Jump to content

crank valve


cefi

Recommended Posts

tocmai vin de la reprezentanta din debrecen.problema....valva pcv si furtunul acesteia.le-au schimbat si surpriza:mai are o problema:presiunea benzinei este sub limita normala.Asta nu au stiut baietii sa-mi spuna carui fapt se datoreaza.Am ajuns acasa,si stand in parcare,la relantiu,dupa 2 minute s-a aprins iar check engine-ul :)

Acuma stau si ma intreb ce naiba poate sa-mi cauzeze presiunea insuficienta,pt ca am schimbat filtrul de benzina (BMW) ,pompa de benzina,si regulatorul de presiune de la rampa (PIERBURG).Intr-o buna zi am sa-i dau foc masinii.

 

Presiunea scazuta o mai poate cauza canistra de purjare sau EVAP iar CE este probabil din cauza senzorului IAT (Intake Air Temperature sensor). Se afla pe senzorul din debitmetru (il mai gasesti sub denumirea de termistor) si seamana cu o dioda.

Fa o proba cu un debitmetru asemanator bun si ai sa vezi ca nu se mai aprinde. De curiozitate, la test ce eroare a aparut? In interpretare nu scria si de IAT sau EVAP acolo?

Link to comment
Share on other sites

tocmai vin de la reprezentanta din debrecen.problema....valva pcv si furtunul acesteia.le-au schimbat si surpriza:mai are o problema:presiunea benzinei este sub limita normala.Asta nu au stiut baietii sa-mi spuna carui fapt se datoreaza.Am ajuns acasa,si stand in parcare,la relantiu,dupa 2 minute s-a aprins iar check engine-ul :)

Acuma stau si ma intreb ce naiba poate sa-mi cauzeze presiunea insuficienta,pt ca am schimbat filtrul de benzina (BMW) ,pompa de benzina,si regulatorul de presiune de la rampa (PIERBURG).Intr-o buna zi am sa-i dau foc masinii.

 

Presiunea scazuta o mai poate cauza canistra de purjare sau EVAP iar CE este probabil din cauza senzorului IAT (Intake Air Temperature sensor). Se afla pe senzorul din debitmetru (il mai gasesti sub denumirea de termistor) si seamana cu o dioda.

Fa o proba cu un debitmetru asemanator bun si ai sa vezi ca nu se mai aprinde. De curiozitate, la test ce eroare a aparut? In interpretare nu scria si de IAT sau EVAP acolo?

dane o intrebare!daca eu am un 316 compact din 1994 M 43 benzina,cand se defecteaza ceva cum ar fi sonda sau debimetrul exista si la mine acest bec cu "check engine"?de curiozitate!

Link to comment
Share on other sites

tocmai vin de la reprezentanta din debrecen.problema....valva pcv si furtunul acesteia.le-au schimbat si surpriza:mai are o problema:presiunea benzinei este sub limita normala.Asta nu au stiut baietii sa-mi spuna carui fapt se datoreaza.Am ajuns acasa,si stand in parcare,la relantiu,dupa 2 minute s-a aprins iar check engine-ul :)

Acuma stau si ma intreb ce naiba poate sa-mi cauzeze presiunea insuficienta,pt ca am schimbat filtrul de benzina (BMW) ,pompa de benzina,si regulatorul de presiune de la rampa (PIERBURG).Intr-o buna zi am sa-i dau foc masinii.

 

Mai bine schimbi service-ul. :lol:

 

 

bai ,ce harababura cu admisia asta variabila... :lol: ...

 

 

Nu este asa de complicat insa multi vorbesc fara sa stie ce spun. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.