Jump to content

Probleme valvetronic E46


costa69

Recommended Posts

De cateva zile am aprins EML si martorul motor in galben. Masina este un E46 318 ci cabrio din 2005. Din pacate nu sunt aproape de o reprezentanta BMW. Am fost la 3 testere cu masina si imi dadeau codurile de eroare: 2A67 Valvetronic internal fault si 2A6B power limitation. dupa spusele meseriasilor am schimbat cele doua valve dar problema persista (200 euro) Am gasit pe un site codurile BMW de eroare. 2A67 valvetronic matching voltage si 2A6B power supley limit VVT - Emergency. Are cineva ideie cam ce piesa este defecta? Va multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc Bavaria pentru ajutor.Solenoizi i-am schimbat. Citisem pe lista de erori, cand se aprinde EML de obicei este clapeta de acceleratie. Acum vreo 2-3 luni am avut probleme cu ea, am curatato si a fost ok. Este posibil sa nu ajunga tensiune corecta la solenoizi?
Link to comment
Share on other sites

Nu au treaba erorile cu solenoizii de la Vanos.Nu poti obtine un diagnostic pe un forum, adica sa iti spuna cineva schimba piesa x si va fi ok.

Dupa erori poate fi un defect al clapetei de acceleratiei, al cablajului de la motor sau al motorului de la Valvetronic.

Un component defect insa poate cauza erori secundare.Trebuie sa te duci la un service BMW sau la un alt service unde exista cineva capabil sa interpreteze niste erori.

Degeaba te duci la unii care au un tester si un cablu, vor vedea care sunt erorile si vor da din umeri.In cel mai rau caz te vor pune sa schimbi piese, "la ghici", cum de fapt au si facut.

Link to comment
Share on other sites

Probabil solenoizii de la Vanos.Fara legatura cu erorile pe care le are motorul.

Vanos?pe N42?

in principiu Eml + martor galben+oprire in mers insemna unul din cel 3 senzori(2 senzori axe cui came+senzor vibrochen ) dusi acum codurile tale par sa zica altceva.

Edited by alex230ro
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

la mine s-au aprins acei martori si se tura singur motorul pina la 1400-1500 rpm. la tine e la fel? nu am fost la tester. am curatat clapeta de acceleratie si nimic ... ulterior (citind pe forum ) am verificat busonul de la rezervor si ala nu era strans cum trebuie. am remediat acest lucru si in aproximativ o ora s-au stins martorii din bord si motorul a mers normal. bafta
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru ajutor, am mai avut multe masini dar nici pe departe nu aveam sprijin de genul asta pe forum. Mai am o intrebare: uneori dupa citeva tentative de pornire si oprire al motorului martorul EML se stige si masina merge perfect,ramane aprins doar cel cu motorul,iar o singura data in mers s- a stins si el, acum vreo 2 - 3 luni din mers s-a oprit complet masina nu mai aveam curent deloc, am sunat un prieten si mi-a spus sa controlez firele la bornele de la baterie,bateria era cea originala de acum 4 ani, am desfacut firele si le-am conectat din nou si a fost ok,dupa care a doua zi am schimbat bateria. Maine o voi controla din nou sa vad daca problema este de acolo. Cit de curand voi merge la o reprezentanta, problema mea este timpul, trebuie sa sun pentru programare numai ca nu stiu daca in ziua programarii voi fi disponibil sa ajung cu masina in service. Va multumesc inca o data pentru ajutor!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Astazi am reusit sa ajung la Bavaria Otopeni la tester. Problema era de la motorul de la valvetronic si un releu,dar surpriza... nu le aveau pe stoc,va trebui sa astept o sapt. Codurile pieselor sunt: 11 37 548 387 stellmotor(88.50 euro) si 61 36 6 915 327 releu(27.79 euro) Ma poate ajuta careva dintre voi cu piesele respective? Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Astazi am reusit sa ajung la Bavaria Otopeni la tester. Problema era de la motorul de la valvetronic si un releu,dar surpriza... nu le aveau pe stoc,va trebui sa astept o sapt. Codurile pieselor sunt: 11 37 548 387 stellmotor(88.50 euro) si 61 36 6 915 327 releu(27.79 euro) Ma poate ajuta careva dintre voi cu piesele respective? Va multumesc.

grozadan te poate ajuta.

Link to comment
Share on other sites

Pai... daca s-ar fi defectat motorul VVT, gandesc eu ca masina nu ar mai fi mers ok, asta in cazul in care mai putea porni. Daca ala nu mai actioneaza corect, motorul nu mai are compresie ok si deci... Ciudat. Nu cred sa se fi defectat ala.

 

Pai daca asa i-au zis la reprezentanta inseamna ca aia este.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.