Jump to content

BMW 320D 2002 vs Golf 5 2.0 TDI 2005


Chelos

Recommended Posts

Pai nu conteaza:D vreau sa stiu totul. Mi-am aruncat ochii pe forum la problemele tuturor...dar vreau sastiu ceva probleme des itnalnite si comune.

BMW 320D e46

 

in principiu tine de exploatare. injectoare pe la 15ok., turbina de la 120k , tampoane motor cam 80k , pompa de sub scaun ,egr , valve si alti senzori sunt variabile ! In rest e o masina buna :) . citeste bine pe aici ,nu degeaba ti-au recomandat benzinar ! Iluzia cu dieselul (consum mic ) e spulberata la prima problema mai serioasa unde ai nevoie de banii de motorina in avans pe 2-3 ani ! Si sa nu crezi ca daca e diesel a fost alergata mai putin . Dimpotriva ! Nu e o masina ieftina la piese si service . IAr 2002 sub 200k km nu exista ,sper ca realizezi si nu te incanta niste cifre aiurea din anunturi auto

 

 

Bine zis....Apropo citeam acum la probleme si rezolvari la e46 si ma sperie rau toate problemele alea ...mi se pare cea mai problematica masina:)) oare doar mi se pare...sau toate sunt la fel de problematice din cauza drumurilor si exploatarii incorecte?

Link to comment
Share on other sites

stai calm ca 320d nu e vreo caruta. sunt multe probleme la ele pt ca sunt cele mai raspandite modele de pe forum. avand in vedere ca vrei masina diesel, este clar ca exista mai multe sanse sa ai probleme la ea decat la un benzinar, desi nici ala nu e "bullet proof". eu zic sa iti alegi 2-3 masini si sa le vezi, sa le testezi, apoi 2-3 golfuri si o sa stii singur ce vrei sa cumperi. motorul de pe 320d mie mi s pare destul de fiabil, are si distributie pe lant, fata de curea la tdi. acum daca se intampla sa pice o turbina sau ceva de genul, nu cred ca e o mare tragedie la cati bani dai pe masina. la fel de usor poate pica si la golf.

trebuie sa fii atent ce masina cumperi, indiferent de alegerea ta.

Link to comment
Share on other sites

Numai placutele frana spate la 320d E46 costa 600 Ron (cu manopera).

Nici chiar asa.Nu stiu unde ai schimbat tu cu 600 ca pretul mediu pentru placute este in jur de 300RON

 

hai ca nu e chiar asa .. UNDE ai schimbat tu cu suma asta , la reprezentanta poate

Normal ca la reprezentanta.

Placute bune cum am scris mai sus gasesti in jur de 300ron setul,iar de manopera ,daca te pricepi un pic si ai un imbus de 7 le schimbi singur in 40min :)

Link to comment
Share on other sites

Pai nu conteaza:D vreau sa stiu totul. Mi-am aruncat ochii pe forum la problemele tuturor...dar vreau sastiu ceva probleme des itnalnite si comune.

BMW 320D e46

 

in principiu tine de exploatare. injectoare pe la 15ok., turbina de la 120k , tampoane motor cam 80k , pompa de sub scaun ,egr , valve si alti senzori sunt variabile ! In rest e o masina buna :) . citeste bine pe aici ,nu degeaba ti-au recomandat benzinar ! Iluzia cu dieselul (consum mic ) e spulberata la prima problema mai serioasa unde ai nevoie de banii de motorina in avans pe 2-3 ani ! Si sa nu crezi ca daca e diesel a fost alergata mai putin . Dimpotriva ! Nu e o masina ieftina la piese si service . IAr 2002 sub 200k km nu exista ,sper ca realizezi si nu te incanta niste cifre aiurea din anunturi auto

 

 

Bine zis....Apropo citeam acum la probleme si rezolvari la e46 si ma sperie rau toate problemele alea ...mi se pare cea mai problematica masina:)) oare doar mi se pare...sau toate sunt la fel de problematice din cauza drumurilor si exploatarii incorecte?

 

 

Oare ma sperie problemele degeaba sau mi se pare. Nu vad deloc asa multe probleme la benzinare ...si nici macar asa de grave ca la diesel...oare sunt mai multi cu 320d decat cu 318i sau 320i? cum as putea sa aflu asta?

Link to comment
Share on other sites

man iti zic ceva care o sa te lamureasca clar:toti cei de pe acest forum care au e46 peste 2002 (estimativ) pot vinde masina si cumpara un golf 5 mai nou cu 1-2-3 ani insa nu fac asta din simplul motiv ca nu se compara dpdv:comfort,senzatie la volan,rwd vs fwd,antifonarea masinii,pozitia la volan,ETC.

 

 

eu unu am dat anul trecut 13000 pe un e46 din 2004.08 pachet individual.

puteam la banii astia sa imi cumpar golf 5 din 2006-2007 cu mai putine dotari cu mai putini cai insa mai nou...dar nu m-a interesat treaba asta

in 18 luni am facut 25 mi km si nu am schimbat decat placute fata ulei si filtre.(preturi exact ca la wv golf...poate 10-20 ron pe unitate in plus)

 

 

deci nu cred ca are rost sa mai faci comparatia,mai ales ca acum e46 din 2003 il gasesti la 8 mi fie diesel fie benzina

 

 

parerea mea 100% bmw

Edited by robert77
Link to comment
Share on other sites

Eu as vrea unul din 2001 2002 (modelul facelift) si nu stiu daca se merita diesel sau benzina.....oare se merita un diesel din 2002?sau mai bn benzinar? sau daca nu imi permite bugetul poate chiar unul din 2000....dar ce sa fie benzinar sau diesel? Edited by Chelos
Link to comment
Share on other sites

Eu as vrea unul din 2001 2002 (modelul facelift) si nu stiu daca se merita diesel sau benzina.....oare se merita un diesel din 2002?sau mai bn benzinar? sau daca nu imi permite bugetul poate chiar unul din 2000....dar ce sa fie benzinar sau diesel?

 

Mai omule,hai sa fim seriosi,o masina cum iti doresti tu ( un 320d E46 facelift din 2002 pana-n 100 de mii km),masina care sa fie intr-o stare foarte buna si sa nu necesite reparatii si investitii dupa achizitie sub 10mii Euro nu ai sa gasesti si asta in Germania de la reprezentanta bmw.Daca vrei s-o achizitionezi din RO vei fi victima sigura,asculta-ma! Dc nu esti dispus sa dai banii astia pe o masina buna si cauti chilipiruri ieftine pe net in RO iti vei blestema zilele,diferenta de bani la care te gandesti ca o vei economisi cumparand una ieftina,se va duce pe reparatii,piese+nervi,timp pierdut si multa dezamagire! Deci dc nu ai inca banii disponibili pt o asa masina ia-ti un Golf mai nou,intr-o stare buna cu putini km si gata!

E si normal ca pe un forum bmw majoritatea sa te indrume catre bmw.

SH-urile din RO sunt masini obosite,romanii nu baga bani in masina si mai ales atunci cand vor s-o vanda; niciodata,ia-o logic,tu ai repara o masina inainte de vanzare?

Masini bune le gasesti la prieteni,rude,etc...foarte rar in targ sau pe net!

Majoritatea bmw-urilor din RO sunt cumparate SH la a nu stiu cata mana din snobism cu eforturi mari dar fara bani de intretinere.

Cu astea fiind spuse am incheiat si retine: o masina buna,nu se vinde pe bani putini!,dc vrei sa-mi asculti sfatul,bine.Dc nu, vei fi un membru activ la "probleme tehnice si rezolvari". Bafta!

Link to comment
Share on other sites

exista si 320d din 2002-2004 cu 80-70-100mii km reali, cu garantie, dar pretul e lejer peste 10mii, ajunge la 11-12mii (daca chiar are km putini, uitati-va pe bmw.de).

tu la 8mii cel mai bine iti 318i din 2002, la vreo 90-100mii km, cu xenon sau piele, daca ai un pic de rabdare sa cauti. in banii astia eu asta as alege (sau fiesta st din 2005 care iti mananca si 318i/320d si 2.0 tedeii).

golful din pct meu de vedere are un prea mare pt ce face masina, mai bine iei focus din acelasi an si aceleasi dotari, dar mai ieftin cu 1000 d euro. daca gasesti o oferta de nerefuzat pt golf, at ar fi ok.

Link to comment
Share on other sites

THX iti multumesc pentru sfaturi. Nu am vrut sa te supar. nu am zis ca vreau nush cati kilometrii ci doar daca un motor cu 200 000km ar fi indicat sa fie diesel sau benzina? An 2000 2001 asta am intrebat mai sus. Nu am zis ca eu caut masina perfecta la bani putini Poate nu m-am exprimat corect. Care tine mai mult la uzura si la exploatare? masina vreau sa o cumpar din Germania nu din romania Edited by Chelos
Link to comment
Share on other sites

200000 km pot insemna mult sau putin in functie de o variabila sensibila mai ales in romania, si anume cum a fost intretinuta masina. Daca omul a luat-o sh din DE cu ultimul lui euro strans cu greu ca sa arate vecinilor ce masina potenta are el, atunci la prima problema tehnica grava apeleaza la piese sh sau carpeli. Asa ca e greu de spus daca e buna sau nu o eventuala masina din asta. Poate omul a pus turbina noua cu 10000 km in urma, sau poate a carpit-o pe aia veche acum 30000 km si peste 1000 poate sa te lase. Si atunci iti blestemi zilele.

 

Pana la urma ce buget ai? De ce vrei neaparat 320d, nu ti-ajunge un 318i pt inceput?

Edited by Mups@316i
Link to comment
Share on other sites

M-am razgandit. 318i sau 320i model ambele facelift...unul din ele. Astept pareri

 

P.S Eu unul as alege BMW :) Deoarece am fost lamurit ca este o masina foarte buna din mai multe motive

 

Cam ce motive ar fi? :)

 

 

Masina puternica, fiabila, rezistenta, costuri de intretinere acceptabile(nu exorbitant de scumpe), design agresiv, finisare interioara, ultimul lucru: imi place mie :lol:)

 

Dar cum am tot zis de-a lungul topicului sunt nelamurit in legatura cu motorizarea si modelul :lol:

Link to comment
Share on other sites

M-am razgandit. 318i sau 320i model ambele facelift...unul din ele. Astept pareri

 

P.S Eu unul as alege BMW :D Deoarece am fost lamurit ca este o masina foarte buna din mai multe motive

 

Cam ce motive ar fi? :)

 

 

Masina puternica, fiabila, rezistenta, costuri de intretinere acceptabile(nu exorbitant de scumpe), design agresiv, finisare interioara, ultimul lucru: imi place mie :lol:)

 

Dar cum am tot zis de-a lungul topicului sunt nelamurit in legatura cu motorizarea si modelul :)

 

Puternica?Poate, dar nu ce cauti tu, 2.0d, 1.8i, 1,6i

Fiabila.Da :lol:

Rezistenta este aproape de fiabilitate.

Costurile de intretinere sunt mari, nu acceptabile.Mari si atat.Ma rog, poti sa pui si piese de la donatii sau sh dar asta nu inseamna sa intretii o masina in mod corespunzator.

La restul nu comentez.

Link to comment
Share on other sites

THX iti multumesc pentru sfaturi. Nu am vrut sa te supar. nu am zis ca vreau nush cati kilometrii ci doar daca un motor cu 200 000km ar fi indicat sa fie diesel sau benzina? An 2000 2001 asta am intrebat mai sus. Nu am zis ca eu caut masina perfecta la bani putini Poate nu m-am exprimat corect. Care tine mai mult la uzura si la exploatare? masina vreau sa o cumpar din Germania nu din romania

 

Nu ma superi cu nimic,incerc doar sa-ti dau sfaturi cat mai realiste.

Daca tot vrei sa faci treaba ia-ti un 320i(2.2i) 2172cmc motor 6cil. in linie 170 cp,gasesti din 2001-2002 in DE pana in 120kkm la 8000E,si te asigur eu ca 2.2i L6 e un motor muult mai fiabil decat 2.0d.Consumul intradevar va fi mai mare dar grijile mult mai mici. Apropo,cati km faci/an?

Link to comment
Share on other sites

THX iti multumesc pentru sfaturi. Nu am vrut sa te supar. nu am zis ca vreau nush cati kilometrii ci doar daca un motor cu 200 000km ar fi indicat sa fie diesel sau benzina? An 2000 2001 asta am intrebat mai sus. Nu am zis ca eu caut masina perfecta la bani putini Poate nu m-am exprimat corect. Care tine mai mult la uzura si la exploatare? masina vreau sa o cumpar din Germania nu din romania

 

Nu ma superi cu nimic,incerc doar sa-ti dau sfaturi cat mai realiste.

Daca tot vrei sa faci treaba ia-ti un 320i(2.2i) 2172cmc motor 6cil. in linie 170 cp,gasesti din 2001-2002 in DE pana in 120kkm la 8000E,si te asigur eu ca 2.2i L6 e un motor muult mai fiabil decat 2.0d.Consumul intradevar va fi mai mare dar grijile mult mai mici. Apropo,cati km faci/an?

 

 

 

Hmmm nu pot sa zic exact dar fac foarte putini....Pana acum ceva timp am fost elev si nu prea aveam timp sa fac multi km. Poate acum sa fac dar garantez ca nu o sa fac prea multi km. Nu stau intr-un oras aglomerat....defapt nici macar nu este oras. Nu cred ca am sa ma plang de consum pentru ca nu este aglomeratie.

Am o intrebare sa zicem ca prin absurd ca nu am bani de un 320i facelift si am observat ca 318i facelift este mai ieftin dar asemanator la pret cu un 320i din 2000(prefacelift). De care zici sa imi iau daca nu as avea bani de 320i 2001-2002???

Link to comment
Share on other sites

cred ca ti-am mai raspuns i pe un alt forum

 

sunt posesor de e46 320d 2004,l-am luat in 2007.11 cu 127-128k km,in prezenet se apropie de 180k km,pana acum am mai schimbat ceva la articulatie - bucasraiesi un bec faza lunga,in rest merge ca in prima zi cand am cumparat-o,ba mai mult i-am facut si chip in urma cu 2-3 zile.

 

iti spun ca nu as da-o pe un golf V pt ca

-rwd

-e mai stabila

-e mai inchegata,nu are nici un greieras

-materialele din interior sunt de o mai buna calitate

-pozitie in scaun mai sport si mai confortabila

-mai mult loc in fata

-mai silentioasa

-distributie lant

-vizibilitatea in oglizni

 

 

ce imi place la golf V

-absoarbe gropile mai bine (bine,eu am jante 17,golful 15)

-muzica

-dubluclimatronic

 

motoarele nu are rost sa le compar

 

am comparat bmw-ul meu cu aproape 180k km,cu un golf V 2006 1,9tdi 66k,cumparata de noua

 

cu un buget de 8500-9000e iti iei un E46 2004 in stare ff buna(recent adus sau macar cu un proprietar pe carte),insa cu ac suma iti iei un golf 2007

 

legat de intretinere,iti dau cateva exemple la doua motorizari apropiate ca si performanta si anume 2.0d vs 2.0tdi

 

*filtru aer Mann

34ron golf vs 54 ron bmw

 

*bucsa bascula fata FEBI

162 ron vs 180ron

 

*cap bara

FEbi

118ron vs 123 ron

Lemforder

156ron vs 254 ron

 

*placute frana Bosch

272ron vs 268ron

 

intretinerea este cam la fel,diferente nesemnificative

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

e 2004 man... la unul din 2001 deja incep sa pice turbina injecoare etc din cate am inteles....si logic depinde si de noroc.

Acum steam si ma gandeam si faceam comparatie intre benzinar si diesel. daca s-ar strica ceva piese importante as avea bani sa le repar...si la diesel ma cam usuca:))) . Tu esti proprietar si stii cum sta treaba. Daca se strica turbina cat te costa una la mana a 2-a sau sa o repari dar un injector(am inteles ca astea nu se schimba pe bucata ,se cumpara toate 4 odata) dar pompa aia de injectie de vro 1000E sau cat este...nu stiu care din ele este dar am auzit ca ar fi 1000e una noua.

 

 

Oricum THX m-a cam convins cu benzinaru dar inca ma mai gandesc la un diesel(consum mic :)) )

Edited by Chelos
Link to comment
Share on other sites

daca se strica turbo il reconditionezi cu 250-300e,injectoarele se vand si la bucata si se si reconditioneaza cam cu 100-120e,la fel si pompa de injectie

 

cauta pe google

 

eu am doua dieseluri in familie,si prieteni cu diverse dieseluri,nici unul nu a avut probleme cu motorul sau cu restul agregatelor,ce-i drept au fost cumparate cu o vechime de 2-4 ani

Link to comment
Share on other sites

Da...deja daca e vechi de 8 ani....daca il cumpar in maxim 1 an de uzura sigur pica ceva...mai ales un injector ...la cat de buna e motorina la noi....

La benzinar ai idee cam cat ar costa sa reconditionezi un injector ? ca pe google nu am gasit nimic concret...

Edited by Chelos
Link to comment
Share on other sites

Da...deja daca e vechi de 8 ani....daca il cumpar in maxim 1 an de uzura sigur pica ceva...mai ales un injector ...la cat de buna e motorina la noi....

La benzinar ai idee cam cat ar costa sa reconditionezi un injector ? ca pe google nu am gasit nimic concret...

dacĂŁ mergi pe premiza cĂŁ ĂŽĂži va pica tot timpul ceva atunci ia-Ăži maÂşinĂŁ nouĂŁ cu garanĂžie. ÂŞi la cele noi picĂŁ injectoare, turbinĂŁ etc. dar mĂŁcar Âştii cĂŁ ai garanĂžie :)

depinde Âşi de noroc, dar oricum maÂşinile SH sunt predispuse la reparaĂžii mai mici sau mai mari, mai ales la noi ĂŽn ĂžarĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.