Jump to content

martor ulei aprins


TZZ

Recommended Posts

salutare

am constat ca atunci cand opresc motoru ramane becul de ulei aprins galben...in mers nici un fel de problema trage bine nu se aprinde nimic,,si nici cand opresc motorul nu se aprinde de fiecare data iar daca pun iar contactu si il iau se stinge...la nivel mam uitat dar era masina putin inclinata si da dadea pe minim ....sa fie doar asta sau senzor ceva ?

 

ms mult

Link to comment
Share on other sites

nu, este berlina dece tu in ce zona stai

 

 

e un e46 cu TZZ la nr in rond la Vacaresti(adica vecin cu mine ) :)

am completat sper sa fie ok daca este senzorul cum sta treaba cu schimbatu este greu de inlocuit ? si cam cat este stii

Link to comment
Share on other sites

nu, este berlina dece tu in ce zona stai

 

 

e un e46 cu TZZ la nr in rond la Vacaresti(adica vecin cu mine ) :)

am completat sper sa fie ok daca este senzorul cum sta treaba cu schimbatu este greu de inlocuit ? si cam cat este stii

 

In jur de 100 eur, se schimba f usor doar ca am impresia ca o sa curga uleiul din baie, ar fi indicat sa-l schimbi cand schimbi si uleiul.

Link to comment
Share on other sites

nu, este berlina dece tu in ce zona stai

 

 

e un e46 cu TZZ la nr in rond la Vacaresti(adica vecin cu mine ) :)

am completat sper sa fie ok daca este senzorul cum sta treaba cu schimbatu este greu de inlocuit ? si cam cat este stii

 

In jur de 100 eur, se schimba f usor doar ca am impresia ca o sa curga uleiul din baie, ar fi indicat sa-l schimbi cand schimbi si uleiul.

ok ms mult

Link to comment
Share on other sites

si eu am avut ieri probleme cu masina tot asa mi sa aprins martorul de la ulei... si tremura masina la relati , ... am vorbit cu MAS si mia spus sa completez... dar tot tremura cand am ajuns acasa am lasat masina in pace sa se raceasca motorul si vad ca acum nu mai face urat... dar tremuratul nu stiu de la ce era imi poate spune si mie cineva ce putea sa aiba?
Link to comment
Share on other sites

salutare

am constat ca atunci cand opresc motoru ramane becul de ulei aprins galben...in mers nici un fel de problema trage bine nu se aprinde nimic,,si nici cand opresc motorul nu se aprinde de fiecare data iar daca pun iar contactu si il iau se stinge...la nivel mam uitat dar era masina putin inclinata si da dadea pe minim ....sa fie doar asta sau senzor ceva ?

 

ms mult

 

bec aprins "galben" = nivel scazut de ulei sau senzor de nivel defect (daca ai nivel corect)

Link to comment
Share on other sites

sau ulei prost

 

de unde ai scos-o si p'asta colegu'?

Ulei prost duce la "rosu" din start (presiune probabil)...Ai impresia ca senzorul ala care aprinde becul face analize chimice si decide daca e prost uleiul sau bun?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

La mine s-a manifestat asa : nivelul era la minim, iar cand opream motorul ramanea aprins becul galben cam 10-20 de secunde.. nu am completat pt ca eram plecat din tara si nu am stiut ce ulei avea masina si am inteles ca daca bagi alt ulei face spume. Am ajuns acasa dupa vreo 700 km fara sa completez in ideea ca schimb uleiul. Cand am plecat spre service s-a aprins becul galben in mers. Am schimbat uleiul si nu am mai avut prebleme. Ideea este ca intai se aprinde dupa ce iei contactul iar apoi se aprinde in mers daca nu completezi. Cel putin asa a fost la mine. Bafta.
Link to comment
Share on other sites

La mine s-a manifestat asa : nivelul era la minim, iar cand opream motorul ramanea aprins becul galben cam 10-20 de secunde.. nu am completat pt ca eram plecat din tara si nu am stiut ce ulei avea masina si am inteles ca daca bagi alt ulei face spume. Am ajuns acasa dupa vreo 700 km fara sa completez in ideea ca schimb uleiul. Cand am plecat spre service s-a aprins becul galben in mers. Am schimbat uleiul si nu am mai avut prebleme. Ideea este ca intai se aprinde dupa ce iei contactul iar apoi se aprinde in mers daca nu completezi. Cel putin asa a fost la mine. Bafta.

 

sunt cazuri si cazuri...

Oricum ce s-a intamplat la tine confirma ipoteza cu nivelul scazut avertizat prin culoarea galbena.

Acum cred ca nu mai ai astfel de probleme.

Link to comment
Share on other sites

La mine s-a manifestat asa : nivelul era la minim, iar cand opream motorul ramanea aprins becul galben cam 10-20 de secunde.. nu am completat pt ca eram plecat din tara si nu am stiut ce ulei avea masina si am inteles ca daca bagi alt ulei face spume. Am ajuns acasa dupa vreo 700 km fara sa completez in ideea ca schimb uleiul. Cand am plecat spre service s-a aprins becul galben in mers. Am schimbat uleiul si nu am mai avut prebleme. Ideea este ca intai se aprinde dupa ce iei contactul iar apoi se aprinde in mers daca nu completezi. Cel putin asa a fost la mine. Bafta.

 

sunt cazuri si cazuri...

Oricum ce s-a intamplat la tine confirma ipoteza cu nivelul scazut avertizat prin culoarea galbena.

Acum cred ca nu mai ai astfel de probleme.

Nu mai sunt probleme de cand am schimbat uleiul

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.