Jump to content

discuri sport E46


Gully

Recommended Posts

Foarte eronat.Crezi ca porsche, aston martin, ferrari,pun pe masinile lor discuri ventilate doar de design.Gaurile alea au rolul de a disipa mai rapid caldura,fapt ce imbuantateste franarea si durabilitatea.un disc normal la franari repetate la viteze mari isi pierde din proprietati ;ucru ce duce la marirea distantei de franare,care sa fim seriosi intr-o situatie de urgenta face diferenta intre accident si evitarea coliziuniii.

 

Nu confunda discuri de fabrica cu discuri aftermarket.

 

Gandeste-te cat costa un disc de Porsche, Ferrari, Aston Martin sau BMW M si cat costa un disc sport aftermarket pentru un E46 non-M.

 

Diferenta de pret reflecta faptul ca sunt folosite alte materiale.

 

nu cotest ca sunt unii care isi permit

dar sui eu am prieteni si cunostinte care au puis discuri sport impreuna cu placute normale si tot franeaza mai eficient

acum dac aia ptretentia sa te opresti in 10 metri de la 200 km/h e altceva

 

Efectul placebo isi spune cuvantul.

 

Cand dai niste bani pe niste discuri "SPORT", ai pretentia ca ele sa franeze mai bine.

 

Daca gandesti asa, vei crede automat ca ele franeaza mai bine.

 

Doar nu crezi ca cineva se apuca sa faca masuratori, fiecare se bazeaza pe ceea ce i se pare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pai eu de alea vorbesc , nu de parnai ..de la cine stie ce firma din ZImbabwe,aia sunt bani aruncati pe geam.Firmele cu renume.Brembo in principal care al am pe Range Rover si ieri m-a salvat de la 2 accidente grave( nu din cauza mea), nici macar nu a intrat abs-ul...pentru ca nu a fost nevoe.Cu orice alta masina garantez ca intra abs si ...erai spectator.
Link to comment
Share on other sites

@ ciupanezu

am dat discuri si la baieti care merg la liniute si la cei care merg normal

si nu numai la bmw

si toti spun ca franeaza mai eficient

de fapt a posttat si colegul roco123 mai sus

el chiar are pe masina si cred ca poate sa spuna care e diferenta

poate mai sunt si alti colegi care ne pot spune daca si-au pus pe masina discuri sport si daca e vreo diferenta

Link to comment
Share on other sites

Si pe 4tuning sunt cateva mii de utilizatori care spun ca filtrul sport si toba sport dau multi cai, asta nu inseamna ca trebuie sa-i cred. :)

aaaaaa

daca asa pui problema ...

normal ca nu esti obligat sa crezi nici ce spune roco123 de exemplu

si nici altii

ramai la parerea ta

Link to comment
Share on other sites

Pun problema asa pentru ca aceste lucruri sunt foarte subiective.

 

Daca dai niste bani in plus pe un filtru sport sau pe niste discuri sport, ai pretentia ca ele sa fie superioare pieselor de fabrica.

 

Daca pornesti de la aceasta conceptie, parerile pe care le ai dupa ce folosesti produsul in cauza nu pot fi decat subiective.

Link to comment
Share on other sites

Franarile puternice lasa amprenta mult mai repede asupra unor discuri stock, decat asupra unora sport.

De exemplu, dupa cel mult 2 liniute, sau franari bruste de la 180-200 la 0, discurile stock sunt depasite, prea fierbinti sa mai franeze ceva....

In schimb cele perforate rezista aproape dublu la solicitari.

Nu stiu sa spun cu precizie daca prima rulare la rece, franeaza mai bine sau nu cu cele sport. Nu am spus asta.

Insa la franari repetate, discurile stock sunt PRAF.

Link to comment
Share on other sites

Da si nici macar nu sunt ceramice, o doamne alea tin de 5 ori mai mult decat astea normale in loc de 20.000 sa zicem tin 100.000 , dar fac si bani pe deplin. M-am interesat un sistem complet brembo cu frane ceramice la porsche costa 20.000 e.Cam asta este pretu pentru tehnologia aero-spatiala n materie de franare.Alt exemplu: MClaren SLR 200-0 in 100 de m.samd.
Link to comment
Share on other sites

ate stock, zimmerman sport. ma refer la franari puternice 200-0 etc. repetitive, nu la un uz normal.

De exemplu, pe drum virajat de munte, la coborâre, in accelerare maxima unde e loc, franare puternica la curbe, franele stock, sunt praf dupa nici 5 km datorita caldurii.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Pun problema asa pentru ca aceste lucruri sunt foarte subiective.

 

Daca dai niste bani in plus pe un filtru sport sau pe niste discuri sport, ai pretentia ca ele sa fie superioare pieselor de fabrica.

 

Daca pornesti de la aceasta conceptie, parerile pe care le ai dupa ce folosesti produsul in cauza nu pot fi decat subiective.

adica ATE si BREMBO au scos gama POWER DISC si placute POWER PAD respectiv BREMBO MAX si spun in urma unor teste ( n teste atat in laborator cat si in exploatare ) si e la misto?

pai dadeau faliment de ceva timp dac afaceau asta

nu cred ca se compara cu K&N sau alte chinezarii

 

 

ate stock, zimmerman sport. ma refer la franari puternice 200-0 etc. repetitive, nu la un uz normal.

De exemplu, pe drum virajat de munte, la coborâre, in accelerare maxima unde e loc, franare puternica la curbe, franele stock, sunt praf dupa nici 5 km datorita caldurii.

e foarte corect roco

daca mai schimbi si lichidul de frana normal cu ATE BLUE RACING creste si mai mult eficienta

Link to comment
Share on other sites

@4ucom: Nu au de ce sa dea faliment din moment ce produsele lor au preturi mai mici decat discurile si placutele de fabrica.

 

Si de ce ar fi franarea mai eficienta cu acel lichid de frana decat cu lichidul BMW sau Castrol? :)

 

Acesti producatori sustin cumva ca distanta de franare scade atunci cand folosesti produsele lor? Nu.

Ei sustin ca racirea este mai eficienta deci doar in cazuri extreme ar fi mai ok.

 

ate stock, zimmerman sport. ma refer la franari puternice 200-0 etc. repetitive, nu la un uz normal.

De exemplu, pe drum virajat de munte, la coborâre, in accelerare maxima unde e loc, franare puternica la curbe, franele stock, sunt praf dupa nici 5 km datorita caldurii.

 

Stock inseamna discuri BMW.

Discurile BMW nu sunt fabricate neaparat de ATE ci si de TRW.

 

ATE inseamna tot aftermarket.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat :lol:

:) buuuun asa :lol:

 

Stock inseamna discuri BMW.

Discurile BMW nu sunt fabricate neaparat de ATE ci si de TRW.

 

ATE inseamna tot aftermarket.

dar cine fabrica discurile OEM BMW la sitem de franare ATE?

TRW isi fabriac adiscurile pentru sistemul lor de franare ; la fel si BREMBO

un fabricat de sistem de franare face tot sistemul de la pompa de frana pana la placute discuri etrieri conducte etc

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

dar cine fabrica discurile OEM BMW la sitem de franare ATE?

TRW isi fabriac adiscurile pentru sistemul lor de franare ; la fel si BREMBO

un fabricat de sistem de franare face tot sistemul de la pompa de frana pana la placute discuri etrieri conducte etc

 

Nu toate BMW-urile vin cu discuri ATE din fabrica, unele vin cu TRW.

 

Un BMW nu vine din fabrica neaparat cu discuri, placute si etrieri ATE.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

pe etrierul meu scrie ate

 

Tu ai la Range Rover frane Brembo din fabrica, si etrierii sunt Brembo.

 

La un E46 nu cumperi un produs de aceeasi calitate chiar daca scrie Brembo pe ambalaj.

 

 

aici sustii ca brembo face alt fel de frane pentru masineile pe care le echipeaza din fabrica decat cele aftermarket.

da de acord cu tine!

DAR in sensul invers, cele aftermarket sunt mai bune decat cele din fabrica. si numai din considerente economice. masinile alea au sisteme de 10000 E sa zicem iar masinile tunate de proprietari cu cap au sisteme de frnare si de peste 20000E, ipotetic.

nu te mai contrazice aiurea ciupane!

Link to comment
Share on other sites

Discurile Brembo aftermarket de care vorbesti costa mult mai putin decat discurile Brembo cu care Range Rover Sport este echipat din fabrica.

De ce ar fi oare superioare calitativ?

 

Tu nu cauti kit-uri de inalta performanta, vrei doar niste discuri perforate. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.