Jump to content

Vand E46 320d / M-Tech II / BMW Individual


alexrosiu

Recommended Posts

Desi nu este cea mai propice perioada, m-am hotarat sa vand masina, in vederea unui upgrade.

 

Este vorba despre un E46 320d, fabricat in luna 05/2004, pe care l-am adus in august 2007 din Germania, cumparat de la dealer, eu fiind primul si singurul proprietar in Romania. La momentul respectiv masina avea 92.000 km si am dat 18.500 euro pe ea acolo, iar cu toate taxele si drumul mi-a ajuns pe la 21.500 euro. Acum masina are 130.000 km.

 

Motor: M47 150 cp / 330 Nm, cu un soft versiune safe de la Upsolute- 183 cp / 390 Nm, cutie manuala in 6 trepte.

 

Dotarile principale sunt:

- culoare: Diamant silver metallic, BMW Individual

- pachet ///M-Tech II exterior din fabrica

- jante 17" ///M Style 68 (7.5J fata, 8.5J spate) cu cauciucuri NOI, Toyo Proxes T1-R 225/45/17 respectiv 245/40/17

- interior ///M: volan M cu comenzi, scaune sport, plafon negru, schimbator specific, praguri interioare cu inscriptie ///M, trim-uri Alu Silver Cube, footrest ///M

- tapiterie piele Walknappa neagra

- alte dotari BMW Individual: husa piele schimbator si frana de mana

- sistem navigatie Business MK4 cu cel mai nou DVD de navigatie disponibil

- magazie 6 CD-uri in portbagaj

- climatronic

- faruri Bi-Xenon

- cotiera piele rabatabila cu spatiu depozitare

- senzor ploaie

- senzor lumina (faruri cu aprindere automata)

- PDC (senzori parcare)

- oglinda antiorbire automata

- trapa electrica, de sticla, 2 pozitii

- inele ceasuri bord OEM, alu-matt

- cruise control

- DSC

- alarma Viper SST (raza 1600m), cu pager si pornire din telecomanda

 

Alte upgrade-uri:

- pedale sport aluminiu OEM, BMW Performance

- discuri frana fata/spate Zimmermann perforate + placute noi

- angel eyes CCFL 6000k

- difuzoare Alpine (versiune plug&play)

- suspensie sport completa (arcuri + amortizoare) - H&R Touring Cup Kit 35/20 - la 127.000 km

 

Aditional, cu masina se da si un set complet de roti de iarna OEM pe 16", BMW Style 43, echipate cu anvelope NOI (foloside exclusiv de mine un sezon), Dunlop SP Wintersport 3D, dimensiuni 205/55/16.

 

Recent (la 110.000 km), am schimbat:

- toate articulatiile fata: bucse bascula, bascule, bucse bara stabilizatoare, flanse amortizoare, bielete antiruliu - toate Lemfoerder

- flanse amortizoare spate - Lemfoerder

- suporti motor - Lemfoerder

- ventilator racire - Original BMW

 

A fost si inca este masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la calitatea pieselor schimbate sau a serviciilor. Toate reviziile au fost facute la timp, fiind bineinteles trecute in cartea service, fie la Augsburg fie la reprezentanta BMW MHS.

Am folosit exclusiv ulei Castrol EDGE Sport - 0W-40.

 

Nu am participat niciodata la niciun fel de curse, mai mult sau mai putin legale.

Orice upgrade am facut, l-am facut strict pentru placerea mea, incercand sa imbunatatesc si nicidecum sa afectez modul in care a fost gandita masina.

Masina a fost condusa corespunzator unui TurboDiesel, fara "talpi" sub 2000 rpm sau la rece.

 

Desigur, accept orice fel de testare, iar celor care au posibilitatea verificarii la reprezentanta a kilometrilor le pot pune la dispozitie, fara nicio retinere, seria masinii.

Din punctul meu de vedere, masina este in stare perfecta din toate punctele de vedere, toate piesele care sunt cunoscute a fi sensibile la E46 fiind recent inlocuite cu unele de cea mai buna calitate, dupa cum se poate vedea in mini-istoricul de mai sus.

 

Chiptuning-ul este reversibil, fisierul original aflandu-se in baza de date Upsolute, putand oricand fi scris la loc, desi mie imi place foarte mult cum se misca masina cu el.

 

Imi pare extrem de rau ca sunt fortat de vremurile de criza in care traim, sa cer un pret mult sub cel pe care il doresc si pe care stiu ca masina il merita.

Asadar, pretul pentru care as da-o este de 13.900 EURO. Bineinteles, sunt dispus sa negociez in cazul in care cineva este serios interesat de masina, 

astfel incat ambele parti sa fie multumite.

Fara a dori sa vorbesc in plus, sunt de parere ca aceasta masina este din toate punctele de vedere peste ceea ce se gaseste in mod normal pe Autovit, prin felul in care a fost ingrijita, prin felul in care se prezinta pielea, volanul si asa mai departe. Va invit sa ma contactati oricand pentru a o vedea si a va convinge singuri. Imi va face oricand placere o discutie cu un membru BMWClub.

 

Intregul istoric al masinii este disponibil pe forum in sectiunea Masina mea.

Atasez cateva poze, unele fiind cu rotile de iarna. Din pacate niciuna nu este cu noua suspensie, cu care arata (si se comporta) mult mai bine.

 

 

 

Ma puteti contacta telefonic la numarul 0722.19.87.37, sau pe Yahoo Messenger dupa ID-ul "alexrosiu".

De asemenea, am incredere in comunitatea BMWClub, ca nu vor aparea discutii inutile pe acest topic. Va stau la dispozitie pentru orice fel de informatii suplimentare, drive-test, sau orice altceva ar putea fi de folos.

 

 

 

Multumesc.

post-178-1248896279_thumb.jpg

post-178-1248896296_thumb.jpg

post-178-1248896307_thumb.jpg

post-178-1248896316_thumb.jpg

post-178-1248896325_thumb.jpg

post-178-1248896434_thumb.jpg

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition
- alte dotari BMW Individual: husa piele schimbator si frana de mana

 

Nu te supara pe mine, dar faptul ca are husa piele la schimbator si la frana de mana, nu dovedeste ca este un model Individual, nu imi pare ca are ceva special fata de un model stock cu optiuni regasite in lista standard <_<

 

Intamplator, chiar am vazut azi un BMW Individual, si pe langa inscriptiile "Individual" de pe praguri, volan, jante si oalele amortizoarelor, avea elemnte clare de identificare.. de la culoarea caroseriei, interior, trim-uri, si trim-uri volan etc.

 

Masina ta este exceptionala, dar nu cred ca este individual.

Link to comment
Share on other sites

Pole, nu am de ce sa ma supar.

Imi pare rau ca nu am la indemana poza cu "oala" amortizorului pe care este stickerul cu culoare BMW Individual, respectiv lista de optiuni in care dotarile la care ma refer sunt trecute ca "Individual".

 

Oricum, nu am pretenita ca masina este "Individual", ci doar ca are cateva optiuni de acest tip, dintre care culoarea este cea mai remarcabila. Este singura pe care o cunosc in Bucuresti cu aceasta culoare, dupa gustul meu, complet deosebita.

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca o dai ... desi banii astia nu o sa ii iei niciodata pe ea, mai ales in perioada asta ... Unul din cele mai frumoase E46 de pe forum (alaturi de a mea, a lui CXX si a lui Bara <_< ).

 

Multa bafta la vanzare!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

da si eu am problema asta la M6... se sters putin pilea pe marginea aripioarelor... si sunt numai 40.000 de kilometri... <_<

 

tot timpul te freci de chestiile alea, nu ai cum sa nu :)

Link to comment
Share on other sites

eu sunt curios un lucru... cum arata scaunele sport la 130mii km, mai ales cel de la sofer? nu intreb din rautate dar stiu ca pielea se toceste mai repede pe aripioare

 

bafta la vanzare

 

O sa fac astazi o poza la scaun.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt curios un lucru... cum arata scaunele sport la 130mii km, mai ales cel de la sofer? nu intreb din rautate dar stiu ca pielea se toceste mai repede pe aripioare

 

bafta la vanzare

 

O sa fac astazi o poza la scaun.

 

foarte frumoasa masina, as fi interesat daca as vinde seat-ul meu. un schimb cu leon 1.6 2008 nu te intereseaza?

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca o dai ... desi banii astia nu o sa ii iei niciodata pe ea, mai ales in perioada asta ... Unul din cele mai frumoase E46 de pe forum (alaturi de a mea, a lui CXX si a lui Bara :lol: ).

 

Multa bafta la vanzare!

 

Hop si eu in clubul celor cu pachet M !:)

 

Alexrosiu, bafta la vanzare, masina este de exceptie, culoarea la fel.

 

LE: Cat te-a costat chiptuning - ul la Upsolute?

 

@Pole - are elemente de individiual -vezi manere usi laterale imbracate in piele. Eu nu am individual, si nu le am.

Edited by DanMTK
Link to comment
Share on other sites

eu sunt curios un lucru... cum arata scaunele sport la 130mii km, mai ales cel de la sofer? nu intreb din rautate dar stiu ca pielea se toceste mai repede pe aripioare

 

bafta la vanzare

 

O sa fac astazi o poza la scaun.

 

Asteptam pozele cu calitatea scaunelor la cei 130.000 km :)

Link to comment
Share on other sites

Din pacate n-am prea mai avut timp de forum in ultima vreme... deci scuze pentru intarzierea raspunsurilor.

 

@zemike, EdmondDantes

Multumesc pentru oferte, insa nu ma intereseaza schimburi decat eventual cu E92, E46 M3 (poate) sau 330cd - evident cu diferenta platita de mine, Audi A4.

 

Oricum, in momentul asta sincer sa fiu, nu mai sunt prea interesat sa o vand. La momentul respectiv gasisem un Audi A4 quattro foarte bine dotat si m-ar fi tentat schimbul.

 

Atasez si pozele cu scaunele:

 

http://img81.imageshack.us/img81/1049/img0197c.jpg

 

http://img269.imageshack.us/img269/4004/img0198tvo.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/4316/img0200fza.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Desi nu este cea mai propice perioada, m-am hotarat sa vand masina, in vederea unui upgrade.

 

Este vorba despre un E46 320d, fabricat in luna 05/2004, pe care l-am adus in august 2007 din Germania, cumparat de la dealer, eu fiind primul si singurul proprietar in Romania. La momentul respectiv masina avea 92.000 km si am dat 18.500 euro pe ea acolo, iar cu toate taxele si drumul mi-a ajuns pe la 21.500 euro. Acum masina are 130.000 km.

 

Motor: M47 150 cp / 330 Nm, cu un soft versiune safe de la Upsolute- 183 cp / 390 Nm, cutie manuala in 6 trepte.

 

Dotarile principale sunt:

- culoare: Diamant silver metallic, BMW Individual

- pachet ///M-Tech II exterior din fabrica

- jante 17" ///M Style 68 (7.5J fata, 8.5J spate) cu cauciucuri NOI, Toyo Proxes T1-R 225/45/17 respectiv 245/40/17

- interior ///M: volan M cu comenzi, scaune sport, plafon negru, schimbator specific, praguri interioare cu inscriptie ///M, trim-uri Alu Silver Cube, footrest ///M

- tapiterie piele Walknappa neagra

- alte dotari BMW Individual: husa piele schimbator si frana de mana

- sistem navigatie Business MK4 cu cel mai nou DVD de navigatie disponibil

- magazie 6 CD-uri in portbagaj

- climatronic

- faruri Bi-Xenon

- cotiera piele rabatabila cu spatiu depozitare

- senzor ploaie

- senzor lumina (faruri cu aprindere automata)

- PDC (senzori parcare)

- oglinda antiorbire automata

- trapa electrica, de sticla, 2 pozitii

- inele ceasuri bord OEM, alu-matt

- cruise control

- DSC

- alarma Viper SST (raza 1600m), cu pager si pornire din telecomanda

 

Alte upgrade-uri:

- pedale sport aluminiu OEM, BMW Performance

- discuri frana fata/spate Zimmermann perforate + placute noi

- angel eyes CCFL 6000k

- difuzoare Alpine (versiune plug&play)

- suspensie sport completa (arcuri + amortizoare) - H&R Touring Cup Kit 35/20 - la 127.000 km

 

Aditional, cu masina se da si un set complet de roti de iarna OEM pe 16", BMW Style 43, echipate cu anvelope NOI (foloside exclusiv de mine un sezon), Dunlop SP Wintersport 3D, dimensiuni 205/55/16.

 

Recent (la 110.000 km), am schimbat:

- toate articulatiile fata: bucse bascula, bascule, bucse bara stabilizatoare, flanse amortizoare, bielete antiruliu - toate Lemfoerder

- flanse amortizoare spate - Lemfoerder

- suporti motor - Lemfoerder

- ventilator racire - Original BMW

 

A fost si inca este masina mea de suflet, pe care am ingrijit-o cat am putut de bine, nefacand vreodata rabat la calitatea pieselor schimbate sau a serviciilor. Toate reviziile au fost facute la timp, fiind bineinteles trecute in cartea service, fie la Augsburg fie la reprezentanta BMW MHS.

Am folosit exclusiv ulei Castrol EDGE Sport - 0W-40.

 

Nu am participat niciodata la niciun fel de curse, mai mult sau mai putin legale.

Orice upgrade am facut, l-am facut strict pentru placerea mea, incercand sa imbunatatesc si nicidecum sa afectez modul in care a fost gandita masina.

Masina a fost condusa corespunzator unui TurboDiesel, fara "talpi" sub 2000 rpm sau la rece.

 

Desigur, accept orice fel de testare, iar celor care au posibilitatea verificarii la reprezentanta a kilometrilor le pot pune la dispozitie, fara nicio retinere, seria masinii.

Din punctul meu de vedere, masina este in stare perfecta din toate punctele de vedere, toate piesele care sunt cunoscute a fi sensibile la E46 fiind recent inlocuite cu unele de cea mai buna calitate, dupa cum se poate vedea in mini-istoricul de mai sus.

 

Chiptuning-ul este reversibil, fisierul original aflandu-se in baza de date Upsolute, putand oricand fi scris la loc, desi mie imi place foarte mult cum se misca masina cu el.

 

Imi pare extrem de rau ca sunt fortat de vremurile de criza in care traim, sa cer un pret mult sub cel pe care il doresc si pe care stiu ca masina il merita.

Asadar, pretul pentru care as da-o este de 13.900 EURO. Bineinteles, sunt dispus sa negociez in cazul in care cineva este serios interesat de masina, 

astfel incat ambele parti sa fie multumite.

Fara a dori sa vorbesc in plus, sunt de parere ca aceasta masina este din toate punctele de vedere peste ceea ce se gaseste in mod normal pe Autovit, prin felul in care a fost ingrijita, prin felul in care se prezinta pielea, volanul si asa mai departe. Va invit sa ma contactati oricand pentru a o vedea si a va convinge singuri. Imi va face oricand placere o discutie cu un membru BMWClub.

 

Intregul istoric al masinii este disponibil pe forum in sectiunea Masina mea.

Atasez cateva poze, unele fiind cu rotile de iarna. Din pacate niciuna nu este cu noua suspensie, cu care arata (si se comporta) mult mai bine.

 

 

 

Ma puteti contacta telefonic la numarul 0722.19.87.37, sau pe Yahoo Messenger dupa ID-ul "alexrosiu".

De asemenea, am incredere in comunitatea BMWClub, ca nu vor aparea discutii inutile pe acest topic. Va stau la dispozitie pentru orice fel de informatii suplimentare, drive-test, sau orice altceva ar putea fi de folos.

 

 

 

Multumesc.

Schimb cu a4 cabrio 2003 ??? ;:)

post-7520-1253368938_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Intr-adevar n-am mai intrat de mult, este deci momentul pentru un update.

 

Masina a primit intre timp:

- ITP 2 ani

- revizie - toate filtrele, ulei Castrol Edge Sport 0W-40 ca de obicei

- placute noi fata/spate

- rulmenti spate

- o noua polita CASCO la Generali

 

Salut. Inca valabil ?

Este valabil doar daca este cineva interesat si dispus sa ofere un pret apropiat de cel cerut de mine.

Informativ, am avut doua oferte ferme de 12000 si 12000 "si cateva sute" :lol: insa le-am refuzat pentru ca am decis ca nu prea este momentul sa o vand. La ora asta nu imi permit sa imi iau ceva semnificativ mai performant - poate doar mai nou, ceea ce nu ma intereseaza avand in vedere starea masinii si capabilitatile ei care inca ma satisfac din plin. Cei doi "ofertanti" sunt membri ai acestei comunitati si vreau sa precizez ca mi-a facut o reala placere sa stau de vorba cu niste oameni care stiu ce vorbesc. :)

 

De asemenea, nu vreau sa exclud posibilitatea unui schimb cu 330ci (E46 sau E92) sau M3 E46, deci daca este cineva interesat de asa ceva, ma declar si eu interesat - desigur, cu diferentele de pret ce se impun.

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.