Jump to content

Retrofit E36: Bord de Sedan pe E36 Compact.


GekZ

Recommended Posts

Topicul asta l-am creat pentru toti proprietarii de E36 Compact care s-au saturat de bordul de Compact care este la fel de "frumos"/urat ca cel de urs.

Modificarea nu presupune mare lucru, dureaza aproximativ 4-5 ore. Din pacate aceasta conversie implica si schimbarea aerotermei de incalzire/AC, a consolei centrale si a airbag-ului de la pasager.

Pozele de mai jos sunt cu masina mea, unde modificarea este aproape finalizata.

Daca aveti intrebari va stau la dispozitie.

Bafta.

 

si inca o poza.

Edited by GekZ
Link to comment
Share on other sites

Evident. Gusturile nu se discuta, se critica <_<. Eu din cauza asta m-am apucat de conversie. Si apoi am zis ca daca tot ma bag in treaba asta, ar fi fost pacat sa nu pun un climatronic, un OBC, ceasuri de bord cu economizor ...
Link to comment
Share on other sites

felicitari,sa inteleg caci prinderile de la borduri sant identice,sau ai mai facut modificari?

Mici modificari, in principiu caroseria (de fapt partea din fata) are toate prinderile si toate gaurile si pentru bordul de compact si pentru cel de sedan. Probleme au fost cu tablele din lateral unde se imbina cele 2 jumatati de bord, dar am aplicat principiul: "muschii mei nu are minte". Alternativa necesita aparat de sudura si biax ...

Edited by GekZ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Interesanta optiune ai avut sa schimbi bordurile de la o masina la alta @ plus optiunea climatronicului !!! Super tare Domnule, felicitari si nu as vrea sa ma gandesc ce ai facut cu bordul de la compact :)
Link to comment
Share on other sites

mai ai ceva din vechiul bord?

Il mai am, e complet cu tot cu aeroterma de compact pentru A/C si airbag-ul de la pasager. Daca te intereseaza fa un pret de criza si hai sa-l iei sa ma scapi de el.

 

Si vine inevitabila intrebare , de ce cei de la Bmw nu au pus si-n compact bordul normal de e36 ?

 

Poate e ceva legat de costuri si / sau tine de politica de marketing / vanzare. Ceva trebuia sa justifice diferenta intre un coupe si un compact. Din punctul meu de vedere compactul a fost "copilu' de trupa" al seriei E36.

 

mai frumos ca cel de compact, merita schimbarea 100%.

 

Dap. Nu suportam bordul de compact, si de la asta a plecat. Si daca tot m-am apucat de modificari, restul au venit ca o completare fireasca. :)

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu sufar bordul de ursulet din compact.

Asta e tot ce as schimba la masina.

Doar ca nu-mi plac complicatiile :lol:

 

Din pacate e ceva de munca, cu tot cu modificarea A/C in climatronic + OBC, dar merita. Daca te hotarasti, putem discuta pe tema asta.

 

bravo frate! ai facut o treaba de nota 10. la asta trebuia sa se gandeasca si astia de la bmw cand au facut compactu. arata mai bine asa si in plus ai pus si climatronic. bravo!

Multumesc frumos :)

Link to comment
Share on other sites

Cam cat ai investit in schimbare?

Dupa ce facem ce ne-am planuit, probabil ca vom face si schimbarea bordului.

Asta ar fi cam pe ultimul plan. :)

 

Costa cam 500E cu totul. Depinde f. mult cat de scump/ieftin gasesti piesele.

 

Se schimba: bord, consola centrala, airbag pasager, cadrul metalic de sub bord, aeroterma + panou comanda aeroterma + OBC + senzor de temperatura + materiale + .......

Link to comment
Share on other sites

Ma asteptam la 1000+.

Daca ne hotaram, poate ne ajuti cu niste sfaturi :)

 

Cum spuneam ... depinde de unde cumperi piesele. :lol:. Daca cumperi de la anumiti colegi de pe forum un senzor de temperatura de E36 cu 150 RON ... atunci probabil ca ajungi la 1000+ cum spuneai tu.

Ai pm.

Link to comment
Share on other sites

Ma intereseaza si pe mine o chestie, si anume: (nu stiu ce bordcomputer are compactu') ce ai avut inainte de bordcomputer pe consola, si daca se poate pune OBC si pe E36 cu ceasu' ala prost cu limbi. Idiot care a comandat masina mea, isi ia paket M dar nu OBC. Deci, m-ar interesa daca se poate schimba ceasul ala antic cu OBC, ce presupune, cam cit costa si eventual cit dureaza.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:)

 

Se poate monta, cu toate functiile mai putin cea de pornire a motorului cu cod. Pe aia prefer sa nu o leg datorita problemelor care apar la codare...

Te costa 500 RON manopera + 150-200 OBC-ul. Dureaza maxim 5 ore.

Daca ti se pare scump ... vezi ca s-ar putea sa mai gasesti pe forum alternative. Eu nu leg sarme prin rasucire, fac lipituri; nu pun banda izolatoare peste lipituri, folosesc pentru izolare tub termo-contractibil; traseele de cablu facute de mine arata ca cele originale de pe masina. In linii mari ... cam de asta costa atat manopera.

Toate modificarile pe care le fac le fac cu schema electrica a masinii in fata.

Edited by GekZ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.