Jump to content

Resoftare 120d


iSmack

Recommended Posts

Salut ,

Am primit de curand o oferta de resoftare pt masina mea (120d , 163 cai , 340 nm) care imi face 195-200 de cai si 405 nm . Nu sunt chiar cel mai priceput in domeniu si tocmai d-asta postez ; sper ca imi puteti da sfaturi. Mi-a zis ca daca imi fac resoftarea asta imi va creste presiunea in turbina cu 0,14 bar. Eu intentionez sa mai tin masina vreo cativa ani si nu vreau s-o fortez. ( Proprietarul anterior i-a facut chip , nu i-a placut si la scos. Ca urmare i s-a fisurat un furtun de la turbina si nu a fost deloc ieftin sa-l inlocuiesc ) Tin sa mentionez ca nu sunt genul de sofer care ii da blana din semafor in semafor dar imi place o ocazionala alergare . As aprecia daca mi-ati putea da sfaturi .

Link to comment
Share on other sites

Eu i-am trimis oferta :)

 

ps: tin sa pretizez ca la "fane320d" (singurul membru la care am intampinat probleme) mi-a cedat vechea interfata de resoftare obd2 si masina lui a fost imobilizata cateva ore din cauza interfetei,implicit din cauza mea fiind interfata mea. In momentul de fata am o interfata noua care functioneaza 100% in parametrii. Inca o data imi cer scuze lui "fane320d" pentru neplacerea creata. O zi buna tuturor.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

si pe mine m-a batut gandul sa o fac ptr un 118d,dar sunt in dubii.

cu toate ca sunt multumit de cei 122cp.

 

am tot citit pe ici pe colo pareri,pro si contra,dar daca masina merge si nu am probleme nici de consum si nici de fiabilitate

momentan nu ma mai gandesc la asta si apropo unde dracului sa o forjez....in bucurestiul asta care mergi zi de zi bara la bara.... :lol:

 

este clar ca cei care fac remapare au o parere buna,dar mai se pune problema asa,de ce nu s-a facut din fabrica,de catre producator :) ???? :lol: ???

Link to comment
Share on other sites

In momentul in care producatorul masinii "softeaza" unitate de control (ECU) acesta trebuie sa faca anumite compromisuri din motive precum:

 

-diferentele de calitate intre combustibili din diverse tari

-emisiile poluante generate de combustibilul de proasta calitate

-depasirea intervalelor de service

-factorii de vreme (caldura si temperatura scazuta extreme)

-valorile emisiilor poluante pentru fiecare tara

-motive financiare cum ar fi taxele anuale si de asigurari.In anumite tari precum Franta, taxele anuale si de asigurari depind de puterea motorului

-Marketing. De obicei o versiune mai puternica si mai scumpa a masinii apare pe piata dupa 1-2 ani de la lansarea modelului initial.

Link to comment
Share on other sites

In momentul in care producatorul masinii "softeaza" unitate de control (ECU) acesta trebuie sa faca anumite compromisuri din motive precum:

 

-diferentele de calitate intre combustibili din diverse tari

-emisiile poluante generate de combustibilul de proasta calitate

-depasirea intervalelor de service

-factorii de vreme (caldura si temperatura scazuta extreme)

-valorile emisiilor poluante pentru fiecare tara

-motive financiare cum ar fi taxele anuale si de asigurari.In anumite tari precum Franta, taxele anuale si de asigurari depind de puterea motorului

-Marketing. De obicei o versiune mai puternica si mai scumpa a masinii apare pe piata dupa 1-2 ani de la lansarea modelului initial.

 

1.Aberatie.Orice soft trebuie sa tina cont de cifra octanica a benzinei pentru a impiedica detonatiile.

2.La fel.Emisiile nu apar datorita diferentelor dintre combustibili ci datorita softului, lipsei sondei lambda, a catalizatorului, EGR-ul infundat.

3.Nu are treaba depasirea intervalului de service cu softul de la injectie.

4.Orice soft de calitate trebuie sa compenseze pentru temperaturi extreme, numai un soft facut pe genunchi nu poate realiza asta.

5.In California exista cele mai dure restrictii in privinta emisiilor, cu toate astea exista ciptuneri care ofera soft aprobat.Iar aberezi.

6.Vorbe.

7.Apar o gramada de schimbari cand se intampla asta, nu se schimba numai softul.

Link to comment
Share on other sites

In momentul in care producatorul masinii "softeaza" unitate de control (ECU) acesta trebuie sa faca anumite compromisuri din motive precum:

 

-diferentele de calitate intre combustibili din diverse tari

-emisiile poluante generate de combustibilul de proasta calitate

-depasirea intervalelor de service

-factorii de vreme (caldura si temperatura scazuta extreme)

-valorile emisiilor poluante pentru fiecare tara

-motive financiare cum ar fi taxele anuale si de asigurari.In anumite tari precum Franta, taxele anuale si de asigurari depind de puterea motorului

-Marketing. De obicei o versiune mai puternica si mai scumpa a masinii apare pe piata dupa 1-2 ani de la lansarea modelului initial.

 

1.Aberatie.Orice soft trebuie sa tina cont de cifra octanica a benzinei pentru a impiedica detonatiile.

2.La fel.Emisiile nu apar datorita diferentelor dintre combustibili ci datorita softului, lipsei sondei lambda, a catalizatorului, EGR-ul infundat.

3.Nu are treaba depasirea intervalului de service cu softul de la injectie.

4.Orice soft de calitate trebuie sa compenseze pentru temperaturi extreme, numai un soft facut pe genunchi nu poate realiza asta.

5.In California exista cele mai dure restrictii in privinta emisiilor, cu toate astea exista ciptuneri care ofera soft aprobat.Iar aberezi.

6.Vorbe.

7.Apar o gramada de schimbari cand se intampla asta, nu se schimba numai softul.

 

in fiecare post ii dai cu firma in cap :) cum agata si el ceva cum ii strici lipeala :lol: :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca observa cineva lucru asta , sunt cativa pe aici care sunt anti "320i e36". De ce oare?? :) , poate incurc pe cineva cu preturile mele..... Cine stie...

 

 

eu sunt ANTIresoftare dupa cum sti si problema legata la masina mea

 

daca era necesara marirea puterii se facea din fabrica nu de prosti nu au facut aia softul cu puterea respectiva

 

voi cu softul sincer ce am observat duceti masina in limite si ii scurtati viata

 

deci faca vrei sfatul meu pentru resoftare primesti un NU FA ASTA

 

dupa experienta neplacuta o axa cu came rupta si 3 turbine schimbate pe o masina m'am lecuit ca sa zic asa

 

da stiu faza cu "oferim garantie" dar la ce?

 

trage o concluzie singur

 

"320i e36" stiu ca tu vrei sa iti faci vanzare dar :lol: nu ametii oamenii spunele adevarul si daca ei tot vor sa faca atunci e ok

Link to comment
Share on other sites

Sa nu confundam softul pe care l-ai avut tu pe masina care iti crestea puterea de la 218cai la 278cai si de la 500nm la 640nm cu ce ofer eu, eu ti-as fi facut la 260 cai si 480nm (cuplu ti-a zapacit cutia). Apropo la ce firma a fost resoftata masina ta?

 

ps: resoftarea trebuie facute cu limita, daca vrem mai mult si mai mult nu e benefic decat pe moment. Apropo sa sti ca foarte mult conteaza cum se ajunge la puterea dorita (adica ce se modifica in soft sa se ajunga la puterea dorita ca daca se modifica doar presiunea in turbo si debitul de combustibil...).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

si eu am facut o resoftare cu 320i e36 si masina se comporta bine, sper sa nu am si eu softul pomenit in 6 aug 2009, dar sunt multumit de rezultat, si nu am avut pana acum probleme cu ea.

deci, bazat pe experienta si am vreo 9 sau 10 luni cu ea resoftata si este okay, pretul a fost bun, deci recomand, total dezinteresat. Recunosc ca am fost si eu putin circumspect la inceput, am avut o groaza de intrebari, dar acum dupa timpul scurs si starea actuala a masini, pot spune ca este okay.

Link to comment
Share on other sites

eu am facut resoftare la 320d e46 si nu la e36 si la alt amic cu o mare firma de tuning,rezultatul 180cp si 400Nm

 

in concluzie ff multumit,masina trage mult mai bine,urca in ture f frumos,nu simte pornirea Ac-ului,in ciuda faptului ca am anvelope 235 pe 17 spate rupe aderenta destul de repede

 

iar daca mergi finut,consumul scade

 

LE si eu stiu pe cineva care a dus un tdi de 105cp la 160cp si 10k km a schimbat o turbina si doua ambreaje

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

si eu cred ca marind puterea unele componente pot ceda, dar daca mergi frumos, fara excese repetate si prelungite, masina si componentele ei vor suporta modificarile de putere, daca sunt facute bine si in parametrii decenti.

marirea de putere de la 105 cp la 160 cp a insemnat o crestere de peste 50%, iar la mine a fost de 23%, deci parametrii normali, zic eu.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu confundam softul pe care l-ai avut tu pe masina care iti crestea puterea de la 218cai la 278cai si de la 500nm la 640nm cu ce ofer eu, eu ti-as fi facut la 260 cai si 480nm (cuplu ti-a zapacit cutia). Apropo la ce firma a fost resoftata masina ta?

 

ps: resoftarea trebuie facute cu limita, daca vrem mai mult si mai mult nu e benefic decat pe moment. Apropo sa sti ca foarte mult conteaza cum se ajunge la puterea dorita (adica ce se modifica in soft sa se ajunga la puterea dorita ca daca se modifica doar presiunea in turbo si debitul de combustibil...).

 

corect e ca si cum ai spune ca orice strop de alcool iti face rau... daca bei cu moderatie te simti ff ok...daca depasesti limita nu e bine... conteaza F F F mult unde iti faci softul...

Link to comment
Share on other sites

Eu am un 120d E87 2006 , i-am facut resoftare cu un plus de putere de aprox. 25% , am acum aprx. 195-200cp si 400nm . Acceleratia cornometrata pe bord este de 7.6 sec 0-100 . Efectul cel mai placut este ca am cuplu mai mare de la turatie mai joasa si plaja de cuplu este expolziva nu mai este liniara . Consumul a scazut cu 1L la un stil de mers normal iar la mers sportiv a crescut cu 1L . Din punct de vedere al fiabilitatii scazi viata turbinei , dar daca o protejezi (o racesti / incalzesti) si nu chiar cox tot timpul nu o sa ai probleme . Eu sunt pro resoftare .
Link to comment
Share on other sites

Eu am un 120d E87 2006 , i-am facut resoftare cu un plus de putere de aprox. 25% , am acum aprx. 195-200cp si 400nm . Acceleratia cornometrata pe bord este de 7.6 sec 0-100 . Efectul cel mai placut este ca am cuplu mai mare de la turatie mai joasa si plaja de cuplu este expolziva nu mai este liniara . Consumul a scazut cu 1L la un stil de mers normal iar la mers sportiv a crescut cu 1L . Din punct de vedere al fiabilitatii scazi viata turbinei , dar daca o protejezi (o racesti / incalzesti) si nu chiar cox tot timpul nu o sa ai probleme . Eu sunt pro resoftare .

 

si o sa iti pice ambreiaj/volanta mai repede...e normal sunt forte mai mari...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.