Jump to content

E36 Compact.


Magic Johnny

Recommended Posts

Salut. Eu am un motor de 1.6 si vreau sa-l schimb cu 2500. Stiti ce acte imi trebuiesc la rar? Stiu ca trebuie omologat. motorul asta de 2500 e euro 2?Exista si cu vanos? sau numai cel de 2000 e cu vanos? Daca nu e euro 2 trebuie sa platesc o diferenta la taxa de inmatriculare? Care este procedura, va rog ajutati-ma.

 

Cu respect Johnny

Link to comment
Share on other sites

tine`ne la curent daca cu modificarea. si eu am compact si vreu sa pun un motor de 2.5 dar inca nu am auzit pe nimeni sa faca modificarea asta la compact. sunt curios de eventuale probleme, complicatii sau succese. spor la treaba
Link to comment
Share on other sites

ms. De mers merge sigur. Stiu pe cineva care sia pus pe compact motor de m3. complicatii a avut la cutie. nu se potrivea dar pana la urma a reusit. Dupa ce schimb motorul va anunt si pe voi care sunt pasii. Da sunt cu tambur din pacate <_<. Le schimb si pe alea dar la urma. Stiti ce acte trebuiesc la rar?
Link to comment
Share on other sites

pai legal nu prea stiu daca e posibil, in sensul ca trebuie sa nu fie motorul mai puternic cu nu stiu cat la suta... etc.

2.5 are aproape dubla puterea lui 1.6......

Poate este o portita de scapare.

 

 

Cine a trecut prin asta iti poate da mai multe detalii.

Link to comment
Share on other sites

Aolo!!! Sper sa nu ai dreptate <_< Sper sa mearga. Chiar nimeni nu a trecut prin asa ceva? Sau stiti unde pot sa ma interesez ptr schimbat motorul?

salut de omologat nu il poti omologa numai daca sa fabricat vreodata caroserie ca si a ta cu motorul care vrei tu sa il pui

adica e36 compact cu motor de 2.5

atunci mergi pe bmw la reprezentanta si ti se va da o hartie cum ca exista si caroseria nu are probleme in urma schimbarii motorului

dar din cate stiu eu nu exista compact cu mototr de 2.5

toate chestiile astea ti le spun pt ca eu am pus pe septar motor diesel si la fel cu hartie de la bmw

asta era in urma cu 5 ani

in mod legal nu ai voie sa schimbi motorul cu altul mai mare decat cu maxim 40 la suta din putere

Link to comment
Share on other sites

Da cred ca ar fi mai avantajos dar am asa o chestie fata de masina asta. Am trimis un e-mail la rarom si am primit raspunsul asta.

 

Referitor la scrisoarea dumneavoastr?, v? comunic?m c? conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.

- In cazul in care schimbati motorul cu altul care se afla in gradul de motorizare (gama de motoare care a echipat un anumit tip de autovehicul pe parcursul intregului interval de fabricatie a respectivului tip), functioneaza cu acelasi tip de combustibil si nu genereaza modificari de putere mai mari de 40% determina omologarea vehiculului. In acest caz o sa va coste aproximativ 500 RON.

- In cazul in care schimbati motorul cu altul care nu se incadreaza in cazurile enumerate mai sus, suplimentar fata de operatiunile de omologare se fac si alte verificari inclusiv de catre Laboratorul de Incercari pentru Securitate Rutiera privind performantele sistemului de franare, determinarea repartitiei de mase, etc. In acest caz o sa va coste de la 500 RON in sus in functie de numarul si tipul incarcarilor suplimentare la care autovehiculul este supus.

- Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice, poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau 021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante RAR sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator;

- cerere activitate RAR;

- CIV;

- Dupa caz, adeverinta din partea atelierului autorizat

 

 

Daca ar fi sa vind compactul ce pret credeti ca mi-as lua pe ea? E din 12/95 set motor nou, Am toate actele de germania, carte service iam pus si ultimul tip de alarma ,Viper 5901 cu pornire din telecomanda, etc. E si panoramic, atasez niste poze. post-13999-1248346846_thumb.jpgpost-13999-1248346919_thumb.jpgpost-70-1105626582_thumb.jpg

post-13999-1248347165_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ti-au spus aia exact ce ti-am spus si eu

adica cu motor mai mare de 40 la suta nu treci de rar decat cu multa spaga

 

Cat de greu poate fii. Ce poate sami testeze masina in asa hal incat sa nu pot sa trec rarul? Franele merg bine directia la fel ce mama lor poate sa-mi faca? Voi stiti ce coduri motor sunt euro 2? de la 2000 cmc in sus

Link to comment
Share on other sites

Cele cu M52 la inceput respectiv(M52B20,M52B25,M52B28 etc) stiu sigur ca sunt euro 2..Dar si cele cu M50 de dinainte de 95'' sunt multe care au iesit euro2,dar sant si unele care au iesit euro 1 (ma refer strict la prima inmatriculare in RO).Cea mai sigura alegere pt euro 2 este M52... Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Salut, se pare ca nu este compact cu motor 2,5 de fabrica se pare. Unul singur ii pe mobile pe care il pun aici (fost 318). Nu ii mai avantajos sa-ti vinzi compactul si sa-ti iei un 325 coupe? Spor la treaba si sa ne anunti daca reusesti!

Din 98 s-a pus si pe compact motor de 2500cm e modelul 323ti,nu stiu exact ce motor e.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit ce motorizari au fost pe compact.

 

316i

1.6 L (1596 cc, 97 cu in)

SOHC 8V

102 PS (101 hp/75 kW) @5500 rpm

150 N·m (111 lb·ft) @3900 rpm

12.3

188 km/h (117 mph)

1994–1999

 

316i

1.9 L (1895 cc, 116 cu in)

4cyl

SOHC 8V

Petrol

105 PS (104 hp/77 kW) @5300 rpm

165 N·m (122 lb·ft) @2500 rpm

11.9

190 km/h (118 mph)

1999–2000

 

318ti

1.8 L (1796 cc, 110 cu in)

4cyl

Petrol

140 PS (138 hp/103 kW) @6000 rpm

175 N·m (129 lb·ft) @4500 rpm

9.9

209 km/h (130 mph)

1994–1995

 

318ti

1.9 L (1895 cc, 116 cu in)

4cyl

DOHC 16V

Petrol

140 PS (138 hp/103 kW) @6000 rpm

180 N·m (133 lb·ft) @4300 rpm

9.9

209 km/h (130 mph)

1995–1998

 

323ti

2.5 L (2494 cc, 152 cu in)

DOHC 24V

Petrol

170 PS (168 hp/125 kW) @5500 rpm

245 N·m (181 lb·ft) @3950 rpm

7.8

230 km/h (143 mph)

1997–2000

 

318tds

 

1.7 L (1665 cc, 102 cu in)

 

4cyl

 

SOHC 8V

 

Diesel

 

90 PS (89 hp/66 kW) @4400 rpm

 

190 N·m (140 lb·ft) @2000 rpm

 

M41D17

 

13.9

 

175 km/h (109 mph)

 

1995–2000

 

 

Se poate sa pun motorul de 2.5 193 cp in loc de ala la 168?

Edited by Magic Johnny
Link to comment
Share on other sites

[

 

Se poate sa pun motorul de 2.5 193 cp in loc de ala la 168?

 

 

Eu cred ca diferente de instalare intre cele doua nu sunt ,pt ca amandoua sunt in 6 cilindrii deci ar fi cam aceas munca...Problema este cu omologarea pt ca nici unul din aceste motoare nu se incadreaza in procentul de 40% recomandate de RAR...Si sunt sigur ca cei de la RAR se vor uita urat la puntea spate,unde franele sunt pe tambur...De ce nu iei in calcul un motor de 318is (140cp) daca nu ma insel este motorul care sa pus pe e36 compact ,sub denumirea de 318ti...este in 4 cilidrii si va fi mai usor de montat ....

Link to comment
Share on other sites

Se poate sa pun motorul de 2.5 193 cp in loc de ala la 168?

 

 

Eu cred ca diferente de instalare intre cele doua nu sunt ,pt ca amandoua sunt in 6 cilindrii deci ar fi cam aceas munca...Problema este cu omologarea pt ca nici unul din aceste motoare nu se incadreaza in procentul de 40% recomandate de RAR...Si sunt sigur ca cei de la RAR se vor uita urat la puntea spate,unde franele sunt pe tambur...De ce nu iei in calcul un motor de 318is (140cp) daca nu ma insel este motorul care sa pus pe e36 compact ,sub denumirea de 318ti...este in 4 cilidrii si va fi mai usor de montat ....

 

Nu stiu ce sa zic. Da e nasol ca am tamburi pe spate. Poate o sa iau si in calcul 1.8is Dar nu stiu cat de performant poate sa fie motorul asta de 1.8is. Ma gandesc ca, caii aia nu sunt cai 'reali' ma gandesc ca au stors tot ce se putea dintr-un motor de 1.8 . Poate gresesc. Ceva opinii? Mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc inca o data

Link to comment
Share on other sites

sincer mie mi se pare ca tu esti prea linistit si cauti sa iti complici viata cat mai mult, gen surse de nervi, stress, plimbari din rar in service si din service in rar, plus multi bani aruncati. Parerea mea e ca mai bine o vinzi pe asta, mai pui ceva bani si te apuci sa iti cauti un coupe 325 inscris deja , o sa iesi mult mai bine la bani, o sa fie si mai marfa masina si daca ai rabdare sa cauti si nu te hazardezi la primele pe care le-ai vazut ai sanse mari sa gasesti o masina buna si intretinuta la "pret de criza".

PS: crede-ma ca nu iti doresti sa iti pui mintea cu RAR-ul, eu sunt patit

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.