Jump to content

accelerare lenesa


cefi

Recommended Posts

De cand m-am intors din Debrecen,de la reprezentanta,unde mi-au schimbat valva PCV,masina se accelereaza mult mai greu ca inainte,mai ales in viteza a doua.Bag din viteza 1 in 2,calc la podea si....stau :)

la testerele la care am fost,nu mi-au gasit defectiuni nici ale debitmetrului,nici la injectoare,nici la sonde lambda,etc.

S-a mai lovit careva de problema asta?Ii dau talpa,si pur si simplu se tureaza greu.Pana si prietena-mea s-a plans ca nu o mai baga masina in scaun la accelerari :lol:

Edited by cefi
Link to comment
Share on other sites

un nou episodd din seria "Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca asa trage mai bine"

nici la mine n-am gasit erori pe nicaieri, insa masina cu mufa de la debitmetru scoasa era de nerecunoscut... am schimbat debitmetrul si e ok acum!

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut o problema cu pornirea de prin noiembrie 2008 pana acum si toata lumea sus cu debitmetru si injectoarele, dar surpriza era regulatorul de presiune in rampa, membrana spart si asta imi provoca o gramada de simptome, adica mirosea a benzina cand porneam, din cand in cand sarea un furtun care intra in burduful de la debitmetru si merge la regulatorul de relanti, imi uda bujia 2 si 3 pt ca imi baga benzina in admisie si imi cadea pe capul pistonului 2 si 3 si uda bujiile, plus ca imi dadea valori lenese la sonda lambda pt ca era amestecul mult prea bogat si o sapacea, asa incearca si mergi la cineva care chiar se pricepe si nu o mai lua pe bajbaite. BAFTA

 

Na relativ esti aproape, da o fuga pana la deva la doru sau in hunedoara la un amic de-a lui care lucreaza ceva mai eftin si sigur te rezolva.

Link to comment
Share on other sites

un nou episodd din seria "Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca asa trage mai bine"

nici la mine n-am gasit erori pe nicaieri, insa masina cu mufa de la debitmetru scoasa era de nerecunoscut... am schimbat debitmetrul si e ok acum!

 

 

ai dreptate,pe majoritatea topicurilor asta e sfatu:sa scoti mufa,insa e o mare prostie,caci s-au gasit cativa carora masina le merge mai bine fara el...desi nu cred.Intra ea in parametrii presetati,insa merge ca naiba.Astept pana luni,cand m-am programat la un baiat sa o verifice.Nu m-ar deranja deloc sa iau alt debitmetru,dar ma deranjeaza ca de cateva luni de cand ma lovesc de problema asta,toti au dat din umeri.

 

incearca sa scoti mufa si vezi... doar de test, dai o tura si apoi o pui la loc, la mine fara debitmetru tragea de nu recunosteam masina, cat e ea de 316... si asa mi-am dat seama ca debitmetrul ala inrautateste functionarea motorului...l-am schimbat si acum merge brici!

Link to comment
Share on other sites

De cand m-am intors din Debrecen,de la reprezentanta,unde mi-au schimbat valva PCV,masina se accelereaza mult mai greu ca inainte,mai ales in viteza a doua.Bag din viteza 1 in 2,calc la podea si....stau :)

la testerele la care am fost,nu mi-au gasit defectiuni nici ale debitmetrului,nici la injectoare,nici la sonde lambda,etc.

S-a mai lovit careva de problema asta?Ii dau talpa,si pur si simplu se tureaza greu.Pana si prietena-mea s-a plans ca nu o mai baga masina in scaun la accelerari :lol:

 

 

extraordinar....daca nu spunea prietena ca nu o mai baga in scaun era treaba treaba.....ca sa o satisfaci du-o la un mecanic care intr-adevar se pricepe,nu la reprezentante bmw ca te indoaie si nu fac nimic BUN.Iar prietena ta sa o lase mai moale cu viteza;)

bafta,sper sa iti rezolvi problema

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Cred ca ti-au schimbat valva PCV care era buna, cu una distrusa... asa se practica pe la reprezentantele BMW.

 

Si cine stie ce au mai avut nevoie de pe masina ta si ti-au pus in loc piese defecte.

Link to comment
Share on other sites

valva PCV o descoperisem cu un prieten cu o zi inainte ca era defecta,am dat-o jos,am suflat in ea din ambele parti,si parca nu mai era nimic in ea,intra si iesea aerul din ea de parca era goala.

Nu cumva doar la o anumita presiune (sa-i zic asa...) pcv-ul se inchide?

Adica, daca sufli si tragi, nu se intampla nimic, iar daca incerci din nou, tinand mana pe orificiu, se va simti ca deschide/inchide?

Corectati-ma daca gresesc.

Link to comment
Share on other sites

nu trebuie sa creezi neaparat vid.Daca ai o valva cu 2 orificii,orificiul 1,si orificiul 2...ea functionand de exemplu absorband aer pe orificiul 2 (deci creeand vid,pana la deschiderea/inchiderea valvei propriu-zise) este echivalent cu a introduce presiune pe orificiul 1.Sau ma insel?

Nu, la mine nu are comportamentul asta. Acuma nu stiu sigur daca e ok sau nu, dar asa face la mine. Cand astup gaurica aia mica, si trag aer pe furtun, abia atunci se simte cum inchide, si daca iau mana, tine presiunea.

Nu stiu daca ai inteles cum am explicat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.