Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E34 ASC+T

rmg

Recommended Posts

Am si eu o curiozitate: pe o masina care nu a fost prevazuta cu ASC+T se poate monta acest sistem? Am tot vazut in Germania la vanzare modulul de ASC pt E34 la vanzare, nu foarte scump. In cateva locuri am vazut specificat ca e pt E34 din 09/1992 in sus. al meu e de prin 07 sau 08 1992 parca.

As vrea sa aflu de pe la colegii care sunt mecanici sau desfac masini daca stiu de posibilitatea montarii acestui sistem pe masina mea. Banuiesc ca sistemul lucreaza cu modulul de ABS, pt rotile din spate. Am vazut pe modulul de ASC ca ies 3 conducte, una probabil de intrare si 2 pt rotile de pe spate, stanga dreapta. Ceea ce ma face sa cred ca sistemul actioneaza doar pe spate, prin franarea rotilor si posibil si pe alimentare. Cel putin in perioada aia ASC era ceva rudimentar, cat sa nu mai alunece o roata aiurea. Fun este cum o lucra acest sistem cu autoblocantul? O fi de ajuns momentul ala foarte scurt in care una din roti se invarte diferit pana sa cupleze blocantul?

O fi alt ECU pt modelul cu ASC, o fi alta unitate de ABS? Tare as vrea sa aflu informatii despre asa ceva, as vrea sa stiu daca macar daca se poate pune, mai ales ca am si autoblocant. Cu toate ca sunt masini puternice E34 care aveau autoblocant din fabrica si aveau si ASC+T.

Nu stiu daca merita, voiam sa-mi fac o idee de cat de complicat este plus ca era o curiozitate personala. Dupa interesul acordat subiectului, se pare ca e mai interesant un topic unde sa vorbesti despre nimic. Trist! <_<

Poti dezvolta?

Tevile se leaga intre modulul ABS si cel ASC? Stii sigur ca trebuie schimbat ECU?

Parte de fire nu e problema, tevaraia asijderea. Daca trebuie alt ECU sau softul rescris pentru a sti sa lucreze cu modulul de ASC, atunci se complica treaba.