Jump to content

discuri sport E46


Gully

Recommended Posts

Discurile cu santuri sau gaurite impreuna cu placute performante aduc o imbunataire chiar si la distanta de franare.Sunt de acord ca aceasta imbunatatire este MICA dar EXISTA! Argumentul care imi sustine afirmatia este ca santurile ajuta la eliberarea prafului(uzura placutei si a discului) dintre acestea ducand la o aderenta mai buna a placutei pe disc.La fel si cele gaurite, pe langa ca se racesc ceva mai bine principalul motiv este ca intre placuta si disc sa nu existe nimic.Daca va uitati la discurile gaurite veti observa ca gaura este conica la inceput fapt ce sustine ce am scris mai sus.

ai dreptate

dar pentru unii e vax

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

trebuie sa fii foarte atent pe cine asculti pe aici....

 

de asta poti sa fi sigur...

 

oricum , astia , inginerii astia , de la bmw, sunt niste incompetenti, habar-n-au sa faca niste frane si niste filtre de aer...noroc ca exista astea afermarket KN sport (iti da minim 6 cai) si ATE power disc si neaparat emblema de M pe portbagaj, ca altfel ce ne-am face... :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Discurile cu santuri sau gaurite impreuna cu placute performante aduc o imbunataire chiar si la distanta de franare.Sunt de acord ca aceasta imbunatatire este MICA dar EXISTA! Argumentul care imi sustine afirmatia este ca santurile ajuta la eliberarea prafului(uzura placutei si a discului) dintre acestea ducand la o aderenta mai buna a placutei pe disc.La fel si cele gaurite, pe langa ca se racesc ceva mai bine principalul motiv este ca intre placuta si disc sa nu existe nimic.Daca va uitati la discurile gaurite veti observa ca gaura este conica la inceput fapt ce sustine ce am scris mai sus.

 

Este doar o presupunere.

Nu cred ca ai facut niste masuratori.

Link to comment
Share on other sites

Discurile cu santuri sau gaurite impreuna cu placute performante aduc o imbunataire chiar si la distanta de franare.Sunt de acord ca aceasta imbunatatire este MICA dar EXISTA! Argumentul care imi sustine afirmatia este ca santurile ajuta la eliberarea prafului(uzura placutei si a discului) dintre acestea ducand la o aderenta mai buna a placutei pe disc.La fel si cele gaurite, pe langa ca se racesc ceva mai bine principalul motiv este ca intre placuta si disc sa nu existe nimic.Daca va uitati la discurile gaurite veti observa ca gaura este conica la inceput fapt ce sustine ce am scris mai sus.

 

Este doar o presupunere.

Nu cred ca ai facut niste masuratori.

dar tu ai facut masuratori?

Link to comment
Share on other sites

Nu.

Insa nu eu am afirmat ca distanta de franare ar scadea daca montezi discuri sport.

 

@Ciupanezule, eu nu am confundat nimic... tu esti cel care a spus ca
ATE inseamna tot aftermarket
...

Da, sunt aftermarket atunci cand te referi la ATE Power Disc, adica discuri sport a.k.a subiectul topicului.

 

sau nu iti mai aduci aminte ?

 

Am memorie buna. :)

 

eu doar ti-am aratat ca BMW lucreaza (pe bani multi!) cu diversi producatori...

 

nu BMW produce acele piese, ci respectivii producatori le furnizeaza (unele si sub sigla BMW)...

Stiu asta de multa vreme, nu este o surpriza.

Faptul ca BMW nu produce piese este adevarat, insa acei producatori le fac dupa specificatiile BMW.

 

adica vrei sa spui ca ATE fabrica discuri cu anumite specificatii pt BMW si cu alte specificatii pentru piata libera?

 

adica ATE consimte singur sa isi taie craca de sub picioare si sa isi dea cu firma in cap???

 

eu te consider un cunoscator in ale masinilor, dar asa ceva e prea de tot ??? :) :lol: :lol:

 

Este foarte posibil.

Si nu ma refer doar la ATE pentru ca discurile ATE nu vin pe original la E39 ci E46, ci la la TRW.

Cum iti explici ca discurile originale BMW fabricate de TRW sunt de calitate, insa discurile TRW de pe piata sunt de calitate mai slaba?

:D

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Este foarte posibil.

Si nu ma refer doar la ATE pentru ca discurile ATE nu vin pe original la E39 ci E46, ci la la TRW.

Cum iti explici ca discurile originale BMW fabricate de TRW sunt de calitate, insa discurile TRW de pe piata sunt de calitate mai slaba?

:)

ca discurile TRW sunt facaturi? sau facute pentru o piata est-europeana sau asia?

isi care e legatura intre ATE si TRW? sau BREMBO si TRW? mai ales la gama sport?

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat ca sunt facaturi ci ca nu sunt facute dupa specificatiile BMW, este posibil sa existe linii de productie diferite, unele pentru BMW si alte marci auto, altele pentru restul pietii.

 

TRW este o marca de acelasi calibru ca si ATE.

Brembo, la fel ca orice alta firma, are produse entry level si produse de inalta calitate.

Cele de inalta calitate nu costa cateva milioane.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu neaparat ca sunt facaturi ci ca nu sunt facute dupa specificatiile BMW, este posibil sa existe linii de productie diferite, unele pentru BMW si alte marci auto, altele pentru restul pietii.

 

TRW este o marca de acelasi calibru ca si ATE.

Brembo, la fel ca orice alta firma, are produse entry level si produse de inalta calitate.

Cele de inalta calitate nu costa cateva milioane.

adica fiecare producator de componente auto are o linie special pentru piesele OEM indiferent de marca auto si una pentru aftermarket?

sicand se termina productia de compnente pentr OEM ce fac? o arunca?

nu exista asa ceva

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezule, stii foarte bine ca te contrazici singur prin ce ai spus dimineata si ce spui acum... :)

 

insa vrei sa iesi "basma curata" din toata balmajeala asta si nu mai stii cum s-o dai dupa cires...

 

mai intai spui ca ATE inseamna aftermarket... dupa aia o sucesti si spui ca de fapt altceva e aftermarket, dar tot ATE... :)

 

dupa aia vii cu o gramada de informatii despre specificatii BMW, discuri de producator mai slabe calitativ pe piata nonBMW... :lol:

 

de unde le scoti, frate cu liniile de fabricatie diferite la discuri pt BMW si la discuri pt restul pietei ?

 

in plus, de unde stii tu ca "discurile originale BMW fabricate de TRW sunt de calitate, insa discurile TRW de pe piata sunt de calitate mai slaba"... e o constatare personala, ai citit pe vreun forum sau e vreo informatie oficiala, care poate fi luata in considerare ?

 

ce dracu', chiar ne consideri fraieri ? :lol:

 

Gully intrebase simplu: exista discuri ATE si cu gauri si cu santuri, totodata ?

daca da, a mai pus cineva? si cine a pus sa isi dea cu parerea...

 

tu consideri ca i-ai raspuns omului la intrebari prin toate posturile tale cu interminabilele explicatii ?

 

DA sau NU !

 

hai, fii curajos ! :D

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa fii foarte atent pe cine asculti pe aici....

Eu am argumentat tot ce am spus mai devreme.Atata timp cat nimeni nu are cu ce sa ma contrazica.....Daca vreti urmariti site-uri competente(cele de raliu).In general la noi tunningul a luat o turnura proasta datorita site-urilor gen 4tuning si a forumurilor unde fiecare isi da cu parerea.De exeplu eu sunt membru din 2006 si uitati cate posturi am.Am postat numai unde am fost sigur de ceea ce zic.Pana la urma e o chestie logica.....daca nu este nimic intre disc si placuta acestea sa aiba un grip mai bun nu?

 

Pana la urma cu cat credeti ca se vor raci mai repede discurile datorita catorva gauri pe suprafata lor?S-ar raci daca producatorii ar face jante care prin constructie ar baga aer nispre disc (vezi jantele de pe Ford escort RS 1.6 turbo) care functionau ca un ventilator pentru frana.Dar cum azi toata lumea isi pune toate porcariile de jante numai ca sa "dea bine" nu mai are rost discutia.NU am sustinnut ca vor fi imbunatatiri notabile pentru o masina de 1,5 tone in care nu se aude si nu se simte mai nimic.Toate aceste imbunatatiri deriva din curse unde masina era impinsa la extrem.Aici al noi in trafic si la cele 2-3 curbe atacate mai in viteza precedate de o franare groaznica nu vom simti mai nimic asa ca niste discuri Ate Oem isi vor face treaba foarte bine.

 

Uitati-va aici ce inseamna cu adevarat un control al masinii fara nici o asistare elecrtonica.Si uitati-va la cursele din ziua de azi unde mai vezi 2-3 derapaje(am fost de vreo 3 ori la Campionatul de vtm unde erau doar 2 masini cu tractinue pe spate in rest numai fata si 4x4.Usor usor se pierde din frumusetea acestui sport.

Sper ca nu v-am plictisit prea tare!

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezule, stii foarte bine ca te contrazici singur prin ce ai spus dimineata si ce spui acum... :D

 

insa vrei sa iesi "basma curata" din toata balmajeala asta si nu mai stii cum s-o dai dupa cires...

 

mai intai spui ca ATE inseamna aftermarket... dupa aia o sucesti si spui ca de fapt altceva e aftermarket, dar tot ATE... :)

 

dupa aia vii cu o gramada de informatii despre specificatii BMW, discuri de producator mai slabe calitativ pe piata nonBMW... :lol:

 

de unde le scoti, frate cu liniile de fabricatie diferite la discuri pt BMW si la discuri pt restul pietei ?

Nu ma contrazic singur pentru ca ma refeream la produse diferite.

ATE Power Disc sunt discuri aftermarket.

Atunci cand roco123 a spus ca a avut ATE stock adica din fabrica, i-am raspuns ca acelea sunt discuri aftermarket.

De ce? Pentru ca discurile originale pentru masina lui nu sunt fabricate de ATE.

 

Automotive Parts

 

An automobile part may carry the designation OEM if it is made by the same manufacturer and is the original part used when building and selling the product.[10] A replacement part specifically approved by the brand owner of the end product may also reasonably be referred to as OEM. The term "aftermarket" is often used for non-OEM replacement parts.

http://en.wikipedia.org/wiki/Original_equipment_manufacturer

 

in plus, de unde stii tu ca "discurile originale BMW fabricate de TRW sunt de calitate, insa discurile TRW de pe piata sunt de calitate mai slaba"... e o constatare personala, ai citit pe vreun forum sau e vreo informatie oficiala, care poate fi luata in considerare ?

Un prieten foarte bun de-al meu are un service pentru BMW.

De la el stiu acest lucru si am incredere in parerea lui pentru ca a vandut multe seturi de discuri TRW si clientii nu au fost multumiti de ele.

Stii foarte bine ca un service nu poate supravietui doar din manopera, trebuie sa vanda si piese.

 

ce dracu', chiar ne consideri fraieri ? :)

Nu. :lol:

 

Gully intrebase simplu: exista discuri ATE si cu gauri si cu santuri, totodata ?

daca da, a mai pus cineva? si cine a pus sa isi dea cu parerea...

 

tu consideri ca i-ai raspuns omului la intrebari prin toate posturile tale cu interminabilele explicatii ?

 

DA sau NU !

 

hai, fii curajos ! :)

 

Da, consider ca i-am dat niste informatii utile despre aceste produse.

Pe forumuri nu primesti doar raspunsurile pe care le doresti.

Plus ca toata lumea are dreptul la o parere.

Daca parerea mea ti se pare aberanta, nu ai decat sa o ignori, nu ma deranjeaza.

 

adica fiecare producator de componente auto are o linie special pentru piesele OEM indiferent de marca auto si una pentru aftermarket?

sicand se termina productia de compnente pentr OEM ce fac? o arunca?

nu exista asa ceva

 

Eu cred ca este foarte posibil.

Altfel nu inteleg cum produsele acelorasi firme pot fi de calitate diferita.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Sunt haioase chestiile astea. :)

 

Foarte putini oameni schimba lichidul de frana.

Si mai putini schimba lichidul de frana cu ajutorul unei pompe speciale.

La fel de putini folosesc lichid BMW sau de calitate.

 

Cu toate acestea, daca folosesti nu stiu ce lichid de frana bla bla bla RACING, cu siguranta masina va frana mai bine. :lol:

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

in plus, de unde stii tu ca "discurile originale BMW fabricate de TRW sunt de calitate, insa discurile TRW de pe piata sunt de calitate mai slaba"... e o constatare personala, ai citit pe vreun forum sau e vreo informatie oficiala, care poate fi luata in considerare ?

Un prieten foarte bun de-al meu are un service pentru BMW.

De la el stiu acest lucru si am incredere in parerea lui pentru ca a vandut multe seturi de discuri TRW si clientii nu au fost multumiti de ele...

deci concluzia asta o ai de la prietenul tau cu service-ul ... :)

 

dar vad ca nu ti-ai pus niciun pic problema contrafacerii produsului "de calitate mai slaba decat cel OEM"...

 

altfel nu vad cum un disc BMW fabricat de TRW este superior calitativ decat un disc TRW fabricat pentru BMW...

 

intelegi comparatia ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa schimb discurile si implicit placutele.

Am nevoie de niste pareri, ptr, ca vreau sa pun discuri sport si as vrea gaurite si cu santuri, totodata.

a pus cineva? pareri

a! as pune ATE, dar daca nu gasesc.... pun altceva care sa aibe gauri si santuri - recomandari

multumesc anticipat

 

ON TOPIC:

 

Gully - Indiferent ce marca de discuri cumperi, cu santuri sau orice ar avea ele, nu este nicio diferenta intre ele, sau cel putin nu una pe care sa o sesizam noi, datorita conditiilor noastre de trafic.

 

Mai degraba as tine cont, dupa schimbare, sa nu franez brusc in primele 2-3 sute de Km si, foarte important sa nu trec prin balti de apa cu viteza dupa ce ai folosit mult frana. Prin asta eviti ovalizarea lor timpurie.

 

Mai trebuie sa intelegi ca discuri+placute "sport", vandute la magazinul de langa alimentara, nu iti ofera nicio garantie, decat verbala = 0.

 

Nu poti sa intelegi daca este vreo diferenta intre produse, doar daca le folosesti tu, la masina ta, perioade lungi de timp si in diferite conditii de mers, dar si atunci parerea o sa ti-o formezi doar prin situatiile de care te lovesti tu.

Ce se intampla in thead-ul asta, sunt numai supozitii, pareri personale, bazate in mare parte pe nimic, de genul ..."am eu un prieten care stie de la un prieten, care mi-a spus...". Nu toti conducem la fel si nu acelasi numar de km, de unde si diferentele de pareri.

 

OFF TOPIC dar ON TOPIC:

 

Probabil voi, cu cateva exceptii, nu intelegeti diferenta intre produsele OEM si after market, chiar daca sunt fabricate de acelasi producator. Cineva a incercat sa explice, dar nu i-a iesit cum trebuia.

 

Exeple se pot da din orice domeniu: Porcii sanatosi(a se intelege hraniti bine si dezvoltati etc) se vand mai scump, impreuna cu alti porci sanatosi, pentru un salam mai bun, pentru o anumita piata. Acelasi exeplu il putem da si cu flori si orice altceva.

 

Toate aceste produse sunt livrate in baza unui contract de colaborare, contract in care sunt incluse anumite specificatii ale produselor livrate, dar si cateva clauze. In baza acestui contract BMW accepta sa-si puna numele pe piesele respective.

 

Drept urmare orice producator, fie ca e ATE, TRW sau mai stiu eu ce, are una sau mai multe linii de productie, care fac acelasi lucru, un singur produs, in loturi.

Acele loturi pot fi, in functie de factorul uman ce apare in orice fabrica, mai apropiate sau nu de cerintele BMW (in cazul asta).

 

Daca piesele furnizate de producator nu respecta cerintele BMW, ceea ce se constata prin numarul de reveniri in service a unui tip de masina cu aceeasi problema, toate piesele din lotul respectiv se intorc la producator si trebuiesc platite despagubiri in majoritatea cazurilor, in favoarea BMW. Tot atunci se fac si vestitele rechemari in service pentru remedieri.

 

Din aceeasi linie de productie pot iesii produse care respecta si care nu respecta cerintele BMW.

Cele ce sunt identificate "cu probleme", inca din fabrica, sunt vandute ca "aftermarket" prin intermediul magazinelor, dar fara stanta BMW, produse pe care nu le garanteaza nimeni, sau cel putin conditiile de garantare sunt ca sa nu le intruneasca nimeni.

Asta nu inseamna neaparat ca sunt mai proaste, ci ca se pot defecta mai usor in anumite conditii. De aici si diferenta de pret.

 

Acum, sa nu incurcam produsele de serie cu cele sport sau cu cele care au doar denumirea de sport, denumire data de schipa de marketing, ca sa isi vanda produsele mai bine sau mai scump.

Link to comment
Share on other sites

Postul tau este realist cu o exceptie.

 

Produsele aftermarket nu sunt neaparat de calitate inferioara, totul depinde de pret.

 

Cine crede ca-si cumpara niste discuri superioare calitativ fata de discurile OEM cu un pret mai mic, probabil se inseala.

 

Este normal ca un vanzator de piese aftermarket sa sustina ca produsele pe care le vinde sunt de calitate superioara, interesul financiar primeaza.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

De exeplu eu sunt membru din 2006 si uitati cate posturi am

 

 

am impresia ca o sa ai din ce in ce mai multe posturi :)

 

Este normal ca un vanzator de piese aftermarket sa sustina ca produsele pe care le vinde sunt de calitate superioara, interesul financiar primeaza.

 

 

o fi normal, dar , sa nu generalizam :lol:

Link to comment
Share on other sites

daca mai schimbi si lichidul de frana normal cu ATE BLUE RACING creste si mai mult eficienta

 

 

Se dubleaza. :)

nu creste nici macar cu 1%,dc ai in vedere sa folosesti lichid de frana original bmw si nu de dacie

lichidul de frana BLUE RACING are indicele de fierbere mai mare decat dot 4 bmw dar cred ca stiaia si tu asta

la dacie e dot 3 sau poate te refereai la LOGAN

Link to comment
Share on other sites

daca mai schimbi si lichidul de frana normal cu ATE BLUE RACING creste si mai mult eficienta

 

 

Se dubleaza. :)

nu creste nici macar cu 1%,dc ai in vedere sa folosesti lichid de frana original bmw si nu de dacie

lichidul de frana BLUE RACING are indicele de fierbere mai mare decat dot 4 bmw dar cred ca stiaia si tu asta

la dacie e dot 3 sau poate te refereai la LOGAN

poate sa fie,pe m3 tot lichid original pun asa ca ma indoiesc ca is prosti

Link to comment
Share on other sites

daca mai schimbi si lichidul de frana normal cu ATE BLUE RACING creste si mai mult eficienta

 

 

Se dubleaza. :)

nu creste nici macar cu 1%,dc ai in vedere sa folosesti lichid de frana original bmw si nu de dacie

lichidul de frana BLUE RACING are indicele de fierbere mai mare decat dot 4 bmw dar cred ca stiaia si tu asta

la dacie e dot 3 sau poate te refereai la LOGAN

poate sa fie,pe m3 tot lichid original pun asa ca ma indoiesc ca is prosti

depinde e ce m3

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.