Jump to content

DIY Recuperare pixeli BMW E39 Facelift


Gabriel.B

Recommended Posts

Guest Rosoaga

Gabriel.B poti sa imi spui si mie ce randament are metoda cu foita aia sub cauciuc(adica vreau sa stiu cat timp se mentin pixeli asa, pentru ca nu are rost sa desfaci bordul si dupa 1 saptamana sa imi dispara pixeli). Nu vreau sa descaf bordul mereu (ar fi mai indicat sa cumpar una noua?????)

Multumesc mult!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Salut, am citit cu atentie primul post (recunosc ca nu am avut nici timp nici rabdarea necesara sa citesc tot topicul), insa eu m-am blocat la faza in care trebuie indepartat capacul din spate (pasul 3), in sensul ca mie mi se pare ca si suruburile torx 10 de pe fata ceasurilor tin capacul din spate (negru) prins, nu numai acele cleme din dreptul mufelor, in fine... le-am desfacut inainte sa scot capacul negru si tot nu iese...pana la urma am abandonat de tot lucrarea pt ca chiar nu imi dau seama cum ajung la suruburile torx 8 de sub afisajele negre (L/100km si Km/h) pt ca si daca ridic incet de folia cu gradatii tot mai este dedesupt un plastic transparent tare... il gauresc si pe acela ?
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Intr-adevar, mai intai trebuie sa desfaci cele 8 suruburi T10.Dupa ce desurubezi cele 8 surburi, incerci sa tragi capacul din plastic.In timp ce fortezi iesirea acestuia, cu un varf de cutit sau o surubelnita lata subtire apesi cele 4 cleme de la fiecare mufa.O sa auzi cate un "click" in momentul in care mufa "scapa" in interior.Sa fii atent ca mai sunt doua cleme de plastic pe partea cu LCD-ul, le fortezi un pic cu o surubelnita lata.

 

Cum gauresti: ridici folia gradata din scurt, nu pe distanta mare pentru ca risti sa deranjezi acele indicatoare si adio bord.Punctezi locul unde vrei sa gauresti.Eu folosesc un ac de trasat incins si gauresc pana ajung pe partea cealalta dupa care finisez gaura cu un spiral de 3.5 si apoi cu unu de 4.Gaurile se efectueaza cu mare atentie, mai ales daca nu ai de gand sa inlocuiesti folia.

Se gaureste prin plexiglass-ul transparent si apoi prin plasticul alb.Sunt suprapuse, eu le gauresc pe amandoua in acelasi timp.

 

Iti recomand sa schimbi folia pentru a rezolva problema definitiv.

 

La mine au rezistat aproape 2 ani prin metoda descrisa in acest topic.Depinde foarte mult de calitatea foliei care difera de la bord la bord.

 

Daca consideri ca vrei sa continui reparatia, fa-ti ceva timp si citeste toate explicatiile.In caz contrar, risti sa strici ceva pe acolo.

 

 

Multa bafta cu reparatia si sa postezi rezultatul.

Link to comment
Share on other sites

Mersi pt explicatii insa nu consider ca am rabdarea necesara, ma enervez f repede cu orice clema, capac, ornament si nu prea scapa intregi daca au de aface cu mine :)) Neindemanatic nu pot sa spun ca sunt, mi-am pus angel eyes in faruri singur (model pre-facelift) si au iesit super, insa ma enerveaza chestiile prea migaloase si lucrul peste mana (dat gauri din pozitii f grele, etc...)

Mai bine asa decat deloc.... oricum nu sunt f multi pixeli lipsa... inca... :)

Am incercat totusi sa vad despre ce e vorba si ma sperie rau gaurile care trebuie date sub folia cu gradatii pt ca nu ai pozitie de gaurit si risti sa faci o cuta pe folia gradata daca tragi prea tare de ea...

Apropo, scoaterea acelor e chiar asa o mare problema? stiu ca am scos la un bord de JETTA si ieseau prin tragere (erau bagate presate...)

Edited by vanos525i
Link to comment
Share on other sites

NU recomand scoaterea acelor indicatoare!Pana si cei care se pricep sa le scoata fara sa le deterioreze intampina dificultati in momentul in care le monteaza la loc.Sunt foarte greu de recalibrat :ermm:.

 

Fa-ti timp sa citesti ce ti-am trimis pe PM inainte de a incerca sa scoti acele indicatoare.

Link to comment
Share on other sites

NU recomand scoaterea acelor indicatoare!Pana si cei care se pricep sa le scoata fara sa le deterioreze intampina dificultati in momentul in care le monteaza la loc.Sunt foarte greu de recalibrat :ermm:.

 

Fa-ti timp sa citesti ce ti-am trimis pe PM inainte de a incerca sa scoti acele indicatoare.

 

 

Gabi,nu am avut rabdarea sa citesc tot topicul, si as vrea sa te intreb... ai mai umblat la pixeli de cand ai facut acest DYI? In momentul acesta cum se vad pixelii?

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

 

Am precizat doua pagini in urma ca si la mine a revenit problema pixelilor.S-a intamplat anul trecut prin octombrie odata cu venirea frigului.Au rezistat mai bine de 2 ani prin metoda descrisa in acest topic.Acum difera de la bord la bord, nu poti obtine acelasi rezultat la o masina din 1996 ca la una mai noua, 2001-2003.Se cam crapa plasticele din interior, mai ales in zona LCD-ului.Devine o adevarata provocare sa reconstruiesti bucati de plastic lipsa, unele chiar foarte importante in ghidarea LCD-ului sau in fixarea acestuia pe placa de baza.

 

Eu am schimbat pana la urma folia de la LCD.Are 6-7 luni, pana acum totul perfect.

 

Recomand acest DIY celor care nu se incumeta sa schimbe folia sau ca o rezolvare pe termen scurt.

 

Pentru a rezolva definitiv problema trebuie schimbata folia ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pentru cei care considera ca nu sunt in stare sa faca reparatia, va pot ajuta contra cost.

 

Valabil pentru Bmw Seria 7 E38 ( 1996-2001) Seria 5 E39 ( 1996-2003) si X5 E53 ( 1999-2006)

 

Reparatia se efectueaza prin schimbarea cablului flexibil ce face legatura de la placa de baza catre LCD.

 

Reparatia rezolva definitiv problema pixelilor.

 

Metoda descrisa in acest topic rezolva partial si temporar problema pixelilor.Totul tine de starea cablului flexibil.De aceea unii au reusit recuperarea pixelilor in intregime in timp ce altii au ramas cu ei lipsa chiar daca au urmat toti pasii.

 

Hai ca ma dag si eu la tine!

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei care considera ca nu sunt in stare sa faca reparatia, va pot ajuta contra cost.

 

Valabil pentru Bmw Seria 7 E38 ( 1996-2001) Seria 5 E39 ( 1996-2003) si X5 E53 ( 1999-2006)

 

Reparatia se efectueaza prin schimbarea cablului flexibil ce face legatura de la placa de baza catre LCD.

 

Reparatia rezolva definitiv problema pixelilor.

 

Metoda descrisa in acest topic rezolva partial si temporar problema pixelilor.Totul tine de starea cablului flexibil.De aceea unii au reusit recuperarea pixelilor in intregime in timp ce altii au ramas cu ei lipsa chiar daca au urmat toti pasii.

 

 

Pret si timp de lucru ?

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Costul reparatiei este de 250 Lei, ofer un an de zile garantie.Reparatia se face cu folie de calitate.

 

Ca timp de lucru, undeva la 3-4 ore.Am reparat si in doua ore jumate dar depinde foarte mult de starea bordului la interior, daca s-a mai umblat in el, daca sunt plastice rupte / crapate.

 

Momentan nu am kit-uri de reparatie pe stoc.Le-am comandat si trebuie sa le primesc saptamana asta.

 

Daca esti interesat iti pot trimite un PM atunci cand pot efectua reparatia.

 

 

 

 

Cu stima,

Gabriel

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Costul reparatiei este de 250 Lei, ofer un an de zile garantie.Reparatia se face cu folie de calitate.

 

Ca timp de lucru, undeva la 3-4 ore.Am reparat si in doua ore jumate dar depinde foarte mult de starea bordului la interior, daca s-a mai umblat in el, daca sunt plastice rupte / crapate.

 

Momentan nu am kit-uri de reparatie pe stoc.Le-am comandat si trebuie sa le primesc saptamana asta.

 

Daca esti interesat iti pot trimite un PM atunci cand pot efectua reparatia.

 

 

 

 

Cu stima,

Gabriel

 

 

Ai pm !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

User de nota 20; pixelii mei au inviat toti ! Multumesc pentru lucrare si in primul rand pentru seriozitate ( ceva foarte rar in ziua de azi ) ! Recomand si altora !

 

Ms pentru review!

 

Si tu esti un om de nota 20, mai rar intalnesc asa oameni pozitivi.E o adevarata placere sa lucrez cu oameni ca tine.

 

Multa bafta cu masina! :thumbsup: .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pentru cei care considera ca nu sunt in stare sa faca reparatia, va pot ajuta contra cost.

 

Valabil pentru Bmw Seria 7 E38 ( 1996-2001) Seria 5 E39 ( 1996-2003) si X5 E53 ( 1999-2006)

 

Reparatia se efectueaza prin schimbarea cablului flexibil ce face legatura de la placa de baza catre LCD.

 

Reparatia rezolva definitiv problema pixelilor.

 

Metoda descrisa in acest topic rezolva partial si temporar problema pixelilor.Totul tine de starea cablului flexibil.De aceea unii au reusit recuperarea pixelilor in intregime in timp ce altii au ramas cu ei lipsa chiar daca au urmat toti pasii.

 

 

Salut,

 

Imi poti spune daca poti repara si MID? (atunci as putea sa le trimit pe amandoua :)

Daca da, unde trebuie sa trimit, cum facem cu plata si un ETA?

Nu de alta dar efectiv nu am timp......

 

Multumesc anticipat,

 

Catalin

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.