinta este un 320i, dar nu refuz nici un 320d.

Asa ca in conditiile astea, da, m-as supara daca mi-ai spune chestia asta :)

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea are un pic de sens, pentru ca daca nu ma insel la climatronic AC-ul merge permanent, chiar si pe incalzire. E adevarat, atunci face doar dezumidificare, nu merge si compresorul de racire. Dar asta doar conceptual, ca in practica diferenta de consum nu e semnificativa. Iar daca e semnificativa pentru tine, atunci la modul serios o sa ai probleme daca pica vreo piesa de pe masina.

Daca iei un diesel n-o sa se simta AC-ul la reprize. Si nici la benzina nu cred, poate doar la motorul de 129cp de pe 318i pre-facelift.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.