Jump to content

Accidente


zixx

Recommended Posts

  • Replies 524
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pungile nu sar daca n-ai centura fixata ... Dumnezeu sa-i odihneasca ...

30211[/snapback]

 

 

Exista o legatura intre airbag si centura,dar nu asta! :blink:

 

Daca ai centura sau nu ,este irelevant!Airbagul va functiona (in functie de gravitatea impactului) indiferent ca "pui" centura sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Dumnezeu sa-i odihneasca, i-am cunoscut bine pe amindoi : Carmen a fost colega de clasa cu sora mea, iar tata e medicul ATI care a incercat sa-l salveze pe Badarel (cind a ajuns in spital era dpdv clinic decedat ...)

masina era Maserati Biturbo (ce minte iti trebuie sa iei asa o masina unui copil de 19 ani?), iar indicatorul de la bord s-a oprit la 170kmh ...

locul unde a avut loc accidentul e o vale de vre-o 3 km - aproape linie dreapta unde isi "incearca" unii masinile .. in fiecare an e cite un accident mortal acolo ..

Link to comment
Share on other sites

i-am cunoscut bine pe amindoi
Kali, imi pare rau. Cand ii cunosti pe cei implicati, lucrurile au cu totul alt impact - nu mai sunt doar o stire proastra, printre multe altele.

Ai dreptate, uneori, in dorinta lor de a oferi copiilor cat mai mult, parintii fac erori colosale. Au fost, probabil, prea multi cai putere, combinati cu pentru prea putina experienta la volan si prea mult teribilism, specific varstei.

 

Imi aduc aminte si de accidentul din primavara, cu un BMW E34 care s-a facut zob intre fantana si podul cale ferata Baneasa. Tot asa, un amestec letal de prea multi cai putere si inconstienta copilareasca. Si in acest caz, parintii au gresit.

Link to comment
Share on other sites

Asta-i viata ...

nu stiu daca e ceva de invatat din toate astea ... cind te-ai da cu 200kmh pe o vale cu 2 benzi jumatate - ai prea putina experienta si prea putin discernamint (m-am dat si eu pe valea aia acum 10 ani - cu un Renault 25); si cind ai destula experienta parca nu te-ai mai da ...

Link to comment
Share on other sites

si atunic care este legatura intre centura si airbag?

30239[/snapback]

Legatura este urmatoarea:

 

Daca ai centura si faci accident ,este posibil ca airbagul sa nu se declanseze.Daca nu ai centura(pentru ca esti prea smecher sa o porti,de ex)airbagul se va declansa ,desi centura ar fi de ajuns pentru a impiedica acest lucru!Cam asta este ideea!

 

Se aplica numai la masini pentru America de Nord!

 

Airbagul se va declansa indiferent daca centura este "purtata " sau nu.

 

Un e36 mai vechi(de ex) are airbag ,dar centurile sunt declansate pe baza unui senzor mecanic.

 

La masinile pentru Europa nu exista acest switch pentru centura de siguranta.Deci computerul de airbag "nu stie "daca ai centura sau nu.

Totul se rezuma la cata minte are cel care conduce. :)

 

Vorba unui membru al forumului:"selectie naturala"

 

Daca are ceva minte in cap(nu numai bani) va "purta" centura.Daca considera ca legea nu este pentru el (are multi bani si coruptia este in floare) nu o va purta.

 

Airbagul fara centura este 0.Uneori este mai bine sa nu ai airbag ,daca nu "porti " centura.

 

Normal, toate sistemele de protectie au o limita.In principiu, un sofer este protejat (scapa fara oase rupte,leziuni interne) la un accident cu un obiect nedeformabil(ex ,copac,zid :) ) pana la o viteza de 60km/h.

Masinile foarte scumpe ofera multa siguranta.Asa este.Cine are multi bani cauta siguranta in primul rand(asa mi se pare normal) nu TV,DVD ,scaune incalzite etc.

O masina de genul asta "absoarbe" mult din impact .Acest lucru este benefic si pentru cealalta masina care este implicata in accident.Orice masina are asa zisa "cusca de siguranta".Teoretic, nu este permis ca aceasta cusca sa fie afectata in cazul unui accident(de o anumita amploare,evident).O masina mica nu va permite deformare foarte mare din motive evidente.Va arata bine dupa accident ,asa este.Masina este ok dar pasagerii au leziuni interne datorita decelerarii ,masina nedeformadu-se in urma socului.

Vreau sa spun ca este mai avantajos(daca se poate spune) sa faci accident cu un BMW seria 7 decat cu o Dacie sau un Renault.

In alta ordine de idei(am deviat :) ) un impact frontal cu alta masina ,trebuie evitat cu orice pret .Asta inseamna si rostogolirea intr-un sant.

Multe accidente se intampla datorita ambitiei prostesti.De exemplu:

mergi cu viteza regulamentara, din sens opus depaseste alta masina.Nu are timp sa treaca (poate se bazeaza prea mult pe acceleratia masinii sau este un prost sofer).Tu ,pe de alta parte ,circuli regulamentar.Ii dai claxoane si faruri sa il avertizezi :blink: ca a gresit,poate si accelerezi :) .Rezultatul: X morti ,Y raniti.

Acelasi lucru se intampla si in oras.Daca "iesi" dupa o strada fara prioritate ,cel care are prioritate nu te va lasa sa treci(este jignitor :) ).Nu mai zic daca semaforul este defect si nu ai prioritate. :)

Este ciudat cum unii oameni aplica legea circulatiei 100% ,cand este vorba sa aplice legea bunului simt!

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

ce se mai intampla pe autobanda....  :blink:

30202[/snapback]

 

pur si simplu nu-mi dau seama: cum poti fi in halul asta de imbecil sa mergi pe autostrada cu viteza maxima cind vezi bine in fata stopuri de frina, conuri si aglomeratie de masini oprite ?!?! unii merita torturati...

Link to comment
Share on other sites

pur si simplu nu-mi dau seama: cum poti fi in halul asta de imbecil sa mergi pe autostrada cu viteza maxima cind vezi bine in fata stopuri de frina, conuri si aglomeratie de masini oprite ?!?! unii merita torturati...

30441[/snapback]

 

o clipa de neatentie si gata...mai ales daca mergi cu peste 120 la ora... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest butcky

> AVIZ AMATORILOR DE SENZATII TARI

 

Golf vs motocicleta

>

> Puteti vedea ce rezulta din coliziunea unui Golf ce rula pasnic pe o

> strada din Stockholm cu o motocicleta ce rula si ea"pasnic" cu numai 250

> km/h.

> Conducatorul motocicletei era incepator. Dupa coliziune Golful a zburat 3

> metri in aer si a aterizat cu rotile in sus.

>

> Toate cele 3 persoane implicate in accident (conducatorul motocicletei si

> cele doua persoane

> din Golf) au murit pe loc si toate cadavrele au ramas in interiorul

> masinii.

> Intreg ansamblul a fost expus, dupa finalizarea cercetarilor, de Politia

> din

> Stockhom la o expozitie auto pentru a fi dat de exemplu celor ce se mai

> incumeta din cand in cand sa intreaca masura cu viteza.

>

post-111-1120118209_thumb.jpg

post-111-1120118224_thumb.jpg

post-111-1120118241_thumb.jpg

post-111-1120118254_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

alaltaieri un cielo infasurat pe dupa un copac pe la perisoru catre fetesti. Soferul nu cred ca a mai scapat. Plecasera ambulantele si cand am trecut pe langa masina am vazut niste picioare acolo pe locul soferului cat mai era intreg...la pasagerul din dreapta tabla era cat de cat ok....daca nu a dat cu capu aiurea cre ca a avut mai multe sanse.

 

Ieri venind dinspre fetesti, cam la max 4km de fetesti.. un camion incarcat cu fier vechi a spulberat doua masini. la asta am filmat un pic cu ap. foto dar nu e prea elocvent ca ne grabea politia. am stat cam 30minute la coada sa trecem.Era coada din fetesti pana la locul accidentului.

 

La ambele accidente venise descarcerarea. La al doilea ce am zarit, erau taiate masinile si date la o parte acoperisurile. La primul cred ca urma sa se chinuie sa'l scoata pe sarmanul sofer, care, personal, nu cred ca a mai scapat - cei de la fata locului nici nu se mai grabeau cine stie ce.

 

Vreau sa va zic ca la ambele accidente, dupa ce le-am depasit nimeni nu mai depasea cu x sute de km/h.... toata lumea mergea cu 80km/h max 90km/h.

 

Pe toti care au decedat, Dzeu sa'i odihneasca in pace si Speed Kills ! poate si neatentia si vitejia.

 

Pt toti care trec pe acolo, eu sunt de fel din Fetesti si stiu drumul asta Fetesti-Drajna... sunt unele portiuni tare jegoase de drum pe acolo, unde multi se baga si nu'si dau seama ca nu au timp. Aici e de vina si cretinii astia de la drumuri ca pun linie discontinua in unele locuri in care chiar nu este bine. Cel putin pe unii soferi faptul ca au vizibilitate diminuata si o linie continua ii fac sa gandeasca de doua ori, pe cand o linie discontinua poate duce la ideea ca se poate depasi ! Nu stiu ce sa mai zic... dar astia cu drumurile ar trebui pe multe drumuri sa revizuiasca indicatoarele si marcajele !

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu ieri pe dn1 un accident. Un mini intrase intr-o dacie model mai vechi, si o facuse praf.. nu se mai intelegea nimic din ea. Mini-ul nu era avariat decat in fata (nici nu cred ca era motorul afecatat) si parbrizul spart in dreapta (cred ca nu purta centura pasagerul)

Dupa cum arata dacia nu cred ca scapase intreg soferul, mai ales ca era usa pe undeva prin mijlocul masinii.:blink:

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

eu am vazut ieri unul tare care m-a socat. o masina d-aia de carat epave avea doua bucati (una pe rampa, alta pe remorca):

 

- una bucata ceva rosu, gen seat ibiza sau wv polo/lupo, in mod evident rasturnat (sifonat pe ambele laterale si pe acoperis), dar cu toata structura intacta: doar tabla era sifonata

- una bucata wv passat ultimul model, tot rasturnat, dar... era jumatate aplatizat complet. adica plafonul pe partea dreapta era sub nivelul bordului, pe toata lungimea cabinei. nici la sofer nu arata foarte bine, acolo parca mai avea vreo 20 cm peste bord.

 

l-am fugarit dar n-am reusit sa-l pozez, era pe celalalt sens cind l-am vazut :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.