Jump to content

sfaturi achizitionare e 34


georgian

Recommended Posts

Cine a mers cu 525 si cu 520 o sa-ti spuna sa alegi 525i. Nu poti spune ca 520i e submotorizat insa se simte diferenta. Iar consumul nu difera foarte mult, 1-2litri in plus in oras, afara pe la 1 litru pt 525. Eu am mers cu ambele modele si merita diferenta de consum. Se adauga la asta si diferenta de pret la intretinere: asigurare, impozit. Am prieten cu 520i si ii consuma 14-15 in oras, 7 mers usor sau 8-9 mers tare. A avut 525i in oras tot cam atat ii lua, poate 16. Mereu imi spune ca-i pare rau ca nu a tinut 525i si a luat 520i.
Link to comment
Share on other sites

am eu 525I In Romania mi-a luat cam 9-10 afara, cu AC, ce e drept a mea e si automata si mai creste consumul cu 0.5 l cel putin . E o masina buna dar trebuie sa fii atent la partea electrica sa fie buna ca nu exista electricieni sa ti-o faca in Romania.

Piesele sunt relativ ieftine, motorul e fiabil. Daca optezi pentru automata verifica atent cutia, mergi cu ea in toate treptele . Daca e buna cutia si ai grija sa nu ramana fara ulei te tine o viata. O revizie normala te ajunge pe la 100 -120 de euro.. depinde ce ulei bagi. Mai pica la ea compresorul de AC, in general e o piesa care merge intr-un regim infernal, e o minune ca inca iti merge daca nu a fost schimbat pana acum, avand in vedere ca masina are cel putin 14 ani .

Link to comment
Share on other sites

am avut si 525 TDS. sunt mult mai putin fiabile , doar daca ai super noroc si a fost intretinuta cum trebuie cea a ce e greu de gasit. De consumat consuma mai putin, mie imi lua cam 8 afara nu 10 ca asta care il am acum. Pe de alta parte numai probleme am avut cu el, Avand invedere ca si costul motorinei e mai mare in RO .. exact invers fata de alte tari nu prea se merita. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Un 520i 24v am si eu. Acelasi consum dupa cum zicea si rmg. La fel sa testezi toata partea electrica .. mai multe nu am ce sa mai adaug ca de abia am luat-o si eu . Un singur sfat.. sa ii pui alte faruri mai potente ..ca pe faza scurta ,noaptea ,e chioara rau... Edited by warhammer23
Link to comment
Share on other sites

Un singur sfat.. sa ii pui alte faruri mai potente ..ca pe faza scurta ,noaptea ,e chioara rau...

Are dreptate colegul. La sfatul unui coleg de pe forum am rezolvat spaland sticla si apoi am pus niste becuri mai bune, cele cu 40% mai puternice, Philips parca si acum e acceptabil.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

am si eu un 525i 24v si e o super masina... in functie de stilul de condus, poti scoate consumuri incredibile (chiar si 10-11% in oras). eu nu ma pot plange de faruri - lumineaza din plin si am becuri obisnuite acolo, iar faza lunga inseamna lumina ca ziua... daca aprind si proiectoarele deja numar pietricelele de pe asfalt. electrica poate pune ceva probleme, dar cu putina rabdare si documentare serioasa merge rezolvat si de unul singur (sunt o multime de forumuri de e34 in strainatate si sansele ca taman si fix tu sa ai o problema pe care n-a avut-o nimeni sunt extrem de reduse si oamenii explica foarte amanuntit - uneori si cu poze pas cu pas) si electricieni gasesti (in Bucuresti pot recomanda eu pe cineva daca e nevoie), doar ca trebuie sa-i cauti mai mult si sa-i tii aproape...In rest, tinuta de drum impecabila, raspuns excelent in acceleratie, motor imposibil de stricat in conditii normale. piese destul de ieftine...

ce sa mai zic? go get one...

Link to comment
Share on other sites

am 520i si sunt multumit.

nu m-am dat cu 525i....

nu regret ca am 520i pt ca taxa plus asigurarea m-a dus la 1600e.

referitor la intretinere...amortizoarele fata 230ron/buc,capete bara 50ron/buc,bielete antiruliu 50 ron/buc,un schimb ulei cu filtre 300ron.atat am schimbat eu.

consumul e de 8% pe la 130km/h,la 90km/h 6%,iar in Bucuresti exceptand ambuteiajele 13-15%.

Link to comment
Share on other sites

Cine a mers cu 525 si cu 520 o sa-ti spuna sa alegi 525i. Nu poti spune ca 520i e submotorizat insa se simte diferenta. Iar consumul nu difera foarte mult, 1-2litri in plus in oras, afara pe la 1 litru pt 525. Eu am mers cu ambele modele si merita diferenta de consum. Se adauga la asta si diferenta de pret la intretinere: asigurare, impozit. Am prieten cu 520i si ii consuma 14-15 in oras, 7 mers usor sau 8-9 mers tare. A avut 525i in oras tot cam atat ii lua, poate 16. Mereu imi spune ca-i pare rau ca nu a tinut 525i si a luat 520i.
am mers si eu cu un 520i si se comporta bine....sunt curios cum e 525-ul...520i ai lua cam 16 in oras ai dreptate
Link to comment
Share on other sites

am eu 525I In Romania mi-a luat cam 9-10 afara, cu AC, ce e drept a mea e si automata si mai creste consumul cu 0.5 l cel putin . E o masina buna dar trebuie sa fii atent la partea electrica sa fie buna ca nu exista electricieni sa ti-o faca in Romania.

Piesele sunt relativ ieftine, motorul e fiabil. Daca optezi pentru automata verifica atent cutia, mergi cu ea in toate treptele . Daca e buna cutia si ai grija sa nu ramana fara ulei te tine o viata. O revizie normala te ajunge pe la 100 -120 de euro.. depinde ce ulei bagi. Mai pica la ea compresorul de AC, in general e o piesa care merge intr-un regim infernal, e o minune ca inca iti merge daca nu a fost schimbat pana acum, avand in vedere ca masina are cel putin 14 ani .

e chiar asa complicata partea electrica? sau de ce nu o pot face electricienii romani? sau preferabil este sa nu-i lasi sa se bage in ea? nu am mers niciodata cu 525i avand cutie automata,sunt tare curios cum o fi...

Link to comment
Share on other sites

am eu 525I In Romania mi-a luat cam 9-10 afara, cu AC, ce e drept a mea e si automata si mai creste consumul cu 0.5 l cel putin . E o masina buna dar trebuie sa fii atent la partea electrica sa fie buna ca nu exista electricieni sa ti-o faca in Romania.

 

 

A ajuns si E34 complicat la electrica/electronica. :)

Bine ca nu se mai produc, le au acum pe astea noi care sunt foarte simple.

Link to comment
Share on other sites

un 525 tds nu ar fi bun ?? totusi ia mai putin si are cam aceleasi performante ca un 520i. gresesc?

525 tds este foarte ok...dar dupa cum am mentionat vreau benzinar ca diesel am...

 

am eu 525I In Romania mi-a luat cam 9-10 afara, cu AC, ce e drept a mea e si automata si mai creste consumul cu 0.5 l cel putin . E o masina buna dar trebuie sa fii atent la partea electrica sa fie buna ca nu exista electricieni sa ti-o faca in Romania.

 

 

A ajuns si E34 complicat la electrica/electronica. :lol:

Bine ca nu se mai produc, le au acum pe astea noi care sunt foarte simple.

da.... :lol: ...foarte simple :)

Link to comment
Share on other sites

un 525 tds nu ar fi bun ?? totusi ia mai putin si are cam aceleasi performante ca un 520i. gresesc?

525 tds este foarte ok...dar dupa cum am mentionat vreau benzinar ca diesel am...

 

am eu 525I In Romania mi-a luat cam 9-10 afara, cu AC, ce e drept a mea e si automata si mai creste consumul cu 0.5 l cel putin . E o masina buna dar trebuie sa fii atent la partea electrica sa fie buna ca nu exista electricieni sa ti-o faca in Romania.

 

 

A ajuns si E34 complicat la electrica/electronica. :lol:

Bine ca nu se mai produc, le au acum pe astea noi care sunt foarte simple.

da.... :) ...foarte simple :)

 

Pai sunt simple.Se pune testerul, se citeste eroarea si se schimba piesa. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Un 520i 24v am si eu. Acelasi consum dupa cum zicea si rmg. La fel sa testezi toata partea electrica .. mai multe nu am ce sa mai adaug ca de abia am luat-o si eu . Un singur sfat.. sa ii pui alte faruri mai potente ..ca pe faza scurta ,noaptea ,e chioara rau...

da..la ursul meu e la fel cu faza lunga...deci sunt obisnuit :lol:

 

am si eu un 525i 24v si e o super masina... in functie de stilul de condus, poti scoate consumuri incredibile (chiar si 10-11% in oras). eu nu ma pot plange de faruri - lumineaza din plin si am becuri obisnuite acolo, iar faza lunga inseamna lumina ca ziua... daca aprind si proiectoarele deja numar pietricelele de pe asfalt. electrica poate pune ceva probleme, dar cu putina rabdare si documentare serioasa merge rezolvat si de unul singur (sunt o multime de forumuri de e34 in strainatate si sansele ca taman si fix tu sa ai o problema pe care n-a avut-o nimeni sunt extrem de reduse si oamenii explica foarte amanuntit - uneori si cu poze pas cu pas) si electricieni gasesti (in Bucuresti pot recomanda eu pe cineva daca e nevoie), doar ca trebuie sa-i cauti mai mult si sa-i tii aproape...In rest, tinuta de drum impecabila, raspuns excelent in acceleratie, motor imposibil de stricat in conditii normale. piese destul de ieftine...

ce sa mai zic? go get one...

ce sa zic, multumesc pt raspuns si sunt hotarat sa devin posesor si de e34...ca am mers cu unul si mi-a placut enorm ...

 

un 525 tds nu ar fi bun ?? totusi ia mai putin si are cam aceleasi performante ca un 520i. gresesc?

525 tds este foarte ok...dar dupa cum am mentionat vreau benzinar ca diesel am...

 

am eu 525I In Romania mi-a luat cam 9-10 afara, cu AC, ce e drept a mea e si automata si mai creste consumul cu 0.5 l cel putin . E o masina buna dar trebuie sa fii atent la partea electrica sa fie buna ca nu exista electricieni sa ti-o faca in Romania.

 

 

A ajuns si E34 complicat la electrica/electronica. :)

Bine ca nu se mai produc, le au acum pe astea noi care sunt foarte simple.

da.... :D ...foarte simple :)

 

Pai sunt simple.Se pune testerul, se citeste eroarea si se schimba piesa. :lol:

da..adevarat...pai si la e34 de ce e asa complicata elecrica fata de celelalte?

 

Un 520i 24v am si eu. Acelasi consum dupa cum zicea si rmg. La fel sa testezi toata partea electrica .. mai multe nu am ce sa mai adaug ca de abia am luat-o si eu . Un singur sfat.. sa ii pui alte faruri mai potente ..ca pe faza scurta ,noaptea ,e chioara rau...

scuze..am vrut sa zic cu faza scurta...cu faza lunga e ok si la urs

Link to comment
Share on other sites

am 520i si sunt multumit.

nu m-am dat cu 525i....

nu regret ca am 520i pt ca taxa plus asigurarea m-a dus la 1600e.

referitor la intretinere...amortizoarele fata 230ron/buc,capete bara 50ron/buc,bielete antiruliu 50 ron/buc,un schimb ulei cu filtre 300ron.atat am schimbat eu.

consumul e de 8% pe la 130km/h,la 90km/h 6%,iar in Bucuresti exceptand ambuteiajele 13-15%.

e binisor si la intretinere...

Link to comment
Share on other sites

Da Bavaria e cum spui tu. Dute la un service in Romania si mai vorbim. Am fost eu recent cu o problema cu scaunul care e reglabil electric. Am zis sa o fac in ROmania ca eram in concediu si aveam timp, puteau sa tina masina si o saptamana. .Stiam si care e problema si le-am descris-o, le-am explicat ce trebuie sa faca. Pe unde am fost "da, cunoastem, vino la ora x ne apucam de ea si o rezolvam, vii si o ridici in 5-6 H. Dupa 5-6 h ma duceam si se scarpinau dupa ceafa si oftau .. frate e complicat, dureaza mult ... Zic eu.. pai daca dureaza mult apucate de treaba ce stai si o freci.. da stii nu prea avem timp" s.a.m.d. Abia am gasit un baiat in Constanta care mi-a rezolvat partia problema, piesa de care aveam nevoie venea in 2 saptamani. Pana la urma tot acasa in Germania o rezolv ca lumea. Iar asta e o simpla problema la un scaun.. mai citeste ce fac baietii pe aici cu AC -ul daca pica ceva si tot asa. Pur si simplu nu exista electricieni auto buni, ori au fugit toti pe unde au vazut cu ochii, ori sunt la facultate la Spiru si lucreaza part time si nu i-am prins eu, sunt Key account manageri toti .. dracu sa ii ia ... Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

cum au spus si alti colegi de forum, electrica pe e34 e grea pentru electricienii tineri care sunt obisnuiti sa infiga mufa OBD in calculatorul masinii si masina sa le spuna tot, iar rezolvarea sa fie rapida - de obicei inlocuirea unei piese... pe e34 dinainte de '94 nu ai calculator de bord pe modelul nou - ai un calculator de bord, dar nu cred ca mai exista in RO aparate care sa-l citeasca, si care da informatii destul de criptice - cautati "error codes" pe google si o sa vedeti ce spune calculatorul ala... in rest electrica este de moda veche - relee, tranzistoare, diode, microcipuri vechi... si "calculatorul" de bord e impartit in vreo 4-5 cutiute prin masina, deci unul din-asta obisnuit cu masinile noi se uita la ea ca matza in calendar si nu pricepe nimic...

eu macar am noroc - am terminat o Automatica la viata mea si ma descurc in noianul ala... oricum, pentru oricine, exista cateva manuale de capatai pentru e34 care se gasesc si pe net si care te ajuta enorm sa-ti repari singur aproape orice problema...

imi mentin sfatul - ia-ti un e34 si nu o sa regreti...

Link to comment
Share on other sites

cum au spus si alti colegi de forum, electrica pe e34 e grea pentru electricienii tineri care sunt obisnuiti sa infiga mufa OBD in calculatorul masinii si masina sa le spuna tot, iar rezolvarea sa fie rapida - de obicei inlocuirea unei piese... pe e34 dinainte de '94 nu ai calculator de bord pe modelul nou - ai un calculator de bord, dar nu cred ca mai exista in RO aparate care sa-l citeasca, si care da informatii destul de criptice - cautati "error codes" pe google si o sa vedeti ce spune calculatorul ala... in rest electrica este de moda veche - relee, tranzistoare, diode, microcipuri vechi... si "calculatorul" de bord e impartit in vreo 4-5 cutiute prin masina, deci unul din-asta obisnuit cu masinile noi se uita la ea ca matza in calendar si nu pricepe nimic...

eu macar am noroc - am terminat o Automatica la viata mea si ma descurc in noianul ala... oricum, pentru oricine, exista cateva manuale de capatai pentru e34 care se gasesc si pe net si care te ajuta enorm sa-ti repari singur aproape orice problema...

imi mentin sfatul - ia-ti un e34 si nu o sa regreti...

cu siguranta o sa-mi iau e34

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu as spune ca E34 are probleme cu electrica ci ca in Romania daca se nimereste sa ai probleme cu electrica nu gasesti un electrician bun. Daca si E34 are instalatie complicata.... Buba e ca electricianul care se uita la masina sa aiba schemele electrice corecte, restul e simplu. Dar omul trebuie sa fie electrician nu papucar.

Nu ar fi rau sa poti merge cu un 525i sa poti face diferenta. Nu cumpara masina pe hartie, ca o sa-ti para rau. Pe hartie clar 520i castiga insa banuiesc ca nu iei masina sa te dai pe net cu ea, nu? Vezi daca merita sa platesti in plus pt 42 de caluti. Altuia i se pot parea suficienti/insuficienti, important e cum ti se par tie. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Asa e, cel mai bine e sa faci un test drive cu amandoua motorizarile si daca ti se pare ca merita sa suporti costurile asigurarii si impozitului mai mari + un consum putin mai mare poti alege in cunostinta de cauza, asa din vorbe nici m5 nu ajunge... Oricum verifica cat poti partea electrica a masinii, porneste tot ce tine de electric si casca ochii mari. Un amortizor un pivot chestii de genul asta se remediaza mult mai usor. Mai bine o iei cat de cat pusa la punct decat sa iti bati capul dupa aia.
Link to comment
Share on other sites

am eu 525 m20b25 si mia luat la un drum de iasi braila si retur 55 de litri si am facut 700 de km.nici nu credeam ca la asa motor poate sa cansume putin.si mers 120 pana la 160 cu masina plina.tot asa faza scurta e chioara in rest nici o problema cu ea.consumabile si atat.numai bine....P.S-am avut si 520 si nu se compara cu 525 ul,520 in oras lua si 16 pe cand cu 525 merg cu 10 11 depinde de aglomeratie....cu 525 poti sa mergi cu a 5 a si la 1200 de ture si apesi pedala si o plecat....
Link to comment
Share on other sites

am eu 525 m20b25 si mia luat la un drum de iasi braila si retur 55 de litri si am facut 700 de km.nici nu credeam ca la asa motor poate sa cansume putin.si mers 120 pana la 160 cu masina plina.tot asa faza scurta e chioara in rest nici o problema cu ea.consumabile si atat.numai bine....P.S-am avut si 520 si nu se compara cu 525 ul,520 in oras lua si 16 pe cand cu 525 merg cu 10 11 depinde de aglomeratie....cu 525 poti sa mergi cu a 5 a si la 1200 de ture si apesi pedala si o plecat....

vrei sa zici ca 2000-ul ia mai mult ca 2500-ele ?? sa cred ? inteleg ca are cuplu mai mare si ii e mai usor sa miste tona jumate, dar totusi ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.