Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

E34 ASC+T


rmg

Recommended Posts

Am si eu o curiozitate: pe o masina care nu a fost prevazuta cu ASC+T se poate monta acest sistem? Am tot vazut in Germania la vanzare modulul de ASC pt E34 la vanzare, nu foarte scump. In cateva locuri am vazut specificat ca e pt E34 din 09/1992 in sus. al meu e de prin 07 sau 08 1992 parca.

As vrea sa aflu de pe la colegii care sunt mecanici sau desfac masini daca stiu de posibilitatea montarii acestui sistem pe masina mea. Banuiesc ca sistemul lucreaza cu modulul de ABS, pt rotile din spate. Am vazut pe modulul de ASC ca ies 3 conducte, una probabil de intrare si 2 pt rotile de pe spate, stanga dreapta. Ceea ce ma face sa cred ca sistemul actioneaza doar pe spate, prin franarea rotilor si posibil si pe alimentare. Cel putin in perioada aia ASC era ceva rudimentar, cat sa nu mai alunece o roata aiurea. Fun este cum o lucra acest sistem cu autoblocantul? O fi de ajuns momentul ala foarte scurt in care una din roti se invarte diferit pana sa cupleze blocantul?

O fi alt ECU pt modelul cu ASC, o fi alta unitate de ABS? Tare as vrea sa aflu informatii despre asa ceva, as vrea sa stiu daca macar daca se poate pune, mai ales ca am si autoblocant. Cu toate ca sunt masini puternice E34 care aveau autoblocant din fabrica si aveau si ASC+T.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca merita, voiam sa-mi fac o idee de cat de complicat este plus ca era o curiozitate personala. Dupa interesul acordat subiectului, se pare ca e mai interesant un topic unde sa vorbesti despre nimic. Trist! <_<
Link to comment
Share on other sites

Poti dezvolta?

Tevile se leaga intre modulul ABS si cel ASC? Stii sigur ca trebuie schimbat ECU?

Parte de fire nu e problema, tevaraia asijderea. Daca trebuie alt ECU sau softul rescris pentru a sti sa lucreze cu modulul de ASC, atunci se complica treaba.

Link to comment
Share on other sites

ECU reprogramat scuze. La unele modele de E36 difera. Problema e ca prin reprezentante si-au cam facut upgrade-uri la soafte (la Filaret de ex. nu se mai poate) si nu prea mai stiu sa faca retrofit programming pe E34 si E36 (vb din propria experienta). Instalatia electrica pune oares'ce probleme si nici cu partea hidraulica nu e de glumit.

Sfatul meu e s-o lasi moarta daca nu ai cunostinte temeinice de mecanica, electronica si daca nu ai un "donator" la indemana. O sa umblii dupa o gramada de componente pe care le treci cu vederea pe care o sa le gasesti f. greu (pentru ca in mod normal nu se cauta) si pe care diversi samsari de piese din dezmembrari o sa-ti ceara cel putin 50 RON (in cel mai fericit caz) din simplu' motiv ca scrie BMW pe ele sau pentru ca "E SIEMENS, ORIGINALA" (asta ca sa citez pe cineva care e in bransa) ...

 

Daca vrei sa te apuci de asa ceva cauta mai intai schema electrica pentru ambele modele si incearca sa pui cap la cap un necesar de piese. Si apoi mai evaluezi tu situatia ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.