Jump to content

Intrebare seria 7 E38


tiggernlg

Recommended Posts

Salutare.

Am si eu o intrebare ca nu prea am inteles din posturile unora.

Vreau sa-mi achizitionez un seria 7 E38 pana in 2001. E' boala mea, tot visez la ea, imi place clasicul.

Acuma am tot inteles ca este mare p[roblema cu motoarele din Nikasil. Ok, pana la urma intre ce ani s-au fabricat astea cu probleme, toate fabricate in acea perioada au probleme din astea?

A doua intrebare ar fi. diesel sau benzina ? Din cate stiu, BMW nu a fabricat motoare bune diesel in acea perioada, as aca ma gandesc la un 728 sau 735.

Astept niste pareri, eventual sugestii.

 

Multumesc mult,

 

Cu respect

 

Alex,

Link to comment
Share on other sites

S-a discutat de NENUMARATE ori pe forum. Nu ar fi rau sa dai un search inainte de a deschide un nou topic, prea multe topicuri pe aceeasi tema complica gasirea informatiilor dorite.

 

Aici gasesti un articol despre problema nikasil. In cazul E38 este vorba de motoarele M60 produse intre anii 1992-1995.

 

Oricum, evita 728, este submotorizat.

Link to comment
Share on other sites

In link-ul pe care ti l-am dat gasesti raspunsul de care ai nevoie. Trebuie sa verifici seria motorului si sa o compari cu seriile de mai jos:

 

M60B30:

1 725 970 - Nikasil

1 741 212 - Nikasil

1 745 871 - Alusil

 

M60B40:

1 725 963 - Nikasil

1 742 998 - Nikasil

1 745 872 - Alusil

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca mai exista motoare cu bloc nikasil.

 

 

nu mai exsita probabil la modelele noi, insa eu nu vb de un model nou, vb de un model anterior.

 

 

Multumesc mult pt. raspunsuri.

Pana la urma, imi printez cifrele alea si verific seria motorului sa nu corespunda cu alea.

 

Si in al doilea rand am inteles sa ma feresc de 728 ca este slab motorizat. Acuma ma gandesc ca un 730 sau 735, ar consuma si mai putin decat un 728, fiind caroseria grea.

 

o seara buna baieti.

Link to comment
Share on other sites

Din '98 de fapt dar nu mai retin luna exacta.

 

Nu cred ca mai exista motoare cu bloc nikasil.

 

Mai exista unele reparate dar sunt relativ putine.

 

S-au reparat multe montand camasi.Ma rog, pentru unii si asta inseamna reparatie.

 

 

Problema e ca nu stii care sunt alea "reparate" si cand te duci in germania dupa masina, nu stai sa verifici blocu' din ce aliaj este facut.

Cel mai bine, ai codu' de motor, daca este din ala pleci si cu asta basta.

Link to comment
Share on other sites

Un E39/E38 mai vechi de '98 este oricum de evitat.

Iar la E38 nici nu ai nevoie de mari cunostinte, pur si simplu eviti motorul M60 si M52-ul de 2.8 litri care oricum nu trage.

 

S-au reparat multe montand camasi.Ma rog, pentru unii si asta inseamna reparatie.

 

De mantuiala, asa e. :)

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca de evitat E-urile sub 98 si Diesel ( te mananca la revizie)....E38 urile cele mai bune is 735I, IL motor M62...te manaca la buzunare la benzina si impozit dar macar nu la piese si bataie de cap cand apar problemele.....................

 

Impozitul nu ar fi o problema, pentru ca oricum inmatriculez pe BG, am firma acolo. Consumul insa m-ar deranja, avand in vedere ca stau langa Bucuresti si zilnic fac cel putin 80 km. Daca ar fi undeva in jur de 13-14 consumul in oras, ar fi ideal. Deci pana la urma cele mai reusite motoare raman alea de 3.5, dupa'98.

Multumesc mult de raspuns

Link to comment
Share on other sites

Peste 120 KW ai de platit impozit 1500/an euro , fiind considerata masina de lux. Nu mai are importanta daca ai motor de 2.8 sau 3L pt ca amandoua depasesc acest prag. La toti va trebuiesc motoare de 4- 5L 500 cp, dar se uita amanunte importante, consumul & impozitul moment in care va treziti la realitate si va cautati motoare de mic litraj ( eventual cu instalatie de gaz)

Nu stiu care sunt motivele sau criteriile de baza pt care sustineti sus si tare ca 728 sunt submotorizate, dar 725d, 730d, 7-er trebuie sa aiba minim 300cp, sau care sunt standardele minime pt a nu fi considerate submotorizate? 200 cp 250,300 ? sau ca nu atinge 100km/h in mai putin de 6 s. As dori un raspuns pertinent de la cineva care intradevar se pricepe si cu ceva argumente. Sunt convins ca multi au auzit aceasta afirmatie si ei au reluat/o doar pt ca au auzit/o de la unu' altul de pe forum sau la un gratar duminica la padure.

 

Cel putin 728 are 10cp/100kg, cate bmw-uri din ele au sub acest prag, ele sunt considerate submotorizate? adica peste 70% din ele sunt submotorizate?? ce sa mai vb de seria 3

Link to comment
Share on other sites

Peste 120 KW ai de platit impozit 1500/an euro , fiind considerata masina de lux. Nu mai are importanta daca ai motor de 2.8 sau 3L pt ca amandoua depasesc acest prag. La toti va trebuiesc motoare de 4- 5L 500 cp, dar se uita amanunte importante, consumul & impozitul moment in care va treziti la realitate si va cautati motoare de mic litraj ( eventual cu instalatie de gaz)

Nu stiu care sunt motivele sau criteriile de baza pt care sustineti sus si tare ca 728 sunt submotorizate, dar 725d, 730d, 7-er trebuie sa aiba minim 300cp, sau care sunt standardele minime pt a nu fi considerate submotorizate? 200 cp 250,300 ? sau ca nu atinge 100km/h in mai putin de 6 s. As dori un raspuns pertinent de la cineva care intradevar se pricepe si cu ceva argumente. Sunt convins ca multi au auzit aceasta afirmatie si ei au reluat/o doar pt ca au auzit/o de la unu' altul de pe forum sau la un gratar duminica la padure.

 

Cel putin 728 are 10cp/100kg, cate bmw-uri din ele au sub acest prag, ele sunt considerate submotorizate? adica peste 70% din ele sunt submotorizate?? ce sa mai vb de seria 3

 

 

Ai de platit in jur de 2000 mii si ceva de euro daca mashina depaseste 120kw ( acum), incepand cu ianuarie 2009, o sa dispara taxa asta. Vb de bulgari.

Pe urma ne trebuie motor de 3.5 l sau 4.0 l, pentru ajutorul care ti'l ofera motoru ala in trafic. Depasiri, etc. Eu nu am spus ca este slab motorizat 728, insa cei de aici au spus asta. Eu vreau un motor care sa nu fie obraznic la consum si sa traga, nu sa stau 1 minut in depasirea unui camion.

Link to comment
Share on other sites

La ce trebuie sa ofere o masina din clasa lux si la cat de grea este masina, motorul de pe 728 cu cei 190 cp ai sai este o gluma. Dovada ca in prezent cea mai slaba motorizare de pe seria 7 ofera 245 cp.

Cand te orientezi spre seria 7 te orientezi pe confort si imagine. Confort inseamna, pe langa aspectul interior si confortul pe care-l ofera masina in trafic, sa nu stai incordat cand vrei sa faci o depasire.

Link to comment
Share on other sites

La ce trebuie sa ofere o masina din clasa lux si la cat de grea este masina, motorul de pe 728 cu cei 190 cp ai sai este o gluma. Dovada ca in prezent cea mai slaba motorizare de pe seria 7 ofera 245 cp.

Cand te orientezi spre seria 7 te orientezi pe confort si imagine. Confort inseamna, pe langa aspectul interior si confortul pe care-l ofera masina in trafic, sa nu stai incordat cand vrei sa faci o depasire.

 

 

total de acord .

Link to comment
Share on other sites

Comparativ cu modelele actuale ( dif. este doar de 10 ani) ai dreptate, dar asa cum arata sondajele cea mai populara masina este e46 , seria 3 este privita ca un model sportiv , seria 7 nu exprima atita sportivitate ca si un seria 3, dar la acele depasiri incordate la care va refereati cred ca un 728 de 193cp si un cuplu de 280 face fata cu mult mai bine in comparatie cu orice e46 ( sa spunem 90%din ele ) daca pe acest criteriu a-ti stabilit ca este submotorizata inseamna ca e 46 este doar masina pt rodaj si acomodare?! ...urita comparatie la 2 masini din clase diferite, dar vroiam sa subliniez ca asa submotorizata este mult peste majoritatea bmw-urilor care circula pe strazile noastre si ca atare cam tot ce nu egaleaza cel putin performantele unui e38 de 2.8L trebuie sa deduc ca sunt glume submotorizate... si majorititatea posesorilor sint incordati cand au cite un tir in fata.

 

 

@tiggernlg 728 este cel mai economicbenzinar de la e38.

 

 

e38 728 i ("99) |________________|e38 735i ('99)

Power PS (kW) : 193(142)/5300 |_______________| Power PS (kW) : 235(173)/5700

Torque : 280/3950 |________________| Torque : 320/3300

Dispersial 0-100 km/h : 8,6 |_________________| Dispersial 0-100 km/h : 7,6

Max speed : 227 |_________________| Max speed : 244

Cost of fuel 100 km : 9 |_________________| Cost of fuel 100 km : 10,2 ( aici cred ca este doar consumul combinat)

(sursa http://carinfo.autold.com)

 

 

merita un 3,5 daca-l poti inmatricula pe BG, (pt Bucuresti este un alt consum decit ce da cartea, chiar daca ai 2.8 sau 3.5L diferenta nu este prea mare)

 

Viteze medii orare

 

BucureÂşti 4 km/h

Sibiu 12 km/h

Cluj 13,2 km/h

Londra (Marea Britanie) 19 km/h

Berlin (Germania) 24 km/h

VarÂşovia (Polonia) 26 km/h

 

@ Paul

Eu cel putin cand mi-am luat masina, nu imaginea m-a interesat sau impresiile vecinilor sau celorlalti participanti din trafic, pt mine in primul rind conteaza siguranta ( a mea si familiei) si confortul si mai ales spatiul pe care-l ofera, nu am luat-o pt a da fum la stopuri sau sicanari in trafic nici nu trec prin statii cu viteza redusa si geamurile deschise cu wooferul bubuind, nu parchez in fata cafenelei/terasei ( doar fortuit ) in general si pe scurt nu fac pe cocalaru' , Este gresit sa judeci omul doar dupa ce masina conduce sau sa-l blamezi. Din nefericire sunt destui care au jiip-uri si a6 luate in rate sau leasing si stau cu chirie in cine stie ce maghernita, asa ca daca vrei sa faci "imagine" cam rabzi foame. Ca sa-ti creezi o imagine si sa fi apreciat un om trebuie stie sa pretuiasca si sa valorifice foarte bine timpul, informatiile si banii nici decum cele sugerate de tine.

 

 

Pt ca este cea mai mica motorizare ( benzinar) la e38 la vremea ei nu cred ca era considerata gluma submotorizata si comparatia cu actualul model este cam deplasata ( este o diferenta de vreo 9-10 ani in care motoarele au suferit transformari importante) si sa nu uitam care este media km/h in România.

Link to comment
Share on other sites

Comparativ cu modelele actuale ( dif. este doar de 10 ani) ai dreptate, dar asa cum arata sondajele cea mai populara masina este e46 , seria 3 este privita ca un model sportiv , seria 7 nu exprima atita sportivitate ca si un seria 3, dar la acele depasiri incordate la care va refereati cred ca un 728 de 193cp si un cuplu de 280 face fata cu mult mai bine in comparatie cu orice e46 ( sa spunem 90%din ele ) daca pe acest criteriu a-ti stabilit ca este submotorizata inseamna ca e 46 este doar masina pt rodaj si acomodare?! ...urita comparatie la 2 masini din clase diferite, dar vroiam sa subliniez ca asa submotorizata este mult peste majoritatea bmw-urilor care circula pe strazile noastre si ca atare cam tot ce nu egaleaza cel putin performantele unui e38 de 2.8L trebuie sa deduc ca sunt glume submotorizate... si majorititatea posesorilor sint incordati cand au cite un tir in fata.

 

 

@tiggernlg 728 este cel mai economicbenzinar de la e38.

 

 

e38 728 i ("99) |________________|e38 735i ('99)

Power PS (kW) : 193(142)/5300 |_______________| Power PS (kW) : 235(173)/5700

Torque : 280/3950 |________________| Torque : 320/3300

Dispersial 0-100 km/h : 8,6 |_________________| Dispersial 0-100 km/h : 7,6

Max speed : 227 |_________________| Max speed : 244

Cost of fuel 100 km : 9 |_________________| Cost of fuel 100 km : 10,2 ( aici cred ca este doar consumul combinat)

(sursa http://carinfo.autold.com)

 

 

merita un 3,5 daca-l poti inmatricula pe BG, (pt Bucuresti este un alt consum decit ce da cartea, chiar daca ai 2.8 sau 3.5L diferenta nu este prea mare)

 

Viteze medii orare

 

BucureÂşti 4 km/h

Sibiu 12 km/h

Cluj 13,2 km/h

Londra (Marea Britanie) 19 km/h

Berlin (Germania) 24 km/h

VarÂşovia (Polonia) 26 km/h

 

@ Paul

Eu cel putin cand mi-am luat masina, nu imaginea m-a interesat sau impresiile vecinilor sau celorlalti participanti din trafic, pt mine in primul rind conteaza siguranta ( a mea si familiei) si confortul si mai ales spatiul pe care-l ofera, nu am luat-o pt a da fum la stopuri sau sicanari in trafic nici nu trec prin statii cu viteza redusa si geamurile deschise cu wooferul bubuind, nu parchez in fata cafenelei/terasei ( doar fortuit ) in general si pe scurt nu fac pe cocalaru' , Este gresit sa judeci omul doar dupa ce masina conduce sau sa-l blamezi. Din nefericire sunt destui care au jiip-uri si a6 luate in rate sau leasing si stau cu chirie in cine stie ce maghernita, asa ca daca vrei sa faci "imagine" cam rabzi foame. Ca sa-ti creezi o imagine si sa fi apreciat un om trebuie stie sa pretuiasca si sa valorifice foarte bine timpul, informatiile si banii nici decum cele sugerate de tine.

 

 

Pt ca este cea mai mica motorizare ( benzinar) la e38 la vremea ei nu cred ca era considerata gluma submotorizata si comparatia cu actualul model este cam deplasata ( este o diferenta de vreo 9-10 ani in care motoarele au suferit transformari importante) si sa nu uitam care este media km/h in România.

 

 

 

iti multumesc pentru raspuns. Este raspunsul pe care il tot asteptam. Ai subliniat foarte bine ascpectul protectiei. Eu am avut un 525 din 2001 si am adormit la volan pe autostrada in Ungaria. 160km/h, pilot automat si m-am dus in parapeti etc sant........etc. Nu am avut nici macar o zgarietura. Masina cu 3 roti rupte nu s-a rasturnat nimic. Corect, ai siguranta ta si a familiei intr-o masina mare.

Total de acord cu tine si cu cei care fac leasing la masini scumpe si stau in maghernite, cunosc si eu cazuri din astea, insa nu ai ce sa le faci. Daca le spui de un E38, imediat iti va raspounde ca este vechitura. Vechitura aia imi place la nebunie si nici nu sunt invidios pe altii care au mai noua. Am un business care imi merge si mi-as putea permite un leasing la una noua, insa nu-i vad rostul. Dai zeci de mii de euro pe ea, pt. ca anu urmator sa scada ca dreaq de mult.

 

Am facut deja alegerea, in maxim 2 sapt. ma duc sa-mi iau 735.

 

Multumesc inca o data pt. rsp tau.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Un E39/E38 mai vechi de '98 este oricum de evitat.

Iar la E38 nici nu ai nevoie de mari cunostinte, pur si simplu eviti motorul M60 si M52-ul de 2.8 litri care oricum nu trage.

 

S-au reparat multe montand camasi.Ma rog, pentru unii si asta inseamna reparatie.

 

De mantuiala, asa e. :)

 

 

E 39 nu a repetat greseala cu Nikasil, deci atentie la modelele pre '96

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.