Jump to content

Ulei pe motor 318ci & Martor EML care dispare dupa ce pornesc motorul


Recommended Posts

sunt in germania astept actele ptr un 318ci 2004. am niste nelamuriri....motorul este imbacsit de ulei....( se pare ca vine de la capac caci vaporii sunt si pe capota)>Sub masina nu pica nimic insa si scutul este imbacsit cu ulei. La parc mi sa spus k a fost schimbata pompa ulei , iar in service history apare " 361 50119 00Brst opvoerpomp " Eu am citit pe google dar cred ca inseamna pompa combustibil. Motorul trage bine, cutia e hidramata si nu scoate zgomote ciudate, knd am pornit motorul la teava de esapament iesea apa( cei de la tcm au zis k a apa pe esapament inseamna ca merge in parametrii normali) La punere contact ( nu ma pricep) dupa ce se sting toate becurile mai ramane sonda aceea galbena in forma de motor si in dreapta ei EML . mentionez ca toatre becurile se sting la pornirea motorului. este ok sa scrie eml cand pun contactul?

post-28077-1249210484_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg...daca gasesti anumite probleme la masina, de ce o iei?

sau e chiar foarte bun pretul?

 

uleiul poate iesi pe la garnitura de la capacul(capacele) distributiei sau garnitura capacului de sus! mai poate sa scape si pe la suportul filtrului de ulei! se prelinge usor dar din cauza temperaturii ai impresia ca tot e plin p-acolo de ulei...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pai da e bun pretul si vanzatorul mia aratat tot ce a avut masina facut la ea , avea printate toate alea din soft de la bmw. iam cerut sa imi aduca cartea service stampilata sa o am si p aia ptr k istoria sa tinut numai in calculator la bmw ( am mai gasit masini cu cartea goala si a trebui mers la bmw sa ne puna toate alea p ea si stampile) si el ma invitat sa mergem chiar impreuna k nu este nici o problema. apare ceva schimbat o pompa si el asa zice ca de acolo a ramas uleiul. sub masina nu curge nimic , iar din ce am citit uleiul poate sa curga si datorita filtrului epurator
Link to comment
Share on other sites

Acesta este separatorul de ulei: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

 

E usor de verificat daca pe acolo pierde ulei.

 

Ar trebui s-o urci pe elevator.

 

Pe mine atat m-a costat.

Am schimbat toate garniturile si simeringurile cu exceptia garniturii de chiulasa.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

in germania nu le urci pe elevator cel putin eu toate masinile luate si pe toti care stiu ca au luat nu au facut asta.

 

 

daca tu vrei sa mergi pe incredere e problema ta !. .Avand in vedere ca sunt banii tai faci cum crezi ..dar nu vad ce test e ala sa mergi o tura cu masina ..mai ales ca nu e vb de an fab 2008 ,Ce daca are facturi si bla bla ..conteaza starea tehnica actuala .Poate dupa ce a iesit din service a luat un sant si a 5utut caseta directie !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.