Jump to content

Se potrivesc triplele de la E90 facelift(2008) la un E90 din 2006-2007?


tnk

Recommended Posts

Salut, asa cum sugerereaza si topicul, as fi interesat sa-mi pun pe E90-ul meu din 2006, triple de E90 cu facelift2008....care mi se par mult mai dragute. Acum la prima vedere nustiu daca s-ar potrivi pentru ca par putin diferite la forma...dar totusi intreb ....poate stie cineva exact daca se potrivesc sau nu.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

E clar,incep "tiganelile" si improvizatiile si pe E90 acum! :)

 

THX-1, nu sunt tiganeli doar ca imi place foarte mult noul spate de la 3-ul cu facelift....si nu prea ma incanta spatele de la 3-ul de dinainte. Eu cred ca este un plus la design nicidecum tiganeala....nu te grabi sa judeci!

Link to comment
Share on other sites

E clar,incep "tiganelile" si improvizatiile si pe E90 acum! :)

chiar asa unde vezi tiganie in asta,este punctul slab la un e90 spatele,probabil de asta a si fost modificat

 

Lasa masina asa cum e,o sa arate ca naiba,un fel de corcitura intre vechi si nou. Pune-ti un set de black line(OEM) si ai rezolvat problema.

 

 

http://forum.e90fanatics.com/attachments/e...es-dsc00009.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sau asa ceva, depinde de gusturi.

cat te-au costat ?

 

ot: nu merita investitia si asa e90 se vinde la preturi de e46 anul trecut....

 

mmm, n-as zice ca o sa-l vand greu sau la pret mic pentru ca e un 330 xd(231CP/500NM) (navigatie,piele,bixenon,cutie automata, jante 18", leduri in portiere, PDC,incalzire stationara, trapa electrica, volans port in 3 spite cu comenzi, full electric, ornamente exterioare portiere cromate), fabricat 11/2006 si are 60.000km!

Link to comment
Share on other sites

Sau asa ceva, depinde de gusturi.

cat te-au costat ?

 

ot: nu merita investitia si asa e90 se vinde la preturi de e46 anul trecut....

 

mmm, n-as zice ca o sa-l vand greu sau la pret mic pentru ca e un 330 xd(231CP/500NM) (navigatie,piele,bixenon,cutie automata, jante 18", leduri in portiere, PDC,incalzire stationara, trapa electrica, volans port in 3 spite cu comenzi, full electric, ornamente exterioare portiere cromate), fabricat 11/2006 si are 60.000km!

 

 

o sa fac azi niste poze si o sa le uploadez mai tz!

Link to comment
Share on other sites

De ce nu-ti plac? Mie mi se par chiar ok. In fond noile stopuri intra in trend-ul nou al constructorilor de a pune led-uri. Pare ceva mai elegant cu noile stopuri, dar si cele pe care le ai sunt ok. Costurile de schimb mi se par nejustificat de mari in comparatie cu rezultatul obtinut!
Link to comment
Share on other sites

De ce nu-ti plac? Mie mi se par chiar ok. In fond noile stopuri intra in trend-ul nou al constructorilor de a pune led-uri. Pare ceva mai elegant cu noile stopuri, dar si cele pe care le ai sunt ok. Costurile de schimb mi se par nejustificat de mari in comparatie cu rezultatul obtinut!

 

intr-adevar costurile nu cred ca justifica rezultatul obtinut!

Link to comment
Share on other sites

Uite ca sa iti faci o idee de diferente:

http://img38.imageshack.us/img38/9691/lift2jpeg.th.jpg

 

LE: Ar fi misto sa apara niste stopuri a.m. gen cele de facelift :).

 

 

da dar in poza ta observi ca stopurile sunt asimterice?...cel din stanga e diferit de cel din dreapta....ma refer la bucatile de pe capota portbagajului!

 

Uite ca sa iti faci o idee de diferente:

http://img38.imageshack.us/img38/9691/lift2jpeg.th.jpg

 

LE: Ar fi misto sa apara niste stopuri a.m. gen cele de facelift :lol:.

 

 

lasand gluma deoparte...pot sa spun ca sunt super noile stopuri....chiar imi plac....si fata e draguta cu semnalizarile pe led. La inceput am vrut sa schimb si botul si spatele sa pun elemente de la cel cu facelift...dar vorba unui coleg de pe forum....rezulatutl nu compenseaza cheltuiala facuta pe modificari+ ca e posibil ca anumite elemente sa nu se potriveasca si sa fie necesare schimbari suplimentare!

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: Atentie! Faceliftul seriei 3 nu s-a limitat doar la adaugarea acestor elemente. Au fost operate o serie de modificari inclusiv la sasiu. Acesta este acum mai rigid, fiind construit din acele oteluri multifaza si avand 5.500 de puncte de sudura speciala , ceea ce a dus la o crestere a rigiditatii caroseriei.

Elementele de design nou utilizate fac o diferenta , dar nu de proportii, in sensul ca folosirea tehnologiei led avantajeaza prin durata de viata fata de becurile normale.

Personal, ma asteptam sa umble si la cutia de viteze automata, sa fie ceva mai rapida, asa cum este la seria 5. Probabil ca ar fi ridicat costurile, nu stiu ce sa spun.

Nu iti face probleme de exclusivitate, in curand vei vedea plina strada de noile modele. Eu unul m-am gandit sa-i pun doar ornamentele alea de crom la geamuri si cam atat. Ii da o nota de eleganta. Daca ma gandeam la capitolul exclusivitate imi luam alta masina (Ssang Yong- hahaha ). Cred!

Edited by Bugy
Link to comment
Share on other sites

:) Atentie! Faceliftul seriei 3 nu s-a limitat doar la adaugarea acestor elemente. Au fost operate o serie de modificari inclusiv la sasiu. Acesta este acum mai rigid, fiind construit din acele oteluri multifaza si avand 5.500 de puncte de sudura speciala , ceea ce a dus la o crestere a rigiditatii caroseriei.

Elementele de design nou utilizate fac o diferenta , dar nu de proportii, in sensul ca folosirea tehnologiei led avantajeaza prin durata de viata fata de becurile normale.

Personal, ma asteptam sa umble si la cutia de viteze automata, sa fie ceva mai rapida, asa cum este la seria 5. Probabil ca ar fi ridicat costurile, nu stiu ce sa spun.

Nu iti face probleme de exclusivitate, in curand vei vedea plina strada de noile modele. Eu unul m-am gandit sa-i pun doar ornamentele alea de crom la geamuri si cam atat. Ii da o nota de eleganta. Daca ma gandeam la capitolul exclusivitate imi luam alta masina (Ssang Yong- hahaha ). Cred!

 

asta cu rigiditatea ma amuza, eu speram s-o faca putin mai "nerigida" ca-mi sar dintii din gura la soselele din romania!

Stii cumva dacaa fost schimbat si softul de la idrive?...parca vazusem o prezentare si mi s-a parut altfel!

Link to comment
Share on other sites

Era vorba de rigidizarea caroseriei si nu a suspensiei, care din punctul meu de vedere e chiar ok. Adevarat, am 205/55/16.

Am inteles ca au umblat si la iDrive, dar nu m-a interesat, ca nu l-am vrut. Si oricum si ala costa vreo 2.000. de euro parca. Daca luam 520dA , venea standar, si la clasa ei se potriveste, dar la seria 3 , cel putin parerea mea subiectiva, nu cred ca se potriveste. E o masina sportiva si e pacat sa nu profiti de asta si sa adaugi tot felul de chestii de genul asta. Am fost la un pas sa iau 520dA, dar dupa ce am condus ambele modele( adica si un 320dA) , mi-a trecut repede.

Si daca iti pui mintea cu lista de optiuni, apai iti configurezi un 320 d si la 50.000. CIP.

Edited by Bugy
Link to comment
Share on other sites

apropo de configurare e90-ul meu a costat nou 43000 euro tva inclus :)

 

cu ce optiuni?

 

Era vorba de rigidizarea caroseriei si nu a suspensiei, care din punctul meu de vedere e chiar ok. Adevarat, am 205/55/16.

Am inteles ca au umblat si la iDrive, dar nu m-a interesat, ca nu l-am vrut. Si oricum si ala costa vreo 2.000. de euro parca. Daca luam 520dA , venea standar, si la clasa ei se potriveste, dar la seria 3 , cel putin parerea mea subiectiva, nu cred ca se potriveste. E o masina sportiva si e pacat sa nu profiti de asta si sa adaugi tot felul de chestii de genul asta. Am fost la un pas sa iau 520dA, dar dupa ce am condus ambele modele( adica si un 320dA) , mi-a trecut repede.

Si daca iti pui mintea cu lista de optiuni, apai iti configurezi un 320 d si la 50.000. CIP.

 

da ai dreptate, scuza-ma am citit prost!

cat despre iDrive consider ca e destul de util si nu ar lua din sportivitate, oricum e chestie de gusturi

Link to comment
Share on other sites

[

da dar in poza ta observi ca stopurile sunt asimterice?...cel din stanga e diferit de cel din dreapta....ma refer la bucatile de pe capota portbagajului!

lasand gluma deoparte...pot sa spun ca sunt super noile stopuri....chiar imi plac....si fata e draguta cu semnalizarile pe led. La inceput am vrut sa schimb si botul si spatele sa pun elemente de la cel cu facelift...dar vorba unui coleg de pe forum....rezulatutl nu compenseaza cheltuiala facuta pe modificari+ ca e posibil ca anumite elemente sa nu se potriveasca si sa fie necesare schimbari suplimentare!

Da asta era si idee sa vezi diferenta intre cel vechi (daca ar avea stopuri tuning gen asta facelift) si cel nou :).

Link to comment
Share on other sites

[

da dar in poza ta observi ca stopurile sunt asimterice?...cel din stanga e diferit de cel din dreapta....ma refer la bucatile de pe capota portbagajului!

lasand gluma deoparte...pot sa spun ca sunt super noile stopuri....chiar imi plac....si fata e draguta cu semnalizarile pe led. La inceput am vrut sa schimb si botul si spatele sa pun elemente de la cel cu facelift...dar vorba unui coleg de pe forum....rezulatutl nu compenseaza cheltuiala facuta pe modificari+ ca e posibil ca anumite elemente sa nu se potriveasca si sa fie necesare schimbari suplimentare!

Da asta era si idee sa vezi diferenta intre cel vechi (daca ar avea stopuri tuning gen asta facelift) si cel nou :).

 

nu m-am prins:)))

acum ca mi-ai zis, chiar sper sa apara o versiune de aftermarket care sa arate asa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.