Jump to content

Recommended Posts

Salut,

Am fost cu 320d E46ele meu la intr-un service sa il verific, fiindca imi tragea mai greu cand era caldura afara, iar cum se racorea isi revenea.

Pe tester a aparut o oroare la rejlajul pompei de injectie si la valva EGR, care intrerupea din cand in cand. De valva am scapat repede, au curatat-o si nu au mai aparut erori.

Avansul pompei de injectie arata o valoare de 2,3 °K. Tipii de acolo au spus ca valoarea e prea mica si au avansat pompa de injectie, mecanic, din ax, pana ce au ajuns la 9,5 °K. Am iesit cu ea la plimbare, si se simtea, masina avea demaraje puternice.

Pe drumul spre casa a inceput sa faca figuri. Si anume, in unele momente o acceleram la podea si nu creastea deloc viteza si nici consumul. Opream pe loc, o turam si se tura fara probleme pana la peste 4000 ture, dar in mers, aleatoriu, la orice turatie, mi-a facut figurile astea. Am vorbit la service si mi-au spus sa o duc iar luni, sa o puna pe tester si sa vada ce erori au aparut. N-as vrea sa ii mai las sa faca experimente pe masina mea si pe banii mei.

Ce valori ati obtinut voi la avansul injectiei, pe tester, pentru 320d-urile cu 136 cai? Sau ce valoare ar trebui sa aiba stock? Cineva mi-a spus ca 3 - 4°K ar fi ideal, dar nu stiu cat de bun mecanic e.

Si am mai observat o valoare pe tester, cantitatea pulverizata era de aproape 7 mg/ceva, atunci cand avansul era la 9,5°K.

Masina este un 320d E46 din 2000.

 

Multumesc,

Florin

Edited by florin.gheorghe
Link to comment
Share on other sites

Cred ca majoritatea utilizatorilor au trecut cu masina pe la tester, poate cativa dintre ei au retinut cateva cifre.

Plus ca, si oamenii la care am fost eu s-au laudat ca sunt specializati in BMW-uri. Acum, nu pot sa merg din service in service, sa las pe toti care spun ca sunt experti sa isi bage nasul pe acolo si sa imi tranteasca cine stie ce diagnosticuri.

Edited by florin.gheorghe
Link to comment
Share on other sites

Cred ca majoritatea utilizatorilor au trecut cu masina pe la tester, poate cativa dintre ei au retinut cateva cifre.

Plus ca, si oamenii la care am fost eu s-au laudat ca sunt specializati in BMW-uri. Acum, nu pot sa merg din service in service, sa las pe toti care spun ca sunt experti sa isi bage nasul pe acolo si sa imi tranteasca cine stie ce diagnosticuri.

 

De ce nu incerci la un service BMW, adica un service care are sigla BMW pe cladire.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.