Jump to content

Vreau sa-mi iau si sa-mi tunez un ursulet


denisprygulea

Recommended Posts

Pai ma baieti nu am de gand sa dau 4-5 mii de euro pe o masina de 25 de ani ce nu va e clar??

Daca ziceti voi ca nu trebuie schimbat motoru ala de cand istoria atunci nu-l mai schimb ca nu mai cumpar nici un m3.

Imi iau unu seria 5 sau 7 si gata.Nu ma face pe mine Batman tipu, ca nu ma cunosti am destui ani si sunt sofer profesionist.

"Sa stiu daca-mi mai bat capu cu tine.." bate-te cu capu de bordura man ca nu stii sa raspunzi la ce intreaba omu! Jumate din M3-urile tunate

nu mai au motoarele lor pe ele,aia tot Batman sunt,nu?

Ar trebui sa va retrageti de pe topicul meu dar nu mai e nevoie ca ma retrag eu.

Bafta si sanatate maxima la toti!

 

Declar acest potic inchis,rog operatorul sa-l stearga!

Link to comment
Share on other sites

Locuiesc temporar in Olanda iar la astia la masinile mai vechi de 25 de ani nu se mai platesc taxe si impozite (foarte mari dupa parerea mea ca se platesc la greutatea masinii) doar asigurarea se plateste care ajunge cam o suta de euro pe an.Asadar ca un mare pasionat de masini ochioase ma gandeam la un ursulet de prin 84-85 si sa scot cat mai mult din el,ma refer la motor.Eu am masina noua in Romania dar cu motor de 1.4 si am facut cateva drumuri cu ea pana in Olanda iar prin Germania si nu numai cateodata cam incurcam traficul <_<

Nu am avut si nu am condus niciodata BMW asa ca nu stiu mai nimic de ele nici denumirile alea de M..nu stiu cat,ma rog.Deocamdata vreau sa stiu care ar fi costurile pentru ca vreau o masina de "joaca" s-o scot din cand in cand in week-end ca nu am drumuri de facut mai deloc.Ma gandeam ca un ursulet nu ar fi foarte costisitor dar ce ma intereseaza pe mine sunt caii putere binenteles cat mai multi dar atat cat se poate nu sunt disperat sa ajung la nu stiu cate sute de cai si 150 sunt destui pt mine atata timp cat masina se infige la drum si ofera si un pic de sportivitate.M-am uitat si io ca omu pe youtube si i-am vazut pe aia driftuinduse pe-acolo si na iti zboara gandul...Sunt dispus sa cumpar unu in jur de 2-3 mii de euro si apoi cu timpul sa-i mai bag jante suspensii etc. dar problema mea este motorul.La banii astia gasesc cu motoare de 1.6 sau 1.8 eu insa ma gandesc la motoare mai mari de 2.0.Nu ma intereseaza consumul prea tare.Poate bat campii nu stiu dar spuneti-mi si mie care sunt combinatiile care as putea sa le fac la niste costuri cat de cat rezonabile daca se poate.Sa nu credeti ca vreau sa fac din rahat bici.Este doar o idee care as vrea s-o pun in practica.

Merci fain si fiti blazi cu mine va rog.

2-3 mii euro e un urs 325 in stare ok in Germania,tu vrei sa iei masina de afara sau din Romania??

http://cautare.mobile.ro/vehicule/search.h...p;usedCarSeals=

Germania

 

http://www2.autovit.ro/vsdetalii8.php?IDM=...%252B%252B%252B

 

romania

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa te superi, doar sa fi mai explicit, sa intelegem si noi ce vrei, ca sa stim ce sfaturi sa iti dam. <_<

Iei un 325 coupe, de preferinta :bashwall: , ti-l aranjezi si punct. Nu te mai complici cu schimbatul motorului si altele, ca nu se merita si nici nu o sa iesi in castig deloc. :)

Link to comment
Share on other sites

Te-ai suparat aiurea. Faza cu "Batman" e dintr-o reclama: http://www.sirosi.com/videos/9/batman-reclama :) E ceva in sensul...o tii pe a ta cu schimbatul motorului.

 

Cu maxim 2-3000 euro cum spunea cineva mai inainte, iti cumperi un ursulet 325i foarte ok. Are din fabrica motorul de 170 cai (chiar daca e vechi e super fiabil si sportiv), are frane adaptate pentru puterea asta si nici nu-ti mai bati capul cu omologari si alte prostii.

 

Tu insa nici nu stii ce vrei prea bine...intai zici ca ar fi ok si o masina cu 150 cai, apoi esti hotarat sa-ti cumperi M3 ursulet. M3-ul E30 (ursuletul) a facut istorie si crede-ma ca nu o sa reusesti sa-ti cumperi cu bugetul ala...una in mintile ei sare bine de 15.000 euro.

 

O intrebare...ce intelegi tu prin "sofer profesionist"? Doar faptul ca ai toate categoriile trecute pe carnet? Ai vreo scoala de pilotaj facuta, vreo licenta de pilot de raliu poate? Pun pariu ca n-ai A-ul <_<

 

Succese nemarginite...eu ma retrag!

Link to comment
Share on other sites

Super am mai invatat ceva! Nu stiu cum sa zic da tot as vrea sa-i schimb motoru ala ca arata ca a lu fratimiu de pe mercedes cobra parerea mea e ca sunt cam depasite si daca ma apuc sa schimb piese in el s-ar putea sa am mai multa bataie de cap si mai mult ca sigur o sa ma coste si mai mult.Crede-ma nu vrei sa-ti tii maisina mai mult de doua zile intr-un service in Olanda.De fapt de asta am ales ursulet ca pot sa-i schimb motoru cu altu mult mai nou si de ce nu sa-i bag unu de 24 de valve.Daca e sa iau o masina de prin 84 si s-o tin cu motoru ei as alege mercedes sau alceva...Dar tot vreu sa fiu sigur daca am mai multe de schimbat la un ursulet in afara de motor si cutie de viteze.Unu cu motor 1.6 sau 1.8 il gasesc la o mie doua de euro iar mai tarziu ii iau un motor de 2.5 la vreo 400 de euro si l-am plantat.Binenteles lucrurile nu sunt asa simple dar totusi nu vreau sa dau vreo 4-5 mii de euro deodata pe un ursulet ca imi iau un seria 5 tds si il inmatriculez la bulgari si-l conduc in Olanda.

 

Motorul M20 de 2.5 litri nu este depasit si nu-ti va face probleme, este un motor fiabil si robust.

 

E30 este o masina usoara, fara sisteme electronice de control ale stabilitatii sau tractiunii, este destul de agresiva la 170 cp.

Link to comment
Share on other sites

Te-ai suparat aiurea. Faza cu "Batman" e dintr-o reclama: http://www.sirosi.com/videos/9/batman-reclama :) E ceva in sensul...o tii pe a ta cu schimbatul motorului.

 

Cu maxim 2-3000 euro cum spunea cineva mai inainte, iti cumperi un ursulet 325i foarte ok. Are din fabrica motorul de 170 cai (chiar daca e vechi e super fiabil si sportiv), are frane adaptate pentru puterea asta si nici nu-ti mai bati capul cu omologari si alte prostii.

 

Tu insa nici nu stii ce vrei prea bine...intai zici ca ar fi ok si o masina cu 150 cai, apoi esti hotarat sa-ti cumperi M3 ursulet. M3-ul E30 (ursuletul) a facut istorie si crede-ma ca nu o sa reusesti sa-ti cumperi cu bugetul ala...una in mintile ei sare bine de 15.000 euro.

 

O intrebare...ce intelegi tu prin "sofer profesionist"? Doar faptul ca ai toate categoriile trecute pe carnet? Ai vreo scoala de pilotaj facuta, vreo licenta de pilot de raliu poate? Pun pariu ca n-ai A-ul <_<

 

Succese nemarginite...eu ma retrag!

 

Si de ce pui intrebari daca te retragi? Cui vrei sa-i raspund?

Masina trebuie s-o iau din Olanda si nici in listele voastre cu masini din Germania nu am vazut niciuna din 84-85 cu motor de 2.5 litri la 2-3 mii de euro.Unde ati vazut voi asa ceva nu stiu.Da voi stiti mai bine mai ales 'mikken' ca are A-ul si scoli de pilotaj...

V-am mai spus, nu ma mai intereseaza M3-ul ca mi s-a dus tot entuziastmul si ceea ce vroiam eu sa fac pur si simplu se pare ca nu se poate.

Link to comment
Share on other sites

325 s-a fabricat din 86 cu motor de 2,5!!

daca vrei ia 323 cu motor de 2,3 model fabricat pana in 1985 150 cai

 

te rog sa imi explici de ce vrei sa iei masina cu motor de 1,6 1,8 pentru ca apoi sa il schimbi,ai idee ce iti trebuie pentru a schimba motorul?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E30)

 

vezi aici modele fabricare si anii intre care s-au fabricat

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Pai de unde sa stiu n-auzi ca-mi trebuie vreo 5-6 luni sa ma interesez,ce probleme comune sunt, alea alea...

 

Poti lua si un 316 si sa-i pui motor de 2.5 daca asta te face fericit. <_<

 

Daca erai convins de asta de ce ai mai intrebat pe forum?

 

Ei uite-asa sa ma aflu in treaba.

Scuze pentru incovenienta.

Link to comment
Share on other sites

Pai de unde sa stiu n-auzi ca-mi trebuie vreo 5-6 luni sa ma interesez,ce probleme comune sunt, alea alea...

 

Poti lua si un 316 si sa-i pui motor de 2.5 daca asta te face fericit. <_<

 

Daca erai convins de asta de ce ai mai intrebat pe forum?

 

Ei uite-asa sa ma aflu in treaba.

Scuze pentru incovenienta.

Pai vrei sa iei ceva ce nu-ti va place, si dupa aia sa sari in sus, ca de ce nu ti-a zis nimeni nimic?

Daca nu ai observat, cineva incearca sa te ajute.

 

In Romania nu prea se iau cu motoare mari, din cauza taxei de inmatriculare, si se fac ulterior transplanturi. Dar la tine acolo, nu ai motiv sa faci asta, si sa te complici atat de mult.

Link to comment
Share on other sites

Pai de unde sa stiu n-auzi ca-mi trebuie vreo 5-6 luni sa ma interesez,ce probleme comune sunt, alea alea...

 

Poti lua si un 316 si sa-i pui motor de 2.5 daca asta te face fericit. <_<

 

Daca erai convins de asta de ce ai mai intrebat pe forum?

 

Ei uite-asa sa ma aflu in treaba.

Scuze pentru incovenienta.

Pai vrei sa iei ceva ce nu-ti va place, si dupa aia sa sari in sus, ca de ce nu ti-a zis nimeni nimic?

Daca nu ai observat, cineva incearca sa te ajute.

 

In Romania nu prea se iau cu motoare mari, din cauza taxei de inmatriculare, si se fac ulterior transplanturi. Dar la tine acolo, nu ai motiv sa faci asta, si sa te complici atat de mult.

 

La fel,peste patru cinci ani

 

Topic Closed

Link to comment
Share on other sites

Locuiesc temporar in Olanda iar la astia la masinile mai vechi de 25 de ani nu se mai platesc taxe si impozite (foarte mari dupa parerea mea ca se platesc la greutatea masinii) doar asigurarea se plateste care ajunge cam o suta de euro pe an.Asadar ca un mare pasionat de masini ochioase ma gandeam la un ursulet de prin 84-85 si sa scot cat mai mult din el,ma refer la motor.Eu am masina noua in Romania dar cu motor de 1.4 si am facut cateva drumuri cu ea pana in Olanda iar prin Germania si nu numai cateodata cam incurcam traficul <_<

Nu am avut si nu am condus niciodata BMW asa ca nu stiu mai nimic de ele nici denumirile alea de M..nu stiu cat,ma rog.Deocamdata vreau sa stiu care ar fi costurile pentru ca vreau o masina de "joaca" s-o scot din cand in cand in week-end ca nu am drumuri de facut mai deloc.Ma gandeam ca un ursulet nu ar fi foarte costisitor dar ce ma intereseaza pe mine sunt caii putere binenteles cat mai multi dar atat cat se poate nu sunt disperat sa ajung la nu stiu cate sute de cai si 150 sunt destui pt mine atata timp cat masina se infige la drum si ofera si un pic de sportivitate.M-am uitat si io ca omu pe youtube si i-am vazut pe aia driftuinduse pe-acolo si na iti zboara gandul...Sunt dispus sa cumpar unu in jur de 2-3 mii de euro si apoi cu timpul sa-i mai bag jante suspensii etc. dar problema mea este motorul.La banii astia gasesc cu motoare de 1.6 sau 1.8 eu insa ma gandesc la motoare mai mari de 2.0.Nu ma intereseaza consumul prea tare.Poate bat campii nu stiu dar spuneti-mi si mie care sunt combinatiile care as putea sa le fac la niste costuri cat de cat rezonabile daca se poate.Sa nu credeti ca vreau sa fac din rahat bici.Este doar o idee care as vrea s-o pun in practica.

Merci fain si fiti blazi cu mine va rog.

Pai foarte bine ca vrei sa`ti cumperi un urs! Incearca sa cauti una in stare buna si daca nu te intereseaza consumul eu ti`as recomanda un 325i! are 163 sau 170 de caluti nu mai stiu sigur, e o masina usoara si destul de stabila! Din 3000-4000 de euro poti cumpara una in stare buna si i`ti raman si ceva banuti sa o pui la punct! Dupa ce ai pus`o la punct si te`ai invatat un pik cu tractiunea spate si simti ca nu`ti ajung caii te poti apuca de motor! Dar pana atunci incearca asa, si pune`o la punct! Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.