Jump to content

martor ulei rosu in bord


adrianP

Recommended Posts

salut. de un timp mi se aprinde becul rosu de ulei in bord, face asta mai ales la relanti, de cum o turez dispare. Mentionez ca am schimbat senzorul de presiune ulei si tot asa face. Sa fie pompa de ulei? Astept pareri. A masina este un 318 i e 36 motor m40
Link to comment
Share on other sites

salut. de un timp mi se aprinde becul rosu de ulei in bord, face asta mai ales la relanti, de cum o turez dispare. Mentionez ca am schimbat senzorul de presiune ulei si tot asa face. Sa fie pompa de ulei? Astept pareri. A masina este un 318 i e 36 motor m40

 

Cauzele pot fi multiple incepand cu calitatea uleiului, filtrul de ulei, pompa de ulei sau cuzineti (joc in lagarele arborelui cotit).

Daca nu ai zgomote la rece venind din zona baii de ulei eu unul zic sa incepi cu schimbul de ulei + filtru, iar daca nu se rezolva, verificarea presiunii te edifica. Dar e preferabil la un service sa se intample chestia asta.

Cati Km ai, si ce ulei folosesti?

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Cauzele pot fi multiple incepand cu calitatea uleiului, filtrul de ulei, pompa de ulei sau cuzineti (joc in lagarele arborelui cotit).

Daca nu ai zgomote la rece venind din zona baii de ulei eu unul zic sa incepi cu schimbul de ulei + filtru, iar daca nu se rezolva, verificarea presiunii te edifica. Dar e preferabil la un service sa se intample chestia asta.

Cati Km ai, si ce ulei folosesti?

 

+1 .

Edited by cris2dum
Link to comment
Share on other sites

180000 dar eu stiu daca sunt reali :)? . Masina am luat-o din germania oricum. Uleiul l-am schimbat si filtrul Castrol 10w40. Ma gandesc sa nu fie ceva din motor ca de senzori m-am saturat. Am fost si la tester si nu am gasit erori, deci banuiesc ceva problema mecanica

 

am uitat, nici nu se infinge la accelerare cum ar trebui un 1.8. Si dacia lui tata trage mai tare in vit.1 si 2. La mine abia in a treia traga cat decat. Ma gandeam la ambreiaj sau sa se traga tot de la presiunea uleiului.

Link to comment
Share on other sites

Nu are a face presiunea uleiului cu faptul ca nu trage masina....ca fenomene separate vorbesc. La km. astia nu se intampla sa ai probleme cu cuzinetii sau pompa, desi exceptii s-au mai vazut.

Verifica pe joja daca totusi uleiul nu e subtire in baie sau/si are nivel crescut. Posibil sa nu functioneze injectoarele corect (si sa nu traga) si atunci benzina nearsa (pishata de injector...scuze :) ) sa se scurga in baie si sa subtieze uleiul. Asa s-ar explica si absenta presiunii. Da foc uleiului de pe joja daca miroase a benzina si ti se pare subtire si atunci asta este

E doar o presupunere

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.