Jump to content

Reconditionare turbina


Recommended Posts

Revin cu noutati privind reconditionarea turbinei facute praf acum aproximativ 2 sap:

1. Turbina a fost demontata la Filaret, reconditionata la http://www.reconditionari-turbo.ro/ si montata pe masina la Filaret. Dupa ce am luat masina de la Filaret am constatat ca turbina facea un zgomot strident foarte puternic ca si cum ar atinge ceva inauntrul turbinei si scotea destul de multicel fum negru. In aceeasi zi m-am dus la nenea care a reconditionat turbina cerandui socoteala. Am fost programat a doua zi la un alt sevice unde a fost data din nou turbina jos pe cheltuiala domnului care a reconditionat-o, unde s-a constatat ca turbina a fost facuta OK, iar zgomotul cu pricina se datora din cauza undei garnituri metalice dintre turbina si carcasa filtrului de aer care era rupta si scapa presiune pe acolo. Am cumparat o noua garnitura dupa o tura de vreo 70 km prin Bucuresti pe la mai multe firme de piese, a montat turbina la loc si totul a fost perfect. (din cele spuse mai sus rezulta ca domnul mecanic de la FILARET este praf si munceste orbeste ca un robot, asta costandu-ma inca vreo 5 mil caci pana la urma manopera la cel de-al doilea service a fost platita tot de mine)

2. Acum masina merge impecabil (trage super bine, nu scoate fum, nu mai face zgomot deloc)

3. Costurile au fost cam asa 1500 ron piesele din turbo, 1100 ron monopera + 2 litri de ulei + filtrul epurator la Filaret, 500 ron a doua interventie.

Astazi am sa ma duc la FILARET sa le zic cat sunt de prosti.

Bafta tuturor.

Link to comment
Share on other sites

eheeee, ce noroc am avut

acum vreun 1 an, am vrut sa imi demontez si eu turbina la Filaret exact pt reconditionare

mare noroc am avut ca m-au refuzat, au zis ca nu se poate, ca ei nu fac asa ceva <_<

 

 

Si unde ai demontat-o?

 

La un service pe la Posta Puisor , daca ai nevoie iti dau detalii

Link to comment
Share on other sites

oameni buni nu ma mai speriati si voi <_< e chiar asa de delicata demontarea si remontarea unui turbo?eu aveam de gand sa merg aici la mine la un nene care are service acasa sa o dau jos si sa o trimit la reonditionat apoi sa mi-o monteze inapoi....uleiul pentru ce trebuie?
Link to comment
Share on other sites

oameni buni nu ma mai speriati si voi <_< e chiar asa de delicata demontarea si remontarea unui turbo?eu aveam de gand sa merg aici la mine la un nene care are service acasa sa o dau jos si sa o trimit la reonditionat apoi sa mi-o monteze inapoi....uleiul pentru ce trebuie?

 

este destul de complicata treaba cu montatul si demontatul, daca nenea ala al tau a mai facut asa ceva, e ok, daca nu, nu-l lasa sa-si faca mana chiar pe turbina ta

si, sa-i spui sa spele si intercooler-ul si conductele aferente cu ocazia asta

in plus, e obligatoriu sa schimbi si epuratoru'.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Si daca luai o turbina noua cat te ajungea ?

6500 o turbina noua

 

pastrezi soft-ul optimizat sau revii la cel original?

 

de curiozitate, daca ai inca soft-ul facut de George pe masina, ti se pare ca acum trage mai bine decat inainte sa pice turbina?

e la fel ca inainte

Link to comment
Share on other sites

6500 plus manopera, nu?

da

adica +1100 lei

 

Astazi am sa ma duc la FILARET sa le zic cat sunt de prosti.

Bafta tuturor.

 

Le spui degeaba !.Cel mult vor nega totul !.sau te vor ignora

si-au recunoscut vina dar nu au zis un da ferm

au zis poate aveti dreptate acum asta e :)

Link to comment
Share on other sites

Revin cu noutati privind reconditionarea turbinei facute praf acum aproximativ 2 sap:

1. Turbina a fost demontata la Filaret, reconditionata la http://www.reconditionari-turbo.ro/ si montata pe masina la Filaret. Dupa ce am luat masina de la Filaret am constatat ca turbina facea un zgomot strident foarte puternic ca si cum ar atinge ceva inauntrul turbinei si scotea destul de multicel fum negru. In aceeasi zi m-am dus la nenea care a reconditionat turbina cerandui socoteala. Am fost programat a doua zi la un alt sevice unde a fost data din nou turbina jos pe cheltuiala domnului care a reconditionat-o, unde s-a constatat ca turbina a fost facuta OK, iar zgomotul cu pricina se datora din cauza undei garnituri metalice dintre turbina si carcasa filtrului de aer care era rupta si scapa presiune pe acolo. Am cumparat o noua garnitura dupa o tura de vreo 70 km prin Bucuresti pe la mai multe firme de piese, a montat turbina la loc si totul a fost perfect. (din cele spuse mai sus rezulta ca domnul mecanic de la FILARET este praf si munceste orbeste ca un robot, asta costandu-ma inca vreo 5 mil caci pana la urma manopera la cel de-al doilea service a fost platita tot de mine)

2. Acum masina merge impecabil (trage super bine, nu scoate fum, nu mai face zgomot deloc)

3. Costurile au fost cam asa 1500 ron piesele din turbo, 1100 ron monopera + 2 litri de ulei + filtrul epurator la Filaret, 500 ron a doua interventie.

Astazi am sa ma duc la FILARET sa le zic cat sunt de prosti.

Bafta tuturor.

 

 

 

Cum se prezinta turbo? fluiera? trage bine?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu e montata bine apar probleme chiar daca turbina s-a reconditionata bine

 

1. granitura metalica se schimba obligatoriu adica odata cu kit-ul de reconditionare asta pt. ca e supusa la temp foarte mari si se deterioriaza.

2. se curata intercooler-ul si tubulatura acestuia cand turbina a fost "sparta" si motorul a luat-o pe ulei

3. baia de ulei trebuie demontata si spalata se va observa acolo cata plitura metalica este in motor ajunsa acolo din turbina

4. se schimba uleiul si filtrul de ulei si epuratorul in cazul BMW-ului

 

La unele masini, cele frantuzesti (am vazut la Peugeot si Citroen) au o sita pe galeria de ungere a turbinei care se infunda si nu mai realizeaza ungerea mai ales ca in romania nimeni in service nu stie ca acele site se schimba la fiecare schimb de ulei

Link to comment
Share on other sites

Daca nu e montata bine apar probleme chiar daca turbina s-a reconditionata bine

 

1. granitura metalica se schimba obligatoriu adica odata cu kit-ul de reconditionare asta pt. ca e supusa la temp foarte mari si se deterioriaza.

2. se curata intercooler-ul si tubulatura acestuia cand turbina a fost "sparta" si motorul a luat-o pe ulei

3. baia de ulei trebuie demontata si spalata se va observa acolo cata plitura metalica este in motor ajunsa acolo din turbina

4. se schimba uleiul si filtrul de ulei si epuratorul in cazul BMW-ului

 

La unele masini, cele frantuzesti (am vazut la Peugeot si Citroen) au o sita pe galeria de ungere a turbinei care se infunda si nu mai realizeaza ungerea mai ales ca in romania nimeni in service nu stie ca acele site se schimba la fiecare schimb de ulei

si eu daca am schimbat/curatat tot ce ai zis tu,si mi s-a dus turbo in 100 de km dupa ce am reconditionat-o,ce ar trebuii sa fac?:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Daca nu e montata bine apar probleme chiar daca turbina s-a reconditionata bine

 

1. granitura metalica se schimba obligatoriu adica odata cu kit-ul de reconditionare asta pt. ca e supusa la temp foarte mari si se deterioriaza.

2. se curata intercooler-ul si tubulatura acestuia cand turbina a fost "sparta" si motorul a luat-o pe ulei

3. baia de ulei trebuie demontata si spalata se va observa acolo cata plitura metalica este in motor ajunsa acolo din turbina

4. se schimba uleiul si filtrul de ulei si epuratorul in cazul BMW-ului

 

La unele masini, cele frantuzesti (am vazut la Peugeot si Citroen) au o sita pe galeria de ungere a turbinei care se infunda si nu mai realizeaza ungerea mai ales ca in romania nimeni in service nu stie ca acele site se schimba la fiecare schimb de ulei

si eu daca am schimbat/curatat tot ce ai zis tu,si mi s-a dus turbo in 100 de km dupa ce am reconditionat-o,ce ar trebuii sa fac?:)

 

 

Pai depinde de cum a fost reconditionata la o turbina e foarte importanta echilibrarea axului care se face pe o masina speciala, masina speciala costa foarte mult si atunci putine service-uri au masina speciala.

 

Apoi depinde daca ti-o fi pus in turbina kit-ul de rconditionare corect sau daca a facut montajul corespunzator, sunt tolerante si jocuri acolo care trebuie respectate cu precizie.

 

 

Am gasit un site fumos despre turbine vi-l impartasesc si voua.

 

http://www.turbosuflanta.ro/

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.