Jump to content

Probleme valvetronic E46


costa69

Recommended Posts

Pai din vagile si umilele mele cunostinte, VVT controleaza si unghi si cursa. Spre deosebire de VANOS care "se joaca" doar cu unghiul.

 

 

Nu comentez despre experienta pe care o ai dar probabil ai dreptate.

Cand pui mana pe o masina de genul asta deconecteaza motorul de la Valvetronic cand motorul este pornit.Asta ca sa nu ne intindem aici la discutii. :)

Link to comment
Share on other sites

Astazi BMW-ul m-a abandonat,am mers cu el cam 10 km prin oras si cand am incercat sa-l repornesc... nu a mai vrut. Noroc ca mi-au ajuns piesele, motorul de la valvetronic si releul. Am fost in service am schimbat motorul si totul a fost ok. Nu inteleg de ce cei de la Bavaria mi-au spus ca este si releul,am verificat releul si este ok,banuiesc ca au o politica pentru a schimba cat mai multe piese!!! Daca cineva are nevoie de electovalvele si de releu,le am disponibile. Concluzia: masina merge si dupa ce motorasul de la valvetronic nu mai functioneaza corect, numai ca dupa un anumit timp,depinde in ce pozitie este blocat masina nu mai porneste.
Link to comment
Share on other sites

Nu ma ascund deloc.Am scris cu ce ma ocup pe topicul dedicat.

Sunt assistant general manager for public relations, la Mc Donalds.

Asta nu inseamna ca nu pot sa am un hobby, sa stiu si eu cate ceva despre masini.Bine, nu ma pot compara cu un inginer auto de exemplu, care imi arata diploma imediat si imi inchide gura.

Link to comment
Share on other sites

Acum masina merge corect,nici pe departe nu a afectat valvele (supapele),trage si mai bine, este mai nervoasa. Cost manopera 300 lei,timp aproximativ 3 ore,dupa care a mai controlat pe tester anumiti parametri (ce a reusit sa vada cu testerul respectiv), pentru a schimba mororasul de valvetronic a trebuit sa demonteze capacul de la _chiulasa_.

 

Acum masina merge corect,nici pe departe nu a afectat valvele (supapele),trage si mai bine, este mai nervoasa. Cost manopera 300 lei,timp aproximativ 3 ore,dupa care a mai controlat pe tester anumiti parametri (ce a reusit sa vada cu testerul respectiv), pentru a schimba mororasul de valvetronic a trebuit sa demonteze capacul de la _chiulasa_.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Acum masina merge corect,nici pe departe nu a afectat valvele (supapele),trage si mai bine, este mai nervoasa. Cost manopera 300 lei,timp aproximativ 3 ore,dupa care a mai controlat pe tester anumiti parametri (ce a reusit sa vada cu testerul respectiv), pentru a schimba mororasul de valvetronic a trebuit sa demonteze capacul de la _chiulasa_.

 

Acum masina merge corect,nici pe departe nu a afectat valvele (supapele),trage si mai bine, este mai nervoasa. Cost manopera 300 lei,timp aproximativ 3 ore,dupa care a mai controlat pe tester anumiti parametri (ce a reusit sa vada cu testerul respectiv), pentru a schimba mororasul de valvetronic a trebuit sa demonteze capacul de la _chiulasa_.

 

cat a costat motorul valvetronic?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

se pare ca tot de problema asta ma lovesc si eu.

 

am facut diagnoza, am schimbat senzorii de axe cu cama (admisie si evacuare) pt ca ambii erau cei originali, erau crapati, intrase ulei in ei si cred ca faceau scurt cumva. acum porneste motorul imediat doar ca nu merge deloc rotund, trepideaza foarte tare.

o sa ma apuc sa desfac capacul si sa dau jos motorul asta.

partea ciudata e ca nu am niciun fel de eroare pe motorasul valvetronic. am avut erori doar de la cei doi senzori ( 12147518628 ) pe care i-am inlocuit imediat cu altii noi (93 lei bucata).

 

o sa ma apuc maine de treaba, mai fac odata diagnoza si vad care e treaba cu el..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salut! Am si eu o problema de compresie la un e46 1.8 valvetronic 2002. Cand e motorul rece porneste pt o secunda normal dupa care se opreste si cand incerci sa l repornesti invarte flasneta si pierde compresia. Mentionez ca problema a aparut la 3 zile dupa ce mi a fost montat un subwoofer dar cu pornirea pe contact( poate e doar o coincidenta). Ca sa pornesc masina trebuie sa dau super mult la automat cu o bobina demufata iar dupa cateva min opresc motorul o mufez si porneste normal motorul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.