Jump to content

diferential antiblocant destept sau CUTIE VITEZE M?


optimus

Recommended Posts

salut detin un bmw e36 318 .din 1992 seria WBACA31030EG92106.problema e de fapt nu e problema:) masina trage de rupe in primele 3 trepte de viteza apoi se cam inmoaie .am o mare curiozitete ,ptr ca am facut liniute cu masini mai puternice pe care le-am dovedit si mia picat fata cand am vazut ce poate bestia printe victime se inumara :vectrab motor 2000, bmw e36 318is :320,si un 325 care ma lasat cu distanta intre masini de 1 metru;bmw e 46 1,9 benzina care lam ars serios,ww vento 1,8 model 1994:ww pasat an 2004 1,9 tdi :alfa romeo 152 cu motor de 1,8 twin spark ,mai sunt cateva dar cred ca e de ajuns. E POSIBIL CA MASINA SA AIBE CEVA LA CUTIE?STIE CINEVA SAU VREUN DIFERENTIAL MAI SOFISTICAT DACA STIE CINEVA DESPRE CE E VORBA CA P MINE MA DAT P SPATE
Link to comment
Share on other sites

:)) tare, n-are ce rapoarte scurte sa aibe, 3:45... mai sus n-am vazut.

poate nu mai ai motoru ala sub capota...

 

 

cu vectra b 1.8 116 cai m-am dat eu cu 318i e46 143 de cai, nu puteam ajunge inaintea opelului in veci.

Deci mi se pare imposibil sa faci un vectra b cu motorul ala.

 

Sa nu mai zic si de passat

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

nush e posibil chiar nu stiu eu lam cumparat am testat 4 e36 318 dar acesta tragea cel mai tare si lam luat iam schimbat un senjor la abs si ata nici ulei nu i-loam schimbat nici nu stiu ce firma sunt bujile ptr ca nu au mai vrut astia sa mio dea e2
Link to comment
Share on other sites

pai citeste atent am zis ca masina trage tare in treapta 1,2,3 .. in treapata 4,5 cand am aproape 120-130 trage dar nu asa de speriat .viteza maxima a fost 190 pe autostrata mau mult nu mergea

 

ma gandeam ca poate in seria caroserie da vreo informatie despre grup sau cutia de viteze

Link to comment
Share on other sites

Pai ai diferential scurt, de aia trage asa. Sigur un IS se duce peste 200km/h. Poti cere pe forum de la colegi care au IS ce viteza au pe bord intr-o anumita treapta si ce turatie. Daca motorul e la fel cu cel de pe 518i E34, acolo exista un diferential mai scurt de 3.46, unul de 4.27. Poate ai asa ceva pe masina.

Acum am vazut ca ai 318i, simplu. Cere de la colegi care au aceeasi masina cu a ta o parere despre ce le arata bordul. Ar trebui sa-ti arate o viteza mai mica decat a lor, daca ai diff scurt.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut o presupunere, ca motorul de pe E34 sa fie la fel cu cel de pe E36 si atunci s-ar potrivi diferentialele. Cum pe E34 518i au fost 2 diferentiale, 3.46 si 4.27 am banuit ca ai putea avea diferentialul mai scurt pe masina. Raportul diferentialului apare pe carcasa, e cel mai sigur asa pt ca dupa seria masinii nu poti fi sigur ca ai pe masina in momentul de fata tot ce a avut ea cand a iesit din fabrica. O metoda grosiera ti-am dat-o mai sus, cea in care poti face comparatie cu o masina la fel, sa afli ce viteza are fiecare masina intr-o anumita treapta si la o anumita turatie a motorului. Spor!
Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca are auto blocant p ea sau diferential scurt.maine o sa ma bag sub masina si vad daca are vreun cod pe cutie sau grup,mi-ae di de ajutor daca ar avea cineva niste poze sa imi fac ideie unde sa caut

alex_maniac

[optimus: Esti sigur ca ai autoblocant si nu un diferential normal, scurt?

 

care ar fi diferenta intre ele?

Edited by optimus
Link to comment
Share on other sites

pai am aflat cum se verifica daca e blocabil sau nu.dar intrebarea mea era daca ma ajuta mai mult unul autoblocabil sa demarez decat celalant? din cate am vazut codul ala e exact la flansa planetrei nu? dar cudu e scris in asa fel incat sa se vada daca ma bag sub masina sau va trebui sa dau grupu jos
Link to comment
Share on other sites

Pe carcasa diferentialului, nu pe cutie. Gasesti stantat un nr si eventual S de la autoblocant sau o tablita din aluminiu prinsa intr-un surub tot pe carcasa cu cele 2 informatii, raportul si un S daca e blocant.

Te ajuta la demaraj pt ca nu mai invarti o roata aiurea, invart amandoua odata si imping masina mai bine. Codul se vede pe carcasa, in partea de jos. Se poate vedea fara probleme cand te uiti pe rampa la masina.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Pe carcasa diferentialului, nu pe cutie. Gasesti stantat un nr si eventual S de la autoblocant sau o tablita din aluminiu prinsa intr-un surub tot pe carcasa cu cele 2 informatii, raportul si un S daca e blocant.

Te ajuta la demaraj pt ca nu mai invarti o roata aiurea, invart amandoua odata si imping masina mai bine. Codul se vede pe carcasa, in partea de jos. Se poate vedea fara probleme cand te uiti pe rampa la masina.

AHA AM INTELES DESPRE CE VORBA MAINE O SA MA UIT SI RUP MISTERUL AM AFLAT CUM SA BAG SI POZE ::)

post-23196-1249843812_thumb.jpg

post-23196-1249844377_thumb.jpg

post-23196-1249844414_thumb.jpg

Edited by optimus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.