Jump to content

Nou sosit in club: 320d A


Bugy

Recommended Posts

Multumesc tuturor pentru urari !

 

Intradevar, si eu sunt benzinar convins, mai ales un motor aspirat de cilindree mare asa cum este 325 sau 330 face toti banii. Nu cred ca primordial ar fi consumul la un BMW, placerea ar fi prea mare in comparatie cu pretul platit la pompa, insa este vorba de faptul ca cererea de diesel este foarte mare (sau majoritara) si importatorul nu face stoc de masini pe benzina. In acest caz, ramane doar comanda ferma de lansare in productie ceea ce presupune avantajul configurarii persoanalizate al masinii( de ex. eu as fi vrut scaune sport, volan sport si Hi - fi soud sistem) dar dezavantajul obtinerii unui discount asa mare.

Pentru comandarea unor optionale after market, preturile numai sunt cele din catalog, iar posibilitatile de montare limitate. Voiam, de ex., acele parasolare laterale si cel de la luneta. Ei bine, aflati ca trebuiesc schimbate fetele la usi, iar una singura costa cam 4.000. lei fara ornamentul din lemn de nuc si fara montaj. La asta se mai adauga accesoriul si pretul creste pe masura. De manopera, n-am mai intrebat ca ...realizati si voi , nu mai era cazul!

 

As dori un sfat pertinent de la voi. Sa-mi cumpar anvelope de iarna cu tot cu jante de la dealer sau sa imi iau doar anvelopele de la orice alt magazin specializat?

Am inteles ca run-flat-urile nu se recomanda a se monta si demonta prea des de pe jante. Am intrebat in treacat la dealer, cam cat ar costa cu totul si am inteles ca ar fi 1.500. lei buc cu jante model 268 dar astea vin cu anvelope bridgestone, care nu sunt asa grozave. Imi imaginez ca Pirelli au un pret mai mare dar sunt grozave.

Btw, nu sunt din Tg. Mures, sunt din Galati, dar lucrez in zona Sibiu!

Link to comment
Share on other sites

In toate testele de specialitate, anvelopele de iarna pirelli au avut cele mai bune rezultate, impreuna cu dunlop. Restul au avut recomandari de genul : bun.

Stiu, o sa-mi spuneti ca testele sunt subiective si asa si este. De altfel , pe Nissanul meu am anvelope de vara Dunlop si nu prea sunt asa confortabile, insa sunt multumit de spectul tractiunii. Ma rog!

Cred ca am sa caut run flat de iarna si le montez pe jantele actuale. Oricum aveam de gand sa schimb pentru vara dimensiunile. Vreau ceva pe 17 sau 18. Ma mai gandesc.

Link to comment
Share on other sites

Cu permisiunea voastra, am sa impartasesc cateva impresii din primii 13.000. de km rulati.

 

Avantaje:

- masina este chiar sportiva, sasiul face foarte mult in treaba asta;

-consumul de carburant nu se confirma nicicum cu cel dat de producator. poate in alta tara sa iasa mediu 5,4 aici nu se poate, dar oricum e mic. Undeva in jur de 6%

-masina e foarte bine legata, nu are greierii cu care ma obisnuisem la nissan-ul primera. Chiar imi lipsesc! Calitate premium nu sunt vorbe in vant pentru un seria 3.

-motorul diesel are 177 CP si se simt toti, mai ales in depasiri in forta;

-faza lunga(xenon) este super. face ziua pe sosea.

-sistemul audio - BMW professional - e ok. Nu foarte foarte, dar nici slab. Cica are 6 boxe, dar 2 eu nu le vad.

-merge demential in modul sport al cutiei. Pur si simplu, pe serpentine e fantastica, chiar ma sperie. Consumul creste corespunzator.

- avantaj incontestabil BMW Basic service.

 

Dezvantaje:

- masina e mica. Chiar mica. Spatiul pentru pasageri este limitat in spate.

-spatii de depozitare putine, ca sa nu zic insuficiente;

- volanul standard e subtire ( unul sport rezolva problema);

-motorul diesel este zgomotos. Nu ma pot acomoda cu dieselul nicicum. Colegii mei dieselari zic ca e foarte silentios, dar cred ca au afectiuni auditive sau eu am auzul prea dezvoltat.

-Motorul are turbo lag in zona 1700-2000 rpm. Daca o calci brusc, are o ezitare pana dezvolta puterea. Nu mare, dar este. Ce sa fac, sunt benzinar si nu prea ma asteptam la asa ceva.

-masina este inconfortabila la drumuri lungi. Acum simt drumurile de 6 ore, pe care nu le simteam cu nissan-ul meu. Poate se rezolva cu scaune sport. Astept un sfat de la cunoscatori aici.

 

In concluzie , nu poti sa le ai pe toate, dar ceva mai mult confort era de asteptat la o masina de 30.000 euro. Nu sunt dezamagit dar ma asteptam la mai multa masina la banii astia.

Cred ca mai bine mai puneam 5.000. si luam un 520d A. pret nou ddp 35.700.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai dat 30k pe masina si este BMW nou asta nu inseamna ca ai tot ce vrei, ca sa ai tot ce vrei la BMW platesti... mai mult decat te asteptai tu, banuiesc ca ti-ai dat seama ! Stai linistit ca si asa masina nu se compara cu nici un Nissan existent pe piata, la orice capitol vrei tu !
Link to comment
Share on other sites

Intradevar, asa este, calitatea isi cere pretul ei. E corect sa fie asa. De altfel, in fiecare zi descopar ceva nou la masina asta, iar in Nissan nu m-am mai urcat decat o singura data de cand am Bmw-ul, si parca mi se pare anormala. De altfel nu regret alegerea facuta, cel putin referitor la marca, chiar daca in perioada asta sunt oferte foarte tentante la diferiti dealeri de alte marci.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.