Jump to content

xenon e39


blackie

Recommended Posts

blakie..ai inceput sa intrebi lumea pe forum..la service nu iti mai place..

las ca mai vii tu sa iti fac reduceri...LA FORUM!!!

:) :) :)

 

 

p.s.se regleaza ca niste faruri normale...pe o suprafata dreapta,cu un aparat de reglat farurile.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

blakie..ai inceput sa intrebi lumea pe forum..la service nu iti mai place..

las ca mai vii tu sa iti fac reduceri...LA FORUM!!!

:)  :D  :D

p.s.se regleaza ca niste faruri normale...pe o suprafata dreapta,cu un aparat de reglat farurile..  :)

85540[/snapback]

era doar o intrebare d-le,asta nu inseamna ca nu mai vin la service la tine ca dor tu esti "doctorul de familie" la copilul meu...........sa mergeti la Galileo la service,e printre cei mai buni din buc............. :) ................na ca tzi-am facut si reclama..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

era doar o intrebare d-le,asta nu inseamna ca nu mai vin la service la tine ca dor tu esti "doctorul de familie" la copilul meu...........sa mergeti la Galileo la service,e printre cei mai buni din buc............. :) ................na ca tzi-am facut si reclama..... :blink:

85544[/snapback]

 

galileo, la ce service esti? si ce?

Link to comment
Share on other sites

cred ca din alte motive,blakie,care imi e prieten(asa ca imi permit) nu prea mai bangheste la distanta..daia i se pare ca nu mai bat farurile calumea...

masina nu are nimik...poate ca bat mai jos ca sunt obosite amortizoarele.....e si asta un motiv..

senzorul de sarcina e la locul lui..si pe bascula stg fata si per bascula dr spate.

se regleaza oricum ca niste faruri normale,fara xenon

Link to comment
Share on other sites

cred ca din alte motive,blakie,care imi e prieten(asa ca imi permit) nu prea mai bangheste la distanta..daia i se pare ca nu mai bat farurile calumea...

masina nu are nimik...poate ca bat mai jos ca sunt obosite amortizoarele.....e si asta un motiv..

senzorul de sarcina e la locul lui..si pe bascula stg fata si per bascula dr spate.

se regleaza oricum ca niste faruri normale,fara xenon

85838[/snapback]

da mah da ... trebuia sa zici la toata lumea ca am amortizoare obosite??? :blink: :) :) :) :D :D :bounce: :w00t: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

pai io am vazut amortizoare testate care apareau bune la diagnoza,in schimb erau terminate...

inca ceva...ale lui,cu masina ridicata pe rampa,daca ridici de roata pur si simplu se ridica cam 10 cm si apoi cand dai drumu la roata,aceasta cade jos fara nici un reflex de amortizare...

cam empirica explicatia...dar sper sa fi priceput si voi ceva... :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai io am vazut amortizoare testate care apareau bune la diagnoza,in schimb erau cam empirica explicatia...dar sper sa fi priceput si voi ceva... :blink:

85875[/snapback]

 

Asa e. Si eu am patit. Testarea amortizoarelor fara sa le dai jos de pe masina este egala cu zero. La mine, doua teste facute in locuri diferite, indicau ca sunt 70% bune. Cand le-am dat jos am vazut ca de fapt erau varza. Nu stiu daca de vina e metodologia sau aparatura dar nu te poti baza pe rezultate.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Da, asta asa e.

 

Deobicei cand vand o masina, o duc la Dacia Service ca acolo fac teste pentru orice. Si pot sta foarte linistit, ca sunt foarte sigur ca in proportie de 100% masina iese bine. Testul ala de telescoape e frectie la picior de lemn, iti face un ........ de grafic si iti spune ca 80% sunt bune, dar de fapt el pot fi super varza.

Link to comment
Share on other sites

testul ala de amortizoare arata cum lucreaza la o anumita "frecventa",insa aparatele alea nu prea stiu sa imite gropile din oras..asa ca normal ca nu sint concludente..

inca ceva,un amortizor poate lucra bine in anumite conditii ,si totusi poate avea joc in ax,sau alte chestii...

in concluzie,testarea de amortizoare pe stand este super discutabila.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta asa e.

 

Deobicei cand vand o masina, o duc la Dacia Service ca acolo fac teste pentru orice. Si pot sta foarte linistit, ca sunt foarte sigur ca in proportie de 100% masina iese bine. Testul ala de telescoape e frectie la picior de lemn, iti face un (cenzurat) de grafic si iti spune ca 80% sunt bune, dar de fapt el pot fi super varza.

85928[/snapback]

 

perfect de acord !!!!!!!....e un kkt testul de amortizoare si eu am dat 1 mil degeaba si l-am facut in 2 locuri diferite.....e un adevarat partz

bine ca am intrebat prima oara la ausburg cat face o suspensie completa ca ....era doar pe la 100 milioane :blink:

Link to comment
Share on other sites

Daca cumperi de la astia normal ca sunt scumpe, uite eu am dat pe amortizoarele fata 900 Ron, Boge Automatic(Made in Germany), eu zic ca este un pret bun, ahhh si mi-am comandat bratele in germania 100 Eur setul.Eu zic ca sunt preturi ff bune.
Link to comment
Share on other sites

@popi:pai depinde ce suspensii ai,ca la seria 5 e 39 cu sasiu sport amortizoarele costa 9 mil bucata.sachs.daca nu ma insel,prima echipare.iti spun ca mi le-am schimbat eu,asa ca sint in cunostinta de cauza.

daca nu ma insel,la elementele de directie si articulatie,prima echipare e lemforder.

Link to comment
Share on other sites

Spuneti-mi si mie la varianta touring e adevarat ca sunt autoreglabile in functie de incarcarea pe spate ??? Si eu m-am chinuit sa le reglez pe la 3 service-uri si la ei pe aparat erau bune iar pe drum ma blitzau toti :blink: ...pina la urma le-am reglat la "zid" cum m-am priceput eu mai bine dar acu mi se pare ca nu vad mai nimic :)( ..nu mai stiu ce sa le fac.
Link to comment
Share on other sites

Spuneti-mi si mie la varianta touring e adevarat ca sunt autoreglabile in functie de incarcarea pe spate ??? Si eu m-am chinuit sa le reglez pe la 3 service-uri si la ei pe aparat erau bune iar pe drum ma blitzau toti :) ...pina la urma le-am reglat la "zid" cum m-am priceput eu mai bine dar acu mi se pare ca nu vad mai nimic :)( ..nu mai stiu ce sa le fac.

87366[/snapback]

 

costine, nu sunt chiar asha de destepte pe touringurile noastre, trebuia sa le lasi asha cum au fost reglate cind ai luat mashina, stiu ei nemtii ce sa faca mai bine decit noi, cred. cine te-a blitzuit, probabil nu a priceput ca are in fatza un bmw :blink:

Link to comment
Share on other sites

si acu ce naiba sa le fac ? sa ma duc la o reprezentanta BMW sa mi le regleze ??? Si am vazut la un model limuzina din 2001 parca are un buton pt. reglat farurile ...la mine nu e d c atunci ?

87377[/snapback]

 

ok, meri la un service, care il consideri tu cel mai bun, oricum o sa te lovesti de asta la inspectia tehinica la doi ani. si butonul de reglaj trebuie sa fie undeva in dreapta volanului sub comanda de proiectoare ceatza si pozitie suplimentara. efectul este mai evident in ceea ce priveste reglajul cind mashina este incarcata (think about). si nu te mai lua dupa toti trabantistii care te blitzuiesc cu lanternele. cel putin macar esti impacat ca esti legal. in rest, faruri in ochi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.