Jump to content

discuri sport E46


Gully

Recommended Posts

trebuie sa schimb discurile si implicit placutele.

Am nevoie de niste pareri, ptr, ca vreau sa pun discuri sport si as vrea gaurite si cu santuri, totodata.

a pus cineva? pareri

a! as pune ATE, dar daca nu gasesc.... pun altceva care sa aibe gauri si santuri - recomandari

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

trebuie sa schimb discurile si implicit placutele.

Am nevoie de niste pareri, ptr, ca vreau sa pun discuri sport si as vrea gaurite si cu santuri, totodata.

a pus cineva? pareri

a! as pune ATE, dar daca nu gasesc.... pun altceva care sa aibe gauri si santuri - recomandari

multumesc anticipat

nu exista discuri de frana si cu gauri si cu santuri

ZIMMERMANN sunt cu gauri si ATE sau BREMBO sunt cu santuri

depinde ce vrei

te pot ajuta si cu peturi

Link to comment
Share on other sites

nu stiam ca nu-s si cu si cu... sorry

in cazul asta ce sa aleg intre Ate si brembo?, inclin spre ate ca asa recomanda bmw si inclin spre brembo ptr ca numele asta imi spune mai multe............

sunt bune ambele variante

ce motorizare, kw, an fabricatie e masina ca se poate sa fie discuri de 286 mm sau 300 mm

iti dau niste preturi si te decizi tu

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Discurile perforate sau cu striatii sunt utile in cazul franarilor foarte violente , deoarece atunci se degaja gaze ce se interpun (pentru o scurta perioada de timp )intre disc si placute.

 

Oricum in cazul unei utilizari normale nici eu nu consider ca acest tip de discuri este cu adevarat utile

Link to comment
Share on other sites

ba eu cred ca da

franele de pe masna sunt ate

 

 

Discurile perforate sau cu striatii sunt utile in cazul franarilor foarte violente , deoarece atunci se degaja gaze ce se interpun (pentru o scurta perioada de timp )intre disc si placute.

 

Oricum in cazul unei utilizari normale nici eu nu consider ca acest tip de discuri este cu adevarat utile

 

 

pai exact pentru genul asta de frane vreau sa si folosesc discurile si in plus nu e o diferenta asa de mare de pret intre ce vand astia la bmw si aftermarket ate sau brembo

Link to comment
Share on other sites

Masina nu franeaza mai bine daca pui astdel de discuri.

Exista kit-uri pentru franare fabricate de Brembo si alte firme consacrate, insa acelea vin cu tot cu etrieri si costa cateva mii de euro.

 

Discurile perforate sau cu santuri sunt doar pentru design.

Link to comment
Share on other sites

Masina nu franeaza mai bine daca pui astdel de discuri.

Exista kit-uri pentru franare fabricate de Brembo si alte firme consacrate, insa acelea vin cu tot cu etrieri si costa cateva mii de euro.

 

Discurile perforate sau cu santuri sunt doar pentru design.

masina franeaza mai eficient cu discuri sport

daca ii pui si placute sport e diferenta mare

ce spui tu de kit de franare de inalta performanta e altceva

alea chiar sunt pentru curse pe circuit/rally

la m power or fi pus discuri perforate asa de design?

Edited by 4ucom
Link to comment
Share on other sites

Masina nu franeaza mai bine daca pui astdel de discuri.

Exista kit-uri pentru franare fabricate de Brembo si alte firme consacrate, insa acelea vin cu tot cu etrieri si costa cateva mii de euro.

 

Discurile perforate sau cu santuri sunt doar pentru design.

Poti sa iei discuri Brembo si fara etrieri. Iar discurile perforate/cu santuri imbunatatesc franarea. Cine ti-a zis ca sunt doar de design te-a pacalit :)

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca poti sa iei discuri Brembo separat, insa e mare diferenta intre un kit de performanta de cateva mii de euro si niste discuri aftermarket banale.

 

Nu imbunatesc franarea, esti prost informat.

 

Vrei sa spui ca distanta de franare poate scadea doar daca montezi niste discuri aftermarket Brembo? Este imposibil.

 

Distanta de franare ramane aceeasi daca nu schimbi etrierii.

 

Ideea din spatele discurilor perforate sta in teoria conform careia discurile s-ar raci mai eficient din cauza acelor gauri, astfel incat fenomenul numit brake fadding ar aparea mult mai greu.

 

Sunt sigur ca brake fadding-ul poate aparea pe circuit sau in cazul unui stil de conducere kamikaze, eu nu l-am simtit niciodata de cand am permis.

Link to comment
Share on other sites

Imbunatatesc franarea doar in cazul utilizarii in regim foarte sportiv , deoarece isi mentin proprietatirle si la temperaturi foarte inalte.

Sa nu uitam ca forta de franare este direct proportionala cu masa masinii , si in cazul masinilor dotate cu ABS forta de franare calculata este mai mare decat este necesar.

 

Pentru exploatare uzuala , daca vrei sa-ti imbunatatesti distantele de franare foloseste cauciucuri mai late si cu un diametru mai mare (pentru a creste pata de contact)

Link to comment
Share on other sites

masina franeaza mai eficient cu discuri sport

daca ii pui si placute sport e diferenta mare

ce spui tu de kit de franare de inalta performanta e altceva

alea chiar sunt pentru curse pe circuit/rally

la m power or fi pus discuri perforate asa de design?

 

Ceeaa ce spui tu nu are nici un fundament.

 

Exista M-uri cu discuri pline, de exemplu M5 E39.

 

Acele discuri perforate costa foarte mult, nu sunt niste discuri banale cu niste gaurele.

Link to comment
Share on other sites

Am amici cu astfel de discuri, si-au pus si placutele recomandate pentru ele.

 

Nu au simtit nici o diferenta fata de discurile ATE sau BMW pe care le foloseau inainte.

 

Sunt perforate.

 

Discurile si placutele sport sunt niste produse de tuning, in timp ce kit-urile de franare de inalta performanta sunt intr-adevar niste upgrade-uri.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de asa ceva in acest caz, oamenii au dreptate daca dau si argumente pentru parerile lor, nu doar pentru ca sustin un lucru.

 

Eu am oferit o gramade de argumente.

 

Tu ai simtit vreodata fenomenul de Brake fadding pe vreun BMW cu discuri si placute in stare buna?

Eu nu.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am amici cu astfel de discuri, si-au pus si placutele recomandate pentru ele.

 

Nu au simtit nici o diferenta fata de discurile ATE sau BMW pe care le foloseau inainte.

 

Sunt perforate.

 

Discurile si placutele sport sunt niste produse de tuning, in timp ce kit-urile de franare de inalta performanta sunt intr-adevar niste upgrade-uri.

am indoilei ca au dat pe placute cam cat au dat pe un set de discuri sau chiar mai mult

tind sa cred ca au pus tot placute normale

doar discurile produse de ZIMMERMANN sunt perforate

ex un set de placute fata sport de e36 sau e46 sunt 470 lei FERODO

un set de discuri ATE POWER disc e in jur de 600 lei

Link to comment
Share on other sites

mai nu va mai cretati

cipanu are si el o oarecare dreptate, discurile alea su inti scurteaza distanta de franare cu 50 % dar o scurteaza, poate cu 2, 3 5 %,

nu e logic ce spui ciupa - fara suparare, am si io amici care au frane de 14000 E pe un 645i ac snitzel :), si am si dintr-aia care au schimbat discurile cu dintralea cu gaurele sau santuri, nu e o diferenta enorma dar e o diferenta

Link to comment
Share on other sites

Masina nu franeaza mai bine daca pui astdel de discuri.

Exista kit-uri pentru franare fabricate de Brembo si alte firme consacrate, insa acelea vin cu tot cu etrieri si costa cateva mii de euro.

 

Discurile perforate sau cu santuri sunt doar pentru design.

Foarte eronat.Crezi ca porsche, aston martin, ferrari,pun pe masinile lor discuri ventilate doar de design.Gaurile alea au rolul de a disipa mai rapid caldura,fapt ce imbunatateste franarea si durabilitatea.un disc normal la franari repetate la viteze mari isi pierde din proprietati ;ucru ce duce la marirea distantei de franare,care sa fim seriosi intr-o situatie de urgenta face diferenta intre accident si evitarea coliziuniii.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Nu ai de ce sa ai indoieli, unii oameni isi permit si astfel de lucruri.

nu cotest ca sunt unii care isi permit

dar sui eu am prieteni si cunostinte care au puis discuri sport impreuna cu placute normale si tot franeaza mai eficient

acum dac aia ptretentia sa te opresti in 10 metri de la 200 km/h e altceva

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.