Jump to content

intra greu in viteza 1


Recommended Posts

cred ca e vb de cilindrul de ambreiaj.. in principiu se duce cilindrul ala, trebuie schimbat, masina pierde lichid de frana si nu mai intra in viteze... inceraca sa faci pedala dubla la ambreiaj (k si la raba :)) ) sau accelerezi putin inate sa bagi in viteza s avezi daca merge.... daca da e din cauza cilindrului!

Clar..."masina pierde lichid de frana si nu mai intra in viteze". e vorba de vitezele de la stergatorul de parbriz sau de la bicicleta? Frate, WTF?

Link to comment
Share on other sites

si eu i-am schimbat uleiul (1l 150 lei + 80 manopera) , care era foarte negru, dar nu s-a rezolvat. Urmatorul este kitul de ambreiaj

scump halatu'. de unde l-ai luat? și ce ulei e?

la reprezentata BMW, deci ulei original(nu am fost atent sa retin datele de pe cutie) m-am uitat inca odata pe factura 1,6 l de ulei a intrat si costa 95,8 lei /l fara TVA

 

cred ca e vb de cilindrul de ambreiaj.. in principiu se duce cilindrul ala, trebuie schimbat, masina pierde lichid de frana si nu mai intra in viteze... inceraca sa faci pedala dubla la ambreiaj (k si la raba :)) ) sau accelerezi putin inate sa bagi in viteza s avezi daca merge.... daca da e din cauza cilindrului!

Clar..."masina pierde lichid de frana si nu mai intra in viteze". e vorba de vitezele de la stergatorul de parbriz sau de la bicicleta? Frate, WTF?

daca lichidul este la nivel si in parametri, poate fi discul de ambreiaj. saptamana viitoare il schimb si iti confirm daca asta era problema

Link to comment
Share on other sites

si eu i-am schimbat uleiul (1l 150 lei + 80 manopera) , care era foarte negru, dar nu s-a rezolvat. Urmatorul este kitul de ambreiaj

scump halatu'. de unde l-ai luat? și ce ulei e?

la reprezentata BMW, deci ulei original(nu am fost atent sa retin datele de pe cutie) m-am uitat inca odata pe factura 1,6 l de ulei a intrat si costa 95,8 lei /l fara TVA

când spui cã 1l e 150 lei când 95.8 lei/l fãrã TVA = 114.002lei

din ulei cred cĂŁ ĂŽși plĂŁtesc și ei chiria, utilitĂŁțile și angajații la reprezentanțĂŁ. Și uleiul la motor e mai mult decât dublu la ei decât ĂŽn alte pĂŁrți.

am luat și eu ulei cutie BMW MTF-LT-3 dar cu 80 lei...mi se par aberante prețurile de reprezentanțĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

si eu i-am schimbat uleiul (1l 150 lei + 80 manopera) , care era foarte negru, dar nu s-a rezolvat. Urmatorul este kitul de ambreiaj

scump halatu'. de unde l-ai luat? și ce ulei e?

la reprezentata BMW, deci ulei original(nu am fost atent sa retin datele de pe cutie) m-am uitat inca odata pe factura 1,6 l de ulei a intrat si costa 95,8 lei /l fara TVA

când spui cã 1l e 150 lei când 95.8 lei/l fãrã TVA = 114.002lei

din ulei cred cĂŁ ĂŽși plĂŁtesc și ei chiria, utilitĂŁțile și angajații la reprezentanțĂŁ. Și uleiul la motor e mai mult decât dublu la ei decât ĂŽn alte pĂŁrți.

am luat și eu ulei cutie BMW MTF-LT-3 dar cu 80 lei...mi se par aberante prețurile de reprezentanțĂŁ.

am gresit prima data, scuze. am verificat pe factura si am rectificat.

stiu ca este scump, dar cand nu stii unde sa te duci cu masina cauti ce este mai bun pt ea.

Link to comment
Share on other sites

dupa patru vizite la service-uri diferite si constatari diferite (ulei cutie, ambreiaj, volanta, cutie viteze), am rezolvat problema :)

prima data am schimbat ulei cutie si s-a simtit o diferenta mica (oricum recomand sa va ganditi la asta dupa ce treceti de 100.000), dar era clar ca nu asta era principala cauza.

la demontare ambreiajului mecanicul a constat ca si volanta are joc, asa ca am inteles de ce reprezentanta nu da garantie decat daca le schimbi pe amandoua

dintre toate service-urile cei de la dormag au fost cel mai aproape de adevar, fara sa demonteze masina, desi si ei credeau ca volanta este in regula, dar nu erau siguri.

alta concluzie care am tras-o, spre surprinderea mea, a fost ca pretul din reprezentanta la manopera si piese e cam acelasi cu cel practicat si de celelate service-uri. Nu stiu daca a lasat reprezentanta BMW pretul mai jos cu criza sau ceilalti se arunca sa faca banu repede, ca doar vin sarbatorile

Link to comment
Share on other sites

Si le-ai schimbat pe amandoua pana la urma ?

dupa ce mi-a zis ca daca nu-l schimb nu imi garanteaza pt noul kit de ambreiaj, am hotarat sa schimb si volanta

care sunt rezultatele dupa schimbarea ambelor si cat a costat?merci

ambreiajul nu mai este asa puternic si intra bine in toate treptele de viteza. volanta am gasit-o cel mai ieftin in reprezentanta 1425 (nu am caut pe forum, unde e posibil sa o gasesti mai ieftin), kit ambreiaj luk de pe forum 1100 , manopera 400 (desi iti recomand sa o faci in reprezentanta 550lei si mai trebuie sa iei kit de ambreiaj de la ei cu aproximativ 1500lei, altfel pui problema daca nu-l monteaza corect sau ai alta problema decat ambreiajul). bafta

Link to comment
Share on other sites

cred ca 75w90

eu i-am bagat 75w 90 in diferential...o fi bine?

 

Am o mica problema(deocamdata).......cateodata nu vrea sa imi intre in viteza I....se blocheaza la intrare. de obicei trebuie sa scot din nou in punctul mort si sa apa din nou ambreiajul....dar aseara am patit sa nu intre decat de prin a 4-a incercare.restul vitezelor imi intra lejer. Devine enervant mai ales la semafor..cand ai alte cateva masini in spate...si tu nu poti sa pleci....

O parere,ceva....de la ce ar putae fi si cum ar putea fi remediata?

asa mi-a facut si mie...abia intra in viteza 1..si pana la urma i-am schimbat kitul de ambreiaj...cilindrul era de vina..dar am schimbat si placa de presiune si discul si rulmentul de presiune si volanta...verifica cilindrul de ambreiaj ...e pe undeva pe langa cutie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

salut,

 

Am si eu o problema cu cutia de viteza "manuala" uneori cand incerc sa o bag in treapta 1 nu intra ori cat de tare asi impinge in maneta trebuie sa o fortez in tr. 2 si dupaia intra in tr.1 mi s-a intamplat acum o luna si de 3 zile mi se intampla aproape zilnic ce pote avea ? masina este e46 320d 136cp

Link to comment
Share on other sites

Service Information - Bulletin Number 23 01 99

SUBJECT: Manual Transmission Difficult to Shift -

Diagnostic Tips MODEL: All with Manual Transmission

SITUATION: Transmission may be difficult to shift especially first gear engagement and/or gear shift linkage is binding.

Note: Field observations have indicated that a transmission which is difficult to shift (especially into first gear) is primarily a clutch related problem and only in isolated cases a failure in the transmission itself.

 

PROCEDURE: Verify the customer complaint: Note: Engage the parking brake and assure that no people or objects are in the vehicle's path.

- Run the engine at idle speed

- Press the clutch pedal to the floor

- From the neutral stick shift position engage first gear If first gear is difficult to engage, hold the stick shift at the resistance point (approximately half of the total stick shift travel) with constant force. Then switch the ignition off with the other hand.

 

DIAGNOSIS 1: If first gear now engages completely, i.e. the stick shift moves to the end position without any additional pressure applied, there is a problem in the clutch system. Explanation: Because the clutch does not uncouple completely, a residual torque is transmitted to the transmission input shaft when the engine is running. This inhibits the release and meshing of the sliding sleeve, in the transmission, at the end of the synchronization process. Turning the engine off relieves the input shaft of this torque thus simulating a completely uncoupled clutch.

 

DIAGNOSIS 2: If the stick shift remains at the resistance point, there is a problem in the external gear shift linkage or in the transmission.

 

CAUSE: DIAGNOSIS 1: Possible causes for a clutch problem as per Diagnosis 1 above are:

- Input shaft taper splines not lubricated properly/grease dried out.

- Clutch disc difficult to move on transmission input shaft.

- Clutch disc wobble.

- Air in the hydraulic system of clutch mechanism.

- Release bearing defective or difficult to move on the guide sleeve.

- Clutch disc or pressure plate broken/worn out.

 

DIAGNOSIS 2: Possible causes for gear shift linkage binding and/or internal transmission problems as per Diagnosis 2 above:

- External gearshift linkage binding (shift rod joints stiff).

- Stick shift bellows boot incorrectly installed (positioned too high or too low on the stick shift lever).

- Sound deadening between the outer gear shift linkage and the body incorrectly installed and/or distorted.

 

Possible causes inside of the transmission:

- Faulty synchronization.

- Internal gear shift linkage binding.

- Water in the transmission fluid.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.