Jump to content

e39 opreste alimentarea daca te rastorni?


vlupu

Recommended Posts

are cumva vre o oprire de siguranta.masina a fost rasturnata.acum nu are toti senzorii conectati deoarece tocmai am remontat motorul.stie cineva in ce conditii nu porneste pompa de motorina? vorbesc de pompa electrica din rezervor.

daca aveti probleme cu motorul la 525 dA adica e39 dupa 2000- va pot recomanda doi baieti care fac treaba excelenta.in iasi.

Link to comment
Share on other sites

Are o siguranta cu capsa la borna de la baterie. In mod normal, daca sare capsa dupa accident, ai curent in interiorul masinii, dar cand dai la automat nu face nimic.

Verfica in portbagaj la baterie, scoate dracia aia de capsa ca si asa nu mai ai ce face cu ea, si pune pe direct, o sa vezi ca e intrerupt cablul de la o borna.

Link to comment
Share on other sites

Are o siguranta cu capsa la borna de la baterie. In mod normal, daca sare capsa dupa accident, ai curent in interiorul masinii, dar cand dai la automat nu face nimic.

Verfica in portbagaj la baterie, scoate dracia aia de capsa ca si asa nu mai ai ce face cu ea, si pune pe direct, o sa vezi ca e intrerupt cablul de la o borna.

83988[/snapback]

 

nu este de la ea fiindca electromotorul invarte.am sa ma uit totusi sa vad despre ce vorbesti.problema este ca nu se alimenteaza cu motorina.am pus suficienta motorina in rezervor deci nu e o problema simpla.

am legat pompa din rezervor pe direct la borna bateriei,am dat la cheie si asa porneste.dar de ce nu alimenteaza calculatorul pompa respectiva nu stiu.

Link to comment
Share on other sites

Da de unde. Toate masinile mai noi au asa ceva. In caz de accident intrerupe curentul la motor, si cel mai probabil, pompa de benzina. Asta ca sa nu ia foc masina.

La unele exista si un buton, pe care tre sa apesi dupa accident ca sa porneasca. "Cut-off switch"

Link to comment
Share on other sites

Eu asa am citit despre acea capsa, opreste doar alimentarea airbag-urile dupa accident. Eu am un prieten cu E39 si a avut masina lovita in fata, nu foarte rau dar suficient sa sara bag-ul, ia sarit capsa aceea, plus ca a trebuit sa schimba si o plasa(gen sensor care simte greutate) de la scaunul din dr, tot ceva legat de airbag.
Link to comment
Share on other sites

Eu asa am citit despre acea capsa, opreste doar alimentarea airbag-urile dupa accident. Eu am un prieten cu E39 si a avut masina lovita in fata, nu foarte rau dar suficient sa sara bag-ul, ia sarit capsa aceea,

84345[/snapback]

 

Deci capsa sare prima.Inseamna ca dupa ce a sarit nu mai esti protejat.Poate dupa accident se mai gaseste unul sa intre in lateral. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu asa am citit despre acea capsa, opreste doar alimentarea airbag-urile dupa accident. Eu am un prieten cu E39 si a avut masina lovita in fata, nu foarte rau dar suficient sa sara bag-ul, ia sarit capsa aceea, plus ca a trebuit sa schimba si o plasa(gen sensor care simte greutate) de la scaunul din dr, tot ceva legat de airbag.

84345[/snapback]

 

E vorba de cu totul si cu totul alta capsa. Ai auzit tu de ceva capsa care e la airbag-uri, dar noi vorbim de altceva. Sunt mai multe capse in masina. :blink:

 

Uite poza cu borna de la baterie. In cutiutza aia imediat dupa legatura de la borna, e o capsa. La accident accea capsa explodeaza si departeaza cablul, astfel intrerupe curentul de la alimentarea cu benzina. Pe de alta parte, ramane curent in interior pentru ca mai este si firul acela mic care ramane sub tensiune. Toata bucata aia de cablu, de la acea piulitza si pana la borna, se schimba in cazuri de genul asta.

post-116-1146930303_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

E vorba de cu totul si cu totul alta capsa. Ai auzit tu de ceva capsa care e la airbag-uri, dar noi vorbim de altceva. Sunt mai multe capse in masina. :blink:

 

Uite poza cu borna de la baterie. In cutiutza aia imediat dupa legatura de la borna, e o capsa. La accident accea capsa explodeaza si departeaza cablul, astfel intrerupe curentul de la alimentarea cu benzina. Pe de alta parte, ramane curent in interior  pentru ca mai este si firul acela mic care ramane sub tensiune. Toata bucata aia de cablu, de la acea piulitza si pana la borna, se schimba in cazuri de genul asta.

84351[/snapback]

 

 

Se poate fenta cu o rezistenta care se baga la mufa de la capsa si pui borna la loc, dupa care resetezi eroarea si tre sa mearga. Daca iti este sarita capasa aia tre sa-ti dea o eroare "bateri conection failed" .

Link to comment
Share on other sites

Se poate fenta cu o rezistenta care se baga la mufa de la capsa si pui borna la loc, dupa care resetezi eroarea si tre sa mearga. Daca iti este sarita capasa aia tre sa-ti dea o eroare "bateri conection failed" .

84354[/snapback]

 

 

 

Nu e obligatoriu. Eu am avut capsa sarita la un E39 rasturnat. Deci vorbesc din experienta, nu din auzite. Pur si simplu am fortat cablurile sa se atinga. Mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa imi sara cablul la gropi, dar in rest a mers perfect. Nu avea nici un fel de eroare.

 

Cand cablurile nu se atingeau, aveam curent in interior, mergeau geamurile, casetofonul, inchiderea centralizata, dar cand dadeam la automat, tacanea si atata, probabil bendixul din electromotor.

Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu. Eu am avut capsa sarita la un E39 rasturnat. Deci vorbesc din experienta, nu din auzite. Pur si simplu am fortat cablurile sa se atinga. Mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa imi sara cablul la gropi, dar in rest a mers perfect. Nu avea nici un fel de eroare.

 

Cand cablurile nu se atingeau, aveam curent in interior, mergeau geamurile, casetofonul, inchiderea centralizata, dar cand dadeam la automat, tacanea si atata, probabil bendixul din electromotor.

84365[/snapback]

 

problema cred ca este alta.acum nu sunt in iasi.

dar trebuie sa tii cont ca la mine invarte motorul.doar ca nu porneste fiindca nu baga pompa.

Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu. Eu am avut capsa sarita la un E39 rasturnat. Deci vorbesc din experienta, nu din auzite. Pur si simplu am fortat cablurile sa se atinga. Mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa imi sara cablul la gropi, dar in rest a mers perfect. Nu avea nici un fel de eroare.

 

Cand cablurile nu se atingeau, aveam curent in interior, mergeau geamurile, casetofonul, inchiderea centralizata, dar cand dadeam la automat, tacanea si atata, probabil bendixul din electromotor.

84365[/snapback]

 

 

Si eu am avut capsa sarita la e46. Cand am primit masina era bagata la loc borna si mergea totul, doar ca imi era aprins becu de la airbag. Am schimbat airbagul, am resetat si dupa 10 secunde se aprindea la loc .. si imi dadea eroarea asta "bateri conection failed". masina merge nu era nici o problema, doar ca ramanea becu de la airbag aprins pana nu i-am pus o rezistenta la capsa de la baterie.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut capsa sarita la e46. Cand am primit masina era bagata la loc borna si mergea totul, doar ca imi era aprins becu de la airbag. Am schimbat airbagul, am resetat si dupa 10 secunde se aprindea la loc .. si imi dadea eroarea asta "bateri conection failed". masina merge nu era nici o problema, doar ca ramanea becu de la airbag aprins pana nu i-am pus o rezistenta la capsa de la baterie.

84397[/snapback]

 

Este posibila chestia asta. Eroarea presupun ca ti-o dadea cand puneai masina la tester? N-am incercat la mine sa o pun pe tester, am preferat sa "rezolv" becul. :blink:

 

Ce fel de rezistenta ai pus mai exact?

Link to comment
Share on other sites

Este posibila chestia asta. Eroarea presupun ca ti-o dadea cand puneai masina la tester? N-am incercat la mine sa o pun pe tester, am preferat sa "rezolv" becul. :blink:

 

Ce fel de rezistenta ai pus mai exact?

84401[/snapback]

 

Da, eroarea o dadea cand legam testeru ... . Nu stiu exact de cat era rezisteta .. dar ma pot interesa .. am stat langa mecanic cand a facut operatiunea asta dar nu l-am intrebat ce rezistenta a pus :) .

Link to comment
Share on other sites

Asa vinzi masina,cu rezistenta acolo? :blink:

84407[/snapback]

 

 

:) pai da .. asa o vand, dar parerea mea ca tot mai bine o masina putin lovita si reparata cu piese originale decat una cu km dati in spate , nu ?

Link to comment
Share on other sites

:) pai da .. asa o vand, dar parerea mea ca tot mai bine o masina putin lovita si reparata cu piese originale decat una cu km dati in spate , nu ?

84410[/snapback]

 

 

Nu mi-ar conveni sa cumpar un BMW care are capsa defecta ,dar becul de airbag este stins :)

 

Dar cine mai este corect in ziua de azi.... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-ar conveni sa cumpar un BMW care are capsa defecta ,dar becul de airbag este stins :)

 

Dar cine mai este corect in ziua de azi.... :blink:

84411[/snapback]

 

 

Cu prima afirmatie sunt deacord cu tine .. pe a 2-a nu o prea inteleg .. sau vroiai sa scriu in anunt ca masina a fost lovita ? :)

Link to comment
Share on other sites

Cu prima afirmatie sunt deacord cu tine .. pe a 2-a nu o prea inteleg .. sau vroiai sa scriu in anunt ca masina a fost lovita ? :blink:

84412[/snapback]

 

 

 

 

Am crezut ca vinzi masina asa,cu rezistenta acolo,iar cel care o cumpara habar nu are. Daca asta este cazul nu as vrea sa fiu in pielea celui care o cumpara. :)

 

Succes la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

Am crezut ca vinzi masina asa,cu rezistenta acolo,iar cel care o cumpara habar nu are. Daca asta este cazul nu as vrea sa fiu in pielea celui care o cumpara. :blink:

 

Succes la vanzare!

84413[/snapback]

 

Ms :) Daca cumparatoru intreaba daca a fost lovita am sa-i spun. Oricum .. o masina ca si a mea care nu a fost lovita costa mai mult decat cer eu pe ea .. eu am iesit cu ea cam in 11500 .. si am facut-o pt mine, nu sa o vand mai departe, dar m-am saturat de ea, vreau sa-mi iau modelu de 150cp, si daca nu voi gasi vreo una cu un km rezonabili nelovita la pret bun, am sa apelez tot la varianta uneia putin lovite.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

multumesc pt informatii.de data asta nu s-a potrivit dar iti apreciez in general sfaturile.

Am dus o la un baiat la bmw si cu 20ron mi a rezolvat treaba doar ca nu mi a aratat cum.a zis ca din calculator

intre timp am vandut masina asa cum era.dar am intrebare

cat costa un debitmetru second hand de bmw 525da din 2001?

 

Are o siguranta cu capsa la borna de la baterie. In mod normal, daca sare capsa dupa accident, ai curent in interiorul masinii, dar cand dai la automat nu face nimic.

Verfica in portbagaj la baterie, scoate dracia aia de capsa ca si asa nu mai ai ce face cu ea, si pune pe direct, o sa vezi ca e intrerupt cablul de la o borna.

83988[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.