Jump to content

Vreau sa-mi iau si sa-mi tunez un ursulet


denisprygulea

Recommended Posts

Locuiesc temporar in Olanda iar la astia la masinile mai vechi de 25 de ani nu se mai platesc taxe si impozite (foarte mari dupa parerea mea ca se platesc la greutatea masinii) doar asigurarea se plateste care ajunge cam o suta de euro pe an.Asadar ca un mare pasionat de masini ochioase ma gandeam la un ursulet de prin 84-85 si sa scot cat mai mult din el,ma refer la motor.Eu am masina noua in Romania dar cu motor de 1.4 si am facut cateva drumuri cu ea pana in Olanda iar prin Germania si nu numai cateodata cam incurcam traficul <_<

Nu am avut si nu am condus niciodata BMW asa ca nu stiu mai nimic de ele nici denumirile alea de M..nu stiu cat,ma rog.Deocamdata vreau sa stiu care ar fi costurile pentru ca vreau o masina de "joaca" s-o scot din cand in cand in week-end ca nu am drumuri de facut mai deloc.Ma gandeam ca un ursulet nu ar fi foarte costisitor dar ce ma intereseaza pe mine sunt caii putere binenteles cat mai multi dar atat cat se poate nu sunt disperat sa ajung la nu stiu cate sute de cai si 150 sunt destui pt mine atata timp cat masina se infige la drum si ofera si un pic de sportivitate.M-am uitat si io ca omu pe youtube si i-am vazut pe aia driftuinduse pe-acolo si na iti zboara gandul...Sunt dispus sa cumpar unu in jur de 2-3 mii de euro si apoi cu timpul sa-i mai bag jante suspensii etc. dar problema mea este motorul.La banii astia gasesc cu motoare de 1.6 sau 1.8 eu insa ma gandesc la motoare mai mari de 2.0.Nu ma intereseaza consumul prea tare.Poate bat campii nu stiu dar spuneti-mi si mie care sunt combinatiile care as putea sa le fac la niste costuri cat de cat rezonabile daca se poate.Sa nu credeti ca vreau sa fac din rahat bici.Este doar o idee care as vrea s-o pun in practica.

Merci fain si fiti blazi cu mine va rog.

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc ca mi-ati raspuns dar imi puneti si mie o poza sa vad cum arata un motor de 2.5.Sa inteleg ca turbo trebuie sa il pun eu,nu? Iar pentru turbo trebuie sa-i schimb inima motorului"?Intreb pentru ca un motor de 2.5 cred ca e destul de puternic si-asa si mie s-ar putea sa-mi ajunga asa cum este el.Cateva lamuriri va rog.

Foarte laudabil efortul depus ce ala din postul trimis de Calin dar eu nu am posibilitate sa fac ce a facut ala doar sa gasesc un service sa-l prepare dar cred ca se ridica la costuri destul de mari.

Inca ceva,motoru asta de 2,5 trebuie sa vina cu tot cu cutie de viteze,nu? Asta ar fi ok dar cardanele grupul puntea astea trebuie schimbate pentru motoru asta?

Link to comment
Share on other sites

La motoru asta din poza ma gandeam si eu pt ca zic eu e destul de fortos pt un ursulet dar va mai stresez cu aceleasi intrebari,pot sa-i schimb doar motorul si cutia sau trebuie sa schimb si restu de agregate cardane grup punte?

 

De asta ce ziceti?

 

Visit My Website

 

nu inteleg,tu nu iei 325?daca e in apele lui ajunge nu mai trebuie turbo sau mai stiu eu ce

 

Nu le stiu dupa numere zi si mie ce capacitate are motoru si cati cai putere binenteles <_<

Edited by denisprygulea
Link to comment
Share on other sites

clar un 325 de 170 cai o sa-ti satisfaca toate dorintele privitoare la sportivitate. e o masinuta destul de agresiva. nu-ti recomand turbo pe el, limiteaza-te la o suspensie buna, cauciucuri noi si eventual niste placute de frana mai faine. <_<
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu ma roade sa bag turboleti si alte minuni modificate ca aia care au facut motoarele astea le-au facut sa tina o suta de ani daca te bagi tu in ele le faci motoare turate ca de motocicleta o sa te tina vreo doua sute de mii de km maxim...Rvin la obsesia mea <_< In afara de motor si cutie mai trebuie sa schimb si alte minuni care tin de tractiunea spate?

Apropo motoru ala de 2,5 se potriveste la fix pe sasiul caroseriei sau trebuie facute ceva modificari nu de alta dar olandezii nu tolereaza absolut nici un incovenient.

Edited by denisprygulea
Link to comment
Share on other sites

cat se poate de corect ,dar observ ca lumea mai mult recomanda turbo si alte nebunii <_<

 

Plus ca foarte multi nu sunt in stare sa scoata totul dintr-o masina de 170 cp, insa doresc turbo.

 

Mi se pare normal sa doresti mai multa putere atunci cand iti dai seama ca stapanesti perfect masina in cauza.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu ma roade sa bag turboleti si alte minuni modificate ca aia care au facut motoarele astea le-au facut sa tina o suta de ani daca te bagi tu in ele le faci motoare turate ca de motocicleta o sa te tina vreo doua sute de mii de km maxim...Rvin la obsesia mea <_< In afara de motor si cutie mai trebuie sa schimb si alte minuni care tin de tractiunea spate?

Apropo motoru ala de 2,5 se potriveste la fix pe sasiul caroseriei sau trebuie facute ceva modificari nu de alta dar olandezii nu tolereaza absolut nici un incovenient.

Tu nu intelegi. Nu trebuie sa ii schimbi nimic. Trebuie doar sa iti cumperi un ursulet 325, care vine el din fabrica cu motor de 2500 benzina. Deci il iei direct cu motoru ala, nu are rost sa iti iei cu morot 1.8 sau 1.6 dupa care sa ii schimbi tu motoru. Succes la noua achizitie

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu ma roade sa bag turboleti si alte minuni modificate ca aia care au facut motoarele astea le-au facut sa tina o suta de ani daca te bagi tu in ele le faci motoare turate ca de motocicleta o sa te tina vreo doua sute de mii de km maxim...Rvin la obsesia mea <_< In afara de motor si cutie mai trebuie sa schimb si alte minuni care tin de tractiunea spate?

Apropo motoru ala de 2,5 se potriveste la fix pe sasiul caroseriei sau trebuie facute ceva modificari nu de alta dar olandezii nu tolereaza absolut nici un incovenient.

Tu nu intelegi. Nu trebuie sa ii schimbi nimic. Trebuie doar sa iti cumperi un ursulet 325, care vine el din fabrica cu motor de 2500 benzina. Deci il iei direct cu motoru ala, nu are rost sa iti iei cu morot 1.8 sau 1.6 dupa care sa ii schimbi tu motoru. Succes la noua achizitie

 

Nu sunt sigur ca acu 25 de ani se bagau motoare de 2,5 pe ursulet si daca se bagau nu cred ca ajungeau la 170 de cai.Faza e ca eu intreb ca un nestiutor nu ca nu inteleg.

Daca un ursulet din '84 cu motor de 2.5 de 170 de cai il gasesti la 2-3 mii de euro aratami-l si mie...

Link to comment
Share on other sites

 

Super am mai invatat ceva! Nu stiu cum sa zic da tot as vrea sa-i schimb motoru ala ca arata ca a lu fratimiu de pe mercedes cobra parerea mea e ca sunt cam depasite si daca ma apuc sa schimb piese in el s-ar putea sa am mai multa bataie de cap si mai mult ca sigur o sa ma coste si mai mult.Crede-ma nu vrei sa-ti tii maisina mai mult de doua zile intr-un service in Olanda.De fapt de asta am ales ursulet ca pot sa-i schimb motoru cu altu mult mai nou si de ce nu sa-i bag unu de 24 de valve.Daca e sa iau o masina de prin 84 si s-o tin cu motoru ei as alege mercedes sau alceva...Dar tot vreu sa fiu sigur daca am mai multe de schimbat la un ursulet in afara de motor si cutie de viteze.Unu cu motor 1.6 sau 1.8 il gasesc la o mie doua de euro iar mai tarziu ii iau un motor de 2.5 la vreo 400 de euro si l-am plantat.Binenteles lucrurile nu sunt asa simple dar totusi nu vreau sa dau vreo 4-5 mii de euro deodata pe un ursulet ca imi iau un seria 5 tds si il inmatriculez la bulgari si-l conduc in Olanda.

Edited by denisprygulea
Link to comment
Share on other sites

tu vad ca nu prea vrei sa intelegi ce ti se spune...o tot tii pe a ta ca vrei sa schimbi motorul...atunci schimba-l si gata...pune-i motor de avion.

 

pe bune acum, zici ca esti nestiutor...toata lumea te sfatuieste sa-ti cumperi direct un 325i care e super sportiv, mai mult decat vei putea controla tu probabil...dar tu nu Batman Batman.

 

lasa motorul ala original de 2500 pe masina ca o sa-ti rupa capu, o sa vezi. du-te la un dealer si testeaza una si dup-aia vezi daca mai vrei alt motor pe masina.

 

tu nu iti dai seama ce implica schimbarea unui motor? o sa te coste enorm manopera, plus ca trebuie schimbate franele, diferential, cutie de viteze, electronica...de omologari nici nu mai vorbesc. crezi ca e la fel ca in Romanica sa ii dai spaga lu' nea Pandele de la RAR sa-ti dea omologare pentru o struto-camila?

 

think again!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.