Jump to content

Opinii e90/e91


elu

Recommended Posts

ce bmw'uri pe benzina ai condus, de ti se par plictisitoare in depasiri?

 

vag-ul ala de 2.0 are 160 cai parca, am mers si eu cu el e si ala e plictisitor intradevar.

 

VAG-ul 2.0 tfsi are 200cp si 280nm, si cel pe care il am este resoftat la ~245cp/320nm, iar cel 2.0 tdi are 170cp si 350nm(de la 1250 la 4000 rpm).

Poate te gandesti la 1.8 tsi de 160 cp si 240 nm, care este destul de plictisitor deoarece cuplul maxim se afla destul de sus...

Ca bmw pe benzina am mers cu un z4 3.0i si un 335 touring(recunosc, am mers foarte putin pentru ca era automat si nu mi-a placut deloc...)

Z4 mi s-a parut foarte distractiv cand am mers cu el, fiind cel mai autentic roadster cu care am mers pana atunci, dar dupa am avut placerea de a conduce o honda s2000.Probabil ca era mai lenta, avand un motor mai mic (2.0 i-vtec parca)

Si desi era mai lent in linie dreapta, pe viraje era mirific.Masina nu avea nici macar ESP, avea doar un LSD si era foarte usor. Era o combinatie intre o masina foarte echilibrata si o masina facuta pentru derapaje spectaculoase.Era foarte usor sa faci un derapaj destul de lung, si cand terminai se lipea de sosea.

Link to comment
Share on other sites

Iar 330i-ul mi s-a parut mai lenes decat 3.0d-ul...

 

 

...probabil ca diferenta uriasa de cuplu(de la 315 -500 Nm) iti de sanzatia(falsa) ca 330d este mai puternic decat 330i, ceea ce nu cred. Asa cum spunea si altcineva motorul pe benzina de 3 l este cel mai premiat motor de la BMW. Eu aleg diesel pt ca este mai practic, este mai aproape de nevoile mele cotidiene, este mai bun pt Romania atata timp cat la noi se circula cum se circula, la diesel la 2500-3000 rot/min beneficiez de intreg cuplul motor, la benzina...de la 5000 rot in sus. Am fost ieri(duminica) pe Valea Oltului - dezastru, iar cuplul imens de la diesel mi-a fost de mare ajutor, nu m-a dezamagit niciodata...

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca E91 e mai frumos decat E90.

plus de asta e mult mai rar la noi. si scapi oarecum si de imaginea de "baietas care si-a luat bmw 2.0d second si se da mare prin oras". Cel putin asta cred eu ca gandesc o mare parte din ceilalti participanti la trafic.

 

poate ai caine, poate vrei sa-ti faci concediul si la mare si la munte cu masina asta, drumuri lungi, atunci cred ca un E91 e o alegere foarte buna.

personal, cred ca singurul dezavantaj al lui E91 este ca dai cu cateva mii mai mult la cumparare (daca-l iei de nou) si il dai cu cateva mii mai ieftin la vanzare decat E90. dar poate se schimba vremurile si la noi <_<

 

in general, legat de motorizare, singurul avantaj al dieselului este consumul,nu te amagi cu cuplu si alte cele. totul depinde daca esti dispus sa dai banii pe benzina sau nu. tu iti sti cel mai bine prioritatiile. depinde foarte mult de cum si cat conduci masina.

 

dar la 3l bmw, nu prea ai cum sa dai gres.

E90 sau E91, 330i manual e o masina de exceptie, pentru multi un vis(inclusiv pentru mine acum cu criza asta)

dar pentru o masina buna la toate, E91 330xd auto, nu-i vad nici un dezavantaj.

 

nu uita sa postezi cand te decizi sa o cumperi si de asemenea impresii dupa.

succes.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca E91 e mai frumos decat E90.

plus de asta e mult mai rar la noi. si scapi oarecum si de imaginea de "baietas care si-a luat bmw 2.0d second si se da mare prin oras". Cel putin asta cred eu ca gandesc o mare parte din ceilalti participanti la trafic.

 

poate ai caine, poate vrei sa-ti faci concediul si la mare si la munte cu masina asta, drumuri lungi, atunci cred ca un E91 e o alegere foarte buna.

personal, cred ca singurul dezavantaj al lui E91 este ca dai cu cateva mii mai mult la cumparare (daca-l iei de nou) si il dai cu cateva mii mai ieftin la vanzare decat E90. dar poate se schimba vremurile si la noi :)

 

in general, legat de motorizare, singurul avantaj al dieselului este consumul,nu te amagi cu cuplu si alte cele. totul depinde daca esti dispus sa dai banii pe benzina sau nu. tu iti sti cel mai bine prioritatiile. depinde foarte mult de cum si cat conduci masina.

 

dar la 3l bmw, nu prea ai cum sa dai gres.

E90 sau E91, 330i manual e o masina de exceptie, pentru multi un vis(inclusiv pentru mine acum cu criza asta)

dar pentru o masina buna la toate, E91 330xd auto, nu-i vad nici un dezavantaj.

 

nu uita sa postezi cand te decizi sa o cumperi si de asemenea impresii dupa.

succes.

 

Pai chiar motivul mentionat de tine cu "baietas de 2.0d second care se da mare" m-a facut sa ma gandesc la e91, dar si faptul ca am un caine.E drept ca nu nu se intampla foarte des sa-l duc eu cu masina (cainele familiei :P).Si referitor la diesel-benzina cred ca am mai precizat ca o sa fac drumuri in afara orasului in fiecare weekend plus ce treburi mai am prin afara in timpul saptamanii,deci un diesel se cam justifica in cazul meu. Si oricat de bun ar fi un 3.0i, in ochii mei 3.0d-ul mi se pare mult mai util atat in oras cat si afara datorita cuplului maxim care pleaca de la 1500 de rotatii, mai ales ca pana acum am avut o masina turbo si m-am cam obisnuit cu stilul acesta de condus.

 

Xd-ul nu prea ma incanta, iar auto-ul nici gand :)

Nu vad in ce situatii de zi cu zi mi-ar trebui mie 4x4 ca sa justifice diferenta de pret.Tractiunea spate este oricum unul din motivele pentru care m-am hotarat sa ma uit peste lista de bmw-uri.

 

Decizia cred ca o voi face maine, pentru ca am stabilit o intalnire cu 2 prieteni, unul cu un 330d coupe si celalalt cu un 330i sedan. Ramane de vazut daca o sa ma razgandeasca sunetul 330i-ului sau daca o sa ma lase ambele reci daca merg cu ele putin mai mult sau daca incep sa ma uit la detalii.(Sper sa nu fie cazul, pentru ca alternativa vine de la suedezii de la saab si nu cred ca o sa rezist tentatie daca merg la un test cu 9-3 tX :blush: )

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate, 3.0d e mai util, e alegerea rationala.

legat de Xdrive, da, probabil o sa-ti foloseasca destul de rar.

la cutie, personal cred ca la diesel de 3l se potriveste automata. si eu prefer manuala dar cuplul e destul de mare. fa un test drive si vezi cum te impaci cu ea.

oricum, din lista ta de masini, oricare o alegi va fi o masina foarte reusita.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e ca E91 e mai frumos decat E90.

plus de asta e mult mai rar la noi. si scapi oarecum si de imaginea de "baietas care si-a luat bmw 2.0d second si se da mare prin oras". Cel putin asta cred eu ca gandesc o mare parte din ceilalti participanti la trafic.

 

poate ai caine, poate vrei sa-ti faci concediul si la mare si la munte cu masina asta, drumuri lungi, atunci cred ca un E91 e o alegere foarte buna.

personal, cred ca singurul dezavantaj al lui E91 este ca dai cu cateva mii mai mult la cumparare (daca-l iei de nou) si il dai cu cateva mii mai ieftin la vanzare decat E90. dar poate se schimba vremurile si la noi :lol:

 

in general, legat de motorizare, singurul avantaj al dieselului este consumul,nu te amagi cu cuplu si alte cele. totul depinde daca esti dispus sa dai banii pe benzina sau nu. tu iti sti cel mai bine prioritatiile. depinde foarte mult de cum si cat conduci masina.

 

dar la 3l bmw, nu prea ai cum sa dai gres.

E90 sau E91, 330i manual e o masina de exceptie, pentru multi un vis(inclusiv pentru mine acum cu criza asta)

dar pentru o masina buna la toate, E91 330xd auto, nu-i vad nici un dezavantaj.

 

nu uita sa postezi cand te decizi sa o cumperi si de asemenea impresii dupa.

succes.

 

Pai chiar motivul mentionat de tine cu "baietas de 2.0d second care se da mare" m-a facut sa ma gandesc la e91, dar si faptul ca am un caine.E drept ca nu nu se intampla foarte des sa-l duc eu cu masina (cainele familiei :)).Si referitor la diesel-benzina cred ca am mai precizat ca o sa fac drumuri in afara orasului in fiecare weekend plus ce treburi mai am prin afara in timpul saptamanii,deci un diesel se cam justifica in cazul meu. Si oricat de bun ar fi un 3.0i, in ochii mei 3.0d-ul mi se pare mult mai util atat in oras cat si afara datorita cuplului maxim care pleaca de la 1500 de rotatii, mai ales ca pana acum am avut o masina turbo si m-am cam obisnuit cu stilul acesta de condus.

 

Xd-ul nu prea ma incanta, iar auto-ul nici gand :lol:

Nu vad in ce situatii de zi cu zi mi-ar trebui mie 4x4 ca sa justifice diferenta de pret.Tractiunea spate este oricum unul din motivele pentru care m-am hotarat sa ma uit peste lista de bmw-uri.

 

Decizia cred ca o voi face maine, pentru ca am stabilit o intalnire cu 2 prieteni, unul cu un 330d coupe si celalalt cu un 330i sedan. Ramane de vazut daca o sa ma razgandeasca sunetul 330i-ului sau daca o sa ma lase ambele reci daca merg cu ele putin mai mult sau daca incep sa ma uit la detalii.(Sper sa nu fie cazul, pentru ca alternativa vine de la suedezii de la saab si nu cred ca o sa rezist tentatie daca merg la un test cu 9-3 tX :) )

 

suedezii de la saab nu mai fac de mult saab...fac un opel vectra deghizat in saab...

dar e ok daca nu te deranjeaza aspectul asta...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut, am si eu o intrebare, nu stiu sigur daca asta ar fi topicul perfect, dar din pacate nu am gasit ceva mai intuitiv ca si nume, pentru e90. Vreau sa imi schimb masina, 320d-ul meu din 2004 si sa imi iau un e90 sau e91 si am auzit de o ... problema.

 

Un prieten are e90 330xd si ii consuma ulei, luata masina noua, din Romania de la Bavaria. Tot completeaza odata la 5000 sau 10000 de km, in functie de cum conduce. De exemplu Bucuresti - Salzburg plus intors + cateva deplasari pe acolo, ajunsese la minim, avand in vedere ca fusese verificat inainte de plecare. I s-a spus de catre cei de la Bavaria SI NU NUMAI, ca e normal pentru un motor diesele de 3litrii sa consume ulei ASA.

 

Personal mi se pare ... trist si penibil sa merg cu un bidon de ulei dupa mine, ca pe vremuri in dacie ca sa completez la o masina care costa 40000 de euro fara tva, valoare de nou. 320d-ul meu nu consuma pic de ulei, iar la 330xd se aprinde becul de ulei chiar si pe rosu, nu doar portocaliu.

 

Exemplul este 330xd .. pentru ca acesta este in cauza, eu in nici un caz nu vreau sa imi iau xDrive.

 

Astept de la voi niste pareri sa ma lamuriti si pe mine ca ... poate o fi ceva normal sa consume ulei un motor in halul asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.