Jump to content

Problema E34 TD


scarface

Recommended Posts

Am primit un Pm care ne roaga sa il ajutam in rezolvarea urmatoarei probleme la E34:

 

Propietarul spune ca daca merge mai repede,adica 170 si peste 3000 de rot/min atunci nu mai baga caldura si ii da apa afara din borcan.radiatorul este nou,pompa de apa la fel,vascocupla noua,termostat nou,pompa de recirculare noua,a schimbat si garnitura de chiulasa shi tot la fel face.NU STIE CE SA SE MAI FACA!!!

 

Haideti sa il ajutam sa rezolve problema.

 

PS: nu stiu decat ca este TD(Turbo Diesel mai mult nu stiu)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e clara:fisura in bloc sau _chiulasa_ si da compresie in apa.

 

Am patit eu la un motor M20 la care s-a fisurat blocul exact unde sunt prezoanele.Din cauza unui mecanic idiot care nu curatat bine de apa si ulei unde vin prezoanele,dupa o schimbare de garnitura de _chiulasa_.Uleiul sau apa care a ramas acolo la caldura puternica a penetrat blocul.Strangeam _chiulasa_ cu cheia dinamometrica la cat trebuia si dupa ce mergeam un pic si desfaceam iar motorul,prezoanele erau slabite.

Sa desfaca capacul de la _chiulasa_ si sa vada cat de stranse sunt prezoanele.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e clara:fisura in bloc sau _chiulasa_ si da compresie in apa.

 

Am patit eu la un motor M20 la care s-a fisurat blocul exact unde sunt prezoanele.Din cauza unui mecanic idiot care nu curatat bine de apa si ulei unde vin prezoanele,dupa o schimbare de garnitura de _chiulasa_.Uleiul sau apa care a ramas acolo la caldura puternica a penetrat blocul.Strangeam _chiulasa_ cu cheia dinamometrica la cat trebuia si dupa ce mergeam un pic si desfaceam iar motorul,prezoanele erau slabite.

Sa desfaca capacul de la _chiulasa_ si sa vada cat de stranse sunt prezoanele.

6903[/snapback]

 

In cazul asta ar trebui sa aiba gaze in lichidul de racire. Se testeaza simplu cu o pipeta de aia care are un lichid care isi schimba culoarea in contact cu CO2 (am uitat cum se numeste). Adica scoti capacul de la radiator, bagi pipeta, pornesti motorul, daca lichidul din pipeta ramane albastru (asta era culoarea la cel cu care am testat eu) inseamna ca e ok, daca se face verde inseamna ca ai CO2 in lichidul de racire. Problema e ca a spus ca a schimbat garnitura si deci nu ar trebui sa fie asta problema.

O problema asemanatoare la E39, era capacul de la radiator cu problema. Normal are in mijloc ceva ca o supapa care la mine se infundase. S-a rezolvat prin simpla schimbare a capacului. Poate sa incerce un test cu alt capac sa vada deca asta e problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,am avut 7 ani un 524 td din 89 e 34 si ii stiu toate chichitele..la cazul de fata daca nu cumva are antigelul prea subtire in motor atunci e clar ca e fisurata chiulasa.Acest motor diesel de la bmw este foarte pretentios din pacate(eu am schimbat de 3 ori chiulasa,am adus chiar nou nouta din germania)si tot am avut probleme ..am pus o poza cum arata o chiulasa noua si rulata 150 de mii de km pina la viteze de 210km/hpost-173-1106699374_thumb.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut,am avut 7 ani un 524 td din 89 e 34 si ii stiu toate chichitele..la cazul de fata daca nu cumva are antigelul prea subtire in motor atunci e clar ca e fisurata chiulasa.Acest motor diesel de la bmw este foarte pretentios din pacate(eu am schimbat de 3 ori chiulasa,am adus chiar nou nouta din germania)si tot am avut probleme ..am pus o poza cum arata o chiulasa noua si rulata 150 de mii de km  pina la viteze de 210km/hpost-173-1106699374_thumb.jpg

9317[/snapback]

nasol...dar eu cred in sfarsit ca am rezolvat-o!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e clara:fisura in bloc sau _chiulasa_ si da compresie in apa.

 

Am patit eu la un motor M20 la care s-a fisurat blocul exact unde sunt prezoanele.Din cauza unui mecanic idiot care nu curatat bine de apa si ulei unde vin prezoanele,dupa o schimbare de garnitura de _chiulasa_.Uleiul sau apa care a ramas acolo la caldura puternica a penetrat blocul.Strangeam _chiulasa_ cu cheia dinamometrica la cat trebuia si dupa ce mergeam un pic si desfaceam iar motorul,prezoanele erau slabite.

Sa desfaca capacul de la _chiulasa_ si sa vada cat de stranse sunt prezoanele.

6903[/snapback]

nu a fost fisura a fost chiulasa ovalizata......dar cred ca s-a rezolvat. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.